作者: popo1234 時間: 昨天 12:15 標題: 大陸router 香港用, 會唔會??
大陸router 香港用, 會唔會用唔到google
買左個國內cudy, 用左幾日都無問題
尋日用chrome 上唔到網, 用返edge又得, fb又得
係咪國內block google??
落街用數據chrome又開到可以上網, 返屋企用返wifi 又上得返~
電話問題?
作者: jwong2k04 時間: 昨天 12:23
幾年前買過大陸小米AX
office同一個network
國外網站係有啲去唔到嘅~
唔經小米就無問題
DNS set 8.8.8.8 都無用
作者: popo1234 時間: 昨天 12:31
幾年前買過大陸小米AX
office同一個network
國外網站係有啲去唔到嘅~
唔經小米就無問題
DNS set 8.8.8.8 ...
jwong2k04 發表於 2026-6-22 12:23
果然真係~
router 真係唔好買國行
作者: Tom_jerry 時間: 昨天 13:23
本帖最後由 Tom_jerry 於 2026-6-22 05:26 編輯
關左果D乜乜遊戲加速 
[attach]2530624[/attach]
作者: ckyuen2 時間: 昨天 13:45
我個router 反而有啲国內网页 好窒
作者: cyberyeah 時間: 昨天 14:34
唔好亂吹,用咗好多年,無網去唔到,而且超穩定,咁多年都無reboot過,咩華碩,同啲外國牌子都無佢咁穩
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 16:03
華碩無問題,平靚正
作者: ww9876 時間: 昨天 16:11
幾年前買過大陸小米AX
office同一個network
國外網站係有啲去唔到嘅~
唔經小米就無問題
DNS set 8.8.8.8 ...
jwong2k04 發表於 2026-6-22 12:23
用左國內小米router好多年,未試過有網站去唔到。
via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk 時間: 昨天 16:36
大陸的 WiFi 7 Router 又唔係3頻,比你都唔好買啦!平個少少有乜用。
Cheap 個的 WiFi6 用唔用都罷啦,最多買佢個的可以刷 *WRT ROM 嘅來用啫!
作者: xo_ox 時間: 昨天 17:10
Yes! Just got a RT-BE88U at rmb$13xx-
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 17:47
我係RT-AC86U
作者: xo_ox 時間: 昨天 17:53
真係平靚正,多少錢啊?
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 18:05
羊184
作者: evantkh 時間: 昨天 18:48
本帖最後由 evantkh 於 2026-6-22 18:51 編輯
華為NetEngine AR6120-S香港用冇特別影響。
作者: mxmxm 時間: 昨天 19:05
唔會, 完
作者: daemongmong 時間: 昨天 19:39
儘管可瀏覽網站,但要小心頻段問題。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: javacomhk 時間: 1 小時前
本帖最後由 javacomhk 於 2026-6-23 11:11 編輯
小心響呢度發言,呢度有個新版主新版規
響呢度原來有個新版主新版規要好有禮貌咁,氹細路咁講嘢喎!最緊要唔好放棄!
👇
https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=4#pid43009210

