作者: muimui84 時間: 2017-7-20 16:30 標題: 幾錢買一部吸塵機先算合理??
問過呀媽原來屋企部吸塵機要成四千銀,我覺得有少少貴,
但呀媽又覺得抵..你地屋企部吸塵機幾錢?
作者: NOKIDEWAVY 時間: 2017-7-20 18:37
都差唔多價錢,有返咁上下質素都會要咁既價錢
作者: ToG 時間: 2017-7-20 19:21
回覆 1# muimui84
係咪DYSON?
如果係,應該差不多了
作者: kofz 時間: 2017-7-20 19:33
家中用淘寶貨
舊幾人仔
作者: 良優 時間: 2017-7-20 20:10
我屋企部爛野幾舊水.
作者: CMZ 時間: 2017-7-20 20:47
合唔合理好難介定,係咪要將各大品牌賣緊中間價位嗰部嘅價加埋
攞個平均數?
如果四千蚊部叫抵,咁百四蚊叫咩?
唔通係因為原價七千,特價四千,咁就叫抵?

作者: gulakpi 時間: 2017-7-21 08:54
港幣$600-800已經可以買到一部大廠(菲x普, 伊來x詩...)的大功率(1500W+)的吸塵機了. 有HEPA的.
貴一點的會更靜更勁! 二千多也有65dB以下的靜音機 (Rowenta,Tefal.....). 就算波殊的<59dB也約三千.
真係靜好多!
除了要電池式, 完全不明白大神有乜好處. 吸力差太遠!
作者: coffeelam 時間: 2017-7-21 08:57
Bosch $16xx 不過d料好溥下
作者: TH30 時間: 2017-7-21 09:00
四千蚊唔貴
彩虹牌好似兩皮幾野添
作者: cody2k 時間: 2017-7-21 09:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laughingman 時間: 2017-7-21 11:32
之前果兩部用左年幾就壞,真就用到怕怕,之後就跟老媽子屋企用miele吸塵機唔錯,
易用之外就連微塵同埋致敏原都過濾到,呢部都用左幾年一d事都無
作者: java2 時間: 2017-7-21 11:47
彩虹又點同, 佣金都去左一截啦.
作者: warrior 時間: 2017-7-21 11:50
大神的確係一種信仰, 我有 v8 係就係靜 但我買吸塵機係為左吸塵... 之前萬0 $999 有部菲x普電池式吸塵機 我又買左... 宜家用佢 仲多過v8
作者: tomming 時間: 2017-7-21 12:26
Rainbow 先係一種信仰...
作者: TH30 時間: 2017-7-21 13:44
【曲】對家人健康的愛與關懷是無價的
作者: Mathk 時間: 2017-7-21 13:46
無線機好似未有比佢更好。
作者: tomming 時間: 2017-7-21 13:59
會買既人睇呢句係直唔係曲
作者: franky7080 時間: 2017-7-21 14:09
本帖最後由 franky7080 於 2017-7-21 14:12 編輯
4000無線就值, 用過無線部有線擺左係到, 一年用唔到2次
作者: stanley_chung 時間: 2017-7-21 15:18
回覆 18# franky7080
嚟句真,方便攞上手就吸,成日用貴D都抵。傳統AC cord, 拿出來要砌才能用,攪到唔想用.
我部舊model DC44 玩了4 年,電池還算精神。連續用 10mins (慢速) 暫沒有問題。
作者: ballballgun 時間: 2017-7-21 16:23
其實睇你點用同用係邊,再睇埋你比得幾多錢出黎
Rainbow 成2皮既係貴,但功能一流,屋有狗味加藥水同香油可以長開12小時空氣淨化又得
倒轉插出風口幫隻狗吹乾個身又得
dyson 唔反對既,不過又係唔平,但如果吸得多小動物既毛又吸晒係個格到,要用手扯返出黎,v6唔洗買,v8 還可以
飛記用緊,價就合理好多,萬寧$999 用緊,放便又自己識企,唔洗上牆,嘈? 吸塵機緊係嘈架喇,要靜用掃把
HEPA (H13-H14)就算把喇,你屋企有咩要吸要用HEPA?
低一級既 EPC (H10-H12) 有d 已經可以濾過99% 0.3微米喇,死都要HEPA 級別做咩
pm2.5 (2.5微米),塵滿(200微米),花粉(20微米),細菌(0.3~10微米)重有咩要吸?
病毒(0.001微米) 係有高HEPA 可隔絕,問題係15分鐘換一次網,個網成千蚊,邊有意思,太強既濾網又阻吸力
再者用HEPA 吸左入去個網到,你會次次清潔? 如果唔會既話又咪係入邊養菌
3個月後你一拎個網出黎就.........
作者: Mathk 時間: 2017-7-21 16:48
用緊panasonic高階機表示吸塵機係靜嘅。
(兩倍價錢用電量低25%吸力一樣音量少10分貝,自己計下10分貝即係少幾多十%音量)
作者: viviit 時間: 2017-7-21 17:03
都係睇你部機用到幾耐,如果好似miele咁可以用十幾年就抵買啦
作者: ballballgun 時間: 2017-7-21 17:41
其實唔太明你講咩....你既意思係同所有吸塵機去比? 定係用萬寧印花換果部飛記?
我只覺得用得果20分鐘時間,你覺得嘈咪買部靜D既機,忍受到佢嘈咪買部嘈D,咩都忍唔到咪用掃把
吸塵機既野好個人,
如果你話用電量我就無比較過了
作者: googleli 時間: 2017-7-21 17:56
想問各位師兄 Dyson 五千幾蚊值唔值?
作者: lai.areon 時間: 2017-7-21 18:26
價錢唔係最重要,最緊要係功能好用,有d吸塵機既過濾系統特別勁,特別設計俾敏感人士用緊
作者: gulakpi 時間: 2017-7-21 20:28
你話呢?
唔同人有唔同的感受和價值觀!
只對我來說, 大神的確係一種信仰!
作者: 風十三 時間: 2017-7-21 23:25
其實無合理,只有你自己想花幾多錢去買一部機
我而家用緊
大臣v8, DC63
日立PV-XC500
v8就貪奇方便,吸下電腦,NAS,床,書枱咁
DC63就針對地下
XC500 就我女人鐘意呢種拖把模式
吸力,老實 DC63 係強很多
xc500 就方便推來推去,是是但但吸下咁。例如返到屋企見到有啲灰塵,未開嚟行兩嘢。
作者: DGCNYO 時間: 2017-7-22 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMZ 時間: 2017-7-23 12:09
回覆 28# DGCNYO
係咪玩埋水同蒸汽嗰啲?
開多啲窗會少啲塵?
作者: jackyyy 時間: 2017-7-24 11:08
價錢唔重要,功能,特性,適合自己先重要
作者: 史迪仔 時間: 2017-7-24 11:41
我自己用dyson v8英水(~4000)+karcher sv7歐水版(~4600)
dyson 每日吸地上頭髮/貓毛/貓砂+布藝上面既貓毛
karcher 就每周消毒地板+窗+廁所+廚房
rainbow完全唔值得買,夠我買兩套Dyson+Karcher
另外一個考慮因素係配件齊全度同埋二手價值
作者: DGCNYO 時間: 2017-7-24 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kaka.ho28 時間: 2017-7-24 14:18
我自己就覺得襟用最重要,如果用兩用就壞,幾平都無用啦,整要花時間,真係整唔到又要揀過一部新又係要花時間,係香港時間就係金錢,所以我寧願俾多少少錢都要買部襟用既,以家呢部就用到十年八年,最多換下塵袋既者
作者: cc4321 時間: 2017-7-24 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chauwangx 時間: 2017-7-25 19:49
https://www.youtube.com/watch?v=1OTqA_i9dbk&t=300s
特殊的吸塵機=.=可以吸水其中一部旱電和濕電兩用....
作者: chauwangx 時間: 2017-7-25 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=y41nVjgflHA
有趣的背包吸塵器=.=
作者: belly 時間: 2017-7-27 11:44
我都用緊,果時都係見老媽子用咁多年都唔壞所以先跟住買,
作者: Oops 時間: 2017-8-2 21:31
再加多部 IQAir 都得
作者: fred2088 時間: 2017-8-3 01:14
用幾千銀買部 3D 打印機, 去TB 買 80 元人仔的吸塵機及 HEPA 網, 再用3D 打印機 打印 Filter 架 ... 用了幾年 ... he he ...
作者: alan11abc 時間: 2017-8-3 06:09
買左部600w 吸唔到咩野
作者: heston 時間: 2017-8-5 14:30
甘细watt數,無乜用
via HKEPC Reader for Android
作者: CMZ 時間: 2017-8-6 14:20
吸力唔係淨睇 W數㗎
歐洲好似有個標簽,地板同地毯兩個唔同級數
作者: makeedee 時間: 2017-8-10 18:05
淘左部美的無塵袋自己剪頭
機尾出風有可水洗filter
作者: whitechunk 時間: 2017-8-10 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gulakpi 時間: 2017-8-13 16:10
都想知!
作者: waione 時間: 2017-8-20 01:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 550d 時間: 2017-8-28 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: administrator~ 時間: 2017-9-8 00:46
用幾千銀買部 3D 打印機, 去TB 買 80 元人仔的吸塵機及 HEPA 網, 再用3D 打印機 打印 Filter 架 ... 用了幾 ...
fred2088 發表於 2017-8-3 01:14
係咪真係work
via HKEPC Reader for Android
作者: pomkon 時間: 2017-9-8 04:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2017-9-8 04:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2017-9-8 04:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pomkon 時間: 2017-9-8 04:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: coffeelam 時間: 2017-9-8 06:08
< $2k
123456
作者: yanc1985 時間: 2017-9-8 10:23
有無水濾吸塵機好介紹?
作者: edwardlove 時間: 2017-9-8 22:05
回覆 54# yanc1985
放下毒先,兩星期前德馬入手,用黎殺塵蟎床虱。SV7 蒸吸機
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2010028&k=a794617b0293e36ec1ddccb7e4bd5e43&t=1782201412&sid=10GlxreKkaO

作者: ltho3k 時間: 2017-9-9 08:18
回覆 55# edwardlove
好大部, 師兄请問幾錢? 想買部吸麈滿機。
作者: edwardlove 時間: 2017-9-9 17:41
回覆 56# ltho3k
呢部真心貴,最少夠買2部V6。我係睇佢用途無咁單一,同埋蒸氣可以殺死床虱。
如果只吸床既塵蟎,可以睇百記果隻小天使,有UV燈同拍打。日本買無線版行220v平過香港插電果隻。
作者: ltho3k 時間: 2017-9-9 19:31
你講Iris Ohyama 定carewin
作者: edwardlove 時間: 2017-9-9 22:09
回覆 58# ltho3k
Raycxx
作者: king34312 時間: 2017-9-9 23:53
回覆 55# edwardlove
效果如何?電動吸頭?
作者: edwardlove 時間: 2017-9-10 01:29
蒸吸機無電動吸頭的,不過跟機有大量蒸吸專用既頭,詳細上官網睇或者上淘佬睇。
我另外買左2個氣動吸頭,一個FOR地下另一個FOR床(港行白色系列送果隻),FOR床果隻氣動不能同時接蒸頭,因為接口距離又肥又短,頂住左噴氣位,要想辦法搵個EXTENTION接上先用到,可能要用過先明白我講緊乜^^"。
氣動吸頭只要買返水濾系列既都OK。
要買除泡劑,原廠100蚊左右,有香味,用到60次左右,好彩我買定左多一支。
不用加白色一支支的濾水芯,我蒸左好多次,全部入蒸餾水,加水後不用等,不過連蒸情況下溫度較低,估計去唔到傳說中既140度。
由於吸管非常重,因有控制器,高位既清潔係一個體能考驗。
4段吸力,最大力度超強,聲浪伴隨,所以日常用2-3級就OK。
整體滿意,因為床蚤全清,只不過有點殺雞用牛刀既感覺(指重量)。
不附圖了,大家有興趣我先再分享。
作者: pomkon 時間: 2017-9-10 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlove 時間: 2017-9-10 19:28
回覆 62# pomkon
如果使用者係老人家會幾吃力,小弟家中既長老對部機完全不感興趣。
清潔跳虱要睇數量多唔多、有冇寵物,同埋持續地全屋做。可考慮用煙霧彈炸一次先。
作者: pomkon 時間: 2017-9-10 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlove 時間: 2017-9-11 13:58
自己睇岩唔岩用先,youtube都有教學。仲可以用做既就係洗衣機用熱水洗衣服,不過會縮水呢。主要都係勤力清潔。我覺得買貴既吸塵機,都係俾個理由自己去清潔,就好似玩玩具咁
https://www.kaercher.com/hk-zh/h ... /sv-7-14394100.html
作者: yanc1985 時間: 2017-9-11 15:26
哇...好貴...,漏左要價錢平 haha...
作者: edwardlove 時間: 2017-9-11 21:49
回覆 66# yanc1985
如果要經濟d,只要蒸同吸分開就正常好多。
水吸型號DS5600,不過都要4張大紙。
作者: icemanh 時間: 2017-9-19 12:31
OSIM 十幾年前有隻差唔多的, 同呢隻個價差唔多.
果時買左幾好用, 後來懶變成放多過用...
我用個蒸氣來嘖洗手盤或磁磚罅, 效果唔錯~
作者: Sempron2400+ 時間: 2017-9-19 15:39
用v8 順手拎埋去車吸塵
作者: nicksir 時間: 2017-12-3 12:45
其實用過dyson真係返唔到轉頭用舊款吸塵機,你想享受科技帶嚟既好處就要磅水。吸地板,地毯,床(塵滿), 梳化,冷氣機,書枱,窗隙,曱由,飛蛾,電腦,天花板,攞落街吸車…等等。除咗吸水,咩九都吸得。如果你唔同意只因為你未用過。
作者: kanduki 時間: 2017-12-4 20:55
回覆 70# nicksir
dyson其實有兩樣嘢係唔到
一樣係液體 另一樣係真空收納袋
不過作為吸塵機 佢係極為方便同乾淨
作者: joe6_6 時間: 2017-12-4 22:26
我用V8吸到真空袋,不過要D技巧
作者: wkk777 時間: 2017-12-5 08:41
自己啱用就得
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: whitechunk 時間: 2017-12-12 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe6_6 時間: 2017-12-13 00:22
用廁紙吸住條管同個真空袋個咀,唔好有空隙,角度同廁紙數量自己試,要試多幾次先得
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: lun1229 時間: 2017-12-13 10:03
回覆 20# ballballgun
嘈? 吸塵機緊係嘈架喇,要靜用掃把
=>>笑左XDXD
作者: black789 時間: 2017-12-13 14:46
我嫌dyson 無得企系度~~ 所以無買到,賣左Bosch
作者: whitechunk 時間: 2017-12-26 14:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mathk 時間: 2017-12-26 15:01
多數人都無幾千呎可住。
作者: whitechunk 時間: 2017-12-26 15:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1111kin 時間: 2017-12-26 15:53
回覆 78# whitechunk
請問邊隻無線吸塵機比它吸力強又舊電耐力強,謝謝
作者: whitechunk 時間: 2017-12-26 16:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


