作者: TimmyL 時間: 2022-7-19 02:09 標題: 選購窗口式冷氣機
今時今日邊隻窗口式冷氣機比較好同耐用呢?
見樂聲,日立啲變頻窗口式冷氣機多數都係二級能源標籤
好似得珍寶重係一級能源標籤
唔知宜家啲珍寶重耐唔耐用呢?
作者: 啊甘 時間: 2022-7-21 17:35
變貧窗口機 好貴。
作者: blkbd5 時間: 2022-7-21 19:07
本帖最後由 blkbd5 於 2022-7-21 19:10 編輯
信哥,你都識講系變貧機,點會唔貴?
今時今日,乜都系大六代工,所以,點會耐用…
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-7-21 20:21
珍寶係格力代工.
今年款
格力 一級能源標籤
美的 一級能源標籤, 只有1.5匹係二級能源標籤(因用回3/4匹的小機身size)
今年各品牌新出的, 若用格力/美的OEM 都係一級能源標籤
作者: TimmyL 時間: 2022-7-21 22:47
回覆 4# hpdeskjet3325
收到!
唔怪知得,好多部變頻窗口式冷氣機,例如日立(以前日立小涼伴窗口式冷氣機係左右出風口,宜家變頻窗口就單邊出風口),樂聲個樣都差唔多,連能源標籤都係二級.不過樂聲好似用R32, 而日立就用A410A.
唔知今時今日啲珍寶重有冇以前耐用呢?
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-7-22 00:52
珍寶=格力
好不好用, 睇吓其他Ching對格力的評價.
綜合各Ching的評價, Pan記冷暖機(2021款)好過格力淨冷機(2021款), 但價錢就貴一截.
作者: deadduck 時間: 2022-7-23 13:48
會唔會出變頻扭制機,唔要電子板
作者: tgo 時間: 2022-7-24 11:22
變頻機個壓縮機要因應溫度行唔同轉數,冇電子板點控制?
作者: 啊甘 時間: 2022-8-11 12:25
係呀一美要平 但係就賣得好貴
作者: finepix 時間: 2022-8-11 23:12
日立部窗口變頻機, 個面板啲制, 同格力一樣. 估唔到連日立都要OEM格力貨.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334230&k=b0c8aedf9c0912ace10e8abf2d545c08&t=1782496709&sid=38clPzREXe

作者: Dcup 時間: 2022-8-16 22:32
日立窗口,以前玩臭左好耐啦....
貼翻格力,不明內在變化既雙出風用家可能覺得進步都唔奇
作者: 罪大惡極 時間: 2022-8-17 13:13
拆過新款機, 美的實淨過格力.
作者: abralam 時間: 2022-8-23 14:53
最近部東芝恆溫唔掂,有點忽冷忽熱,有無師兄研究過定頻到溫後會升幾多度先再行車?我體感上起碼有2至3度差
作者: abralam 時間: 2022-8-23 14:56
補充:我set 24度
作者: midnight 時間: 2022-8-23 17:24
我set25度,升到27度壓縮機就會著返
今晚試下set24度,睇下有冇好d
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: CMZ 時間: 2022-8-27 11:26
恆溫同變頻係兩樣嘢嚟㗎呵?
係講緊變頻機恆溫忽冷忽熱?
作者: abralam 時間: 2022-8-27 12:07
我有講係定頻機
作者: CMZ 時間: 2022-8-27 20:08
我都係定頻,開25度,說明書好似有寫上到幾多度先開
個人覺得天氣唔係真係好熱嘅時候,好似冇咁涼甚至有啲熱
反而好熱嘅時候就夠涼,有啲凍添
一樣都係開25度
作者: fresh_banana 時間: 2022-8-28 16:02
請問美的邊個model
作者: Dcup 時間: 2022-8-28 16:54
你睇住個1級是幾年出的測評?
最新玩法窗口機無一部一級到
作者: kelkmk 時間: 2022-8-31 22:42
師兄我想問下最新嗰個計法可以喺邊度睇得到??
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-1 01:07
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2022-9-1 01:10 編輯
今年開始, 所有窗口冷氣效能分級制與分体冷氣睇齊.
所有窗口定頻冷氣變哂3級尾至4級. 沒有一部有2級以上.
https://www.emsd.gov.hk/energylabel/tc/upgardsRAC.html
作者: kelkmk 時間: 2022-9-1 13:22
原來係咁, 因為有朋友諗緊窗口式變頻冷氣機,對佢嚟講冇分別,咁我唔理佢啦。
作者: 風十三 時間: 2022-9-1 13:30
近兩個月,應該開利比較新,美的代
作者: deadduck 時間: 2022-9-1 18:49
開利窗口變頻1.5匹尺寸同1匹機一樣
重量都差唔多,其實得唔得㗎?
作者: yesau 時間: 2022-9-1 18:58
model?
作者: midnight 時間: 2022-9-3 15:33
開利變頻匹半型號 CHK12EAVX
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hpdeskjet3325 時間: 2022-9-3 22:31
冇话唔得,受機体細影响,能源效益降到2級啫,啱啲唔夠位裝匹半嘅人士用。
作者: yesau 時間: 2022-9-3 23:18
同傳統3/4 匹一樣大細添,係部機長左
唔留意真係唔知
作者: midnight 時間: 2022-9-4 02:13
美的oem嘛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: dulik 時間: 2022-9-4 17:17
能源標準點計?
不是說變頻機慳電嗎?
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-7 13:47
有燒費券加持,有人話電器加價了
請教眾師兄
定係冬天、春天買新冷氣會便宜啲
作者: Dcup 時間: 2022-10-10 01:08
新2級隨時慳過舊表1級


