Board logo

標題: [操作疑難] Iwatch 可以在安計系統的手機用嗎? [打印本頁]

作者: ickjason    時間: 2017-12-29 17:51     標題: Iwatch 可以在安計系統的手機用嗎?

別笑我... 我手機是華為MATE 10 PRO.
作者: 戀人未滿    時間: 2017-12-29 19:20

iwatch咩黎嫁?
作者: 杯麵    時間: 2017-12-29 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trendhk    時間: 2017-12-29 23:10

iWatch 咩牌子?
安計係新系統黎?
作者: ht1507    時間: 2017-12-30 08:28

咩叫 "安計系統" ?
作者: pang1987    時間: 2017-12-30 12:29

樓主有冇itv ibook icomputer?
作者: HKEPC852    時間: 2017-12-30 16:08

what is 安計?? what is iWatch?
作者: prince888    時間: 2017-12-30 17:03

別笑我... 我手機是華為MATE 10 PRO.
ickjason 發表於 2017-12-29 17:51


????
    呢個post 令人難以理解?lwatch? 安計系統9Mate10 ????!!
作者: hahahalpc    時間: 2017-12-30 17:18

????
    呢個post 令人難以理解?lwatch? 安計系統9Mate10 ????!!
prince888 發表於 30/12/2017 17:03

板友恥笑開始
作者: hugo2005    時間: 2017-12-30 18:36

試過去Apple store問Apple watch有無貨,個sales話好少人會問Apple watch,多數問iwatch
作者: no_on888    時間: 2017-12-30 23:19

本帖最後由 no_on888 於 2017-12-30 23:22 編輯
別笑我... 我手機是華為MATE 10 PRO.
ickjason 發表於 2017-12-29 17:51



   


iWatch 應該得,除非唔得
Apple Watch : 一定唔得
作者: 梁炳    時間: 2018-1-1 16:09

iwatch同安計系統都唔知係咩來...好難唔笑你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2