Board logo

標題: 如果已經Download左Mountain Lion既 InstallESD.dmg 係咪可以..... [打印本頁]

作者: kaho0808    時間: 2012-9-28 14:19     標題: 如果已經Download左Mountain Lion既 InstallESD.dmg 係咪可以.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sandoeman    時間: 2012-9-28 17:49

係咪可以直接係Mac入面安裝?
kaho0808 發表於 2012-9-28 14:19



    下? 點解唔用MAC APP STORE?
作者: sliva    時間: 2012-10-2 10:57

回復 2# sandoeman


    明顯係五想比錢先甘講
Install installesd.dmg
Firstly update to
Mac OS X Lion 10.7.2
After just install that's ok
If cant check update first
作者: sandoeman    時間: 2012-10-2 18:34

回復  sandoeman


    明顯係五想比錢先甘講
Install installesd.dmg
Firstly update to
Mac OS X Lion ...
sliva 發表於 2012-10-2 10:57


其實好平姐.. 用得MAC 搵食唔好咁... 要支持老正..
作者: sliva    時間: 2012-10-3 02:27

汗 如果我有錢既 一定支持=)
作者: 冒險王    時間: 2012-10-3 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tongziv    時間: 2012-10-4 01:01

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身一文不值,佢已經唔可以裝其他機,應該大方比人免費download upgrade lor,以前都仲話像徵式比錢買套DVD,依家apps store仲要比錢,根本只係賺到盡技量
作者: kr360p    時間: 2012-10-4 01:34

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身 ...
tongziv 發表於 2012-10-4 01:01

Window 果D千9幾蚊唔入KEY唔用得重要久唔久HANG機果D叫乜? 賺到喳都無?
作者: kr360p    時間: 2012-10-4 01:35

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身 ...
tongziv 發表於 2012-10-4 01:01

Window 果D千9幾蚊唔入KEY唔用得重要久唔久HANG機果D叫乜? 賺到喳都無?
作者: kr360p    時間: 2012-10-4 01:35

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身 ...
tongziv 發表於 2012-10-4 01:01

Window 果D千9幾蚊唔入KEY唔用得重要久唔久HANG機果D叫乜? 賺到喳都無?
作者: stephenttk    時間: 2012-10-4 15:23

回復 7# tongziv

"整完都係比新os你",  係咪真? 如果有保, 求其老屈個症狀入廠咪得?
作者: Kundera    時間: 2012-10-4 21:33

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身 ...
tongziv 發表於 2012-10-4 01:01



    你同強國人食飯唔俾錢話抗日一樣
作者: sandoeman    時間: 2012-10-6 17:55

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身 ...
tongziv 發表於 2012-10-4 01:01



    OS本身一文不值<== 一文不值你寫一個
作者: 強生    時間: 2012-10-7 13:40

回復 7# tongziv


    os唔值錢?


甘win機個邊,點算
作者: Jamesbond007    時間: 2012-10-7 13:50

你買機就包新os, even壞機,整完都係比新os你
我唔覺得要比錢買lor,只係賺到盡lor,根本機價已包os
OS本身一文不值,佢已經唔可以裝其他機,應該大方比人免費download upgrade lor,以前都仲話像徵式比錢買套DVD,依家apps store仲要比錢,根本只係賺到盡技量
tongziv 發表於 4/10/2012 01:01


機價只包當時跟機安裝的 OS,不包括以後推出的新版 OS。要使用新版,自然要付費升級。

OS 本身一文不值?難道開發及除錯不需要人做,不需要成本?
作者: melodyayaka    時間: 2012-10-7 15:09

係咪可以直接係Mac入面安裝?
kaho0808 發表於 2012-9-28 14:19



http://www.macuknow.com/node/17407
作者: madox    時間: 2012-10-7 17:49

有d人肯用幾千蚊買張display card,但用幾百蚊買software就覺得貴
作者: M0KLC    時間: 2012-10-7 18:09

有時我覺得唔係錢的問題,幾舊水話貴唔貴,用得 apple 野都預左,我只係唔想俾個 credit card number 佢 save 係個 account 度。
我寧願佢出 DVD版/USB手指版,就算貴少少我都去 ifc 買。

apple 個 account 又好鬼衰,你本身填左有 credit card 就 remove 唔到,我嘗試 delete 個 credit card number/CVV/expiry date 是但一樣佢都話我資料唔齊唔俾我 save。我唔想某日我唔小心,或者屋企 D 細路仔亂咁噤,幫我用 credit card 買左一堆 app 返黎 :o) 無謂搏啦

(利申:仲用緊 snow leopard)
作者: s    時間: 2012-10-7 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2012-10-7 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Zeta001    時間: 2012-10-7 19:16

有時我覺得唔係錢的問題,幾舊水話貴唔貴,用得 apple 野都預左,我只係唔想俾個 credit card number 佢 sa ...
M0KLC 發表於 2012-10-7 18:09



    我又可以remove wo
去帳號修改到付款方法選無就得
買完之後我通常都改返
作者: melodyayaka    時間: 2012-10-7 23:12

有d人肯用幾千蚊買張display card,但用幾百蚊買software就覺得貴
madox 發表於 2012-10-7 17:49


Display Card 冇得 BT ..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2