Board logo

標題: 有無人hkbn成日斷線,師父整極唔好 [打印本頁]

作者: lous    時間: 2023-1-9 00:24     標題: 有無人hkbn成日斷線,師父整極唔好

平均一日1次,已經半年都係咁。啱啱1小時連死咗4次。師父上嚟就話個白色router同家居電話唔啱,叫我另外買部router 及分線器分開電話同白色舊嘢。但我已經停用部電話一樣出事。
有無師兄有類似經驗

via HKEPC Reader for Android
作者: Once    時間: 2023-1-9 00:54

用同一條cat5 駁電話、上網?
叫佢拉返多條比你、重新打過晒啲水晶頭
作者: forum    時間: 2023-1-9 03:45

有冇試過唔經router直連會唔會斷
作者: new68u    時間: 2023-1-9 07:47

影張相講清楚你而家點駁
作者: evantkh    時間: 2023-1-9 08:13

你果個唔係光纖?
作者: KinChungE    時間: 2023-1-9 09:38

冇一樣野叫"分線器"
你最好講清楚每一件野既型號同駁法, 否則好難估發生咩事
作者: crucial    時間: 2023-1-9 13:50

有圖有真相,樓主唔比圖點知你點駁
作者: landfi    時間: 2023-1-10 17:55

家居電話都要夾, 第一次聽
作者: raywan    時間: 2023-1-11 00:59

平均一日1次,已經半年都係咁。啱啱1小時連死咗4次。師父上嚟就話個白色router同家居電話唔啱,叫我另外買 ...
lous 發表於 2023-1-9 00:24



    買隻好O的business firewall router就無事啦
作者: 小至至    時間: 2023-1-11 15:48

你隻咩ROUTER
作者: Kwongdoublesnak    時間: 2023-1-12 14:34

用同一條cat5 駁電話、上網?
叫佢拉返多條比你、重新打過晒啲水晶頭
Once 發表於 2023-1-9 00:54


樓主冇答,唔知有冇試。成日斷,一係香港寬頻那端出問題,一係自己端出問題,唔駁router直出電腦係好的排除法,如果直駁ok咪自己隻router有事
作者: lous    時間: 2023-1-13 03:23

因為約咗師父整,諗住整咗睇吓有無好d. 點知呢個師父同上次個師父請d嘢完全唔同激死。
我係用hkbn比嘅router,因為我加埋電話,而個電話一定要用連佢隻白色router先可用到,所以無另外買。回駁呢,咪就係牆出線落個盒仔,盒仔再去白router,白router再駁個電話咁。
上次個師父話全公司只用呢隻白router,係隻router唔夾個電話,但高層又唔肯認有問題。叫我cut咗電話。好啦咁我唔用電話,結果一樣耐唔耐斷一嘢,今次個師父就話唔關電話事,係白router入面有嘢要更新,一更就重開機咪斷囉。我話更新都無咁密掛,有時一日一次喎,佢話入面好多軟件好多部份㗎。
之後叫我買部tplink ax73, 由ax73再落白router再去電話。
請問tplink ax73 好定Asus ax3000好?
最好一插就得我唔識set 嚟set去,無咩要求間屋得500呎牆一塊,只求穩定唔好斷

via HKEPC Reader for Android
作者: 56734    時間: 2023-1-13 04:27

本帖最後由 56734 於 2023-1-13 04:30 編輯
因為約咗師父整,諗住整咗睇吓有無好d. 點知呢個師父同上次個師父請d嘢完全唔同激死。
我係用hkbn比嘅route ...
lous 發表於 2023-1-13 03:23

光纖入屋? 不如你試吓唔好插router… lan 線直插電腦睇下有冇斷線先買新router la   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: gozilla    時間: 2023-1-13 10:11

去到第二版尾都仲未有相, 樓主叫人點幫你, 都唔知係用緊光纖定Ethernet 入屋, 同埋如果係ISP 提供 router (事實可能係光纖modem), 點解唔係佢地解決問題(如果你已經排除其他因素, 直插電腦) 而要用家另買 router呢
作者: bunch    時間: 2023-1-13 10:45

本帖最後由 bunch 於 2023-1-13 10:47 編輯

回復 12 #lous

你其實係諗住解決問題定係只係響度投訴?投訴的話你去錯地方
第二個Reply已經有人問你野,4日前,去到而家第二頁都係冇答案

冇Router model,叫你用其他方法試又冇回覆,連fibre定RJ45都唔知,佢果部係純router定係新嘅modem router亦冇講,係咪要搵個識通靈嘅去覆?

via HKEPC Reader for Android
作者: bunch    時間: 2023-1-13 10:53

回復 11 #Kwongdoublesnak

其實我試過單純係自己Router同佢果隻撞
用R7000果陣我部野只要CTF+FA開齊,BT又或者扯大流量嘅時候就會兩隻一齊瓜,然後兩隻都自動REBOOT

之後手動刷CFE停左R7000嘅CTF就冇再出過事

不過都係果句,咩資料都冇我無法確認係咪類似case
有冇特定Condition會觸發到唔知
係咪特定時間出事亦唔知
就連佢用緊乜都唔知

via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk    時間: 2023-1-13 10:57

"我係用hkbn比嘅router,因為我加埋電話,而個電話一定要用連佢隻白色router先可用到,所以無另外買。回駁呢,咪就係牆出線落個盒仔,盒仔再去白router,白router再駁個電話咁。"

睇樓主咁形容,9成9係光纖入屋,再經過一個光纖轉RJ45盒仔再接去白色Modem, 而數碼電話就當然要駁落隻白色Modem到!因為我屋企都係咁駁

但就無交代白色Modem用咩線駁去自己隻Router, 或者有無直接由Modem插LAN落電腦有無斷線問題

P.S. 我用HKBN一直都無問題好穩定,用緊Asus AX86U + QNAP 10GbE Switch, 有線+無線成30個devices (包含3部NAS) 都無問題喎!
作者: royzer0    時間: 2023-1-13 11:33

MODEM 同 ROUTER 兩樣野黎~  WIFI 同 寬頻又係兩樣野~
而家新世代唔明點解 WIFI = 寬頻 !!!
正常 光纖> MODEM > ROUTER 出 WIFI 同 LAN
咁佢話電話WIFI 要直連上佢個MODEM? 係咪5G寬頻黎 (唔洗拉線果隻)
作者: lous    時間: 2023-1-13 14:10

本帖最後由 lous 於 2023-1-13 14:33 編輯

[attach]2356066[/attach]
這是從牆身電線出來的盒子

[attach]2356068[/attach][attach]2356069[/attach]
這是白router
應該是1000mb光纖入屋

直連電腦沒試過也難實行,因斷線是不定時的,而且沒電腦只有macbook一部,那可能全屋幾天沒wifi了
一宜沒相片真不好意思,因為實在難攪。我用手機影相後,在google photo 上按分享>copy連結>電話app上的插入圖片>paste條link上去但全部出唔到。而家試下用電腦在chrome上攪,但電腦又話最大150kg,又要將張相變細........大家有無方法可以方便咁up相?
via HKEPC Reader for Android
作者: 56734    時間: 2023-1-13 14:12

MODEM 同 ROUTER 兩樣野黎~  WIFI 同 寬頻又係兩樣野~
而家新世代唔明點解 WIFI = 寬頻 !!!
正常 光纖> MOD ...
royzer0 發表於 2023-1-13 11:33

[attach]2356062[/attach]
佢講白色router 係上面圖果隻HKBN router...可以插電話線... 佢講盒子就係講緊MODEM.....簡單黎講樓主應該光纖入屋駁MODEM...再用LAN線駁HKBN ROUTER....
作者: jerrychan0610    時間: 2023-1-13 14:20

本帖最後由 jerrychan0610 於 2023-1-13 14:21 編輯

如果系hkbn隻HOME GATEWAY, 斷線係正常.
初時申請, 成日都斷線, 就算連HKBN LOGIN入隻MODEM都會斷線.
作者: 56734    時間: 2023-1-13 14:23

這是從牆身電線出來的盒子

[img]https://photos.app.goo.gl/C6iQXaFiCzSEmc4A8[/img]

這是白router
應 ...
lous 發表於 2023-1-13 14:10


如果咁你只可買新ROUTER試
作者: lous    時間: 2023-1-13 14:34

回復 Kwongdoublesnak

其實我試過單純係自己Router同佢果隻撞
用R7000果陣我部野只要CTF+FA開齊,BT又或者 ...
bunch 發表於 2023-1-13 10:53


我無加自己router,就用白色果隻
作者: lous    時間: 2023-1-13 14:37

因為約咗師父整,諗住整咗睇吓有無好d. 點知呢個師父同上次個師父請d嘢完全唔同激死。
我係用hkbn比嘅route ...
lous 發表於 2023-1-13 03:23


我得macbook一部無電腦,要咁試就全屋都無wifi幾日,好難咁試
作者: lous    時間: 2023-1-13 14:44

去到第二版尾都仲未有相, 樓主叫人點幫你, 都唔知係用緊光纖定Ethernet 入屋, 同埋如果係ISP 提供 router ( ...
gozilla 發表於 2023-1-13 10:11


對唔住因我用電話up唔到相,整極唔成功。而家要開部千年macbook先up到相
我都知係佢地問題,但師父上咗3次,每次我都要打好耐電話,又話監測我屋企wifi3日睇吓,又話update新軟件,總之整極都係咁
作者: lous    時間: 2023-1-13 14:51

請問asus 係咪有得家長監控,指定某部機2點到8點斷wifi 咁得唔得?因見有人話tplink個監控好陽春,asus多好多嘢set。
同埋最好一插就得我唔識set 嚟set去,無咩要求間屋得500呎牆一塊,只求穩定唔好斷
請問以上要求,tplink ax73 好定Asus ax3000好?
唔該哂咁多位師兄師姐
作者: siukat    時間: 2023-1-13 15:30

請問asus 係咪有得家長監控,指定某部機2點到8點斷wifi 咁得唔得?因見有人話tplink個監控好陽春,asus多好 ...
lous 發表於 2023-1-13 14:51



ax73 hkepc有評測,自己參考下
    https://www.hkepc.com/20007/AX54 ... AX73_Wi-Fi_6_Router
作者: Kwongdoublesnak    時間: 2023-1-13 15:55

我得macbook一部無電腦,要咁試就全屋都無wifi幾日,好難咁試
lous 發表於 2023-1-13 14:37


可以,無問題,macbook唔接 router用lan cable直駁盒仔,部 macbook做 wifi hotspot 放番 wifi 出來,router角色由 macbook做,就可以試,仍然全屋有wifi。好簡單,如果試到hkbn無問題係部白色router有問題,咪自己買隻router換左佢。
作者: Kwongdoublesnak    時間: 2023-1-13 16:13

請問asus 係咪有得家長監控,指定某部機2點到8點斷wifi 咁得唔得?因見有人話tplink個監控好陽春,asus多好 ...
lous 發表於 2023-1-13 14:51


有,我部5、6年前舊款 asus wifi router 都有,可以逐部逐部set,每部唔同時間都得,一小時為單位管控。咁都要set野的,未叻到一插即用的。部機點知你想幾個點唔比某些機上網?
作者: 炎冬    時間: 2023-1-15 01:11

可以,無問題,macbook唔接 router用lan cable直駁盒仔,部 macbook做 wifi hotspot 放番 wifi 出來,rou ...
Kwongdoublesnak 發表於 2023-1-13 15:55



    如果唔用HKBN隻router, 咁VOIP電話咪沒得用???

定要自已換隻VOIP Router.
作者: bunch    時間: 2023-1-15 11:12

本帖最後由 bunch 於 2023-1-15 11:20 編輯

回復 30 #炎冬

如果佢試完冇問題的話,咁就要搵方法令佢port 5060嘅outbound做port address translation,只要5060可以直入直出就可以將佢果隻放響自己Router後面剩係拎黎做VOIP

Openwrt可能做到,但要查command先知
至少有Package做到full-cone NAT嘅情況下,單放一粒port應該有辦法至係
我自己係用Opnsense做,其他商用router我估都有辦法做
其餘嘅家用Router,我冇見過UI有呢樣野㩒,冇CLI應該唔洗諗

via HKEPC Reader for Android
作者: citibatter    時間: 2023-1-15 11:46

對唔住因我用電話up唔到相,整極唔成功。而家要開部千年macbook先up到相
我都知係佢地問題,但師父上咗3 ...
lous 發表於 2023-1-13 14:44

如果你係用android嘅話,可以裝我用緊呢個apps, 選擇咗相片之後會自動同你縮細到啱size, 全部喺手機 即時搞掂。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Kwongdoublesnak    時間: 2023-1-15 13:25

回復 炎冬

如果佢試完冇問題的話,咁就要搵方法令佢port 5060嘅outbound做port address translation,只要 ...
bunch 發表於 2023-1-15 11:12


係網上睇到的資料,新一點的 Asus WiFi6 router已support full cone nat,原廠 firmware已有,都不用擦openwrt,asus都因應 gamer需求增加feature的
作者: moonless    時間: 2023-1-15 15:33

係網上睇到的資料,新一點的 Asus WiFi6 router已support full cone nat,原廠 firmware已有,都不用擦op ...
Kwongdoublesnak 發表於 2023-1-15 13:25



正正係最新款用BCM4912嘅asus router嗰fullcone nat選項變咗無效比班gamer插。
asus話係芯片問題又冇覆有冇可能開得返,新merlin都冇埋個選項。
即係話有呢樣需求嘅只可以買返上一代啲款。
作者: erical    時間: 2023-1-15 17:35

如果系hkbn隻HOME GATEWAY, 斷線係正常.
初時申請, 成日都斷線, 就算連HKBN LOGIN入隻MODEM都會斷線. ...
jerrychan0610 發表於 2023-1-13 14:20



    咁會唔會係唔關router事,而係hkbn本身個網絡出事?
作者: bunch    時間: 2023-1-15 19:12

回復 35 #erical

所以要試,如果macbook放signal都斷就大條道理叫佢由機房拉過條fibre換埋modem

via HKEPC Reader for Android
作者: jerrychan0610    時間: 2023-1-16 09:00

咁會唔會係唔關router事,而係hkbn本身個網絡出事?
erical 發表於 2023-1-15 17:35

系佢隻MODEM (HOME GATEWAY) 即係白色果隻問題,
因為我唔用佢個HOME GATEWY, 都未斷過線.

如果電話駁佢隻HOME GATEWAY出,  就唔可以唔要.
作者: lous    時間: 2023-1-17 00:27

如果你係用android嘅話,可以裝我用緊呢個apps, 選擇咗相片之後會自動同你縮細到啱size, 全部喺手機 即 ...
citibatter 發表於 2023-1-15 11:46

師兄請問個app咩名,同埋我仲未得閒買router同試macbook,新年9000幾樣嘢攪

via HKEPC Reader for Android
作者: citibatter    時間: 2023-1-17 06:45

師兄請問個app咩名,同埋我仲未得閒買router同試macbook,新年9000幾樣嘢攪

via HKEPC Reader for Andro ...
lous 發表於 2023-1-17 00:27

我答你嘅post嘅最下方就有個 apps 嘅名。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ryoho    時間: 2023-1-17 14:12

平均一日1次,已經半年都係咁。啱啱1小時連死咗4次。師父上嚟就話個白色router同家居電話唔啱,叫我另外買 ...
lous 發表於 2023-1-9 00:24


有,同你一樣都係上網連家居電話,光纖入屋,一定要用佢嗰個V-TECH ROUTER先可用到固網電話,都係一日斷幾次,捱多佢個零月轉去PCCW
作者: sannysiu    時間: 2023-1-17 15:58

你入屋條線係LAN線定光纖,會吾會係屋外邊條線比門夾到
作者: 炎冬    時間: 2023-1-17 16:46

回復 炎冬

如果佢試完冇問題的話,咁就要搵方法令佢port 5060嘅outbound做port address translation,只要 ...
bunch 發表於 2023-1-15 11:12



    用普通Port forward將 TCP/UDP 5060指去隻Vtech Router個LAN port得唔得?
作者: bunch    時間: 2023-1-17 18:00

本帖最後由 bunch 於 2023-1-17 21:01 編輯

回覆 42# 炎冬

普通PORT FORWARD係必須, 但係咁做只係將INBOUND指去VTECH
我試過係外面打電話入屋, 通左10秒後會自動CUT線, 而且打唔到出去

要OUTBOUND都比佢5060直出先可以KEEP住打得通電話
而家我屋企就係行緊下面兩條Rules
1. 普通Port Forward: UDP 5060就夠
[attach]2356554[/attach]
2. PAT: 當收到隻vtech由5060掉出黎嘅package就比佢繼續5060出街(因為用得一個port,我懶得set埋static)
[attach]2356513[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2