作者: kvic 時間: 2015-3-23 23:16 標題: 27" Mid 2011 升級 - 完成!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-3-23 23:43
Like
作者: kvic 時間: 2015-3-23 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox 時間: 2015-3-24 00:04
本帖最後由 madox 於 2015-3-24 00:06 編輯
CPU由Core i5 to i7 Sandy bridge, 係唔係i7-2600s呢?
我之前換咗,其實分別唔大...心癮多d
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1775064&k=8f60b90f2f8c39f2383b5798fc289386&t=1782459269&sid=18rgL33WNf

作者: kvic 時間: 2015-3-24 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox 時間: 2015-3-24 10:45
係呀,其實都幾唔值
作者: TimCook 時間: 2015-3-24 11:24
我想知,iMac 21.5 Late 2011 同 iMac 21.5 Late 2013,除咗改 SSD 外,有咩可以改?
作者: hkcs007 時間: 2015-3-24 11:38
張display card仲貴...
作者: kvic 時間: 2015-3-24 12:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buddy25 時間: 2015-3-24 12:32
支持樓主
因我都是imac mid 2011 27" 用家
期待REPORT
作者: ptwong 時間: 2015-3-24 17:39
樓主可以搞個上門升級服務、多D人一齊買料又便D....
我第一個幫襯!
作者: TimCook 時間: 2015-3-24 18:18
支持
作者: ar2 時間: 2015-3-24 20:09
我部imac 2010 都想換粒cpu 同 display card,
只係唯一最想換到既係 usb 2-3 就好啦!
作者: madox 時間: 2015-3-24 20:45
其實我都加咗SSD (我部係21.5" Mid 2011)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1775337&k=57240207175cacd2e50b86a2d26b84c6&t=1782459269&sid=18rgL33WNf

作者: kvic 時間: 2015-3-25 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-3-25 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2 時間: 2015-3-25 00:54
USB 2.0 轉去3.0
作者: ar2 時間: 2015-3-25 01:04
想問下 imac 2010 最高可換i7 幾大既cpu,
剪開片想睇下換快d有幾多快
作者: kvic 時間: 2015-3-25 01:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2 時間: 2015-3-25 01:57
Core i7-870: 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7 processor with 8MB level 3 cache; supports Hyper-Thre ...
kvic 發表於 2015-3-25 01:13
換呢粒野要幾錢度,加分差幾遠啦!
如果換佢要唔要補散熱既野
作者: keegansun 時間: 2015-3-25 09:22
我部2009 imac 都換左SSD~~

作者: madox 時間: 2015-3-25 14:12
SSD都係隨意....
另外,Ching係27", 可以用i7 2600,唔駛s版,會平d
作者: liedmund 時間: 2015-3-25 16:35
本帖最後由 liedmund 於 2015-3-25 16:38 編輯
樓主加油,我都係2011 imac ,改機當然係心癮大於一切,早幾個月都有諗過
但一計下錢,就真係好唔抵,先講料錢,都唔好計人工啦(反正自己都拆過好多次)
cpu i7-2600 最少$1800
ram 8G X 4 $2000 (賣走舊ram先唔計數啦)
GPU $3500~$5000
計計下都成7,8千蚊,咁搞,情願賣左呢部,換 5K imac ,起碼係最新型號,唔係洗成皮野,用4年前既top model.
另外,睇岩時間,執部翻新mac mini (i7) ,加埋16G ram,速度差唔多,多部機用
1. 本身係1 TB hard drive, 係mountain lion 時代,跟ifixit 加3rd drive 256G M5s,到Mavericks 就將 1TB 加 M5s 做fusion,自從上左yosemite 之後,覺得fusion drive 都係唔夠快,於是把心一橫去盡佢,整左個 dual M6s 256G raid 0有trim,speed 有9百幾 Mb ,算係極速啦,拍得住上一代 PCIe 既ssd
2. cpu,我都有諗過搞 i5 轉 i7,當然而家都唔會搵到新既 2600,去新高登搵下,二手都要 $1800,嘩,上幾代產物都仲係咁貴,而家賣緊最新既 i7-4970K 都係$2500左右,一粒4年前既舊U,仲要二手,即刻打消念頭。反正single core 快好少,multi core 好少用,render 都係用部pc 做,比起mac 快好多。
3. Ram 我本身係 16G,除左有時開 Autocad + Parallels + photoshop 先會唔夠,大部份時間用 Autocad + safari + etc....都冇問題,所以算了
4. GPU就真係心癮啦,快左都唔覺,部imac 係工作機,唔會打機,所以又放棄
5. Airport,呢樣就真係好期待樓主成功,我問過哂深水場、旺角整機既鋪頭,個個都話新airport card 唔用得係舊機,淘寶,ifixit 都睇哂,都無成功例子,放棄了。但yosemite既handoff ,或者一d新app "MacID (用iphone touchID unlock mac" 真係好吸引,但全部都要 BT 4.0,如果樓主成功左,記住出教學,教下小弟(跪求)。
作者: kvic 時間: 2015-3-26 01:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-3-26 02:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-3-26 02:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2 時間: 2015-3-26 03:16
其實加個 Thunderbolt盒 係咪拎得晒usb 3 既速度?
但可惜既係 2010年機未有 Thunderbolt呢樣野!!

作者: kvic 時間: 2015-3-26 10:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-3-29 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 波子強 時間: 2015-3-29 13:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-3-29 18:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liedmund 時間: 2015-3-30 13:08
之前有c hing 話係黃金可以買到專用線,但我就選擇分開Sata 同電,Sata直插入底板第三個 Sata,電就係harddisk一分二比SSD就算。
作者: kvic 時間: 2015-3-30 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liedmund 時間: 2015-3-30 14:38
Ching ,呢下真係要搞一大論,加油。
其實我都試過買USB BT 手指試,冇改kext ,少少問題係要熄左mac 個bluetooth先,再插入usb BT doogle就認到,可惜既係,apple wireless keyboard, trackpad等等原裝野係認唔到的,反而iphone, ipad 就可以connect ,所以最後又放棄了。
作者: kvic 時間: 2015-3-30 14:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-3-31 03:31
咩原因一定要換走張 airport?純粹係 bluetooth?
作者: kvic 時間: 2015-3-31 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-3-31 12:00
如果只係 wlan....似乎 ext USB 會慳返 d 功夫.....再唔係....wireless AP 做 WiFi bridge 囉
作者: kvic 時間: 2015-3-31 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ptwong 時間: 2015-4-1 00:01
回覆 39# kvic
同感!
作者: madox 時間: 2015-4-1 13:18
其實賣走舊機換新機丶加USB BT丶行Gigabit LAN丶甚或加個Thunderbolt > USB3 > USB WiFi等等,對吾同的用家 ...
kvic 發表於 2015-3-31 16:31
Support
作者: kvic 時間: 2015-4-1 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2015-4-1 19:39
回覆 39# kvic
我都係2011imac, 不過就係21.5吋..
想問下改唔改到CPU和gpu????
作者: kvic 時間: 2015-4-1 22:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-1 22:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox 時間: 2015-4-1 22:21
跟住佢就okay啦
https://www.ifixit.com/Guide/iMa ... PU+Replacement/1859
作者: kvic 時間: 2015-4-2 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-2 01:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OEL 時間: 2015-4-2 09:26
Ching好野,大工程!
好同意仲有Rom既年代既機係最改!
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: charcsc2000 時間: 2015-4-2 14:07
回覆 46# madox
THX~但佢好似沒講可以換GPU???
作者: charcsc2000 時間: 2015-4-2 14:09
回覆 47# kvic
其實定我都係LIKE 2011 IMAC個DESIGN, USB 3問題可以買個Belkin Thunderbolt 2 Express 黎幫補下~
作者: charcsc2000 時間: 2015-4-2 14:10
好, 我研究下, 我唸IMAC 2011除非壞底板..唔係應該點DIY都得...
作者: madox 時間: 2015-4-2 21:36
GPU都好易拆,不過好似幾貴

https://www.ifixit.com/Teardown/ ... +2428+Teardown/5485
作者: kvic 時間: 2015-4-3 01:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-3 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-3 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog 時間: 2015-4-3 17:59
本帖最後由 fatdog 於 2015-4-3 18:00 編輯
我都有部 27” imac 2011
最近輕鬆 upgrade 只係轉用 thunderbolt ext. SSD
重有一個 SSD 位 同 一個 thunderbolt (daisy-chain)
作者: kvic 時間: 2015-4-3 18:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog 時間: 2015-4-3 18:31
本帖最後由 fatdog 於 2015-4-3 18:33 編輯
Plextor 256GB M62
340 MB/s , 380 MB/s
AKiTiO 個 Neutrino Thunder Duo 造工好好
只係個風扇嘈,我拆開佢,就冇晒聲,又唔會過熱
最正佢有預我 daisy-chain 其他 tb 野
下一次再 upgrade 應該係 int hd 換 4tb
依家唔換住係因為入面隻 wd 1tb 原來係 black
作者: ar2 時間: 2015-4-3 18:36
原來2011 iMac係幾獨特的...
2010 iMac:
三個 3 Gb/s SATA
2011 iMac:
二個 6 Gb/s SATA 加一 ...
kvic 發表於 2015-4-2 01:33
新imac 2010 都比我up到盡咁濟,
宜家見到2011 仲有得up ,好有葡萄感覺!!
作者: kvic 時間: 2015-4-3 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-3 23:36
你隻TB enclosure吾錯呀,曾經想買,最後吾想煩,㨂左WD Thunderbolt Duo。下晝我拆左隻WD Thunderbolt D ...
kvic 發表於 2015-4-3 23:19
我部 iMac 21.5 Late 2011 當年買返黎就係 Seagate 1TB,啱啱好用夠一年就死咗 S.M.A.R.T。
跟住我換咗個 WD Green 1TB 入去,係就係慢D,不過我都唔係好介意,用倒今日,仲健健康康。
雖然話要死點都會死,但 Seagate 都係有點怕怕。
作者: kvic 時間: 2015-4-3 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-4 00:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog 時間: 2015-4-4 02:16
Yosemite 要攪 SSD enable trim
作者: kvic 時間: 2015-4-4 11:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-5 05:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-7 15:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-7 16:11
如果本身就已經係 SSD 嘅外置硬碟,有冇可能唔係 SATA <->Thunderbolt 呢?
如果係咁,只能期望打開 iMac 直接換個 SSD 入去,先可以去到盡!?用 Thunderbolt 就係唔想拆機呢。
作者: kvic 時間: 2015-4-7 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-7 20:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-7 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-8 11:05
本帖最後由 TimCook 於 2015-4-8 11:10 編輯
我可能住山洞太耐,Lacie Little Big Disk新版已經是2XPCIe SSD! 超過1000MB/s,餵飽Thunderbolt ver.1有突 ...
kvic 發表於 2015-4-7 20:53
我知有呢部嘢,但我只係想知詳細啲,因為我知佢個價錢我係接受唔到嘅!雖然我唔知佢實際幾銀,但我相信我不如買過部有 Fusion driver 嘅仲化算。
作者: kvic 時間: 2015-4-8 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-8 11:42
本帖最後由 TimCook 於 2015-4-8 11:59 編輯
抵,我明,但以我一個輕度使用,浪費呢!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=2#pid32897230
我好耐之前都有試過,不過到現在都未有實行,所以如果有128GB SSD嘅iMac,我會買呢。
作者: kvic 時間: 2015-4-8 12:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-8 13:45
買倒個 "優質又價錢相宜嘅TB盒子" 就緊係好啦,但最弊係買咗返黎先知係咪優質呢。
我都係咁話,有冇邊位兄台,買咗嘅可以分享一下嘛?
作者: fatdog 時間: 2015-4-8 15:08
追追post
作者: TimCook 時間: 2015-4-8 15:09
俾D貼士丫。
作者: kvic 時間: 2015-4-8 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-4-8 16:03
Highpoint 有隻 5212 既 dual SATA-TB dock(裸族 style)
有人試到有 5XX MB/s,雖然同 10Gbps 仲係好遠距離,但係比起 3xx MB/s 應該有感覺得到既分別吧(呢隻香港買唔到...)
http://www.technologyx.com/pc-ha ... torage-dock-review/
你哋有得拆都好....我果隻流缸華....冇就係冇
作者: kvic 時間: 2015-4-8 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-4-8 16:32
唏.....公司俾既,都唔駛自己錢......
BTW.....剛發現 Akitio 有個 Thunderbolt Quad.....Amazon 有人買咗 2 隻,係兩個唔同 TB bridge(注意流缸華雖然有 6 個 TB 窿但係只得 3 組唔同 TB lane)上 total 插 8 隻 SSD RAID0 可以做到 2700MB/s.....
(單一籠插 4 隻都 over 1300MB/s)而且個籠係兩千零蚊http://www.amazon.com/Akitio-Thu ... TJB1PDSH1T32JPASBE2
作者: kvic 時間: 2015-4-8 17:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic 時間: 2015-4-8 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-8 20:41
隻Highpoint 5212確實吾錯!! 用的是Marvel較新一代的SATA controller,可能與ASM106SE同級。
可惜搵吾到拆 ...
kvic 發表於 2015-4-8 19:18
最好唔駛另外俾電仲好。
作者: chinwah 時間: 2015-4-8 21:08
想用USB boot ISO, 其實pc嗰邊有個windows program 叫。YUMI,
用佢可以boot起好多iso,用佢嚟boot埋dos 寫bios都OK,
好似mac機都OK,當boot番pc嗰邊咁啫
作者: fakeman 時間: 2015-4-8 23:36
TB HDD 好似好難唔駛額外俾電吧
作者: fakeman 時間: 2015-4-8 23:36
魔鬼係邊樹??

作者: fakeman 時間: 2015-4-8 23:49
隻Highpoint 5212確實吾錯!! 用的是Marvel較新一代的SATA controller,可能與ASM106SE同級。
可惜搵吾到拆 ...
kvic 發表於 2015-4-8 19:18
呢隻囉,仲 support HyperDuo(88SE9230 本來就有呢個 feature)可以將 SSD 孖落去 HDD 度加速,但貴到哭泣....
作者: kvic 時間: 2015-4-9 01:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-4-9 02:26
係 6 TB port 分 3 條水喉,即係每兩個 port 會 share 一組 20Gbps,其實算 OK 架。
作者: kvic 時間: 2015-4-9 20:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-4-9 23:02
但現實中我哋唔會買咁多野用到咁盡......multi-bay HDD enclosure 係其一,dual 10G network 係其二,pci-e enclosure......好似都冇其他.....
作者: kvic 時間: 2015-4-10 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2015-4-10 02:29
用 TB 做 networking 可行,我公司都有同事試過用條 TB-TB cable 駁兩部 MBP 直接抄 file,但用來做 cluster 的話......又好似浪費咗....因為佢 internal SSD 得 1T....
作者: kvic 時間: 2015-4-10 11:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-10 13:29
終於出現問題,我部 iMac 21.5 Late 2011 自己換咗 Harddisk 後,風扇速度冇咗自動控速,要安裝 software 去解決狂轉問題。搵倒免費嘅 SSD Fan Control,但自從升咗 10.10.3 後,就發生唔正常嘅情況,會無緣無故失去控制,轉速去到最高。我已經寫信去作者,不過可能佢哋已經唔再開發,所以我仲未有得到回覆。有個叫 HDD Fan Control,不過價錢比較貴,要 HK$280。
作者: kvic 時間: 2015-4-10 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook 時間: 2015-4-10 15:46
本帖最後由 TimCook 於 2015-4-10 15:48 編輯
呢條線好多科林都話流,解決唔倒問題,就算 OWC 都有 feedback 話唔得。
以我所知,唔係一個溫度感應器嘅問題,係個 harddisk framware 問題,批 harddisk 專登造俾 Apple 用,佢嘔出黎嘅 SMART data 係唔一樣,所以先會狂轉。好似除咗用 HDD fan Crt 呢類方法外,就只有搵得返原廠 harddisk 先可解。
我宜家嘅方向係搵 happy ver.,希望搵倒。

