作者: KamHung 時間: 2024-12-22 00:05 標題: HKBN 使用MA5671A貓棒代替HG8040H5光貓,只差最後一步成功
要入嘅資料都入晒,O5 state, 但總係拎唔到IP, 已經冇思路了
識嘅師兄,麻煩幫幫手
[attach]2457281[/attach]
作者: jasonchu 時間: 2024-12-22 10:55
HKBN 是認機的,你沒辦法換其它機用
作者: HKEPC852 時間: 2024-12-22 11:25
後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: KamHung 時間: 2024-12-23 10:13
本帖最後由 KamHung 於 2024-12-23 10:20 編輯
後台去睇吓clan debug vlan message
填埋vlan 號碼就可以正常換到光棒上網
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5 ...
HKEPC852 發表於 2024-12-22 11:25
這個已經填進了,VLAN=300但是也不行呢
Interface 只有TX發咗幾個包; RX完全冇流量
作者: KamHung 時間: 2024-12-23 19:10
情況同呢位師兄好相似,睇個款都應該唔得要放棄了
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2676736
作者: KamHung 時間: 2024-12-26 13:49
本帖最後由 KamHung 於 2024-12-26 13:55 編輯
換了ODI,賣家已經幫我設定好,即插即用成功了
呢度一定要設定手動先得,真奇怪。可能因為咁華為同Nokia唔得。
[attach]2457997[/attach]
作者: yajirobe 時間: 2025-1-2 23:37
想問:
(1)轉咗用貓棒後速度有冇提升?
(2)可否PM我賣家資料?我都用緊HKBN想轉用貓棒。
唔該晒師兄
作者: 467 時間: 2025-1-3 01:02
發熱勁唔勁
作者: xo_ox 時間: 2025-1-3 10:59
TB links please, thx!
作者: jerrychan0610 時間: 2025-1-3 13:52
樓主, 點解唔用原裝猫棒?
作者: wayllon 時間: 2025-1-5 15:51
回覆 10# jerrychan0610
請問下貓棒有分原裝以及翻版嗎?
作者: jerrychan0610 時間: 2025-1-5 20:30
如果係HGC, 光猫唔可以單獨拆出嚟, 但HKBN係用華為MA56711A, 成支MA56711A插係自己部ROUTER 就可以上網., 如果用HGC就要買枝猫棒取代HG8040H5
所以HKBN自帶果枝猫棒咪叫原裝.
作者: wayllon 時間: 2025-1-6 16:39
回覆 12# jerrychan0610
我係用hkbn, 理論上是否在淘寶買一支貓棒MA56711A直插到路由器就攞到HKBN WAN IP?
作者: jerrychan0610 時間: 2025-1-6 16:40
本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-1-6 16:42 編輯
你用邊款MODEM?
如果新裝,應該係有一枝華為ma5671a跟. 你用呢枝ma5671a直接router 就可以. 首先你部ROUTER要有sfp 口.
作者: wayllon 時間: 2025-1-6 16:45
回覆 14# jerrychan0610
HG8040H5沒跟貓榜, 應該係舊款來
作者: jerrychan0610 時間: 2025-1-6 17:03
你就要買猫棒. 慢慢玩.
作者: wayllon 時間: 2025-1-6 18:21
本帖最後由 wayllon 於 2025-1-6 18:46 編輯
回覆 16# jerrychan0610
我研究過應該係華爲貓棒最襟用可以耐高溫不過要好多功夫.我懷疑我的upload只可以到600-700mbps係因爲個光貓問題。但是下載又可以到900mbps++
作者: KamHung 時間: 2025-1-10 17:16
送咗兩個細散熱器,嫌核突冇安裝, 50度左右
作者: KamHung 時間: 2025-1-10 17:19
全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK ODI 猫棒 R86S绝配
店長叫做網絡世界小白
要比modem背面資料
仲要俾埋login入去modem見到嘅資料(telecomadmin:admintelecom)
作者: KamHung 時間: 2025-1-10 17:23
(1) 953Mbps -> 990Mbps(已經超越 1GBE - TCP/IP overhead嘅速度), ping唔覺有快到
(2) search 全新 2.5G GPON EPON 双模 ONU PON STICK ODI 猫棒 R86S绝配, 店長叫做網絡世界小白
作者: KamHung 時間: 2025-1-10 17:24
MA5671A貓棒搞到O5但最後都係攞唔到IP,懷疑係VLAN問題;反而ODI得,不過都要手動設定VLAN
作者: KamHung 時間: 2025-1-10 17:31
冇錯,HKBN淨係跟呢隻model俾我(現在已經退役了)
而家用緊 Mikrotik RB5009 + Velop Pro 7, Pro 6E X2 as AP (3 ports)
另外三個port插2.5gbe Esxi, HTPC, PS5 Pro
最後兩個port 行IEEE 802.3ad -> Syno NAS
P.S. 識得用macvlan嘅話,仲可以攞多一粒IP
作者: hklkf2000 時間: 2026-1-16 11:16
macvlan??
作者: Tom_jerry 時間: 2026-1-16 12:05
gui矛既嘢用 command line打入去咪得囉 作者: Tom_jerry 時間: 2026-1-16 12:18
鬼佬網話 H字 vs N字係同1樣嘢 

