Board logo

標題: [Macbook] macbook 2017行vmware [打印本頁]

作者: yj5ng2fi4    時間: 2017-7-1 21:52     標題: macbook 2017行vmware

因工作需要行vm
8gb順唔順?駛唔駛用到16gb ram?
作者: winglun    時間: 2017-7-1 22:23

要。
作者: dds    時間: 2017-7-1 23:06

用緊部, i7 MacBook air, 8GB Ram,  
vmfusion, 玩兩野就delete 晒local guest os,  太慢.

部mba 轉行vmfusion, remote-vm,  唔好話8gb, 4gb都夠晒,
作者: fkf    時間: 2017-7-1 23:10

如果行一隻VM就夠嘅
作者: 7喜    時間: 2017-7-1 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2017-7-2 01:03

Macbook pro 2016 13" no bar 8G
駁住外置 27" 4k LG, usb-c to displayport 4k@60Hz
Sierra 10.12.5
vmfus ...
7喜 發表於 2017-7-1 23:27


Compressed 1.19GB, 唔多樂觀
作者: 7喜    時間: 2017-7-2 01:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stly1015    時間: 2017-7-2 12:07

睇你玩d咩
利申mba 4gb自己都夠玩

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: dds    時間: 2017-7-2 13:35

回覆 8# stly1015

用緊個windows software, 極大食, 話4gb夠,
無8gb, 行唔郁.

mba玩vmware,  個vmdk成日r/w,
隻SSD短命咗,  所以最好都係vmfusion remote vmware guests.
一喺external ssd/hdd.
作者: yj5ng2fi4    時間: 2017-7-8 02:01

我隻mba 2012
4gb ram 128ssd唔多夠頂
玩左5年
想換2017 i5 macbook
cpu 會唔會快定慢左?
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-8 11:40

我隻mba 2012
4gb ram 128ssd唔多夠頂
玩左5年
想換2017 i5 macbook
cpu 會唔會快定慢左? ...
yj5ng2fi4 發表於 2017-7-8 02:01



    Macbook 12 用起上黎,其實真係唔快 可以話慢 只可做文書工作


    不如買2017 Macbook Air 13 好過
作者: dds    時間: 2017-7-8 12:16

回覆 11# NOSTALE

部mba 11" i7/8gb/128,  有諗過放走, 入macbook 12,
無咗usb port,  真喺唔掂檔,   插usb audio interface
usb midi keyboard,   fit到漏油.

mba 喺個mon唔靚,  無其他野要投訴.
作者: evec    時間: 2017-7-8 13:03

本帖最後由 evec 於 2017-7-8 13:06 編輯
Macbook 12 用起上黎,其實真係唔快 可以話慢  只可做文書工作


    不如買2017 Macbook Air  ...
NOSTALE 發表於 2017-7-8 11:40





   MBA 都係快唔到幾多,卻無Retina 之餘仲要TN,MBA13 仲要 MBPR 13 的重量,體積更大過MBPR13。
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-8 18:48

我自己用緊2016 Macbook 12     M7 CPU

效能真係麻麻

好在,我只要黎上網,睇下片
作者: yj5ng2fi4    時間: 2017-7-9 18:43

Macbook 12 用起上黎,其實真係唔快 可以話慢  只可做文書工作


    不如買2017 Macbook Air  ...
NOSTALE 發表於 2017-7-8 11:40



    唔買air 啦咁大部
我部舊air 風線勁嘈
我出街做野多 希望可以唔駛帶牛
作者: love19901109    時間: 2017-7-9 19:36

回覆 15# yj5ng2fi4
Macbook 粒cpu 夠唔夠力都成問題...   我自己用緊2015 MBP  I5 如果VM入面無野做既CPU都仲得  但風扇已經要開大先佢夠散熱  長期需要VM 一定16GB    最好MBP





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2