Board logo

標題: [教學] 選購窗口式冷氣機 [打印本頁]

作者: TimmyL    時間: 2022-7-19 02:09     標題: 選購窗口式冷氣機

今時今日邊隻窗口式冷氣機比較好同耐用呢?
見樂聲,日立啲變頻窗口式冷氣機多數都係二級能源標籤
好似得珍寶重係一級能源標籤
唔知宜家啲珍寶重耐唔耐用呢?
作者: 啊甘    時間: 2022-7-21 17:35

變貧窗口機 好貴。
作者: blkbd5    時間: 2022-7-21 19:07

本帖最後由 blkbd5 於 2022-7-21 19:10 編輯
變貧窗口機 好貴。
啊甘 發表於 2022-7-21 17:35

信哥,你都識講系變貧機,點會唔貴?
今時今日,乜都系大六代工,所以,點會耐用…
作者: hpdeskjet3325    時間: 2022-7-21 20:21

今時今日邊隻窗口式冷氣機比較好同耐用呢?
見樂聲,日立啲變頻窗口式冷氣機多數都係二級能源標籤
好似得珍寶 ...
TimmyL 發表於 2022-7-19 02:09


珍寶係格力代工.

今年款
格力 一級能源標籤
美的 一級能源標籤, 只有1.5匹係二級能源標籤(因用回3/4匹的小機身size)

今年各品牌新出的,  若用格力/美的OEM 都係一級能源標籤
作者: TimmyL    時間: 2022-7-21 22:47

回覆 4# hpdeskjet3325


收到!
唔怪知得,好多部變頻窗口式冷氣機,例如日立(以前日立小涼伴窗口式冷氣機係左右出風口,宜家變頻窗口就單邊出風口),樂聲個樣都差唔多,連能源標籤都係二級.不過樂聲好似用R32, 而日立就用A410A.
唔知今時今日啲珍寶重有冇以前耐用呢?
作者: hpdeskjet3325    時間: 2022-7-22 00:52

回覆  hpdeskjet3325


收到!
唔怪知得,好多部變頻窗口式冷氣機,例如日立(以前日立小涼伴窗口式冷氣機係 ...
TimmyL 發表於 2022-7-21 22:47


珍寶=格力
好不好用, 睇吓其他Ching對格力的評價.
綜合各Ching的評價, Pan記冷暖機(2021款)好過格力淨冷機(2021款),  但價錢就貴一截.
作者: deadduck    時間: 2022-7-23 13:48

會唔會出變頻扭制機,唔要電子板
作者: tgo    時間: 2022-7-24 11:22

變頻機個壓縮機要因應溫度行唔同轉數,冇電子板點控制?

會唔會出變頻扭制機,唔要電子板
deadduck 發表於 2022-7-23 13:48

作者: 啊甘    時間: 2022-8-11 12:25

信哥,你都識講系變貧機,點會唔貴?
今時今日,乜都系大六代工,所以,點會耐用… ...
blkbd5 發表於 2022-7-21 19:07



    係呀一美要平 但係就賣得好貴
作者: finepix    時間: 2022-8-11 23:12

日立部窗口變頻機, 個面板啲制, 同格力一樣. 估唔到連日立都要OEM格力貨.
34-HP-Inverter-Wind-12706300.jpg

圖片附件: 34-HP-Inverter-Wind-12706300.jpg (2022-8-11 23:12, 135.78 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334230&k=b0c8aedf9c0912ace10e8abf2d545c08&t=1782496709&sid=38clPzREXe


作者: Dcup    時間: 2022-8-16 22:32

日立部窗口變頻機, 個面板啲制, 同格力一樣. 估唔到連日立都要OEM格力貨.
...
finepix 發表於 2022-8-11 23:12



    日立窗口,以前玩臭左好耐啦....

貼翻格力,不明內在變化既雙出風用家可能覺得進步都唔奇
作者: 罪大惡極    時間: 2022-8-17 13:13

拆過新款機, 美的實淨過格力.
作者: abralam    時間: 2022-8-23 14:53

最近部東芝恆溫唔掂,有點忽冷忽熱,有無師兄研究過定頻到溫後會升幾多度先再行車?我體感上起碼有2至3度差
作者: abralam    時間: 2022-8-23 14:56

補充:我set 24度
作者: midnight    時間: 2022-8-23 17:24

最近部東芝恆溫唔掂,有點忽冷忽熱,有無師兄研究過定頻到溫後會升幾多度先再行車?我體感上起碼有2至3度差 ...
abralam 發表於 2022-8-23 14:53

我set25度,升到27度壓縮機就會著返
今晚試下set24度,睇下有冇好d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: CMZ    時間: 2022-8-27 11:26

最近部東芝恆溫唔掂,有點忽冷忽熱,有無師兄研究過定頻到溫後會升幾多度先再行車?我體感上起碼有2至3度差 ...
abralam 發表於 2022-8-23 14:53



   恆溫同變頻係兩樣嘢嚟㗎呵?
係講緊變頻機恆溫忽冷忽熱?
作者: abralam    時間: 2022-8-27 12:07

恆溫同變頻係兩樣嘢嚟㗎呵?
係講緊變頻機恆溫忽冷忽熱?
CMZ 發表於 2022-8-27 11:26

我有講係定頻機
作者: CMZ    時間: 2022-8-27 20:08

我有講係定頻機
abralam 發表於 2022-8-27 12:07



    我都係定頻,開25度,說明書好似有寫上到幾多度先開
個人覺得天氣唔係真係好熱嘅時候,好似冇咁涼甚至有啲熱
反而好熱嘅時候就夠涼,有啲凍添
一樣都係開25度
作者: fresh_banana    時間: 2022-8-28 16:02

拆過新款機, 美的實淨過格力.
罪大惡極 發表於 17/8/2022 13:13



    請問美的邊個model
作者: Dcup    時間: 2022-8-28 16:54

你睇住個1級是幾年出的測評?

最新玩法窗口機無一部一級到
作者: kelkmk    時間: 2022-8-31 22:42

你睇住個1級是幾年出的測評?

最新玩法窗口機無一部一級到
Dcup 發表於 2022-8-28 16:54



師兄我想問下最新嗰個計法可以喺邊度睇得到??
作者: hpdeskjet3325    時間: 2022-9-1 01:07

本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2022-9-1 01:10 編輯
師兄我想問下最新嗰個計法可以喺邊度睇得到??
kelkmk 發表於 2022-8-31 22:42


今年開始, 所有窗口冷氣效能分級制與分体冷氣睇齊.
所有窗口定頻冷氣變哂3級尾至4級. 沒有一部有2級以上.
https://www.emsd.gov.hk/energylabel/tc/upgardsRAC.html
作者: kelkmk    時間: 2022-9-1 13:22

今年開始, 所有窗口冷氣效能分級制與分体冷氣睇齊.
所有窗口定頻冷氣變哂3級尾至4級. 沒有一部有2級以上 ...
hpdeskjet3325 發表於 2022-9-1 01:07


原來係咁, 因為有朋友諗緊窗口式變頻冷氣機,對佢嚟講冇分別,咁我唔理佢啦。
作者: 風十三    時間: 2022-9-1 13:30

近兩個月,應該開利比較新,美的代
作者: deadduck    時間: 2022-9-1 18:49

開利窗口變頻1.5匹尺寸同1匹機一樣

重量都差唔多,其實得唔得㗎?
作者: yesau    時間: 2022-9-1 18:58

開利窗口變頻1.5匹尺寸同1匹機一樣

重量都差唔多,其實得唔得㗎?
deadduck 發表於 2022-9-1 18:49



   model?
作者: midnight    時間: 2022-9-3 15:33

model?
yesau 發表於 2022-9-1 18:58

開利變頻匹半型號 CHK12EAVX

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hpdeskjet3325    時間: 2022-9-3 22:31

開利窗口變頻1.5匹尺寸同1匹機一樣

重量都差唔多,其實得唔得㗎?
deadduck 發表於 2022-9-1 18:49


冇话唔得,受機体細影响,能源效益降到2級啫,啱啲唔夠位裝匹半嘅人士用。
作者: yesau    時間: 2022-9-3 23:18

開利變頻匹半型號 CHK12EAVX

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
midnight 發表於 2022-9-3 15:33


同傳統3/4 匹一樣大細添,係部機長左
唔留意真係唔知
作者: midnight    時間: 2022-9-4 02:13

同傳統3/4 匹一樣大細添,係部機長左
唔留意真係唔知
yesau 發表於 2022-9-3 23:18

美的oem嘛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: dulik    時間: 2022-9-4 17:17

能源標準點計?
不是說變頻機慳電嗎?
作者: dicksoncs    時間: 2022-10-7 13:47

有燒費券加持,有人話電器加價了

請教眾師兄
定係冬天、春天買新冷氣會便宜啲
作者: Dcup    時間: 2022-10-10 01:08

冇话唔得,受機体細影响,能源效益降到2級啫,啱啲唔夠位裝匹半嘅人士用。 ...
hpdeskjet3325 發表於 2022-9-3 22:31



    新2級隨時慳過舊表1級





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2