作者: caroner 時間: 2015-6-12 09:54 標題: [沮喪] 公司部 MBP 15 Mid 2009
公司部 MBP Mid 2009,行 OS X 10.9.5 都慢到嘔泡。 於是乎,我就動手 Upgrade 佢,想玩多幾年先叫公司換機。 計劃是加 RAM &換 SSD.
昨日買齊料,先諗住加左 RAM 先,然後先做 backup。 可是, 加 RAM 這一步都失敗了。 我開頭好貪心,換左兩條 1333 8GB, 即合共 16GB RAM. 我有爬文,好多論壇都話最多 support 8GB. 但一心諗住 16GB 唔得就俾 8GB 公司另一部機用。 插好 RAM, 開機,真係 do do do warning. 當其時好灰,心諗大鑊了,真係唔 support 16GB. 跟住拆一條,得返 8GB 都係唔得 (其實係咪要 1 pair?).
於是乎,我就去舖頭換返兩條 1333 4GB 回來,諗住都係乖乖行 8GB RAM 算。 點知,都係 do do do . 照計 1333 同本身 1067 應該相容的。 究竟哪裡有問題呢?
新 RAM 是 Kingston 204pin 4GB SODIMM.
唉!
作者: kitkitnet 時間: 2015-6-12 10:30
用 1066 果一代既 MacBook Pro 13/15/17 對 RAM 都好揀擇, 我架 MBP 13" 2009 都一定要用返 1066 先得, 我亦識人試過 1333 用到, 呢個係睇彩數.. 安全既換返 1066, 我記得果我時買 1066 係貴過 1333 既
呢到以前都講過: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2
作者: KZ4977 時間: 2015-6-12 10:31
唔好咁老定,Mac 有時係唔支援 1333 你就最好唔好買 1333 要 1066。我嗰時幫 Pro 2010 13" 都係咁,兩條 1333 唔得,不過佢就冇聲出淨係唔著焗住俾老豆用,後尾搵倒 1066 都要買完一條去 M 記試完著倒機先敢去買另一條。
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: caroner 時間: 2015-6-12 10:39
用 1066 果一代既 MacBook Pro 13/15/17 對 RAM 都好揀擇, 我架 MBP 13" 2009 都一定要用返 1066 先得, 我 ...
kitkitnet 發表於 2015-6-12 10:30
謝師兄,咁我扔野了。 又,依家仲點買 1066 DDR-3 ... 囧
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-12 10:58
你要去d舊腦場或有賣二手地方先可能搵到...
最好帶部機去試, 唔係既話走黎走去唔好玩嫁...
聽人講2009係support kvr1066d3s7,
其實唔好講到咁難搵, 淘寶一定有貨, 只係你覺得值唔值比咁貴...
作者: caroner 時間: 2015-6-12 11:12
謝謝師兄,我現在有另一個問題。公司有另一部 MBP 15, Mid 2010. 是 i7 來的。 Spec 如下,我唔識睇:
Processor: 2.66 GHz Intel Core i7
Memory: 8GB 1067 MHz DDR3 (我新買的 8GB 用到了)
Number of Core:2
L2 Cache (per Core): 256 KB
L3 Cache: 4MB
我用開部 Mid 2009 就是
Model Name: MacBook Pro
Model Identifier: MacBookPro5,3
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Processor Speed: 3.06 GHz
Number of Processors: 1
Total Number of Cores: 2
L2 Cache: 6 MB
Memory: 4 GB
Bus Speed: 1.07 GHz
其實部 2010 係咪快過部 2009? 如果係,我用部 2010 機好了。
謝謝!
作者: dan_dan 時間: 2015-6-12 11:16
換完 ram 有無即時 Reset PRAM ?
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-12 11:26
一定啦..一個Intel Core, 一個core 2 duo....
作者: Kundera 時間: 2015-6-12 13:06
owc
a bit more expensive though
作者: whitelove1 時間: 2015-6-12 14:43
Macbook Pro mid 2010 core 2 duo成功upgrade 16GB ram。
作者: ywwong 時間: 2015-6-12 14:46
我部 2010 mid MBP 都想 upgrade... ching 用邊隻 ram.?
作者: whitelove1 時間: 2015-6-12 15:48
回覆 11# ywwong
二手,三星ram,HK$340一條8GB。唔係到到都有得買。好難搵。我試過1333MHz,和1600MHz都boot唔起部MBP。
作者: caroner 時間: 2015-6-12 18:18
回覆 ywwong
二手,三星ram,HK$340一條8GB。唔係到到都有得買。好難搵。我試過1333MHz,和1600MHz都boo ...
whitelove1 發表於 2015-6-12 15:48
蘋果0的機, N 個 spec. 我公司另一部 Mid 2010,用 1333 又冇問題喎。 真係玩死。
基於部 Mid 2010 死死地 (不知原因,遲0的再玩佢),我現在要用返部 mid 2009。 剛剛完成做 Fusion Drive。 現在是 256GB SSD+750GB HD = 1TB Fusion. 如果 RAM 能夠上到 16GB 真係爽死,部機仲可以玩多幾年。 又幫公司慳唔少錢。
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-13 20:27
其實呢,不嬲我都覺得純mbp個性價比係最好,係個mon差d囉,但咩都有齊喎,
係spec差d,但做job一定夠用囉~
配d Thunderbolt dock及外置mon,一定夠用~
基本上係打不死嫁~
翻新機都係7000蚊度咋~
http://store.apple.com/hk-zh/pro ... -dual-core-intel-i5
作者: KinChungE 時間: 2015-6-13 21:00
睇你做咩job
如果剪片, 一定唔夠用
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-13 21:32
當然啦,只係想指出好多人買mbpr其實都係做普通文書

作者: 7喜 時間: 2015-6-13 21:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2015-6-13 23:07
普通文書買Macbook Air仲實際
又慳電D又輕D
作者: sliva 時間: 2015-6-15 07:16
唔理你用咩Mhz Ram都好
只要你答一條1067Mhz
你部機就會自動降頻,咁就用到
不過我之前試過,唔知UPDATE邊個EFI
可以用到1600MHz Ram 2009 MacBook
作者: sliva 時間: 2015-6-15 07:22
其實識用一定係用MacBook Pro 15 2011 打後個D
Basic 1G DDR5 Display Card 個 D
我之前有部
MacBook Pro 15 2011 Late
Mac OSX 10.9
i7 2.2Ghz x 4
16G Ram
512G SSD Raid 0 = 1TB
唔記得咩1G DDR5
快過我部MacBook Pro 2014 Retina 多多聲
2手收佢番黎都係$4500 抵玩到暈 2Gx2+500G
依家D MacBook 唔係有咩唔好 係+咩都貴囉... 完
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-15 10:49
其實識用一定係用MacBook Pro 15 2011 打後個D
Basic 1G DDR5 Display Card 個 D
我之前有部
MacBook Pro ...
sliva 發表於 2015-6-15 07:22
係呀..2011既機真係好正...係usb得2.0煩d...
果時我都係買翻新2011 imac 21.5吋出..
真係有d後悔沒買27吋...
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-15 10:50
講真mba唔低買...買部mbpr 13 basic版仲好嫁...
作者: sliva 時間: 2015-6-15 23:56
回覆 22# charcsc2000
我都覺個mon真係差好遠
作者: whitelove1 時間: 2015-6-16 10:50
自己喜歡MBP。因為MBA和MBPr都無得自行升級,一定要迫你一開始打爆Ram,而且apple ram又貴,想遲兩年升級慳錢都唔得。我剛剛加入Mac,所以求其平平地買部二手MBP mid 2010 HK$2,500。萬一用唔慣都可以放返出去。用左3個星期,OS X的體驗非常好(只係用來上網、睇戲、文書處理),尤其個TrackPad手勢,搞到我用唔習Windows。但OS X和Windows各有優劣,暫時都會keep住Mac + Notebook。
作者: charcsc2000 時間: 2015-6-16 12:25
yes, 其實買mbp真係入門之選...到你用熟左..
再一次過買部頂既mbpr..完全係兩個感受..
作者: hyperbola 時間: 2015-6-16 13:52
Everymac.com 有齊spec 同 benchmark 既, 可自己比較。
作者: whitelove1 時間: 2015-6-21 14:24
我來自爆的。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1802317&k=a1ed8498e6c886ae5737f973faa2bcf0&t=1782354125&sid=iHdp4H0eKO

作者: caroner 時間: 2015-6-22 14:19
1066 8GB x 2?
作者: Andysland 時間: 2015-6-22 16:39
回覆 1# caroner
您用返一條舊RAM插Slot 0, 一條新RAM插Slot 1就冇問題架喇!
作者: whitelove1 時間: 2015-6-22 20:52
測試過:
8GB 1066MHz + 8GB 1600MHz > 成功
8GB 1066MHz + 8GB 1066Mhz > 成功
作者: Andysland 時間: 2015-6-23 09:33
回覆 30# whitelove1
1066 就一定得既....但而家好難買到1066-8G...所以建議樓主用返一條舊RAM
作者: chinwah 時間: 2015-6-23 09:57
core2duo 的mac 加ram就要加4GB 16chips 雙面啦,
唔關1066,1333,定1600事, 總之你搵齊 2條4GB 雙面 16chips sodimm就搞掂
另外, 如果你嗰部有express card slot,
你可以去淘張express 34 o既upd720202 USB3.0 CARD, 大約三十幾蚊人仔
再打AppleUSBXHCI patch,就可以令部 2009macbook pro 有埋usb3.0啦
仲有你可以改走埋個dvd writer,買個case裝個SSD落去,
咁就可以改做DUAL Drive, 一邊hdd,一邊ssd
我studio啲mbp2009 core2duo 全部改到頂配了,
8GB ram, dual drive, usb3.0
作者: chinwah 時間: 2015-6-23 10:34
正, 因為你部2010係行nforce, nvidia chipset 當年都幾有前瞻性
2009 mbp係行intel chipset, 就算pc嚟講, 就算去到g45 行到ddr3都只係support 8GB max
作者: caroner 時間: 2015-6-23 10:47
正, 因為你部2010係行nforce, nvidia chipset 當年都幾有前瞻性
2009 mbp係行intel chipset, 就算pc嚟講 ...
chinwah 發表於 2015-6-23 10:34
最後免煩,在淘寶買左 2 x Samsung 4GB 1066. 如果照師兄你所說,最高只 support 到 8GB RAM,咁我呢方面頂配了。
BTW, 我都換左個 CD-ROM Drive to 256GB SSD. 開機速度非常滿意。
作者: chinwah 時間: 2015-6-23 10:50
最後免煩,在淘寶買左 2 x Samsung 4GB 1066. 如果照師兄你所說,最高只 support 到 8GB RAM,咁我呢方 ...
caroner 發表於 2015-6-23 10:47
玩埋usb3.0 都幾開心, 讀卡都有成八十幾MB/s
係os update左後,有機會暫時用唔到住,要等佢出新版
不過暫時10.10.x 都係update完打多次patch就ok
作者: caroner 時間: 2015-6-23 10:58
可惜我部老土 Mid 2009 只有 SD Card slot, 沒有 express 34
唉
作者: whitelove1 時間: 2015-6-23 11:11
師兄,有無教學點整USB3.0? 利申macbook pro 2010
core2duo 的mac 加ram就要加4GB 16chips 雙面啦,
唔關1066,1333,定1600事, 總之你搵齊 2條4GB 雙面 16chips ...
chinwah 發表於 2015-6-23 09:57
作者: caroner 時間: 2015-6-23 12:51
冇 Express 34 slot,根本冇得搞
作者: billy0301 時間: 2015-6-23 13:30
應該唔關1066/1333/1600事,我之前部MBP2009都係用1333,應該係CHIPSET牌子,數量關系多D


