作者: JKE 時間: 2022-2-12 15:42 標題: ASUS RT-AX56U V2 熱血版
小弟屋企隻router有d虧虧地,見ASUS RT-AX56U V2 熱血版水貨五百幾蚊,又有wifi 6
請問有無 ching用緊呢?我屋企四百尺左右,要穿一間房去俾wifi阿媽房用,唔知佢穿牆能力好唔好?
感激感激

作者: big_nature 時間: 2022-2-12 21:22
縮水版,
平都買唔過!

作者: tol4kzk 時間: 2022-2-12 21:41
本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-12 21:48 編輯
唔洗用mesh 一律XDR5450
https://www.tp-link.com.cn/product_2164.html
5g, 4x4, 160mhz, 4kqam
要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加多隻 XDR5466 即可
作者: Once 時間: 2022-2-12 22:28
我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣
呢部亦都即係行版AX55
速度上無乜問題,有問題嘅係firmware
我之前開AP mode,但最近幾個月d firmware 全部都有機會令部機不定時auto restart
依家拎左去做mesh node,由得佢restart
作者: JKE 時間: 2022-2-12 23:30
唔洗用mesh 一律XDR5450
5g, 4x4, 160mhz, 4kqam
要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加 ...
tol4kzk 發表於 2022-2-12 09:41 PM
tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐
作者: JKE 時間: 2022-2-12 23:30
請問佢穿牆能力係咪麻麻?
作者: Once 時間: 2022-2-12 23:39
一道牆ok
再多一道就得返幾十Mbps
作者: tol4kzk 時間: 2022-2-12 23:44
國內版穩如狗
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: JKE 時間: 2022-2-13 00:27
thx

作者: JKE 時間: 2022-2-13 00:27
幾錢人仔?
作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 00:29
369
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: JKE 時間: 2022-2-13 00:41
我剛剛搵過,最平都要419人仔,你可唔可以俾你買果間鋪條link俾我望下
作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 09:05
看消息,自己買過的商家
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: Louis_gre2 時間: 2022-2-13 09:23
回覆 1# JKE
不建議用 ASUS 低價版
作者: Louis_gre2 時間: 2022-2-13 09:24
回覆 12# JKE
TPLink 機海,型號多到....
呢個盒子得 3 個 LAN/WAN port,多有線野就唔方便
作者: JKE 時間: 2022-2-13 11:04
係啊,真係花多眼亂,不過我都係用wifi產品比較多,請問你有無其他建議呢?
作者: JKE 時間: 2022-2-13 11:08
其實呢隻tplink mesh,如果買兩隻就好貴,一隻既話,我見佢無天線驚穿牆力唔夠喔
作者: blackkh 時間: 2022-2-13 11:13
買這隻不如買ax56u,在黃金地庫中田就見是790有3年保,幾個月前我幫人買過2隻,3房單位,放在走廊對面尾房都沒問題
作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 11:34
本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-13 11:36 編輯
ax56u
Wi-Fi 6, 1024QAM, 2x2 MU-MIMO, OFDMA, VHT80, HEW80, AiMesh, AiProtection
連4x4 mu-mimo, 160mhz, 4k 4096qam都無,仲790.。。人傻錢多可以買

作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 11:40
本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-13 11:43 編輯
唔係睇有無天線就知穿牆強唔強,係睇用咩晶片,有無FEM

作者: JKE 時間: 2022-2-13 11:53
咁你係全屋用一隻?
作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 12:21
係~~~~~~
作者: aesopv42942 時間: 2022-2-13 12:32
好奇想知而家tp link,好多年無用
以前用既時候,可能係低階model
成日都會上唔到網,要reboot 清cache / ram 先得
而家tplink 香港係咪仲係咁?
見你推介大陸版,好奇你有冇定期reboot 習慣?
定係真係穩定?你對上果次reboot 係幾時?
作者: alanh999 時間: 2022-2-13 13:27
回覆 3# tol4kzk
You seems to be a TP-link fan boy huh

作者: tol4kzk 時間: 2022-2-13 13:52
唔係,都係睇cpu,晶片,FEM做人同基本spec要有
5g 4x4 160mhz 4kqam
只要中spec,我都願意一試
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: KinChungE 時間: 2022-2-13 13:58
唔係,都係睇cpu,晶片,FEM做人同基本spec要有
5g 4x4 160mhz 4kqam
只要中spec,我都願意一試
via HKE ...
tol4kzk 發表於 2022-2-13 13:52
spec同速度都有
就係穩定性冇
https://www.youtube.com/watch?v=YbbIzl7L-TU
作者: sparrow 時間: 2022-2-13 20:07
唔太健議。RAM cut剩一半,得256M。asus firmware + wifi 6 driver,窄窄地,除非大陸版大改...唔太可能。
作者: JKE 時間: 2022-2-13 22:18
唔太健議。RAM cut剩一半,得256M。asus firmware + wifi 6 driver,窄窄地,除非大陸版大改...唔太可能 ...
sparrow 發表於 2022-2-13 08:07 PM
咁請問有咩其他model建議? thx
作者: sparrow 時間: 2022-2-13 23:37
回覆 28# JKE
無建議。自己無親自用過唔太有立場推薦。只係朋友有隻AX56U V1,港版,一開機見用咗230M RAM。呢隻V2得嗰256M,提醒下。
作者: peacehoperisc 時間: 2022-2-16 22:42
D-Link AX1800 DIR-X1860 都好平
小過5百,OK嗎?
作者: a6404038 時間: 2022-2-17 19:31
朋友送我..我用中...感覺...不及X86好用...
順路問一下..有沒官改...X56U
作者: wow189 時間: 2022-2-17 20:12
回覆 31# a6404038
AX56U_V2有官改 改完覆蓋會勁d
作者: wow189 時間: 2022-2-17 20:24
買水貨不如買XDR6080 組mesh就買XTR7880 唔洗1K有三頻
作者: JKE 時間: 2022-2-17 21:57
其實AX6000 同AX3000 速度分別大嗎
作者: letitgo 時間: 2022-2-18 17:52
TP LINK 真係垃圾中既垃圾 俾錢買垃圾 永不錄用
作者: wow189 時間: 2022-2-19 14:47
回覆 34# JKE
普通打機煲劇ax3000
作者: a6404038 時間: 2022-2-19 16:59
回覆 32# wow189
我找不到下載...C兄在那有.

