Board logo

標題: ASUS RT-AX56U V2 熱血版 [打印本頁]

作者: JKE    時間: 2022-2-12 15:42     標題: ASUS RT-AX56U V2 熱血版

小弟屋企隻router有d虧虧地,見ASUS RT-AX56U V2 熱血版水貨五百幾蚊,又有wifi 6
請問有無 ching用緊呢?我屋企四百尺左右,要穿一間房去俾wifi阿媽房用,唔知佢穿牆能力好唔好?
感激感激
作者: big_nature    時間: 2022-2-12 21:22

縮水版,
平都買唔過!

作者: tol4kzk    時間: 2022-2-12 21:41

本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-12 21:48 編輯

唔洗用mesh 一律XDR5450

https://www.tp-link.com.cn/product_2164.html

5g, 4x4, 160mhz, 4kqam

要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加多隻 XDR5466 即可
作者: Once    時間: 2022-2-12 22:28

我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣
呢部亦都即係行版AX55
速度上無乜問題,有問題嘅係firmware
我之前開AP mode,但最近幾個月d firmware 全部都有機會令部機不定時auto restart
依家拎左去做mesh node,由得佢restart
作者: JKE    時間: 2022-2-12 23:30

唔洗用mesh 一律XDR5450



5g, 4x4, 160mhz, 4kqam

要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加 ...
tol4kzk 發表於 2022-2-12 09:41 PM

tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐
作者: JKE    時間: 2022-2-12 23:30

我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣
呢部亦都即係行版AX55
速度上無乜問題,有問題嘅係firmware
我之前 ...
Once 發表於 2022-2-12 10:28 PM

請問佢穿牆能力係咪麻麻?
作者: Once    時間: 2022-2-12 23:39

請問佢穿牆能力係咪麻麻?
JKE 發表於 2022-2-12 23:30

一道牆ok
再多一道就得返幾十Mbps
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-12 23:44

tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐
JKE 發表於 2022-2-12 23:30

國內版穩如狗

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: JKE    時間: 2022-2-13 00:27

一道牆ok
再多一道就得返幾十Mbps
Once 發表於 2022-2-12 11:39 PM

thx
作者: JKE    時間: 2022-2-13 00:27

國內版穩如狗  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
tol4kzk 發表於 2022-2-12 11:44 PM

幾錢人仔?
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 00:29

幾錢人仔?
JKE 發表於 2022-2-13 00:27

369

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: JKE    時間: 2022-2-13 00:41

369

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
tol4kzk 發表於 2022-2-13 12:29 AM

我剛剛搵過,最平都要419人仔,你可唔可以俾你買果間鋪條link俾我望下
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 09:05

我剛剛搵過,最平都要419人仔,你可唔可以俾你買果間鋪條link俾我望下
JKE 發表於 2022-2-13 00:41

看消息,自己買過的商家

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: Louis_gre2    時間: 2022-2-13 09:23

回覆 1# JKE

不建議用 ASUS 低價版
作者: Louis_gre2    時間: 2022-2-13 09:24

回覆 12# JKE

TPLink 機海,型號多到....

呢個盒子得 3 個 LAN/WAN port,多有線野就唔方便
作者: JKE    時間: 2022-2-13 11:04

回覆  JKE

TPLink 機海,型號多到....

呢個盒子得 3 個 LAN/WAN port,多有線野就唔方便 ...
Louis_gre2 發表於 2022-2-13 09:24 AM

係啊,真係花多眼亂,不過我都係用wifi產品比較多,請問你有無其他建議呢?
作者: JKE    時間: 2022-2-13 11:08

看消息,自己買過的商家

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
tol4kzk 發表於 2022-2-13 09:05 AM

其實呢隻tplink mesh,如果買兩隻就好貴,一隻既話,我見佢無天線驚穿牆力唔夠喔
作者: blackkh    時間: 2022-2-13 11:13

其實呢隻tplink mesh,如果買兩隻就好貴,一隻既話,我見佢無天線驚穿牆力唔夠喔 ...
JKE 發表於 2022-2-13 11:08



    買這隻不如買ax56u,在黃金地庫中田就見是790有3年保,幾個月前我幫人買過2隻,3房單位,放在走廊對面尾房都沒問題
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 11:34

本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-13 11:36 編輯
買這隻不如買ax56u,在黃金地庫中田就見是790有3年保,幾個月前我幫人買過2隻,3房單位,放在走廊對面尾 ...
blackkh 發表於 2022-2-13 11:13


ax56u
Wi-Fi 6, 1024QAM, 2x2 MU-MIMO, OFDMA, VHT80, HEW80, AiMesh, AiProtection

連4x4 mu-mimo, 160mhz, 4k 4096qam都無,仲790.。。人傻錢多可以買
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 11:40

本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-13 11:43 編輯
其實呢隻tplink mesh,如果買兩隻就好貴,一隻既話,我見佢無天線驚穿牆力唔夠喔 ...
JKE 發表於 2022-2-13 11:08


唔係睇有無天線就知穿牆強唔強,係睇用咩晶片,有無FEM
作者: JKE    時間: 2022-2-13 11:53

唔係睇有無天線就知穿牆強唔強,係睇用咩晶片,有無FEM
tol4kzk 發表於 2022-2-13 11:40 AM

咁你係全屋用一隻?
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 12:21

咁你係全屋用一隻?
JKE 發表於 2022-2-13 11:53

係~~~~~~
作者: aesopv42942    時間: 2022-2-13 12:32

國內版穩如狗  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
tol4kzk 發表於 2022-2-12 23:44

好奇想知而家tp link,好多年無用
以前用既時候,可能係低階model
成日都會上唔到網,要reboot 清cache / ram 先得
而家tplink 香港係咪仲係咁?
見你推介大陸版,好奇你有冇定期reboot 習慣?
定係真係穩定?你對上果次reboot 係幾時?
作者: alanh999    時間: 2022-2-13 13:27

回覆 3# tol4kzk


    You seems to be a TP-link fan boy huh
作者: tol4kzk    時間: 2022-2-13 13:52

回覆  tol4kzk


    You seems to be a TP-link fan boy huh
alanh999 發表於 2022-2-13 13:27

唔係,都係睇cpu,晶片,FEM做人同基本spec要有
5g 4x4 160mhz 4kqam
只要中spec,我都願意一試

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: KinChungE    時間: 2022-2-13 13:58

唔係,都係睇cpu,晶片,FEM做人同基本spec要有
5g 4x4 160mhz 4kqam
只要中spec,我都願意一試

via HKE ...
tol4kzk 發表於 2022-2-13 13:52


spec同速度都有
就係穩定性冇

https://www.youtube.com/watch?v=YbbIzl7L-TU
作者: sparrow    時間: 2022-2-13 20:07

小弟屋企隻router有d虧虧地,見ASUS RT-AX56U V2 熱血版水貨五百幾蚊,又有wifi 6
請問有無 ching用緊呢? ...
JKE 發表於 2022-2-12 07:42


唔太健議。RAM cut剩一半,得256M。asus firmware + wifi 6 driver,窄窄地,除非大陸版大改...唔太可能。
作者: JKE    時間: 2022-2-13 22:18

唔太健議。RAM cut剩一半,得256M。asus firmware + wifi 6 driver,窄窄地,除非大陸版大改...唔太可能 ...
sparrow 發表於 2022-2-13 08:07 PM

咁請問有咩其他model建議? thx
作者: sparrow    時間: 2022-2-13 23:37

回覆 28# JKE

無建議。自己無親自用過唔太有立場推薦。只係朋友有隻AX56U V1,港版,一開機見用咗230M RAM。呢隻V2得嗰256M,提醒下。
作者: peacehoperisc    時間: 2022-2-16 22:42

D-Link AX1800 DIR-X1860 都好平

小過5百,OK嗎?
作者: a6404038    時間: 2022-2-17 19:31

朋友送我..我用中...感覺...不及X86好用...
順路問一下..有沒官改...X56U
作者: wow189    時間: 2022-2-17 20:12

回覆 31# a6404038


    AX56U_V2有官改 改完覆蓋會勁d
作者: wow189    時間: 2022-2-17 20:24

幾錢人仔?
JKE 發表於 2022-2-13 00:27



    買水貨不如買XDR6080 組mesh就買XTR7880 唔洗1K有三頻
作者: JKE    時間: 2022-2-17 21:57

買水貨不如買XDR6080 組mesh就買XTR7880 唔洗1K有三頻
wow189 發表於 2022-2-17 08:24 PM

其實AX6000 同AX3000 速度分別大嗎
作者: letitgo    時間: 2022-2-18 17:52

TP LINK 真係垃圾中既垃圾 俾錢買垃圾 永不錄用
作者: wow189    時間: 2022-2-19 14:47

回覆 34# JKE


    普通打機煲劇ax3000
作者: a6404038    時間: 2022-2-19 16:59

回覆 32# wow189


    我找不到下載...C兄在那有.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2