標題: [Macbook] MBP 15' late 2011 换RAM 有邊隻可以揀 [打印本頁]
作者: derek011200 時間: 2015-5-19 13:01 標題: MBP 15' late 2011 换RAM 有邊隻可以揀
有邊隻牌子同型號可以揀, 係咪跟返 DDR3 1333MHz 就ok ?
令外我有隻 sandisk X110 ssd 可唔可以用黎裝os 放機入面? thank you

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |