Board logo

標題: [操作疑難] HKBN 使用MA5671A貓棒代替HG8040H5光貓,只差最後一步成功 [打印本頁]

作者: KamHung    時間: 2024-12-22 00:05     標題: HKBN 使用MA5671A貓棒代替HG8040H5光貓,只差最後一步成功

要入嘅資料都入晒,O5 state, 但總係拎唔到IP, 已經冇思路了

識嘅師兄,麻煩幫幫手
[attach]2457281[/attach]
作者: jasonchu    時間: 2024-12-22 10:55

HKBN 是認機的,你沒辦法換其它機用
作者: HKEPC852    時間: 2024-12-22 11:25

要入嘅資料都入晒,O5 state, 但總係拎唔到IP, 已經冇思路了

識嘅師兄,麻煩幫幫手
...
KamHung 發表於 2024-12-22 00:05

後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KamHung    時間: 2024-12-23 10:13

本帖最後由 KamHung 於 2024-12-23 10:20 編輯
後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5 ...
HKEPC852 發表於 2024-12-22 11:25


這個已經填進了,VLAN=300但是也不行呢

Interface 只有TX發咗幾個包; RX完全冇流量
作者: KamHung    時間: 2024-12-23 19:10

情況同呢位師兄好相似,睇個款都應該唔得要放棄了

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2676736
作者: KamHung    時間: 2024-12-26 13:49

本帖最後由 KamHung 於 2024-12-26 13:55 編輯

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為同Nokia唔得。
[attach]2457997[/attach]
作者: yajirobe    時間: 2025-1-2 23:37

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為 ...
KamHung 發表於 2024-12-26 01:49 PM

想問:
(1)轉咗用貓棒後速度有冇提升?
(2)可否PM我賣家資料?我都用緊HKBN想轉用貓棒。

唔該晒師兄
作者: 467    時間: 2025-1-3 01:02

發熱勁唔勁
作者: xo_ox    時間: 2025-1-3 10:59

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為 ...
KamHung 發表於 2024-12-26 05:49



    TB links please, thx!
作者: jerrychan0610    時間: 2025-1-3 13:52

樓主, 點解唔用原裝猫棒?
作者: wayllon    時間: 2025-1-5 15:51

回覆 10# jerrychan0610
請問下貓棒有分原裝以及翻版嗎?
作者: jerrychan0610    時間: 2025-1-5 20:30

回覆  jerrychan0610
請問下貓棒有分原裝以及翻版嗎?
wayllon 發表於 2025-1-5 15:51



   如果係HGC,  光猫唔可以單獨拆出嚟, 但HKBN係用華為MA56711A,  成支MA56711A插係自己部ROUTER 就可以上網., 如果用HGC就要買枝猫棒取代HG8040H5
所以HKBN自帶果枝猫棒咪叫原裝.
作者: wayllon    時間: 2025-1-6 16:39

回覆 12# jerrychan0610

我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP?
作者: jerrychan0610    時間: 2025-1-6 16:40

本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-1-6 16:42 編輯
回覆  jerrychan0610

我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP? ...
wayllon 發表於 2025-1-6 16:39


你用邊款MODEM?

如果新裝,應該係有一枝華為ma5671a跟. 你用呢枝ma5671a直接router 就可以.  首先你部ROUTER要有sfp 口.
作者: wayllon    時間: 2025-1-6 16:45

回覆 14# jerrychan0610

HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來
作者: jerrychan0610    時間: 2025-1-6 17:03

回覆  jerrychan0610

HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來
wayllon 發表於 2025-1-6 16:45

你就要買猫棒. 慢慢玩.
作者: wayllon    時間: 2025-1-6 18:21

本帖最後由 wayllon 於 2025-1-6 18:46 編輯

回覆 16# jerrychan0610

我研究過應該係華爲貓棒最襟用可以耐高溫不過要好多功夫.我懷疑我的upload只可以到600-700mbps係因爲個光貓問題。但是下載又可以到900mbps++
作者: KamHung    時間: 2025-1-10 17:16

發熱勁唔勁
467 發表於 2025-1-3 01:02


送咗兩個細散熱器,嫌核突冇安裝, 50度左右
作者: KamHung    時間: 2025-1-10 17:19

TB links please, thx!
xo_ox 發表於 2025-1-3 10:59


全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK  ODI 猫棒  R86S绝配
店長叫做網絡世界小白
要比modem背面資料
仲要俾埋login入去modem見到嘅資料(telecomadmin:admintelecom)
作者: KamHung    時間: 2025-1-10 17:23

想問:
(1)轉咗用貓棒後速度有冇提升?
(2)可否PM我賣家資料?我都用緊HKBN想轉用貓棒。

唔該晒師兄 ...
yajirobe 發表於 2025-1-2 23:37


(1) 953Mbps -> 990Mbps(已經超越 1GBE - TCP/IP overhead嘅速度), ping唔覺有快到
(2) search 全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK  ODI 猫棒  R86S绝配, 店長叫做網絡世界小白
作者: KamHung    時間: 2025-1-10 17:24

回覆  jerrychan0610

我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP? ...
wayllon 發表於 2025-1-6 16:39


MA5671A貓棒搞到O5但最後都係攞唔到IP,懷疑係VLAN問題;反而ODI得,不過都要手動設定VLAN
作者: KamHung    時間: 2025-1-10 17:31

回覆  jerrychan0610

HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來
wayllon 發表於 2025-1-6 16:45


冇錯,HKBN淨係跟呢隻model俾我(現在已經退役了)
而家用緊 Mikrotik RB5009 + Velop Pro 7, Pro 6E X2 as AP (3 ports)
另外三個port插2.5gbe Esxi, HTPC, PS5 Pro
最後兩個port 行IEEE 802.3ad -> Syno NAS

P.S. 識得用macvlan嘅話,仲可以攞多一粒IP
作者: hklkf2000    時間: 2026-1-16 11:16

macvlan??
作者: Tom_jerry    時間: 2026-1-16 12:05

換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了

呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為 ...
KamHung 發表於 2024-12-26 05:49



    gui矛既嘢用 command line打入去咪得囉
作者: Tom_jerry    時間: 2026-1-16 12:18

鬼佬網話 H字 vs N字係同1樣嘢






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2