Board logo

標題: [操作疑難] macbook pro 13 retina 2015 新版想換SSD [打印本頁]

作者: inori    時間: 2015-11-19 23:19     標題: macbook pro 13 retina 2015 新版想換SSD

本帖最後由 inori 於 2015-11-21 13:57 編輯

女朋友屋企人岩岩買左部macbook pro 13 retina 2015 新版比佢
但係得128GB SSD裝bootcamp唔夠用
想買問下有冇得換SSD?除左transcend果隻
係咪市面所有pcie m2既ssd都唔岩用??

ps.我都知道有得退,如果退到既我一早退左唔洗開post問
作者: alex_5111    時間: 2015-11-20 02:20

冇,唔洗諗:crybye:
作者: gogoduck    時間: 2015-11-20 11:11

唔知就唔好話冇, Ram 就真係不能加大:silent:

http://goo.gl/1NBQgt

http://go.shr.lc/1Ffmxf4
作者: lottocdr    時間: 2015-11-20 13:16

回覆 3# gogoduck
你條link都冇2015 model...
作者: minlo    時間: 2015-11-20 19:26

新買趕唔趕得切退咗去。再買過 ??
作者: sliva    時間: 2015-11-20 21:46

退左再買唔洗煩
作者: s20011301    時間: 2015-11-21 02:10

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kkktsui    時間: 2015-11-21 09:26

回覆 INORI 師兄,

基本 MACBOOK AIR / PRO RETINA 13 / 15 由 2014 版開始, 好似全用pci-e4規格暫時應該找不到 (例如: TRANSCEND / OWC 等等), 因為本人試過. 最終在 DxFEVER "二手買賣區" 找到一位師兄有最新 SSD 可更換, 請嘗試找一找.
作者: inori    時間: 2015-11-21 12:19

回覆 8# kkktsui

言下之意者係2014之後既SSD既係特製
除非買其他人既拆機原裝SSD,否則沒有任何PCIE SSD岩用??
   
作者: kkktsui    時間: 2015-11-21 12:44

回覆 9# inori

不是, 本人當時買到是全新SSD, 並不是從其他機拆出來. 不過因為此規格暫時市面找不到零售, 所以比較煩.

或者係試吓去 高登二樓有一家專修理 MAC 機既店舖, 問吓有冇得幫你更換. 不過有心理準備, 因為不常見, 價錢會不便宜.
作者: chromechan    時間: 2015-11-21 13:30

回覆 1# inori

買咗幾耐,未夠14日即退,換部大儲存嘅更加好
作者: inori    時間: 2015-11-21 13:57

我都知道有得退,如果退到既我一早退左唔洗開post問
作者: jimmy009    時間: 2015-11-21 16:22

除咗換 SSD 之外,你可以
1. 用 parallel desktop 行 windows 減少無謂空間,如果你只係有幾個 applications 一定要用 windows 行,我既經驗係,用MacBook pro 行 virtual windows,係一定無問題。
2. 加一個 USB 3.0 Drive,ex, sandisk ultra fit 128GB, 張 user files 放係呢到。
作者: 8110    時間: 2015-11-22 04:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mg005    時間: 2015-11-24 10:23

自己換會無保養
作者: SKY709394    時間: 2015-11-24 23:05

女朋友屋企人岩岩買左部macbook pro 13 retina 2015 新版比佢
但係得128GB SSD裝bootcamp唔夠用
...
inori 發表於 2015-11-19 23:19



   
Hello,請問裝完bootcamp後每邊有沒有20GB容量可以用呢?
THANK YOU
作者: inori    時間: 2015-11-25 10:58

Hello,請問裝完bootcamp後每邊有沒有20GB容量可以用呢?
THANK YOU
SKY709394 發表於 2015-11-24 11:05 PM


有, 但係要裝左埋office 同 adobe cs6 就唔夠
作者: kinghung    時間: 2015-11-25 11:45

去淘寶搵人拆出來既SSD, 應該有, 但拆機無保養
(唔建議用mac行window), 我一部mac一部window分開用

其實transcend 有memory 可插SD slot (最高好似有128G), 咁都應夠用呱?
作者: TKSH    時間: 2015-11-25 13:39

買MAC就唔好用WINDOWS,用WINDOWS就唔好買MAC...
一係WINDOWS PC同MAC兩部都買....
何苦自己搵自己嚟搞
作者: hihihi123hk    時間: 2015-12-1 02:17

女朋友屋企人岩岩買左部macbook pro 13 retina 2015 新版比佢
但係得128GB SSD裝bootcamp唔夠用
...
inori 發表於 2015-11-19 23:19



    唔好用 bootcamp 用 parallel desktop  好似簡單啲,起碼唔洗一早諗定 介幾大個 partition
作者: kinghung    時間: 2015-12-1 06:12

買MAC就唔好用WINDOWS,用WINDOWS就唔好買MAC...
一係WINDOWS PC同MAC兩部都買....
何苦自己搵自己嚟搞 ...
TKSH 發表於 2015-11-25 13:39



同意
作者: s20011301    時間: 2015-12-1 10:36

買MAC就唔好用WINDOWS,用WINDOWS就唔好買MAC...
一係WINDOWS PC同MAC兩部都買....
何苦自己搵自己嚟搞 ...
TKSH 發表於 2015-11-25 13:39


世事咁簡單就好。
有d軟件得windows支援,要用自然要裝。
有閒錢自然兩部都買得。

除非主力用windows 軟件做野,買mac就搵黎煩je。
作者: mg005    時間: 2015-12-1 13:04

買MAC就唔好用WINDOWS,用WINDOWS就唔好買MAC...
一係WINDOWS PC同MAC兩部都買....
何苦自己搵自己嚟搞 ...
TKSH 發表於 2015-11-25 13:39

唔同意
MAC機行WINDOW一D都唔差
裝個BOOTCAMP有幾難,128GB淨行WINDOW本來都唔多夠
作者: 044003    時間: 2015-12-1 13:06

放出去唔得咩
作者: inori    時間: 2015-12-1 20:56

本帖最後由 inori 於 2015-12-1 21:01 編輯

感謝各位CHING既意見,最後換左條512 128做 外置backup

不過買mac就唔好用win用win就唔好買mac依一點我好唔同意,
第一部機既然有咁既能力點解唔可咁做?反而要帶兩部nb出街是否有點反智
第二可能各下使用mac只係上下網做下word睇下片
因為我/我女朋友有某D application係一定要用win黎run唔可以用mac/vm
自己用唔到唔代表"冇用"
若然真係冇用既話我信相apple唔會多舊魚整個Boot Camp比你又唔見iphone整個bootcamp比你裝android
第三其實我開個post開宗明義係想搵換ssd 既solution唔係mac機裝window既意見
anyway感謝各位CHING
作者: mg005    時間: 2015-12-2 09:03

返APPLE定街外換,貴唔貴?
作者: 314315316    時間: 2015-12-2 21:28

Transcend thunderbolt ssd 速度快,support TRIM,amazon 500GB賣2400港紙。
作者: ATI1304    時間: 2015-12-10 22:51

回覆 20# hihihi123hk


到時又輪到ram唔夠用
作者: ATI1304    時間: 2015-12-10 23:14

感謝各位CHING既意見,最後換左條512 128做 外置backup

不過買mac就唔好用win用win就唔好買m ...
inori 發表於 2015-12-1 20:56



我都想知ching係邊度加SSD?
作者: andrew_hk    時間: 2015-12-11 09:51

其實買之前點解唔諗買大D GE SSD,到依家先諗~~
作者: 314315316    時間: 2015-12-11 16:19

感謝各位CHING既意見,最後換左條512 128做 外置backup

不過買mac就唔好用win用win就唔好買m ...
inori 發表於 2015-12-1 20:56

哪裡有賣ssd?可否告知。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2