Board logo

標題: 大佬們,幫忙推薦一下器由器,THX [打印本頁]

作者: 那天的承諾    時間: 2024-2-24 00:21     標題: 大佬們,幫忙推薦一下器由器,THX

用緊舊款asus , 好像是AC66,最近想換,有咩路由器,正常家庭用,支援1G,首選asus,其他品牌也可以

預算1000內最好

Thx
作者: lifehome    時間: 2024-2-24 00:57

MikroTik ax2 (C52iG-5HaxD2HaxD-TC)
$9xx
作者: chiaki1314    時間: 2024-2-24 06:23

ax86s 刷merlin

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: 扑街仔    時間: 2024-2-24 09:25

用緊RT-AX3000
簡簡單單無花巧
作者: mxmxm    時間: 2024-2-24 12:40

$1000可以買到淘寶比較快的 WiFi 7 Router, 不過要保養就要帶返上大陸做, 但我用了幾部香港行貨Router, 頭幾年都未壞過, 淘寶貨就重試緊
作者: Tom_jerry    時間: 2024-2-24 14:10

MikroTik ax2 (C52iG-5HaxD2HaxD-TC)
$9xx
lifehome 發表於 2024-2-23 16:57

仇人系列 mikrotik wifi出名雞
作者: 那天的承諾    時間: 2024-2-24 17:52

AX3000 和 AX4200 差唔大不大?

另問,有沒有人用過TP-link deco xe75 axe 5400 ?好不好用?
作者: 淼林焱    時間: 2024-2-24 19:05

仲買六姨?
自己玩自己
作者: 那天的承諾    時間: 2024-2-25 13:37

仲買六姨?
自己玩自己
淼林焱 發表於 2024-2-24 19:05



   
六姨是什麼?
作者: 那天的承諾    時間: 2024-2-25 13:40

AX86U 和 AX4200 分別大不大?
見價錢相差2倍?
作者: boy168    時間: 2024-2-25 13:44

六姨是什麼?
那天的承諾 發表於 2024-2-25 13:37

看 #5

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
作者: 淼林焱    時間: 2024-2-25 13:58

看 #5

via HKEPC IR 5.0.0 - Android(5.0.0F)
boy168 發表於 2024-2-25 13:44


我唔係叫樓主淘,想追新嘢就wifi7,想性價比既就wifi6
六姨哩D唔三唔四既短命過道產物已經唔值得買
作者: blackkh    時間: 2024-2-25 15:31

AX86U 和 AX4200 分別大不大?
見價錢相差2倍?
那天的承諾 發表於 2024-2-25 13:40

如果用ac66都不是大問題,換ax58(ax3000)應該滿足到你的要求,覆蓋範圍比66u好很多,我早兩日才幫人買了一隻ax58u$920,

via HKEPC Reader for Android
作者: citibatter    時間: 2024-2-25 15:47

正常家庭用一部紅米AX3000T已經夠曬, 淘返嚟兩舊水就有。

有$1k budget都唔代表要嘥曬啲錢喺個路由器度。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: mxmxm    時間: 2024-2-25 19:43

正常家庭用一部紅米AX3000T已經夠曬, 淘返嚟兩舊水就有。

有$1k budget都唔代表要嘥曬啲錢喺個路由器度。 ...
citibatter 發表於 2024-2-25 03:47 PM



    贊同
作者: vv23    時間: 2024-2-25 19:54

8百幾港紙, 華碩天選AX6000 好唔好?
作者: citibatter    時間: 2024-2-25 20:35

佢原本嗰部係AC1750,所以換部AX3000應該乜都夠曬。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 47son    時間: 2024-2-25 21:07

一般家用路由器,小米AX3000T夠哂用
作者: Miipp    時間: 2024-2-25 21:17

8百幾港紙, 華碩天選AX6000 好唔好?
vv23 發表於 2024-2-25 19:54


如果係我, 騙多多1127羊拍隻 AX86U Pro
作者: jerrychan0610    時間: 2024-2-26 11:12

真係一般用家先好買小米. 唔計刷第三方固件,
買咗先發現功能真係好簡單.
作者: 白羊    時間: 2024-2-26 12:30

真係一般用家先好買小米. 唔計刷第三方固件,
買咗先發現功能真係好簡單.
jerrychan0610 發表於 2024-2-26 11:12



    同意..但一般純要嚟上網wifi夠哂用..我用咗成年幾官方 firmware 都好順冇問題..係最近要玩remote wol 先刷openwrt..依家用得好爽..
作者: jerrychan0610    時間: 2024-2-26 15:32

同意..但一般純要嚟上網wifi夠哂用..我用咗成年幾官方 firmware 都好順冇問題..係最近要玩remote wo ...
白羊 發表於 2024-2-26 12:30



    仲搵緊方法點樣可以遠程入去setting..
作者: landfi    時間: 2024-2-26 17:07

本帖最後由 landfi 於 2024-2-26 17:25 編輯

如果而家WIFI認為夠快可以唔使買
WIFI想換快啲來微距離自HIGH的話可選啲有6 GHz的WIFI 7路由器, 如果設備支持的話
作者: mosamuel    時間: 2024-2-27 00:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2