Board logo

標題: [開箱] cmhk 5g 寛頻 5g cpe 5 簡單開箱(過數據後實測10Mbps ) [打印本頁]

作者: sands    時間: 2024-12-18 22:26     標題: cmhk 5g 寛頻 5g cpe 5 簡單開箱(過數據後實測10Mbps )

本帖最後由 sands 於 2025-1-14 22:36 編輯

主要都係手機上網,用量又唔多,直接出部5G寛頻算cmhk 一炮過2388連機
睇返網部機應該係華為出,但係又沒任何華為標誌放窗邊簡單開箱
[attach]2456779[/attach][attach]2456780[/attach][attach]2456781[/attach][attach]2456782[/attach][attach]2456783[/attach][attach]2456784[/attach][attach]2456785[/attach][attach]2456786[/attach][attach]2456787[/attach][attach]2456788[/attach]
青衣區使用s24U 測。
5G WIFI
______
已測試過200GB 後,即變10mbps
作者: 保時捷    時間: 2024-12-18 22:36

扯爆 data 後試下 10Mb FUP
作者: sands    時間: 2024-12-18 22:37

扯爆 data 後試下 10Mb FUP
保時捷 發表於 2024-12-18 22:36

未有咁快爆,不過應該都唔使試
作者: lkh_214    時間: 2024-12-18 22:50

見3hk smt都係跟依部印自己名
應該全部都係華為oem
差在cmhk送埋比你
3hk同smt百幾元個月都係租機要還
作者: ebtg    時間: 2024-12-18 22:50

未有咁快爆,不過應該都唔使試
sands 發表於 2024-12-18 22:37


我都係兩個人共兩部手機 + 1部電視,平時睇下 netflix, YouTube, 上下網唔打機,結果一個月都要用成 500GB,真係用過先知,d人仲話 500gb 打機都夠

[attach]2456794[/attach]
作者: sands    時間: 2024-12-18 23:00

我都係兩個人共兩部手機 + 1部電視,平時睇下 netflix, YouTube, 上下網唔打機,結果一個月都要用成 500G ...
ebtg 發表於 2024-12-18 22:50

我200gb ,fup 10mbps ,不過10mb 都夠睇片打手遊
作者: ebtg    時間: 2024-12-18 23:05

我200gb ,fup 10mbps ,不過10mb 都夠睇片打手遊
sands 發表於 2024-12-18 23:00


ching 你個 cmhk 網速快過我3仔好多, 3仔我呢度一般 150mb down/ 40mb up, 部 5g router 一樣
作者: sands    時間: 2024-12-19 05:39

ching 你個 cmhk 網速快過我3仔好多, 3仔我呢度一般 150mb down/ 40mb up, 部 5g router 一樣  ...
ebtg 發表於 2024-12-18 23:05

後臺可以睇到訊號質素,我係4G/5G都係100,你可能放個個位訊號收唔爆
作者: Louis_gre2    時間: 2024-12-19 09:41

回覆 1# sands


    跟機無送底座風扇 ? 天熱會好煩下
作者: Louis_gre2    時間: 2024-12-19 09:43

回覆 5# ebtg

youtube 還好 d,nf  高清扯流量

反而打機最多 20-30G
作者: pbodq    時間: 2024-12-19 09:45

回覆 9# Louis_gre2


要另外上淘寶加錢配,係麻煩d
作者: a652311279    時間: 2024-12-19 09:49

cpe 5 好似麻麻
MC888 pro好d

新裝cmhk 官網寫FUP唔限速 實際上有限速10M 好奇怪宣傳手法

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2024-12-19 09:59

見3hk smt都係跟依部印自己名
應該全部都係華為oem
差在cmhk送埋比你
3hk同smt百幾元個月都係租機要還 ...
lkh_214 發表於 2024-12-18 22:50



    3hk好似係免租機
作者: gn01119056    時間: 2024-12-19 09:59

我都係兩個人共兩部手機 + 1部電視,平時睇下 netflix, YouTube, 上下網唔打機,結果一個月都要用成 500G ...
ebtg 發表於 2024-12-18 22:50



    500GB真係唔夠用, 有時下載個GAME都百幾GB
作者: Miipp    時間: 2024-12-19 10:17

裝光纖好貴? 真係唔係太明何解用 5G
作者: lyjhf2006    時間: 2024-12-19 10:38

回覆 12# a652311279

係咪其實都可以報海關,虛假宣傳?
作者: saiohbaby    時間: 2024-12-19 10:39

如果系cpe 5pro 會比較好嗎?
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 10:47

裝光纖好貴? 真係唔係太明何解用 5G
Miipp 發表於 2024-12-19 10:17



住村唔一定裝到,無拉線舊樓唔一定裝到
都2024仲有人會問呢樣
作者: a652311279    時間: 2024-12-19 10:47

回覆  a652311279

係咪其實都可以報海關,虛假宣傳?
lyjhf2006 發表於 2024-12-19 10:38

唔知哇 上個月有個ching都系申請左

我都系這樣問佢 但ching再冇回復到就不了了之

via HKEPC Reader for Android
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 10:50

本帖最後由 b398294l 於 2024-12-19 11:18 編輯
如果系cpe 5pro 會比較好嗎?
saiohbaby 發表於 2024-12-19 10:39



    最緊要有得鎖band cell lock, 其次係晶片 外置天線
作者: gn01119056    時間: 2024-12-19 10:51

住村唔一定裝到,無拉線舊樓唔一定裝到
都2024仲有人會問呢樣
b398294l 發表於 2024-12-19 10:47



    有錢無話唔得既, 朋友獨立屋拉過線十幾萬
作者: Miipp    時間: 2024-12-19 10:51

住村唔一定裝到,無拉線舊樓唔一定裝到
都2024仲有人會問呢樣
b398294l 發表於 2024-12-19 10:47


我更係唔講個 d case,如果淨靠個 d 小眾 5G bb 業務就拉唔起來
作者: sands    時間: 2024-12-19 10:52

回覆  a652311279

係咪其實都可以報海關,虛假宣傳?
lyjhf2006 發表於 2024-12-19 10:38


有寫明限速就咬唔入
作者: sands    時間: 2024-12-19 10:59

如果系cpe 5pro 會比較好嗎?
saiohbaby 發表於 2024-12-19 10:39



    睇人地用pro 5個速度好似都差唔多
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 11:19

回覆 22# Miipp


都唔小眾,近年好多商舖都會用,太多情況下拉線太貴同埋唔可行
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 11:21

有錢無話唔得既, 朋友獨立屋拉過線十幾萬
gn01119056 發表於 2024-12-19 10:51


同我果到情況差唔多,之後要再食貴plan 比盡都係500同1000m 選擇
作者: Miipp    時間: 2024-12-19 11:22

回覆  Miipp


都唔小眾,近年好多商舖都會用,太多情況下拉線太貴同埋唔可行 ...
b398294l 發表於 2024-12-19 11:19


你唔明我問緊乜
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 11:36

本帖最後由 b398294l 於 2024-12-19 11:50 編輯
你唔明我問緊乜
Miipp 發表於 2024-12-19 11:22


佢揀得join 5g寬頻,心中有數啦
再加上你問嗰樣嘢 係咩意思你自己最清楚
每次呢啲一定有人咁樣問,根本都唔係真正討論緊個內容,好無謂
作者: sands    時間: 2024-12-19 12:05

光纖寬頻同5g 寬頻沒可比性個個實際情況同須要唔同
作者: Louis_gre2    時間: 2024-12-19 12:13

回覆 14# gn01119056


  DL 安裝就唔使講,有時 update 都幾 G 到 幾十 G,metered 流量真係
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 12:25

光纖寬頻同5g 寬頻沒可比性個個實際情況同須要唔同
sands 發表於 2024-12-19 12:05



    呢隻華為鎖頻鎖區應該會再收好d
作者: 招搖仔    時間: 2024-12-19 13:52

打機 用好多數據
測試過 非單機大約5gb 一小時
作者: madmacuser    時間: 2024-12-19 15:23

有錢無話唔得既, 朋友獨立屋拉過線十幾萬
gn01119056 發表於 2024-12-19 10:51



    我朋友當年住錦繡,拉光纖$18000
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 15:34

我朋友當年住錦繡,拉光纖$18000
madmacuser 發表於 2024-12-19 15:23



    我果邊撞正林鄭搞鄉村寬頻,問價8萬
作者: sands    時間: 2024-12-19 15:42

我果邊撞正林鄭搞鄉村寬頻,問價8萬
b398294l 發表於 2024-12-19 15:34



    斷估你做埋開荒,你裝完附近再裝就唔使咁貴
作者: axeoil    時間: 2024-12-19 16:05

主要用手機, 直接出電話無限PLAN會唔會平D
作者: gn01119056    時間: 2024-12-19 16:07

斷估你做埋開荒,你裝完附近再裝就唔使咁貴
sands 發表於 2024-12-19 15:42



    有時可以係水魚價, 你上手裝完到你下手, 就算已經拉左線, 佢地都可以照開價收8萬

特別係獨立屋佢地玩哂, 無必要就住你
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 17:42

回覆 37# gn01119056


其實都有諗過好唔好把心一橫拎舊錢去整,到時真係一天都光晒
始終同5G家居寬頻有好大分別,不過諗諗吓依家其實都夠用
因為除咗比完拉線費,仲要硬食兩年貴plan,話就話平過PCCW 8MB寬頻
但我諗續約嗰陣時都會撳住嚟拎
作者: mooninman    時間: 2024-12-19 18:11


作者: sands    時間: 2024-12-19 18:25

回覆  gn01119056


其實都有諗過好唔好把心一橫拎舊錢去整,到時真係一天都光晒
始終同5G家居寬頻有好大 ...
b398294l 發表於 2024-12-19 17:42

預左佢爆data ,未當10mbs 咁用 限速又唔係限流量
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 19:00

回覆 40# sands


    不過我見佢網真係del 左限10mbps,等你測下
作者: sands    時間: 2024-12-19 19:33

回覆  sands


    不過我見佢網真係del 左限10mbps,等你測下
b398294l 發表於 2024-12-19 19:00



    過一排先 拿機個時店員有講個係下限10mb
作者: 格拉底    時間: 2024-12-19 20:00

以前就寫FUP10Mb
依家改咗次序,等ching report

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mxmxm    時間: 2024-12-19 21:12

個人覺得5G寬頻的 Router 用租機好過買斷, 因為如果壞左可以一換一即時用得返, 買斷的會唔會要等維修部機返黎先用得返? 或者忍唔住比$2800買過部
作者: lkh_214    時間: 2024-12-19 21:20

3hk好似係免租機
gn01119056 發表於 2024-12-19 09:59

3hk豐澤問好似36個月免4個月 免租機 完約要還機
想唔還就好似要簽4x個月

smt就158x24 免租機 完約要還機
2間都係話比cmhk跟果隻pce5 不過oem印自己名

咁計法就cmhk最抵玩架啦
2388一年部野唔洗還 話全新無鎖區
當一千買隻router下年插自己卡


(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: lkh_214    時間: 2024-12-19 21:26

裝光纖好貴? 真係唔係太明何解用 5G
Miipp 發表於 2024-12-19 10:17

好多人公司同街鋪裝唔到光纖
舊既工廈同商廈 管理處要收開天花板費
又話要夜晚先比裝 電訊商到時又要收夜間工作同高空工作高台費
如果機房拉過去天花板中間有消防層板果d更加麻煩

之前我公司商業寬頻話左黎緊要搬鋪
比pxxw水左括免我搬遷費續左約
最後新地址話要比過萬工程費拉線
比佢焗我重新簽約 將剩返既約轉做商業5G寬頻(成3舊水個月重要完約還router)

另外街鋪就算門面幾靚
除非座大廈新起 唔係多數都無光纖
入面得條電話線上網重要未必用到
果班都焗住要用5G寬頻

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Miipp    時間: 2024-12-19 22:42

好多人公司同街鋪裝唔到光纖
舊既工廈同商廈 管理處要收開天花板費
又話要夜晚先比裝 電訊商到時又要收夜 ...
lkh_214 發表於 2024-12-19 21:26


對帖回吧.....而家明顯講緊家用
作者: b398294l    時間: 2024-12-19 22:47

回覆 47# Miipp


    家用咪有人答左你
作者: Miipp    時間: 2024-12-19 22:51

回覆  Miipp


    家用咪有人答左你
b398294l 發表於 2024-12-19 22:47


嗯, 你是對的
作者: lkh_214    時間: 2024-12-20 01:28

對帖回吧.....而家明顯講緊家用
Miipp 發表於 2024-12-19 22:42

就算家用 主要都係做唐樓 村屋客
特別係村個個等阿公比錢 邊個會自己比工程費益其他人
識好多村佬 由4G router年代插無限plan電話卡用到依架5G家居寬頻

另外租樓隨時年零就搬果班都多人申請


(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: b398294l    時間: 2024-12-20 04:40

回覆 49# Miipp


    返去光纖post 啦叻仔
作者: gn01119056    時間: 2024-12-20 10:06

主要用手機, 直接出電話無限PLAN會唔會平D
axeoil 發表於 2024-12-19 16:05



    無限PLAN限速時同56K差唔多
作者: gn01119056    時間: 2024-12-20 10:06

回覆  gn01119056


其實都有諗過好唔好把心一橫拎舊錢去整,到時真係一天都光晒
始終同5G家居寬頻有好大 ...
b398294l 發表於 2024-12-19 17:42


夠用就算, 咁貴唔係好值, 同埋可能會好受氣
作者: sands    時間: 2024-12-20 10:35

無限PLAN限速時同56K差唔多
gn01119056 發表於 2024-12-20 10:06



    而家手機都用緊普通無限plan ,一爆左都係得1-2Mbps真左右,只係剛夠睇720p 如果sosim 爆左係得20KB 樓下,基本咩都做唔到
作者: figo100    時間: 2024-12-20 11:41

3hk豐澤問好似36個月免4個月 免租機 完約要還機
想唔還就好似要簽4x個月

smt就158x24 免租機 完約要還機 ...
lkh_214 發表於 2024-12-19 21:20



    而家3 加一蚊送部AN 機電話比你
作者: mooninman    時間: 2024-12-20 11:50

我下年一月3HK都完約唔使還機簽咗兩年
華為機oem好垃圾架,冇得用Mesh
作者: lkh_214    時間: 2024-12-20 12:04

而家3 加一蚊送部AN 機電話比你
figo100 發表於 2024-12-20 11:41

找唔到詳情
3hk官網禁張圖就飛去fb
禁fb內容得個網址禁入去會飛去3hk官網個門市地址
睇fb留言就有人話要簽48個月

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: gn01119056    時間: 2024-12-20 12:07

找唔到詳情
3hk官網禁張圖就飛去fb
禁fb內容得個網址禁入去會飛去3hk官網個門市地址
睇fb留言就有人話要 ...
lkh_214 發表於 2024-12-20 12:04



    問企街或者網上agent先會有最抵plan
作者: figo100    時間: 2024-12-20 13:01

找唔到詳情
3hk官網禁張圖就飛去fb
禁fb內容得個網址禁入去會飛去3hk官網個門市地址
睇fb留言就有人話要 ...
lkh_214 發表於 2024-12-20 12:04



  門巿問過係198 PLAN   48 個月係比埋個ROUTER 你
作者: ebtg    時間: 2024-12-20 14:48

問企街或者網上agent先會有最抵plan
gn01119056 發表於 2024-12-20 12:07


早兩個月問過3街霸,$198 plan 折實約 $158 / 月,30個月約,免租機費,無易賞錢送。兇宅3門市就送4萬分=$800 ,計番就街霸平門市十幾蚊個月,但門市即時有部機攞走,最後都係門市出。
作者: q00oman    時間: 2024-12-20 14:55

有無好似3咁鎖地區
有冇鎖台?

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2024-12-20 16:14

早兩個月問過3街霸,$198 plan 折實約 $158 / 月,30個月約,免租機費,無易賞錢送。兇宅3門市就送4萬分= ...
ebtg 發表於 2024-12-20 14:48



    其他500GB唔夠用, 好似得3HK係真無限
作者: sands    時間: 2024-12-20 16:30

有無好似3咁鎖地區
有冇鎖台?

via HKEPC Reader for Android
q00oman 發表於 2024-12-20 14:55



    Cmhk睇網寫就沒鎖地區
作者: ebtg    時間: 2024-12-20 17:10

其他500GB唔夠用, 好似得3HK係真無限
gn01119056 發表於 2024-12-20 16:14


3係咁寫,暫時用量未過 500g,未試到
不過就咁放工睇下片頭3日都用成 50g,睇見數字都有d嚇親,所以諗住 join 5G 家居寬頻既 ching 要留意平時使用習慣,5G 寬頻數據真係好似倒水。
作者: mooninman    時間: 2024-12-20 23:10

3HK同ST
一個月用5,6千GB都唔覺有慢到
作者: lkh_214    時間: 2024-12-21 21:15

樓主部cpe5 可唔可以set 剩行5G sa?
作者: sands    時間: 2024-12-22 06:55

樓主部cpe5 可唔可以set 剩行5G sa?
lkh_214 發表於 2024-12-21 21:15


應該都係得自動
作者: Auk    時間: 2024-12-24 10:19

之前已試用 MC888pro 搭CMHK, 手動轉SA後係上唔到網,而家轉用SMT須然張SIM卡有SA字樣,不過情況同CMHK一樣,手動set 死SA 都係上唔到網
作者: pc1668    時間: 2024-12-24 11:33

本帖最後由 pc1668 於 2024-12-24 16:51 編輯
3係咁寫,暫時用量未過 500g,未試到
不過就咁放工睇下片頭3日都用成 50g,睇見數字都有d嚇親,所以 ...
ebtg 發表於 2024-12-20 17:10


Recently joined the 3HK 5G BB 500GB fup and used 240GB in 3 days

[attach]2457738[/attach]
作者: lkh_214    時間: 2024-12-24 15:34

之前已試用 MC888pro 搭CMHK, 手動轉SA後係上唔到網,而家轉用SMT須然張SIM卡有SA字樣,不過情況同CMHK一樣 ...
Auk 發表於 2024-12-24 10:19

mc888 pro我插1010 係開到純sa
但要去1010 換左支援sa既sim卡先開到

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: axeoil    時間: 2024-12-24 15:53

而家手機都用緊普通無限plan ,一爆左都係得1-2Mbps真左右,只係剛夠睇720p 如果sosim 爆左係 ...
sands 發表於 2024-12-20 10:35


4.5g 做緊168果D PLAN爆左好似唔限速, 只係限佢地講嘅"使用順序", 不過以前3嘅呢D PLAN爆左就降到得番3,4Mbps, 除左3, 其他公司應該OK的
作者: sands    時間: 2024-12-24 16:19

4.5g 做緊168果D PLAN爆左好似唔限速, 只係限佢地講嘅"使用順序", 不過以前3嘅呢D PLAN爆左就降到得番3,4 ...
axeoil 發表於 2024-12-24 15:53



    普通4g/4.5g 平均應該都係30幾mbs ,爆左都係限速,使用順序應該都係“低”。5g broadband plan 同手機plan 速度點都有分別.
作者: kofz    時間: 2024-12-24 17:00

主要都係手機上網,用量又唔多,直接出部5G寛頻算cmhk 一炮過2388連機
睇返網部機應該係華為出 ...
sands 發表於 2024-12-18 22:26

冇貼牌可能為咗方便外銷

國內係名牌

出咗國就好敏感。。。。明既就明

又或者方便某國某地方電訊商貼自己牌子

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kofz    時間: 2024-12-24 17:03

住村唔一定裝到,無拉線舊樓唔一定裝到
都2024仲有人會問呢樣
b398294l 發表於 2024-12-19 10:47

鬼唔之光纖好。。。問題未必有覆蓋

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Auk    時間: 2024-12-24 20:28

回覆 70# lkh_214

多謝分享,不過剛轉SMT, 唔會咁快走得。
作者: b398294l    時間: 2024-12-24 21:51

回覆 74# kofz


呢d post 一定有呢d 醒目仔出黎,習慣了
作者: terryhui    時間: 2024-12-24 22:41

[attach]2457789[/attach]

宜家用緊數碼通, 速度已經跌到低過100, 有D想完約後轉
作者: lyjhf2006    時間: 2024-12-24 23:27

本帖最後由 lyjhf2006 於 2024-12-24 23:28 編輯

回覆 77# terryhui
[attach]2457802[/attach]
那我這個?
作者: b398294l    時間: 2024-12-25 22:49

建議cell lock 其他cell 試
作者: sands    時間: 2024-12-25 22:54

樓上Ping 值咁高??個個位收得唔好?
作者: luke123    時間: 2024-12-28 00:52

建議cell lock 其他cell 試
b398294l 發表於 2024-12-25 22:49


Can ZTE MC888 (not Pro) cell lock?

Thanks.
作者: b398294l    時間: 2024-12-28 04:42

回覆 81# luke123


    debug page 試試
作者: alax    時間: 2024-12-28 08:15

冇貼牌可能為咗方便外銷

國內係名牌

出咗國就好敏感。。。。明既就明

又或者方便某國某地方電訊商貼自 ...
kofz 發表於 2024-12-24 17:00

唔使估得咁辛苦

呢啲叫電訊商 定制版 ,係可以唔要華某logo

via HKEPC Reader for Android
作者: sands    時間: 2024-12-28 22:00

唔使估得咁辛苦

呢啲叫電訊商 定制版  ,係可以唔要華某logo

via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2024-12-28 08:15

幾乎間間網絡商都係送這款,係個logo唔同





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2