作者: chowegg 時間: 2025-2-6 12:37 標題: 有線寬頻轉介客戶予HGC 稱享更高速光纖 HGC:合作協議不便透露
【明報專訊】近日有有線寬頻(1097)家居寬頻客戶收到銷售人員通知,稱由於有不少客戶投訴其寬頻服務速度不足,故可將客戶轉介予和HGC(環球全域電訊)以享有更高速光纖到戶寬頻服務,形式是即時終止有線寬頻家居寬頻服務合約,並轉介至HGC另簽新約。有線寬頻發言人指這是銷售團隊與合作方的操作,並且在其欠缺網絡覆蓋的區域向客戶提供選擇。環電則指有關安排是商業合作協議,詳情不便透露。
明報記者 陳偉燊
有線發言人:屬銷售人員操作
有有線寬頻客戶向本報表示,其家居寬頻合約原至明年底才屆滿,但近日收到有線銷售人員主動通知,可選擇轉至HGC以享有更高速寬頻服務,目前其所繳交月費約118元,HGC則提供月費109元3年約另加180元安裝費用。
該客戶稱,銷售人員向他表示,兩間公司合作早於農曆新年假前開展,主要是有線旗下網絡不少地區未有光纖覆蓋,故轉介予HGC,令客戶有更高速寬頻的選擇。當客戶問及若不轉台的安排時,有線寬頻會否繼續按合約餘下日子提供服務,銷售人員指仍會提供服務至完約。
有線寬頻發言人回覆本報:「(有關安排)屬於銷售人員的操作。」公司稱,過往亦曾經有和其他電訊商在銷售層面合作,在沒有光纖覆蓋的地區,藉此向客戶提供選擇,過往他們亦有和其他合作方合作。
至於環電方面則回應稱:「鑑於商業合作協議,不便透露。」
HGC積極拓港市場 擬購香港寬頻
有線寬頻近年股權易手,其除了進行大股東提供債務融資、交還有線電視牌照並專攻免費電視,以及出售IP地址套現,其電訊業務面對激烈競爭下,寬頻及電話用戶截至去年6月底只餘15.1萬及5.2萬名。集團去年中期業績報告,更透露解散直接銷售團隊,轉以電話及網上銷售。
至於HGC自接手前和記固網業務,除了擴大在港固網建設,亦持續到海外擴張。截至去年10月下旬,其家居用戶增至40萬名。去年12月該公司母企I Squared擬第二度向本港另一家主要電訊商香港寬頻(1310)提出要約,進一步尋求擴張本地電訊業務,現時正待發出正式要約。
原文網址:https://news.mingpao.com/pns/%E7 ... 00004/1738688557520
作者: chowegg 時間: 2025-2-6 12:42
有線係咪想將整個光纖網賣俾CMHK ??但CMHK 唔要佢個天線系統做寬頻所以佢呢家要將D客轉去其他公司??
作者: goalsp 時間: 2025-2-6 15:38
係咪詐騙呀?
作者: pbodq 時間: 2025-2-6 16:24
回覆 2# chowegg
如果i-cable摺左就慘了

我同佢簽左$48四年合約,,我係15.1萬裡其中一個
日日BT都算爽,連內地peers仲多過以前的HKBN

不過我又真係唔大食,BT都係十幾分鐘後就stop
CMHK管理應該幾差,若果被佢食左,亦唔係好事
至於HGC。。。中規中矩
作者: kenken33 時間: 2025-2-6 20:16
得 Hgc食左hkbn 後就有得同 pccw 鬥下
作者: 千葉涼平 時間: 2025-2-6 20:37
你係街見到坑渠蓋 轉哂C字頭 仲唔知咩事
作者: 千葉涼平 時間: 2025-2-6 20:40
C字頭電話同 AI 回答冇分別 有事自己搞電
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-6 22:32
大陸式系統管理。退步就真!
鋪開唔到單出error。要webchat大陸果邊攪!無其他方法。
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-6 22:34
i-cable仲有錢鋪網咩!成間公司吊鹽水等死亡。
作者: 千葉涼平 時間: 2025-2-6 22:58
佢自己經營不善 有咩計
作者: java2 時間: 2025-2-7 12:03
本帖最後由 java2 於 2025-2-7 12:07 編輯
早排賣IP, 現在賣客戶, 準備收檔?
作者: chingkit 時間: 2025-2-7 21:07
點解唔直接成間公司搵人收購?
作者: smoke_cheese 時間: 2025-2-7 21:24
咁過癮,唔收新客户或者成盤生意賣就聽過,將現有客户一個一個咁賣都幾新鮮。
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-7 22:24
又唔會無人要呀!骨幹cmhk實會接手!
作者: chowjyc 時間: 2025-2-8 01:01
淨賣Infrastructure,無Customer Obligations.
作者: chowegg 時間: 2025-2-11 01:02
呢家HGC 定中移動係收購HKBN 上都好似無曬聲氣咁~
作者: chowegg 時間: 2025-2-11 01:02
你指CMHK 定有線???
作者: chowegg 時間: 2025-2-11 01:06
2018年唔係話CMHK 同有線訂立網絡發展協議
https://www.hk01.com/%E8%B2%A1%E ... E6%9C%9F20%E5%B9%B4
如果最終中移動收購HKBN成功,有線就真係吊鹽水等死亡
作者: chowegg 時間: 2025-2-11 01:10
CMHK 呢家已經差唔多同有線個光纖網融合, 但商業唔太覺有光纖入OFFICE,住宅又唔係好多地方有光纖入屋服務,同埋睇CMHK 似乎對HKBN 光纖網有興趣多過有線,不論商業定住宅都多地方有光纖入屋服務
呢家會唔會係HGC 對有線個光纖網有興趣??
作者: chowegg 時間: 2025-2-11 01:11
無轉,係多左CMHK 井蓋係駁去有線井蓋
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-11 01:20
CMHK la...
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-11 01:21
要客就HKBN..
要網就CABLE..
作者: aaaaabhk 時間: 2025-2-11 01:22
係...但有地方CMHK CABLE 2個網都有..唔知咩玩法...
作者: caihk 時間: 2025-2-14 13:01
師兄你用咗幾個月有線,覺得ok嗎 ? 我啱登記咗 $48 x 48,個約去到差唔多2029年尾,到時中國太空人可能都已經登上月球 。。。希望cable唔好咁快摺。
作者: 留白兄 時間: 2025-2-14 14:29
本帖最後由 留白兄 於 2025-2-14 14:35 編輯
icable個光纖網本來係主要用黎transmit電視signal用
寬頻一向唔係主菜
摺左電視之後個光纖網直頭係食之無味
容量又細 覆蓋更細
上下lihkg無要求用就得
作者: pbodq 時間: 2025-2-14 15:53
本帖最後由 pbodq 於 2025-2-14 15:57 編輯
1.PT駁大陸peers係多過HKBN幾倍
有三個peers IP在大陸,HKBN駁左三個月,三個月只收到500-600KByte, 仲慢過56k
一轉i-cable當日,姐姐聲射過黎
2.BT駁出日本HKBN多一小點優勢
HKBN駁日本,10秒內,日本仔就會射幾十MBytes/s過來
i-cable海外提速(日本), 起步係慢過HKBN,差不多要一分鐘才達到電線的滿速
不過都無所謂,整體來說,完成成整套戲,i-cable都只係慢幾十秒。但在第一點,i-cable係快HKBN幾年,這個小學生算術的取捨,你自己諗
3.海外歐美,我無大流量要出入歐美,只跑礦,需求大概只係100Kbyte/s至400kByte/s。兩者差不多,但在連接性來說,i-cable係明顯穩定及多一些節點。
因為廢事人人都申請i-cable分薄晒,所以唔想煲佢。最好多d老人join i-cable, d大食怪就留返在HKBN死B爛B。 個餅就係得咁大,再加上佢無錢又賣走IPv4,玩爛左就大家一齊死
總之,若有老人想要寬頻,i-cable 1000Mb@$48x$48係不二之選,無腦join/裝即可,佢好我好

