Board logo

標題: [iMac] 27" Mid 2011 升級 - 完成! [打印本頁]

作者: kvic    時間: 2015-3-23 23:16     標題: 27" Mid 2011 升級 - 完成!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TimCook    時間: 2015-3-23 23:43

前幾晚無聊,游左過去DIY板。發現吾少人鐘意自己做D小維修,仲有吾少板友好有誠意分享DIY心得。被果處討論 ...
kvic 發表於 2015-3-23 23:16



Like
作者: kvic    時間: 2015-3-23 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox    時間: 2015-3-24 00:04

本帖最後由 madox 於 2015-3-24 00:06 編輯

CPU由Core i5 to i7 Sandy bridge, 係唔係i7-2600s呢?
我之前換咗,其實分別唔大...心癮多d

圖片附件: IMG_9195.JPG (2015-3-24 00:06, 122.6 KB) / 下載次數 80
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1775064&k=8f60b90f2f8c39f2383b5798fc289386&t=1782459269&sid=18rgL33WNf


作者: kvic    時間: 2015-3-24 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox    時間: 2015-3-24 10:45

系呀i7-2600,就系當年頂配粒CPU。原來你換左

我睇過小小數據,單core表現進步很少,大約6% ...
kvic 發表於 2015-3-24 00:30

係呀,其實都幾唔值
作者: TimCook    時間: 2015-3-24 11:24

我想知,iMac 21.5 Late 2011 同 iMac 21.5 Late 2013,除咗改 SSD 外,有咩可以改?
作者: hkcs007    時間: 2015-3-24 11:38

系呀i7-2600,就系當年頂配粒CPU。原來你換左

我睇過小小數據,單core表現進步很少,大約6% ...
kvic 發表於 2015-3-24 00:30


張display card仲貴...
作者: kvic    時間: 2015-3-24 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buddy25    時間: 2015-3-24 12:32

支持樓主
因我都是imac mid 2011 27" 用家
期待REPORT
作者: ptwong    時間: 2015-3-24 17:39

樓主可以搞個上門升級服務、多D人一齊買料又便D....
我第一個幫襯!
作者: TimCook    時間: 2015-3-24 18:18

樓主可以搞個上門升級服務、多D人一齊買料又便D....
我第一個幫襯!
ptwong 發表於 2015-3-24 17:39



    支持
作者: ar2    時間: 2015-3-24 20:09

我部imac 2010 都想換粒cpu 同 display card,
只係唯一最想換到既係 usb 2-3 就好啦!
作者: madox    時間: 2015-3-24 20:45

其實我都加咗SSD (我部係21.5" Mid 2011)

圖片附件: IMG_9205.JPG (2015-3-24 20:45, 102.98 KB) / 下載次數 33
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1775337&k=57240207175cacd2e50b86a2d26b84c6&t=1782459269&sid=18rgL33WNf


作者: kvic    時間: 2015-3-25 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-3-25 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2    時間: 2015-3-25 00:54

人工昂貴,但組裝技術LINE工友也不如。希望自己可以完成,分享過程。



USB 2 -3 指咩?



先賢!:g ...
kvic 發表於 2015-3-25 00:00


USB 2.0 轉去3.0
作者: ar2    時間: 2015-3-25 01:04

CPU由Core i5 to i7 Sandy bridge, 係唔係i7-2600s呢?
我之前換咗,其實分別唔大...心癮多d ...
madox 發表於 2015-3-24 00:04



    想問下 imac 2010 最高可換i7 幾大既cpu,
剪開片想睇下換快d有幾多快
作者: kvic    時間: 2015-3-25 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2    時間: 2015-3-25 01:57

Core i7-870: 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7 processor with 8MB level 3 cache; supports Hyper-Thre ...
kvic 發表於 2015-3-25 01:13



    換呢粒野要幾錢度,加分差幾遠啦!
如果換佢要唔要補散熱既野
作者: keegansun    時間: 2015-3-25 09:22

我部2009 imac 都換左SSD~~


作者: madox    時間: 2015-3-25 14:12

先賢! 有咩好SSD推介?
kvic 發表於 2015-3-25 00:00

SSD都係隨意....
另外,Ching係27", 可以用i7 2600,唔駛s版,會平d
作者: liedmund    時間: 2015-3-25 16:35

本帖最後由 liedmund 於 2015-3-25 16:38 編輯

樓主加油,我都係2011 imac ,改機當然係心癮大於一切,早幾個月都有諗過
但一計下錢,就真係好唔抵,先講料錢,都唔好計人工啦(反正自己都拆過好多次)
cpu i7-2600 最少$1800
ram 8G X 4 $2000 (賣走舊ram先唔計數啦)
GPU $3500~$5000
計計下都成7,8千蚊,咁搞,情願賣左呢部,換 5K imac ,起碼係最新型號,唔係洗成皮野,用4年前既top model.
另外,睇岩時間,執部翻新mac mini (i7) ,加埋16G ram,速度差唔多,多部機用

1. 本身係1 TB hard drive, 係mountain lion 時代,跟ifixit 加3rd drive 256G M5s,到Mavericks 就將 1TB 加 M5s 做fusion,自從上左yosemite 之後,覺得fusion drive 都係唔夠快,於是把心一橫去盡佢,整左個 dual M6s 256G raid 0有trim,speed 有9百幾 Mb ,算係極速啦,拍得住上一代 PCIe 既ssd

2. cpu,我都有諗過搞 i5 轉 i7,當然而家都唔會搵到新既 2600,去新高登搵下,二手都要 $1800,嘩,上幾代產物都仲係咁貴,而家賣緊最新既 i7-4970K 都係$2500左右,一粒4年前既舊U,仲要二手,即刻打消念頭。反正single core 快好少,multi core 好少用,render 都係用部pc 做,比起mac 快好多。

3. Ram 我本身係 16G,除左有時開 Autocad + Parallels + photoshop 先會唔夠,大部份時間用 Autocad + safari + etc....都冇問題,所以算了

4. GPU就真係心癮啦,快左都唔覺,部imac 係工作機,唔會打機,所以又放棄

5. Airport,呢樣就真係好期待樓主成功,我問過哂深水場、旺角整機既鋪頭,個個都話新airport card 唔用得係舊機,淘寶,ifixit 都睇哂,都無成功例子,放棄了。但yosemite既handoff ,或者一d新app "MacID (用iphone touchID unlock mac" 真係好吸引,但全部都要 BT 4.0,如果樓主成功左,記住出教學,教下小弟(跪求)。
作者: kvic    時間: 2015-3-26 01:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-3-26 02:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-3-26 02:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2    時間: 2015-3-26 03:16

USB 2.0 controller 是在南橋晶片內,不用想將佢變3.0了
比較爽快人人可做的方法是,加個Thunderbolt盒, ...
kvic 發表於 2015-3-26 01:56



   其實加個 Thunderbolt盒 係咪拎得晒usb 3 既速度?
但可惜既係 2010年機未有 Thunderbolt呢樣野!!
作者: kvic    時間: 2015-3-26 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-3-29 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 波子強    時間: 2015-3-29 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-3-29 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liedmund    時間: 2015-3-30 13:08

當打開一隻2.5寸SSD,裡面只有那麼一塊板仔,一個人生交乂點嘅問題來了

你會選擇只裝那塊板仔入iMac ...
kvic 發表於 2015-3-29 18:33


之前有c hing 話係黃金可以買到專用線,但我就選擇分開Sata 同電,Sata直插入底板第三個 Sata,電就係harddisk一分二比SSD就算。
作者: kvic    時間: 2015-3-30 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liedmund    時間: 2015-3-30 14:38

終於有時間再搵下資料。好不幸2011 iMac蘋果改左底板設計,BT的USB連接已不是獨立插座;而是跟iSight鏡頭等 ...
kvic 發表於 2015-3-29 00:59


Ching ,呢下真係要搞一大論,加油。
其實我都試過買USB BT 手指試,冇改kext ,少少問題係要熄左mac 個bluetooth先,再插入usb BT doogle就認到,可惜既係,apple wireless keyboard, trackpad等等原裝野係認唔到的,反而iphone, ipad 就可以connect ,所以最後又放棄了。
作者: kvic    時間: 2015-3-30 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman    時間: 2015-3-31 03:31

主要是前期工夫,打算在開蓋前做完先。開蓋之時嘅工作只會是組裝,做到LINE女30%質量 XD
現時整體改裝心 ...
kvic 發表於 2015-3-30 14:54



    咩原因一定要換走張 airport?純粹係 bluetooth?
作者: kvic    時間: 2015-3-31 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman    時間: 2015-3-31 12:00

主要是Atheros晶片有D問題,第一貼稍作了解釋。BT 4.0是錦上添花,放左落去吾用,好浪費。

又例如,2011 ...
kvic 發表於 2015-3-31 10:39



    如果只係 wlan....似乎 ext USB 會慳返 d 功夫.....再唔係....wireless AP 做 WiFi bridge 囉
作者: kvic    時間: 2015-3-31 16:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ptwong    時間: 2015-4-1 00:01

回覆 39# kvic


    同感!
作者: madox    時間: 2015-4-1 13:18

其實賣走舊機換新機丶加USB BT丶行Gigabit LAN丶甚或加個Thunderbolt > USB3 > USB WiFi等等,對吾同的用家 ...
kvic 發表於 2015-3-31 16:31

Support
作者: kvic    時間: 2015-4-1 18:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2015-4-1 19:39

回覆 39# kvic

我都係2011imac, 不過就係21.5吋..
想問下改唔改到CPU和gpu????
作者: kvic    時間: 2015-4-1 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-4-1 22:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox    時間: 2015-4-1 22:21

我都係2011imac, 不過就係21.5吋..
想問下改唔改到CPU和gpu????
charcsc2000 發表於 2015-4-1 19:39

跟住佢就okay啦
https://www.ifixit.com/Guide/iMa ... PU+Replacement/1859
作者: kvic    時間: 2015-4-2 01:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-4-2 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OEL    時間: 2015-4-2 09:26

Ching好野,大工程!
好同意仲有Rom既年代既機係最改!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: charcsc2000    時間: 2015-4-2 14:07

回覆 46# madox
THX~但佢好似沒講可以換GPU???
作者: charcsc2000    時間: 2015-4-2 14:09

回覆 47# kvic

其實定我都係LIKE 2011 IMAC個DESIGN, USB 3問題可以買個Belkin Thunderbolt 2 Express 黎幫補下~
作者: charcsc2000    時間: 2015-4-2 14:10

應該是可以的

版友madox也是21" mid 2011 iMac用家,版友liedmund提供了很多價錢數字。佢地嘅貼文就系前 ...
kvic 發表於 2015-4-1 22:01


好, 我研究下, 我唸IMAC 2011除非壞底板..唔係應該點DIY都得...
作者: madox    時間: 2015-4-2 21:36

回覆  madox
THX~但佢好似沒講可以換GPU???
charcsc2000 發表於 2015-4-2 14:07

GPU都好易拆,不過好似幾貴
https://www.ifixit.com/Teardown/ ... +2428+Teardown/5485
作者: kvic    時間: 2015-4-3 01:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-4-3 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kvic    時間: 2015-4-3 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog    時間: 2015-4-3 17:59

本帖最後由 fatdog 於 2015-4-3 18:00 編輯

我都有部 27” imac 2011
最近輕鬆 upgrade 只係轉用 thunderbolt ext. SSD
重有一個 SSD 位 同 一個 thunderbolt (daisy-chain)
作者: kvic    時間: 2015-4-3 18:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdog    時間: 2015-4-3 18:31

本帖最後由 fatdog 於 2015-4-3 18:33 編輯
隻TB enclosure 表現OK麻?
kvic 發表於 2015-4-3 18:05


Plextor 256GB M62
340 MB/s , 380 MB/s

AKiTiO 個 Neutrino Thunder Duo 造工好好

只係個風扇嘈,我拆開佢,就冇晒聲,又唔會過熱
最正佢有預我 daisy-chain 其他 tb 野

下一次再 upgrade 應該係 int hd 換 4tb
依家唔換住係因為入面隻 wd 1tb 原來係 black
作者: ar2    時間: 2015-4-3 18:36

原來2011 iMac係幾獨特的...

2010 iMac:

  • 三個 3 Gb/s SATA

    2011 iMac:

  • 二個 6 Gb/s SATA 加一 ...
    kvic 發表於 2015-4-2 01:33

  • 新imac 2010 都比我up到盡咁濟,
    宜家見到2011 仲有得up ,好有葡萄感覺!!
    作者: kvic    時間: 2015-4-3 23:19

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-3 23:36

    你隻TB enclosure吾錯呀,曾經想買,最後吾想煩,㨂左WD Thunderbolt Duo。下晝我拆左隻WD Thunderbolt D ...
    kvic 發表於 2015-4-3 23:19



       我部 iMac 21.5 Late 2011 當年買返黎就係 Seagate 1TB,啱啱好用夠一年就死咗 S.M.A.R.T。
    跟住我換咗個 WD Green 1TB 入去,係就係慢D,不過我都唔係好介意,用倒今日,仲健健康康。
    雖然話要死點都會死,但 Seagate 都係有點怕怕。
    作者: kvic    時間: 2015-4-3 23:53

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-4 00:38

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fatdog    時間: 2015-4-4 02:16

    Yosemite 要攪 SSD enable trim
    作者: kvic    時間: 2015-4-4 11:47

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-5 05:26

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-7 15:56

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-7 16:11

    如果本身就已經係 SSD 嘅外置硬碟,有冇可能唔係 SATA <->Thunderbolt 呢?
    如果係咁,只能期望打開 iMac 直接換個 SSD 入去,先可以去到盡!?用 Thunderbolt 就係唔想拆機呢。
    作者: kvic    時間: 2015-4-7 17:43

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-7 20:41

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-7 20:53

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-8 11:05

    本帖最後由 TimCook 於 2015-4-8 11:10 編輯
    我可能住山洞太耐,Lacie Little Big Disk新版已經是2XPCIe SSD! 超過1000MB/s,餵飽Thunderbolt ver.1有突 ...
    kvic 發表於 2015-4-7 20:53



        我知有呢部嘢,但我只係想知詳細啲,因為我知佢個價錢我係接受唔到嘅!雖然我唔知佢實際幾銀,但我相信我不如買過部有 Fusion driver 嘅仲化算。
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 11:27

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-8 11:42

    本帖最後由 TimCook 於 2015-4-8 11:59 編輯
    呢隻野近萬銀,以貨論貨是好抵買的。因為入面兩張PCIe 512GB SSD,市價都己近萬,所以個 TB 2盒系當送贈。 ...
    kvic 發表於 2015-4-8 11:27



        抵,我明,但以我一個輕度使用,浪費呢!

    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=2#pid32897230

    我好耐之前都有試過,不過到現在都未有實行,所以如果有128GB SSD嘅iMac,我會買呢。
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 12:14

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-8 13:45

    買倒個 "優質又價錢相宜嘅TB盒子" 就緊係好啦,但最弊係買咗返黎先知係咪優質呢。
    我都係咁話,有冇邊位兄台,買咗嘅可以分享一下嘛?
    作者: fatdog    時間: 2015-4-8 15:08

    買倒個 "優質又價錢相宜嘅TB盒子" 就緊係好啦,但最弊係買咗返黎先知係咪優質呢。
    我都係咁話,有冇邊位兄 ...
    TimCook 發表於 2015-4-8 13:45


    追追post
    作者: TimCook    時間: 2015-4-8 15:09

    追追post
    fatdog 發表於 2015-4-8 15:08


    俾D貼士丫。
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 15:16

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fakeman    時間: 2015-4-8 16:03

    Highpoint 有隻 5212 既 dual SATA-TB dock(裸族 style)
    有人試到有 5XX MB/s,雖然同 10Gbps 仲係好遠距離,但係比起 3xx MB/s 應該有感覺得到既分別吧(呢隻香港買唔到...)

    http://www.technologyx.com/pc-ha ... torage-dock-review/

    你哋有得拆都好....我果隻流缸華....冇就係冇
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 16:24

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fakeman    時間: 2015-4-8 16:32

    流缸華好有米!
    kvic 發表於 2015-4-8 16:24



        唏.....公司俾既,都唔駛自己錢......

    BTW.....剛發現 Akitio 有個 Thunderbolt Quad.....Amazon 有人買咗 2 隻,係兩個唔同 TB bridge(注意流缸華雖然有 6 個 TB 窿但係只得 3 組唔同 TB lane)上 total 插 8 隻 SSD RAID0 可以做到 2700MB/s.....  (單一籠插 4 隻都 over 1300MB/s)而且個籠係兩千零蚊

    http://www.amazon.com/Akitio-Thu ... TJB1PDSH1T32JPASBE2
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 17:11

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: kvic    時間: 2015-4-8 19:18

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-8 20:41

    隻Highpoint 5212確實吾錯!! 用的是Marvel較新一代的SATA controller,可能與ASM106SE同級。

    可惜搵吾到拆 ...
    kvic 發表於 2015-4-8 19:18



        最好唔駛另外俾電仲好。
    作者: chinwah    時間: 2015-4-8 21:08

    準備SSD做system disk

    經過兩個鐘頭,將Yosemite裝入了新SSD,並且保留了原來Apps/data/設定。系統migrati ...
    kvic 發表於 2015-4-4 00:38



        想用USB boot ISO, 其實pc嗰邊有個windows program 叫。YUMI,
    用佢可以boot起好多iso,用佢嚟boot埋dos 寫bios都OK,
    好似mac機都OK,當boot番pc嗰邊咁啫
    作者: fakeman    時間: 2015-4-8 23:36

    最好唔駛另外俾電仲好。
    TimCook 發表於 2015-4-8 20:41



        TB HDD 好似好難唔駛額外俾電吧
    作者: fakeman    時間: 2015-4-8 23:36

    魔鬼永遠在細節中!我指個tb bridge
    kvic 發表於 2015-4-8 17:11



        魔鬼係邊樹??
    作者: fakeman    時間: 2015-4-8 23:49

    隻Highpoint 5212確實吾錯!! 用的是Marvel較新一代的SATA controller,可能與ASM106SE同級。

    可惜搵吾到拆 ...
    kvic 發表於 2015-4-8 19:18



        呢隻囉,仲 support HyperDuo(88SE9230 本來就有呢個 feature)可以將 SSD 孖落去 HDD 度加速,但貴到哭泣....
    作者: kvic    時間: 2015-4-9 01:21

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fakeman    時間: 2015-4-9 02:26

    聽你的形容流缸華上面六個TB port分享兩條水喉,三個一組共享一條,又系似host畀吾足頻寛囉
    kvic 發表於 2015-4-9 01:21



        係 6 TB port 分 3 條水喉,即係每兩個 port 會 share 一組 20Gbps,其實算 OK 架。
    作者: kvic    時間: 2015-4-9 20:39

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fakeman    時間: 2015-4-9 23:02

    係喎,三條水喉,每條有20Gbps,分畀兩個ports,但每個port 20Gbps吾夠分。要較佳效果需避開兩隻enclosur ...
    kvic 發表於 2015-4-9 20:39



        但現實中我哋唔會買咁多野用到咁盡......multi-bay HDD enclosure 係其一,dual 10G network 係其二,pci-e enclosure......好似都冇其他.....
    作者: kvic    時間: 2015-4-10 00:13

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: fakeman    時間: 2015-4-10 02:29

    岩岩好每條水喉一款設備...其它都可以放晒入去個PCIe enclosure。忽發奇想...如果買半打流缸華做cluster ...
    kvic 發表於 2015-4-10 00:13



        用 TB 做 networking 可行,我公司都有同事試過用條 TB-TB cable 駁兩部 MBP 直接抄 file,但用來做 cluster 的話......又好似浪費咗....因為佢 internal SSD 得 1T....
    作者: kvic    時間: 2015-4-10 11:30

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-10 13:29

    WD Green依家都未有事,咁應該好耐都吾會有事了。你可以加隻SSD,將Green做storage XD

    不過,如果你已加 ...
    kvic 發表於 2015-4-3 23:53


    終於出現問題,我部 iMac 21.5 Late 2011 自己換咗 Harddisk 後,風扇速度冇咗自動控速,要安裝 software 去解決狂轉問題。搵倒免費嘅 SSD Fan Control,但自從升咗 10.10.3 後,就發生唔正常嘅情況,會無緣無故失去控制,轉速去到最高。我已經寫信去作者,不過可能佢哋已經唔再開發,所以我仲未有得到回覆。有個叫 HDD Fan Control,不過價錢比較貴,要 HK$280。
    作者: kvic    時間: 2015-4-10 14:26

    提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
    作者: TimCook    時間: 2015-4-10 15:46

    本帖最後由 TimCook 於 2015-4-10 15:48 編輯
    吾值得花錢買果隻軟件。用舊錢買條sensor cable仲好啦。owc有不過貴。淘寶都有但真假難少少辨別囉(吾知 ...
    kvic 發表於 2015-4-10 14:26



        呢條線好多科林都話流,解決唔倒問題,就算 OWC 都有 feedback 話唔得。
    以我所知,唔係一個溫度感應器嘅問題,係個 harddisk framware 問題,批 harddisk 專登造俾 Apple 用,佢嘔出黎嘅 SMART data 係唔一樣,所以先會狂轉。好似除咗用 HDD fan Crt 呢類方法外,就只有搵得返原廠 harddisk 先可解。
    我宜家嘅方向係搵 happy ver.,希望搵倒。





    歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2