Board logo

標題: 有線寬頻轉介客戶予HGC 稱享更高速光纖 HGC:合作協議不便透露 [打印本頁]

作者: chowegg    時間: 2025-2-6 12:37     標題: 有線寬頻轉介客戶予HGC 稱享更高速光纖 HGC:合作協議不便透露

【明報專訊】近日有有線寬頻(1097)家居寬頻客戶收到銷售人員通知,稱由於有不少客戶投訴其寬頻服務速度不足,故可將客戶轉介予和HGC(環球全域電訊)以享有更高速光纖到戶寬頻服務,形式是即時終止有線寬頻家居寬頻服務合約,並轉介至HGC另簽新約。有線寬頻發言人指這是銷售團隊與合作方的操作,並且在其欠缺網絡覆蓋的區域向客戶提供選擇。環電則指有關安排是商業合作協議,詳情不便透露。

明報記者 陳偉燊
有線發言人:屬銷售人員操作
有有線寬頻客戶向本報表示,其家居寬頻合約原至明年底才屆滿,但近日收到有線銷售人員主動通知,可選擇轉至HGC以享有更高速寬頻服務,目前其所繳交月費約118元,HGC則提供月費109元3年約另加180元安裝費用。

該客戶稱,銷售人員向他表示,兩間公司合作早於農曆新年假前開展,主要是有線旗下網絡不少地區未有光纖覆蓋,故轉介予HGC,令客戶有更高速寬頻的選擇。當客戶問及若不轉台的安排時,有線寬頻會否繼續按合約餘下日子提供服務,銷售人員指仍會提供服務至完約。

有線寬頻發言人回覆本報:「(有關安排)屬於銷售人員的操作。」公司稱,過往亦曾經有和其他電訊商在銷售層面合作,在沒有光纖覆蓋的地區,藉此向客戶提供選擇,過往他們亦有和其他合作方合作。

至於環電方面則回應稱:「鑑於商業合作協議,不便透露。」

HGC積極拓港市場 擬購香港寬頻
有線寬頻近年股權易手,其除了進行大股東提供債務融資、交還有線電視牌照並專攻免費電視,以及出售IP地址套現,其電訊業務面對激烈競爭下,寬頻及電話用戶截至去年6月底只餘15.1萬及5.2萬名。集團去年中期業績報告,更透露解散直接銷售團隊,轉以電話及網上銷售。

至於HGC自接手前和記固網業務,除了擴大在港固網建設,亦持續到海外擴張。截至去年10月下旬,其家居用戶增至40萬名。去年12月該公司母企I Squared擬第二度向本港另一家主要電訊商香港寬頻(1310)提出要約,進一步尋求擴張本地電訊業務,現時正待發出正式要約。

原文網址:https://news.mingpao.com/pns/%E7 ... 00004/1738688557520
作者: chowegg    時間: 2025-2-6 12:42

有線係咪想將整個光纖網賣俾CMHK ??但CMHK 唔要佢個天線系統做寬頻所以佢呢家要將D客轉去其他公司??
作者: goalsp    時間: 2025-2-6 15:38

係咪詐騙呀?
作者: pbodq    時間: 2025-2-6 16:24

回覆 2# chowegg

如果i-cable摺左就慘了
我同佢簽左$48四年合約,,我係15.1萬裡其中一個
日日BT都算爽,連內地peers仲多過以前的HKBN如果佢無錢,不停cut bandwidth就..........
不過我又真係唔大食,BT都係十幾分鐘後就stop

CMHK管理應該幾差,若果被佢食左,亦唔係好事

至於HGC。。。中規中矩
作者: kenken33    時間: 2025-2-6 20:16

得 Hgc食左hkbn 後就有得同 pccw 鬥下
作者: 千葉涼平    時間: 2025-2-6 20:37

有線係咪想將整個光纖網賣俾CMHK ??但CMHK 唔要佢個天線系統做寬頻所以佢呢家要將D客轉去其他公司?? ...
chowegg 發表於 2025-2-6 12:42


你係街見到坑渠蓋 轉哂C字頭 仲唔知咩事
作者: 千葉涼平    時間: 2025-2-6 20:40

回覆  chowegg

如果i-cable摺左就慘了
我同佢簽左$48四年合約,,我係15.1萬裡其中一個
日 ...
pbodq 發表於 2025-2-6 16:24


C字頭電話同 AI 回答冇分別 有事自己搞電
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-6 22:32

回覆  chowegg

如果i-cable摺左就慘了
我同佢簽左$48四年合約,,我係15.1萬裡其中一個
日 ...
pbodq 發表於 2025-2-6 16:24



大陸式系統管理。退步就真!
鋪開唔到單出error。要webchat大陸果邊攪!無其他方法。
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-6 22:34

你係街見到坑渠蓋 轉哂C字頭 仲唔知咩事
千葉涼平 發表於 2025-2-6 20:37


i-cable仲有錢鋪網咩!成間公司吊鹽水等死亡。
作者: 千葉涼平    時間: 2025-2-6 22:58

i-cable仲有錢鋪網咩!成間公司吊鹽水等死亡。
aaaaabhk 發表於 2025-2-6 22:34


佢自己經營不善 有咩計
作者: java2    時間: 2025-2-7 12:03

本帖最後由 java2 於 2025-2-7 12:07 編輯

早排賣IP, 現在賣客戶, 準備收檔?
作者: chingkit    時間: 2025-2-7 21:07

早排賣IP, 現在賣客戶, 準備收檔?
java2 發表於 7-2-2025 12:03


點解唔直接成間公司搵人收購?
作者: smoke_cheese    時間: 2025-2-7 21:24

咁過癮,唔收新客户或者成盤生意賣就聽過,將現有客户一個一個咁賣都幾新鮮。
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-7 22:24

點解唔直接成間公司搵人收購?
chingkit 發表於 2025-2-7 21:07



又唔會無人要呀!骨幹cmhk實會接手!
作者: chowjyc    時間: 2025-2-8 01:01

淨賣Infrastructure,無Customer Obligations.
作者: chowegg    時間: 2025-2-11 01:02

得 Hgc食左hkbn 後就有得同 pccw 鬥下
kenken33 發表於 2025-2-6 20:16


呢家HGC 定中移動係收購HKBN 上都好似無曬聲氣咁~
作者: chowegg    時間: 2025-2-11 01:02

大陸式系統管理。退步就真!
鋪開唔到單出error。要webchat大陸果邊攪!無其他方法。 ...
aaaaabhk 發表於 2025-2-6 22:32


你指CMHK 定有線???
作者: chowegg    時間: 2025-2-11 01:06

i-cable仲有錢鋪網咩!成間公司吊鹽水等死亡。
aaaaabhk 發表於 2025-2-6 22:34


2018年唔係話CMHK 同有線訂立網絡發展協議

https://www.hk01.com/%E8%B2%A1%E ... E6%9C%9F20%E5%B9%B4

如果最終中移動收購HKBN成功,有線就真係吊鹽水等死亡
作者: chowegg    時間: 2025-2-11 01:10

又唔會無人要呀!骨幹cmhk實會接手!
aaaaabhk 發表於 2025-2-7 22:24


CMHK 呢家已經差唔多同有線個光纖網融合, 但商業唔太覺有光纖入OFFICE,住宅又唔係好多地方有光纖入屋服務,同埋睇CMHK 似乎對HKBN 光纖網有興趣多過有線,不論商業定住宅都多地方有光纖入屋服務

呢家會唔會係HGC 對有線個光纖網有興趣??
作者: chowegg    時間: 2025-2-11 01:11

你係街見到坑渠蓋 轉哂C字頭 仲唔知咩事
千葉涼平 發表於 2025-2-6 20:37


無轉,係多左CMHK 井蓋係駁去有線井蓋
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-11 01:20

你指CMHK 定有線???
chowegg 發表於 2025-2-11 01:02



  CMHK la...
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-11 01:21

CMHK 呢家已經差唔多同有線個光纖網融合, 但商業唔太覺有光纖入OFFICE,住宅又唔係好多地方有光纖入屋服務 ...
chowegg 發表於 2025-2-11 01:10


要客就HKBN..
要網就CABLE..
作者: aaaaabhk    時間: 2025-2-11 01:22

無轉,係多左CMHK 井蓋係駁去有線井蓋
chowegg 發表於 2025-2-11 01:11



係...但有地方CMHK CABLE 2個網都有..唔知咩玩法...
作者: caihk    時間: 2025-2-14 13:01

回覆  chowegg

如果i-cable摺左就慘了
我同佢簽左$48四年合約,,我係15.1萬裡其中一個
日 ...
pbodq 發表於 2025-2-6 16:24


師兄你用咗幾個月有線,覺得ok嗎 ? 我啱登記咗 $48 x 48,個約去到差唔多2029年尾,到時中國太空人可能都已經登上月球 。。。希望cable唔好咁快摺。
作者: 留白兄    時間: 2025-2-14 14:29

本帖最後由 留白兄 於 2025-2-14 14:35 編輯

icable個光纖網本來係主要用黎transmit電視signal用
寬頻一向唔係主菜
摺左電視之後個光纖網直頭係食之無味
容量又細 覆蓋更細
上下lihkg無要求用就得
作者: pbodq    時間: 2025-2-14 15:53

本帖最後由 pbodq 於 2025-2-14 15:57 編輯
師兄你用咗幾個月有線,覺得ok嗎 ? 我啱登記咗 $48 x 48,個約去到差唔多2029年尾,到時中國太空人可能 ...
caihk 發表於 2025-2-14 01:01 PM



1.PT駁大陸peers係多過HKBN幾倍
有三個peers IP在大陸,HKBN駁左三個月,三個月只收到500-600KByte, 仲慢過56k
一轉i-cable當日,姐姐聲射過黎

2.BT駁出日本HKBN多一小點優勢
HKBN駁日本,10秒內,日本仔就會射幾十MBytes/s過來
i-cable海外提速(日本), 起步係慢過HKBN,差不多要一分鐘才達到電線的滿速
不過都無所謂,整體來說,完成成整套戲,i-cable都只係慢幾十秒。但在第一點,i-cable係快HKBN幾年,這個小學生算術的取捨,你自己諗

3.海外歐美,我無大流量要出入歐美,只跑礦,需求大概只係100Kbyte/s至400kByte/s。兩者差不多,但在連接性來說,i-cable係明顯穩定及多一些節點。


因為廢事人人都申請i-cable分薄晒,所以唔想煲佢。最好多d老人join i-cable, d大食怪就留返在HKBN死B爛B。 個餅就係得咁大,再加上佢無錢又賣走IPv4,玩爛左就大家一齊死

總之,若有老人想要寬頻,i-cable 1000Mb@$48x$48係不二之選,無腦join/裝即可,佢好我好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2