作者: Reguna 時間: 2022-5-18 01:36 標題: 自學緊網絡架構, 想問下有關屋企set server既問題
小弟而家自學緊砌server. 屋企即將會有3部server機, 全部會裝Proxmox
有D野我想24小時放出街用
例如Jellyfin, Terraria game server, Nextcloud (淨係放D比外人既野), firefly iii (記帳app), 一個簡單既web server 等等
研究左下, 大概有個咁既圖
v=> (LAN) NAS, Database, 其他家用野 (只能VPN入)
WAN <=> pfSense
^=> (DMZ?) RHEL VM 行docker services放出街
咁pfSense就會port forward DMZ入面RHEL 既docker service port出街,
LAN就只放NAS既SMB port比DMZ讀寫Data (SMB port只比DMZ既VM access到)
想問下咁樣佈局有冇得改善?
上網睇好似DMZ同LAN中間有多一個Network做中間人會更好?
但如果要搞就好似要買Managed Switch了 都唔平 (我最少要8port)
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 01:41
睇到Amazon最熱門隻Switch係TP-Link TL-SG108E
聲稱support VLAN
香港都係賣250$
但我見鬼佬話佢個VLAN有security問題
https://www.amazon.com/review/R3DZ73OOUR5Y9Y/
我仲學緊VLAN所以唔係好清楚
作者: 肥矢 時間: 2022-5-18 02:12
你咁design都ok, 留意返如果你dmz全部都係放响vm,可以唔使買managed switch, 只要vm隻vswitch直接駁住pfsense其中一隻腳就ok, 你分2個subnet又要經過 d switch先要用vlan分
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 08:22
你咁design都ok, 留意返如果你dmz全部都係放响vm,可以唔使買managed switch, 只要vm隻vswitch直接駁住pfsen ...
肥矢 發表於 2022-5-18 02:12
明白,不過我而家lan port唔夠用 基本上一定要買switch
巴打知唔知二手switch買唔買得過?可以既話我想買二手
而家暫時得一部機要放dmz 但可能之後要擴展 所以想買個有vlan功能既
作者: 肥矢 時間: 2022-5-18 09:44
回覆 4# Reguna
平平地買qnap qhora router當switch/ap用都得既, 佢有10g port x2, 1g port x4
作者: dwight 時間: 2022-5-18 10:16
玩DMZ最好分兩隻switch或用managed switch, 個rhel vm直拮pfSense 的話日後想插多部pc落DMZ做troubleshooting 都難.
我自己就用managed switch行vlan, Netgear GS116Ev2, 16port香港行貨都係$750唔算好貴.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: javacomhk 時間: 2022-5-18 10:19
DMZ 你都用真勇敢。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 10:34
其實所謂DMZ我理解係將D放出街既Service放曬係一個地方
唔出街就放番LAN
唔咁做咪乜都放一齊 唔係更唔安全咩
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 10:38
玩DMZ最好分兩隻switch或用managed switch, 個rhel vm直拮pfSense 的話日後想插多部pc落DMZ做troubleshooti ...
dwight 發表於 2022-5-18 10:16
可唔可以從LAN connect去DMZ做troubleshoot?
我想買switch都係第時插多部機上DMZ
或者介多個VLAN做DMZ同LAN既緩衝區
作者: javacomhk 時間: 2022-5-18 10:40
你咪試下囉,跟住講個 IP 比人知喎。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 10:57
巴打點睇用cloudflare tunnel?
好似可以放野出街 同時又唔洗暴露ip (不過就依賴cloudflare
作者: dwight 時間: 2022-5-18 11:00
可唔可以從LAN connect去DMZ做troubleshoot?
我想買switch都係第時插多部機上DMZ
或者介多個VLAN做DMZ同L ...
Reguna 發表於 2022-5-18 10:38
一開始可能連DMZ個vm都connect 唔到network, 要troubleshoot 係pfSense 定vm問題冇第二部機响DMZ會比較難
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: javacomhk 時間: 2022-5-18 11:56
如果淨係 webserver 都得嘅,不過佢要你有 domain name 喎, ddns 好似唔得喎。
作者: 觀星是答案 時間: 2022-5-18 12:19
係網路安全方面出發 , 人手做 Port Forward 好過行 DMZ
作者: dwight 時間: 2022-5-18 12:23
起DMZ要識set firewall rules分隔DMZ同LAN先有用, 就咁分兩個segments 但俾佢route通哂係冇用
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 12:36
可能我理解錯左DMZ
我諗住係有兩個subnet 一個放出街service 一個放私人野
然後出街個邊就用reverse proxy放d service出街 (唔會全部port開曬
咁分兩個 就算出街subset比人hack左 都冇咁大損失
作者: 肥矢 時間: 2022-5-18 12:36
回覆 14# 觀星是答案
應該唔係, 要睇你點set, dmz都可以做port forward/mapping, 同埋dmz係另一個subnet for external access, 用remote desktop做例子, 如果port forward去LAN rdp機, 如果比人hack左,成個LAN都比外面經rdp機access到, 因為同subnet firewall control唔到, 但分左dmz多左另一個subnet, 外面hack左入部rdp機(dmz), 都淨係可以access到dmz個subnet既機, 去LAN既就可以用firewall block. 所以dmz一定要加埋firewall rule block
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 12:37
起DMZ要識set firewall rules分隔DMZ同LAN先有用, 就咁分兩個segments 但俾佢route通哂係冇用
via HKEPC ...
dwight 發表於 2022-5-18 12:23
會做的 LAN只會放必要port比DMZ(NAS SMB port)
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 12:37
雖然感覺安全左,但如果你個application本身有漏洞,加reverse proxy都未必有用。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 12:37
好似係
一係租個vps做proxy 但都係要比錢
研究下先
作者: 肥矢 時間: 2022-5-18 12:40
回覆 16# Reguna
你無理解錯, 只係dmz有唔同玩法, 一般router d dmz係簡化左, 唔使做port forward. Firewall 既dmz有好多玩法, 可以set 另一個subnet, 甚至係直接assign public落去d機都得, 放firewall前面都得, 睇你想點玩啫
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 12:45
係 所以就想分開DMZ
咁就算被hack都可以盡量減低損失
最安全永遠係VPN Only
作者: kofz 時間: 2022-5-18 12:45
唔駛講
Ip段日日有"有心人"scan
揾到你有漏洞就"做野"
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 12:50
我的意思是攻擊有可能穿過隻reverse proxy直接對入面的application做成破壞,因為個request始終都會入去。
但有一個case會有用,例如個proxy會明白個protocol幫助去堵塞一個舊的軟件的漏洞。不過又有另一個問題,如果你明知有漏洞為何不是選擇修復而是加reverse proxy(甚至是IPS)。
關於IPS︰例如你加入一個規則禁止用root登入,為何你會依賴這個rule而不是直接在伺服器關掉root登入?
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 13:40
睇到Amazon最熱門隻Switch係TP-Link TL-SG108E
聲稱support VLAN
香港都係賣250$
但我見鬼佬話佢個VLAN有se ...
Reguna 發表於 2022-5-18 01:41
佢嘅 VLAN 網上都見人話有問題,不過更大問題係 link aggregation....冇記錯唔 support LACP.....
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 13:41
買 Mikrotik 果 d.....平平哋 ok 嘅
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 13:42
Cloudflare tunnel OK 嘅,但注意唔可以玩 streaming 嘢(免費 plan 的話)
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 13:47
其實係有分別嘅
你講得無錯,明知有漏洞最根本應該 fix server 問題,但 IDS/IPS 係靠 pattern 去分析,有時你未必知道 server 有嘢錯咗。而 hacking 嘅對方一般要想辦法知道你行咩 system/services 先可以判斷點用已知漏洞,reverse proxy 由於隔咗一嘢所以對家唔會即刻知道你咩 system,另外就係,reverse proxy 可以只 forward 合理嘅 request,咁例如你 server 對於某奇怪 request 本身會有反應,reverse proxy 由於唔會轉發所以又避開咗個問題
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 14:06
我上carousell見到二手Zyxel GS2210-8HP 賣500 (新機賣2200
又或者netgear gs750e 賣350 (新機賣2500
平到係覺得有伏
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 14:07
我上carousell見到二手Zyxel GS2210-8HP 賣500 (新機賣2200
又或者netgear gs750e 賣350 (新機賣2500
平到 ...
Reguna 發表於 2022-5-18 14:06
Netgear switch 好多都俾人話如果你轉駁第二隻牌子 switch 的話 VLAN 會通唔到,應該係 firmware bug 唔知改咗未
我買隻 Mikrotik 24 port 都係百幾蚊美金......唔會考慮呢 d 二手
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 18:13
但如何定義合理也是另一個問題,reverse proxy本身也未必會明白個program本身個business logic,有漏洞一樣可以導致其他損失。
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 18:16
如果IPS/IDS認到已知漏洞,理論上軟件方面也應該知道,也應該是fix server才對(如果唔計misconfiguration)。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 19:41
我會保持D package係最新既
不過諗左幾下 可能最後都係VPN算
需要比人用再放
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 20:16
或者評估過個application係internet safe也可以
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 20:21
第一,所有野都有 time gap......custom server fix 未必係即時可以做到,咁 IDS/IPS 可以幫手填補時間空缺。
第二,IDS/IPS 有 d 係可以借助某 d pattern 去估係咪受攻擊,呢個擺係 server side 嘅話咪每部 server 都要 implement 一次?
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 20:22
所有野擺得去 public access 就有一定風險,而家咪就係講緊減低風險啫,邊有可能 100% 擋住
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 21:30
關於Time gap問題,如果真有zero-day,就算更新IDS/IPS個pattern都要時間,要睇邊個快。如果是自己個business logic出問題,應該都冇辦法用出面pattern。如果有特別原因係唔想patch個server,例如擔心其他營運問題想要多啲時間做測試,甚至根本唔想patch,或者唔想花時間人力,個人認為這是政治問題多過技術問題。
如果要估是否受攻擊,可以照裝個IDS在防火牆內或外做個research用嘅setup。這樣就出現另一個考慮,用戶本身想做research還是只想保護server?如果只係想留證據,也可以按需要在server/application做access log、action log等。
回到風險問題,這個要對應需要保護的資產或內容來看。例如自己家裏、非經營性的內部使用,你未必會想故意購買DDoS防禦。到最後還是政治問題多過技術問題。
作者: wunit 時間: 2022-5-18 21:38
你冇錯, 係有D師兄以為DMZ只係家用Router個"DMZ" option (姐係All Port Forward)
DMZ只係一個isolation的概念......
作者: fakeman 時間: 2022-5-18 21:58
咁講喇,patch 點落,係要時間消化,如果本身你套嘢係跟足原裝(例如人地 fix Apache,你本身都係用緊 vanilla Apache)咁咪容易。但有好多嘢係改來改去,例如同樣係 Samba,S 牌個 samba 都唔可能自己寫 100%,佢係基於某版本去改,咁 official patch 係唔 work 㗎喎。廠商要時間去 fix,呢個就係 time gap。另外落 patch 都要做 testing,屋企玩下冇所謂,commercial 唔係話 patch 即裝,有機會有問題㗎嘛(M$ 俾人插過唔少次 patch 完之後整死機,前排 Q 記 deadlock 單嘢,佢 force 用戶 remote update 後大把人本身 implement 咗嘅嘢炒晒),所以都唔可能有 patch 就諗都唔諗直上
IDS 正路應該要同 application 分開,同埋頭先我都講喇,如果我 firewall 後面有 10 個 web server,唔通 10 個都自己做IDS/IPS? 梗係出面一部機守龍門喇。
不過話分兩頭,一般家用就真係無咩需要 IDS 嘅,唔值得花時間做
作者: dwight 時間: 2022-5-18 22:06
之前睇過firewall log一排, 只要block咗香港以外ip, 同埋唔好放80, 443 & 22呢啲高危port, 基本上冇乜人會搞, 放出街都唔係咁危險.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 22:25
本帖最後由 Reguna 於 2022-5-18 22:42 編輯
之前睇過firewall log一排, 只要block咗香港以外ip, 同埋唔好放80, 443 & 22呢啲高危port, 基本上冇乜人會 ...
dwight 發表於 2022-5-18 22:06
巴打有冇大概數字?(例如每月平均有幾次比人搞
我都有諗係pfSense裝pfBlockerNG去block香港以外ip
btw 如果要玩reverse proxy係唔係一定要放443?
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 22:53
reverse proxy只是一個概念,有個proxy可以放在server前面負責接connection,例如做load balancing等。
作者: dwight 時間: 2022-5-18 23:09
未封香港以外ip之前差不多係隔幾日就有, 都係主攻嗰三個port, 封咗之後未見過.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 23:18
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-18 23:26 編輯
到最後,放唔放IDS/IPS都係有個成本同目標嘅問題。
如果係經營業務,common的application漏洞才"有得防",理論上你自己個business logic理論上出面個IDS/IPS應該係冇辦法分晰。入面嘅user activity都係要靠個app自己log(大概就是audit log嘅意思)。如果用web server為例,為何不直接用唔同web server application做load balancer分散風險或者直放個WAF?不過放完WAF都係未必可以理解用戶的自定business logic。
如果只是internal use,按application本身個安全性決定是否要加個VPN或者IP access control就已經可以解決到外部風險。防唔防internal threat個人認為仍然是政治問題多過技術問題。
如果server只放具有公開性或非關鍵內容例如部分file share,靜態的公司官網,放security是否真有benefit也是疑問(因為沒有需要保護的內容)。Server直接唔放internal access睇落會簡單啲。
到最後又係回到投資額同目標/價值嘅方向多過技術考慮,並非真的要"安全"。甚至用戶根本未必真係appreciate"安全性"。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 23:31
本帖最後由 Reguna 於 2022-5-18 23:48 編輯
巴打有冇推介
最好係無扇既 8port以上 1Gbps已夠
我唔係好識揀switch

而家睇中左carousell某個UniFi Switch 8 (US-8-150W) $650
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 23:38
其實會唔會可以考慮用Hypervisor提供的virtual switch?入面自己做traffic filtering。
作者: Reguna 時間: 2022-5-18 23:45
本身D port都唔夠用了
作者: evantkh 時間: 2022-5-18 23:59
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-19 00:07 編輯
買switch要考慮port speed,packet forwarding rate、bandwidth、有冇link aggregation等。
TL-SG108E果類會唔會合適?如果唔想用TP-Link可以用華為果啲園區交換機,或者買個AR路由器。
作者: KinChungE 時間: 2022-5-19 00:33
其實係睇造工 + 你要咩功能
US-8-150W, 你有需要PoE?
唔需要既話, 呢個價錢已經買到其他全新Managed Switch
作者: Reguna 時間: 2022-5-19 01:10
650蚊買到好野? 我見好似好多smart switch都有伏
作者: Reguna 時間: 2022-5-19 01:11
買switch要考慮port speed,packet forwarding rate、bandwidth、有冇link aggregation等。
TL-SG108E果 ...
evantkh 發表於 2022-5-18 23:59
原本我都想買
不過睇到D鬼佬話佢個VLAN唔secure
https://www.amazon.com/review/R3DZ73OOUR5Y9Y/
作者: KinChungE 時間: 2022-5-19 02:03
就算貪平, 我都只會揀Netgear, 唔會諗TP-Link
TP-Link最多買佢cheap cheap unmanaged switch
作者: KinChungE 時間: 2022-5-19 02:04
https://www.price.com.hk/product.php?p=520978
$450
作者: fakeman 時間: 2022-5-19 09:14
我咪話 Mikrotik......我自己用緊隻 passive cooling 嘅.....
作者: fakeman 時間: 2022-5-19 09:25
IDS/IPS 一般都係【防外】
另外,business logic 其實關係唔大,個重點在於你以咩 service/protocol 同外界連接,例如你你個 application 係 web based,即係行 port 80/443 啦,咁唔理你咩 business logic,任何同 port 80/443 嘅漏洞都有機會影響到。再講而家好少人會真係 start from scratch,即係話例如我個 application 行 HTTP,我唔會真係自己由頭寫一個 HTTP server 出來,反而係會基於現有嘅 HTTP open source 嘢改下或直接用。
IDS/IPS 仲有一種係 anomaly analysis based,即係佢唔係好似 check 病毒咁用已知攻擊模式去睇,而係透過分析 network access 有冇奇怪嘢去做判斷,咁呢 d 會幫到分析 d 未知嘅攻擊方式
作者: Reguna 時間: 2022-5-19 10:56
https://www.amazon.com/gp/customer-reviews/RZK1C6U30C5BT
呢個鬼佬話咩port都去到management interface
其實係唔係好大問題?
作者: evantkh 時間: 2022-5-19 12:22
有問題,如果要安全,data plane係唔應該入到management plane。我有隻華為AR路由器係跟物理接口,而唔係跟VLAN。
作者: evantkh 時間: 2022-5-19 12:29
正常TLS encrypted係冇得睇,除非你用IPS/IDS做TLS termination point,但用戶係咪對隻IPS/IDS完全信任?這些都是政治問題。
不過都係解釋唔到為何要用IDS/IPS而唔直接放WAF。
作者: fakeman 時間: 2022-5-19 13:48
正常TLS encrypted係冇得睇,除非你用IPS/IDS做TLS termination point,但用戶係咪對隻IPS/IDS完全信任 ...
evantkh 發表於 2022-5-19 12:29
其實 TLS 與否根本唔係重點
有人係街外 connect,IPS/IDS 係去睇各種連線方式去分析係咪攻擊,由頭到尾都唔關 connection content 事
作者: Reguna 時間: 2022-5-19 16:52
本帖最後由 Reguna 於 2022-5-19 17:21 編輯
巴打多謝你提醒
用proxmox可以用virtual switch做vlan tagging (但要張nic support
想問下普通unmanaged switch會唔會影響vlan?定還是都要用番managed switch
作者: evantkh 時間: 2022-5-19 18:29
如果咁講就更加睇唔到個意義,如果唔inspect content(唔做DPI)咁你又防緊甚麼?亂入port、connection tracking數量做限制照計firewall都可以就咁drop曬佢唔使理。如果抗DoS、DDoS要在upstream做而不是自己做。除非特别想留證據,變相做緊access log做支援或者法律用途。
作者: fakeman 時間: 2022-5-19 23:43
防乜?我要開 SMTP/POP3 (例子)因為有個 mail server,咁你講既咩 block port 唔通 block 咗唔俾人入?但我開 IDS/IPS,可以做到例如你亂咁 send d 指令意圖想 chok 漏洞,IDS/IPS 就可以分析出面既人係咪玩野而決定要唔要放行
如果你講到咩都可以俾返 server 自己處理,咁其實企業都冇需要買 firewall 啦,咩都俾晒佢做味得
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 00:06
防乜?我要開 SMTP/POP3 (例子)因為有個 mail server,咁你講既咩 block port 唔通 block 咗唔俾人 ...
fakeman 發表於 2022-5-19 23:43
SMTP指令就已經是connection content(TCP connection content),但你之前在#59就話唔關connection content事。TLS encrypt曬根本冇得scan。
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 00:29
防乜?我要開 SMTP/POP3 (例子)因為有個 mail server,咁你講既咩 block port 唔通 block 咗唔俾人 ...
fakeman 發表於 2022-5-19 23:43
至於冇開嘅port,根本可以就咁drop曬佢唔需要scan。
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 00:37
呢個啱呀,冇用既 port scan 來做咩?閘咗就得啦。我一直講既 IPS/IDS 都係針對你有需要而開嘅 port 之嘛
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 00:42
SMTP指令就已經是connection content(TCP connection content),但你之前在#59就話唔關connection conten ...
evantkh 發表於 2022-5-20 00:06
其實呢,唔一定要係【指令層面】。你開嘅任何 port,總有人會咩都試撞,撞嘅唔一定係指令,可以係 TCP connection handshake 之類,port scanning,ddos 嘅都唔一定同 d 指令有關
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 07:55
下層問題一樣可以加唔同proxy分散風險,上層encrypt左冇得scan已經失去大量作用。用IDS做TLS endpoint個IDS又會變埋做attack vector。
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 09:11
我一直都冇講過要用 IDS 做 TLS,而且冇必要,上面我講嘅 attack 根本同 application protocol 冇關係,你 d proxy 點應付?
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 12:42
Proxy/load balancer只需要係唔同implementation分散到後面的漏洞風險就已經達到目的(包含internet->DMZ的第一個防火牆及DMZ->internal的第二個唔同vendor防火牆),如果真想scan埋HTTP request(我在這個post都會視為application content一部分),為何唔放個WAF、ALG?後面資產protect到為何又要理會出面係咪attack?出面再加IDS/IPS又可以做多幾多野?到底你係想找attack、log attack還是純粹塞漏洞保護資產?以上還未計隻IDS/IPS的管理成本。如果真有咁敏感/貴重的資料為何還要放在同一個server出街而唔加VPN/專線入?
放隻IDS/IPS都要同個資產對應到才有用。如果放番落自用case和/或壞patch導致的downtime的風險及後果少,keep it patched分分鐘容易過放隻IDS/IPS。例如店舖裝CCTV開remote access,被人hack了裏面只有公眾地方的錄影,係咪真係需要咁緊張?所以我才一直話係政治問題多過技術問題。
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 13:50
Proxy/load balancer只需要係唔同implementation分散到後面的漏洞風險就已經達到目的(包含internet->DMZ ...
evantkh 發表於 2022-5-20 12:42
大哥呀,我由頭到尾都冇話一定/只得 HTTP 要處理,你有冇睇我講既 DDoS,syn flood 嘅問題?
WAF/ALG 係可以 deploy 嘅嘢但唔代表 IDS/IPS 冇用,真正 security 嘅層面從來都係 multi layer 係有利,同埋我係好前面嘅 case 已經講左 IDS/IPS 係 home use 冇咩作為啦
管理成本當然有,只要佢有佢嘅作用,就有需要管理,就係咁。再再再講,behind firewall/IDS/IPS 之後,可以係 multiple servers,有人講過 IDS/IPS 只能保護一部機?
我唔知你做咩咁執著咩政治問題,我而家只係講,IDS/IPS 有佢一定嘅作用,你覺得佢係你講來講去果幾樣嘢入面冇作用唔緊要,有其他地方用到,value 就唔係 0。作用有限?係呀,每樣野既作用都有限㗎啦,咪整幾件撈埋佢增加 coverage 囉,好難明?
放唔放出街,呢個係睇需要,即係咁,我打開門做生意要擺 website 擺 email 唔通叫個客登記個 VPN 先入來用?呢個唔係政治問題,呢個係現實既需要
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 18:57
DDoS:這個係要upstream做,你自己就算drop到都已經佔用左bandwidth。
整咁多野,user真係appreciate?可能都係計利潤最重要。甚至啲野整完,可能都只係為交課,未必會真係去正確地去setup同maintain。出false alarm、set錯野封錯左個正常嘅用戶,反而要承擔support個risk。之前講的政治問題,意思就是與人有關嘅問題。
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 19:03
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-20 19:05 編輯
巴打多謝你提醒
用proxmox可以用virtual switch做vlan tagging (但要張nic support
想問下普通unmanaged ...
Reguna 發表於 2022-5-19 16:52
最好你要肯定個behaviour,如果是全VM你可以考慮Hypervisor直接連firewall。這樣你就可以一個VM host同時放兩個VLAN嘅server。
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 19:43
本帖最後由 fakeman 於 2022-5-20 19:44 編輯
DDoS:這個係要upstream做,你自己就算drop到都已經佔用左bandwidth。
整咁多野,user真係appreciate? ...
evantkh 發表於 2022-5-20 18:57
IDS/IPS 好多都真係 integrate firewall 一齊係 upstream 做
bandwidth 係 processing power 相關,肯俾錢做快 d 就有得快
BTW 唔好拉咁遠啦好冇?我一直只係講,IDS/IPS 做得到野,有佢用得著嘅地方,係你一直講到佢係垃圾完全可以被取代。去到後面拗唔到你又要講咩 cost 問題人嘅問題,真係唔知你想點。總之件嘢係做到佢應該做嘅嘢,cost 係咪 effective 唔係我討論嘅範圍,增加可能只係 dddd 嘅保護性對於一 d 人或機構係重要,咁已經表明佢係有用,period,我已經冇興趣再同你講落去
作者: 普羅 時間: 2022-5-20 20:09
IDS IPS最小都搵隻fortigate做,年年買足subscription 先好放機出街
作者: fakeman 時間: 2022-5-20 20:19
一定要比較大 processing power 啦,因為咩都要頂
作者: evantkh 時間: 2022-5-20 20:46
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-20 20:50 編輯
IDS/IPS 好多都真係 integrate firewall 一齊係 upstream 做
bandwidth 係 processing power 相關,肯 ...
fakeman 發表於 2022-5-20 19:43
我說Upstream的意思是ISP-level,不是指放自己network用自己resource做filtering果啲。例如100M DIA對應2G的DDoS流量就算你有能力drop曬,本來的application可能都已經因為網絡問題down左,未有達到保護目的。
觀感上安全左或者有其他目的,同技術上安全左係兩回事,有人買來用只代表有市場價值有需求,係咪真係技術上安全左係另一回事。我並冇限制IDS/IPS唔可以做其他用途。
作者: messi_m71 時間: 2022-5-20 21:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: litter7sky 時間: 2022-5-20 23:03
強帖留名
我睇到尾架,完全同意你嘅觀點,quote 呢個 message 係想方便日後搵番個牌子名.
作者: Reguna 時間: 2022-5-20 23:17
咩黎
作者: 觀星是答案 時間: 2022-5-20 23:26
Data Center
作者: Reguna 時間: 2022-5-20 23:42
D硬件都買齊了
而家先去租data center就唔太好了
作者: t101 時間: 2022-5-21 00:01
本帖最後由 t101 於 2022-5-21 00:04 編輯
以我理解,attack有唔同層次,有volumetric attack,亦有application designed specific attack,同low and slow attack等。其實我好少搞security。
問題係,樓主個用途有幾critical?假如hack左,有幾大損失?有乜補救方法?或者,DMZ被進入,結果會點?點樣保護重要data?呢D要考慮swiss cheese model
如果只係試下,玩下,無乜所謂,求其啦,等人attack下都係好經驗。
如果真有money involved業務,就有唔同考慮,比如搵個cloud vendor做backup plan。
作者: 普羅 時間: 2022-5-21 10:37
本帖最後由 普羅 於 2022-5-21 10:39 編輯
樓主屋企條BB係咪行fix IP商業寬頻, 如唔係 唔洗搞落去
家用BB人地寬頻公司見你有大量connection 有機會比人cut返轉頭, 睇清份合約
作者: Reguna 時間: 2022-5-21 17:03
唔肯定 我係netvigator 1000M 冇特意check過ip
不過我都唔諗住有大量connection (只放比熟人用
作者: evantkh 時間: 2022-5-21 17:17
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-21 17:22 編輯
多隻DHCP同埋dynamic IP感覺上變數多左,technical角度睇感覺比較複雜。反而set fixed IP果啲設定條線直接出到果個IP,機樓通就上得果種會唔會好啲?
作者: Reguna 時間: 2022-5-21 17:22
我諗住duckdns
所以有冇fixed ip應該冇乜分別
作者: evantkh 時間: 2022-5-21 17:27
本帖最後由 evantkh 於 2022-5-21 17:31 編輯
我係諗本身dynamic因素較多,會唔會有機會DHCP異常或者其他異常而導致連接失效或攞唔到IP(未必完全壞,可能reboot modem會得番果種)。部分Fixed IP除左唔需要改dynamic DNS,也不需要依賴DHCP派IP,即是ISP提供好WAN link同埋IP資料(或需入BGP等動態路由設定)果種機樓通就上得果種行static configuration。
作者: evantkh 時間: 2022-5-21 17:37
另外,留意轉IP的時候係會斷線。
作者: dwight 時間: 2022-5-21 21:59
响屋企起app server 自己試玩下無妨, 真係要攞嚟用或者想學嘢的話上cloud好過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Reguna 時間: 2022-5-22 02:57
响屋企起app server 自己試玩下無妨, 真係要攞嚟用或者想學嘢的話上cloud好過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - A ...
dwight 發表於 2022-5-21 21:59
我個前上司都叫我去考amazon cert
唔知香港多唔多呢種工做
作者: dwight 時間: 2022-5-22 09:17
DevOps之下cloud已經係基本嘢, 淨做cloud infra既工種一定少因為dev team都識
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Reguna 時間: 2022-5-25 01:25
本帖最後由 Reguna 於 2022-5-25 01:36 編輯
[attach]2321913[/attach]
研究左幾日 有左呢個network diagram
畫完先知要多過8個port
而家諗住買ZyXEL GS-1900-16 (我見公司都有用)
Price.com個價係$1,069
想問下呢個價位有冇更好選擇? 冇就今個周末去買了
作者: fakeman 時間: 2022-5-25 09:29
N 個 post 之前我咪講咗 Mikrotik 囉
我隻 CSS326 係 24 port + 2 x 10G SFP+ 都係千鬆 d.....
作者: Reguna 時間: 2022-5-25 09:47
N 個 post 之前我咪講咗 Mikrotik 囉
我隻 CSS326 係 24 port + 2 x 10G SFP+ 都係千鬆 d..... ...
fakeman 發表於 2022-5-25 09:29
唔識揀嘛 你講mikrotik我都唔知揀邊款
我再睇下你推薦呢款
作者: erickobiz 時間: 2022-5-25 14:51
Mikrotik 既 switch 係超高手先用得掂
唔同model 經唔同chip 有唔同set 法
你睇下呢份menu 先再決定
https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Basic_VLAN_switching
我會淘隻 h3c s5130s-28s-li <1200 人仔

