Board logo

標題: [操作疑難] 有冇師兄由8M上網,再由官方加錢升級上4G LTE 上網呢? [打印本頁]

作者: maxyeung    時間: 2019-12-28 10:49     標題: 有冇師兄由8M上網,再由官方加錢升級上4G LTE 上網呢?

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-28 23:38 編輯

有冇師兄由8M上網,再由官方加錢升級上4G LTE 上網呢?

PCCW 提供一個華為B535 4G LTE ROUTER,100M LTE  4G。
由於用左幾日發現不太穩定同埋對呢個品牌一直鄙視,所以去淘左個 Netgear M1 澳版番黎。尋晚即刻從華為ROUTER入面拔出張SIM 卡插入M1入面試下用手機上網,點知手機個WI-FI 登入後顯示 "no internet access"。但部M1個細畫面係顯示左CSL 同 接收燈有5格喎,跟住我再入去M1 個 SETTING度 ADD 番個APN "pccw",重開機都一樣唔得。

隔左幾個鐘後我試下響手機度抽張SIM插入M1再試試,反而咩都唔駛SET 就即時上到網,仲開始會數住用左幾多GB,又試下插入電腦上網,又咩都唔駛SET 直接打機都得,最後試埋 舊ROUTER 行BRIDGE MODE 駁住部M1 又得。

想問問大家,有冇試過插SIM卡入M1 時,登入到網絡商個網但完全收唔到數據呢? 又有冇師兄又係由pccw 8M 升上 100M 4G LTE 上網又轉用Netgear M1 澳版 router呢?

[attach]2167863[/attach]
[attach]2167864[/attach]
[attach]2167865[/attach]
[attach]2167866[/attach]
作者: weshallovercome    時間: 2019-12-28 14:49

限 router 咁狗? 仲要華為
師兄係WTTX 嗎?
作者: worldcat    時間: 2019-12-28 15:45

唔奇,sim卡同imei要同登記一致。

n年前數記家居寬頻都係要用指定機座。
作者: maxyeung    時間: 2019-12-28 20:19

限 router 咁狗? 仲要華為
師兄係WTTX 嗎?
weshallovercome 發表於 2019-12-28 14:49



   就係唔肯定限唔限, WTTX 有闔係嗎?
作者: maxyeung    時間: 2019-12-28 20:20

唔奇,sim卡同imei要同登記一致。

n年前數記家居寬頻都係要用指定機座。
worldcat 發表於 2019-12-28 15:45



    最怕倖你講中,而家仲未知~
作者: hekiming    時間: 2019-12-28 22:20

咁好 可以8m 比你升上去4g
請問幾錢個月
因住緊個屋村得6m
係唔係要問佢先會提供4g 上網服務
作者: maxyeung    時間: 2019-12-28 23:11

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-28 23:38 編輯

回覆 6# hekiming


    一直簽左24個月,月費二佰幾,升級後每月加34蚊,送一個SIM 卡ROUTER 連SIM卡~ 試用14日。
係PCCW打俾我的,來電號碼:1000
作者: yanchoki    時間: 2019-12-29 12:09

咁你張4g卡插電話上唔上到網?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: maxyeung    時間: 2019-12-29 13:52

咁你張4g卡插電話上唔上到網?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
yanchoki 發表於 2019-12-29 12:09



未試過, 因為唔可以MIRCO SIM  CUT 成 NANO SIM卡放入手機, 又冇大卡既裝置去試.....
作者: maxyeung    時間: 2019-12-29 22:57

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-29 22:59 編輯

各位, 已經去HKT問過, 佢地答覆係LOCK左SIM 卡。即係我搵個M1 ROUTER 番黎都無法取代佢地送果個華為ROUTER。不過我都響果度買張同一網絡既4G 上網卡裝去部M1試試係咪接收訊號好過華為ROUTER,結果係好左不多過一倍左右,仲要放響近電腦位置既暗角。
可惜始終無法子解開LOCK SIM 卡行 無限4G上網PLAN呢個事實,而且又0徒左成千蚊淘左部M1澳版同黃金地庫買左個QC3.0差座,但起碼肯定左M1 行 4G LTE 響屋企係可以解決8M上網問題............
作者: 黑馬過林    時間: 2019-12-29 23:31

速度有幾多a
而家呢個無限4g?
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 00:57

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-30 00:58 編輯

回覆 11# 黑馬過林


    理論值100M/s, 不過早上響屋企用限定華為router 可以上到50M以上,但閒日傍晚開始跌到傻要用番固網8M。
如果可以解除SIM卡限制,用Netgear M1 router 可能解決不穩及大幅跌速問題~

希望有師兄有辦法解決呢個問題啦~
作者: trendhk    時間: 2019-12-30 02:25

估唔到仲要玩 Lock,自己開個無限 Plan 都唔駛咁貴,又唔駛限 100Mbps,真係哂氣
作者: 寧靜風    時間: 2019-12-30 10:58

隻B535有跟天線來嗎? 通常4G華為可加外置天線(需入FIRMWARE再CONFIG), 咁樣有機會再收好D
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 13:05

隻B535有跟天線來嗎? 通常4G華為可加外置天線(需入FIRMWARE再CONFIG), 咁樣有機會再收好D ...
寧靜風 發表於 2019-12-30 10:58



    我就係上淘寶搵過, 搵唔到有得賣~但台灣本土反而有個網頁有得賣~
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 13:05

估唔到仲要玩 Lock,自己開個無限 Plan 都唔駛咁貴,又唔駛限 100Mbps,真係哂氣  ...
trendhk 發表於 2019-12-30 02:25



    師兄有冇更好提議?
作者: orbxat    時間: 2019-12-30 13:26

考慮connect hk vpn..會否快一點

via HKEPC Reader for Android
作者: a652311279    時間: 2019-12-30 13:39

lock sim 可以研究下 m1改IMEI Google有好多資料可以爬
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 14:21

lock sim 可以研究下 m1改IMEI Google有好多資料可以爬
a652311279 發表於 2019-12-30 13:39



    謝謝, 我去SEARCH 下先~
作者: 寧靜風    時間: 2019-12-30 16:01

隻B535有跟天線來嗎? 通常4G華為可加外置天線(需入FIRMWARE再CONFIG), 咁樣有機會再收好D ...
寧靜風 發表於 2019-12-30 10:58 AM



    你試下用华为4g路由器2pro天线, 但不保證通用.
作者: NeTZoO    時間: 2019-12-30 16:16

樓主,你用左幾日,用左好多流量?

似係c記將你轉左優先次序

4G router 華為應該叫先峰,應該算穩定個隻,市面上其實選擇唔多,你部M1 hw 咁勁就另計啦
作者: NeTZoO    時間: 2019-12-30 16:18

估唔到仲要玩 Lock,自己開個無限 Plan 都唔駛咁貴,又唔駛限 100Mbps,真係哂氣  ...
trendhk 發表於 2019-12-30 02:25


好正常丫,比你囉出街用咪真無限
正常可能好似屎台咁mark死你發射站
作者: dickchan    時間: 2019-12-30 16:56

好彩自己一年前出張無限上網CSL SIM, 加行版M1, $270一個月, 穩定用足成年. 好過地獄8M/$298. Cut 8M時話有4G plan畀我都唔要.
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 17:44

你試下用华为4g路由器2pro天线, 但不保證通用.
寧靜風 發表於 2019-12-30 16:01



   
THX, 淘開野搭單整條試下~
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 17:47

樓主,你用左幾日,用左好多流量?

似係c記將你轉左優先次序

4G router 華為應該叫先峰,應該算穩定個隻 ...
NeTZoO 發表於 2019-12-30 16:16


我都唔知幾多流量, 總之未BT過, UPDATE左個GAME不超過10GB囉~
其實又唔係十分太差, 只係平日晚7-12跌到不足2MB先係問題,冒險買部澳版M1都係想解決呢個問題, 其實長行不低過15MB/s 我收晒貨喇~
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 17:50

好彩自己一年前出張無限上網CSL SIM, 加行版M1, $270一個月, 穩定用足成年. 好過地獄8M/$298. Cut 8M時話有 ...
dickchan 發表於 2019-12-30 16:56



    我太後知後覺囉.......你果陣係買張可充值既無限4g卡, 定係簽約plan?
作者: dickchan    時間: 2019-12-30 18:20

我太後知後覺囉.......你果陣係買張可充值既無限4g卡, 定係簽約plan?
maxyeung 發表於 2019-12-30 17:50


24個月簽約上台plan, 依家都差不多用咗一年
作者: NeTZoO    時間: 2019-12-30 20:23

本帖最後由 NeTZoO 於 2019-12-30 20:26 編輯
我太後知後覺囉.......你果陣係買張可充值既無限4g卡, 定係簽約plan?
maxyeung 發表於 2019-12-30 17:50


其實c記都無乜分先後,我朋友用左用量王over2年幾,
九龍城用每日4點幾5點後跌到1.x M,佢仲發現唔止限速,仲限埋發射站,
佢平時收差唔多滿格,一限就得番1,2格
作者: trendhk    時間: 2019-12-30 20:33

好正常丫,比你囉出街用咪真無限
正常可能好似屎台咁mark死你發射站 ...
NeTZoO 發表於 2019-12-30 16:18


本身出面出 Plan 都係真無限,無咩分別
作者: Brainstomer    時間: 2019-12-30 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Shakey    時間: 2019-12-30 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 22:44

又話對呢個品牌一直鄙視
Shakey 發表於 2019-12-30 21:37



    你抽我後腿~
作者: maxyeung    時間: 2019-12-30 22:56

未有光纖時用過兩三年取代ADSL,繁忙時間無2Mbps真係幾難接受。
Brainstomer 發表於 2019-12-30 20:59



    我都好D, 一直廿多年來8M上網,6.5M穩定下載,不過槍GAME就係爭果少少~
作者: Shakey    時間: 2019-12-30 23:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: howardvcp    時間: 2019-12-30 23:57

好正常丫,比你囉出街用咪真無限
正常可能好似屎台咁mark死你發射站 ...
NeTZoO 發表於 2019-12-30 16:18



出面3同CMHK做緊$188無限
作者: howardvcp    時間: 2019-12-30 23:59

有冇師兄由8M上網,再由官方加錢升級上4G LTE 上網呢?

PCCW 提供一個華為B535 4G LTE ROUTER,100M LTE  4 ...
maxyeung 發表於 2019-12-28 10:49


你咁搞法,仲貴左好多,出面join個無限plan都唔洗咁貴
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 00:11

你咁搞法,仲貴左好多,出面join個無限plan都唔洗咁貴
howardvcp 發表於 2019-12-30 23:59



    係架, 冇法啦, 要試試先安樂嘛~
作者: waishingme    時間: 2019-12-31 00:21

相信一分錢一分貨
網絡頻寬傳輸嘅優先次序應該已經嬴晒一般手機數據PLAN
之後就要睇下會唔會愈來愈多新嘅同路人加入一齊爭頻寬…
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 00:28

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-31 00:55 編輯
身體最誠實
Shakey 發表於 2019-12-30 23:49


所以部M1 同個 QC 3.0 差機唔捨得賣番出去, 因為太好性能了~
作者: trendhk    時間: 2019-12-31 01:31

本帖最後由 trendhk 於 2019-12-31 01:36 編輯
相信一分錢一分貨
網絡頻寬傳輸嘅優先次序應該已經嬴晒一般手機數據PLAN
之後就要睇下會唔會愈來愈多新嘅同 ...
waishingme 發表於 2019-12-31 00:21


其實我覺得佢地唔會比優先,加上佢配個隻華為唔快得去邊

反而仲會落 QoS 唔比過 100Mbps
作者: kwongoc_1016    時間: 2019-12-31 08:36

回覆 35# howardvcp


    CMHK 過20Gb後bt 唔到,3仲衰,限左之後得幾mbps,如果佢只係優先次序,無限其他野都玩得過。
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 10:14

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-31 10:20 編輯
其實我覺得佢地唔會比優先,加上佢配個隻華為唔快得去邊

反而仲會落 QoS 唔比過 100Mbps  ...
trendhk 發表於 2019-12-31 01:31



    我都覺得係, 所以去淘件Netgear M1 試下............
結果係,用另一張同網絡既CSL 4G LTE 卡,M1 響暗角大勝 華為B535響暗角一倍下載速度,奇怪在上載反而係掉轉左結果~
多日來響唔同時段,平日/假期既網速表現變化都係有固定規率,即係如你所講既冇優先呢回事囉~SAD~~~

至於個PLAN所講既100M 下載速度,響電話時PCCW 職員都講明冇可能,打個七折已經係非常理想,仲要視乎地區及ROUTER 位置,但我心目中理想速度平均25MB/S及最低不少過8M 就收晒貨,可惜只有部M1 先做得到, 但PCCW張卡又鎖定左佢地提供果部華為ROUTER先可使用(M1係連到線,但顯示NO INTERNET,已改十幾次APN都冇用)。

唔通唯一方法,將部M1 既 IMEI no. 改成華為部 B535 既IMEI no 先有可能用到PCCW 張SIM 卡既無限上網PLAN???
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 10:53

本帖最後由 maxyeung 於 2019-12-31 12:05 編輯

Unlocker 2 client 改 IMEI, 有冇師兄用過又成功改ROUTER呢?

睇片改IMEI 好似食菜咁食...........
https://www.youtube.com/watch?v=iHHDE44ex5A
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 12:08

回覆 3# worldcat

你啟發左我,而家向呢個方向試試修改~
作者: rhino    時間: 2019-12-31 12:44

所以部M1 同個 QC 3.0 差機唔捨得賣番出去, 因為太好性能了~
maxyeung 發表於 2019-12-31 00:28



    想知買咗邊款QC3.0 叉座?
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 12:59

Xpower 最少PORT果個, $128
作者: NeTZoO    時間: 2019-12-31 13:08

其實我覺得佢地唔會比優先,加上佢配個隻華為唔快得去邊

反而仲會落 QoS 唔比過 100Mbps  ...
trendhk 發表於 2019-12-31 01:31


家居4G,有機會mark 埋屋企周圍1-2 發射站,如果個2個busy 咪同計優先差無幾
作者: rhino    時間: 2019-12-31 17:33

Unlocker 2 client 改 IMEI, 有冇師兄用過又成功改ROUTER呢?

睇片改IMEI 好似食菜咁食...........
...
maxyeung 發表於 2019-12-31 10:53



    dc-unlocker 要幾多錢?
作者: a2462    時間: 2019-12-31 17:54

用緊CLS 電勁PLAN 長期都有1XX-2XX Mbps
係開信雷一陣就收o左皮
作者: maxyeung    時間: 2019-12-31 19:13

用緊CLS 電勁PLAN 長期都有1XX-2XX Mbps
係開信雷一陣就收o左皮
a2462 發表於 2019-12-31 17:54



    訊雷/BT, 我唔響屋企搞的,打槍GAME, UPDATE GAME先係主要~
作者: 野野夜孩子    時間: 2020-1-1 09:54

我都係村屋,請問點樣加錢升去用官方4G上網?
作者: trendhk    時間: 2020-1-1 23:22

我都係村屋,請問點樣加錢升去用官方4G上網?
野野夜孩子 發表於 2020-1-1 09:54


自己開 Plan 好過
作者: maxyeung    時間: 2020-1-2 14:23

自己開 Plan 好過
trendhk 發表於 2020-1-1 23:22



    就係背負住成年半8M PLAN響身嘛~
作者: maxyeung    時間: 2020-1-2 14:24

我都係村屋,請問點樣加錢升去用官方4G上網?
野野夜孩子 發表於 2020-1-1 09:54



    PCCW 無啦啦打黎, 我一直唔知希呢 D PLAN
作者: 14789    時間: 2020-1-2 14:56

回覆 51# 野野夜孩子
搵 sales 問有冇 WTTx 覆蓋
有就可以升

????唐樓/村屋無光纖, 有WTTX幫你推到100M!????
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2536468
作者: 14789    時間: 2020-1-2 19:03

WTTx plan 應該跟 B525 / B535

你張相果部係 B535
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2536182

而外國網站話 B535 天綫係用 SMA 接頭
https://kenstechtips.com/index.php/huawei-b535-webbox-review

去買支 SMA 頭既 4G 天綫就得 (唔好買錯 WIFI 天綫)
作者: maxyeung    時間: 2020-1-3 11:45

WTTx plan 應該跟 B525 / B535

你張相果部係 B535


而外國網站話 B535 天綫係用 SMA 接頭


去買支 SMA  ...
14789 發表於 2020-1-2 19:03



    收到! 唔該晒師兄~
作者: trendhk    時間: 2020-1-4 23:47

本帖最後由 trendhk 於 2020-1-4 23:48 編輯

如果 WTTX Plan 可以夾 Now TV 去睇 HD 就諗得過,本身我個度得 3M ADSL,只係得標清睇
作者: maxyeung    時間: 2020-1-5 02:38

本帖最後由 maxyeung 於 2020-1-5 02:44 編輯

搞左成2個禮拜,卒之......

1) 因為個PCCW UPDATE左個PLAN,除8M固網月費,每月另加34蚊就可領取一個華為B525 4G SIM 卡ROUTER,為"內置"SIM卡,100M/S 速度無限上數據。但唔知係個ROUTER廢定係個4G LTE 網廢,晚上繁忙時間用番固網ONLINE好過。衰到你驚,已響7日試用期退番俾佢喇~

2) 響呢段時間,去淘左個澳版Netgear M1 sim card Router, 但用番華為內置果張SIM卡, 入到個台, 但上唔,到網,用Dc Unlocker改M1 個IMEI 都解決唔琍。又試過買張同台(CSL)既4G充值卡裝去個M1試網速,繁忙時間都KEEP到(廿零MB/S下載已好理想),裝去華為個ROUTER試都係跌到HI HI聲。

3) 去CSL門市收下料, 近排出左個類似用量皇既PLAN, $275月費, 4.5G 600M/S SIM 卡上網,但要簽約36個月,因為我仲拖住個固網合約成年半先完約,JOIN左會好X甘,冇可能接受!

4) 今日去鴨記,搵到張CSL 既 "YOUR MOBILE" 充值卡, $40皮有8GB,用一個月,我買左黎試試屋企網速,好正喎,計計條數,4.5G 個CSL PLAN 因為要36個月約我唔JOIN, 但呢個價我可以買7張充值卡共280蚊,只係比起36個月約既PLAN多5蚥就可以一個月手渣56GB流量(繁忙時間都KEEP到廿幾三十MB/S),而且用多用少都係隨我自己,靈活處理。何況我只係需要快過8M固網上載率就夠(多過2MB/S),因為我會響放工後玩下槍GAME(R6、COD、APEX),固網時一同人對槍輸九成,而家用4G SIM 卡ROUTER同人對槍即時得心應手。而且經常下載藍光原盤FILE都係響公司,睇YOUTUBE又可以用番固網,只係而家要統計一個月用幾多GB流量玩GAME(不計UPDATE GAME 在內)就OK。暫時插住兩個ROUTER,平時果個主ROUTER 一般上網,一到打機就響裝置管理員度停用主ROUTER,個M1 ROUTER就即時補上,零延遲,打完機又入番去啟用番個主ROUTER。

可能有師兄認為我咁安排好X戇,不過冇法啦,有得搞好過冇得搞,只能祈望PCCW又出個新PLAN 可以4G卡可自訂ROUTER無限上網PLAN囉~
作者: 黑馬過林    時間: 2020-1-5 05:03

csl 開我價238
作者: maxyeung    時間: 2020-1-5 11:56

csl 開我價238
黑馬過林 發表於 2020-1-5 05:03



    如果冇舊約響身, 又肯定你果個單位CSL OK, 要諗諗佢喇~
作者: pkwes    時間: 2020-1-5 15:34

拎sim卡出黎 要賠錢架。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: maxyeung    時間: 2020-1-5 15:51

拎sim卡出黎 要賠錢架。。。。

via HKEPC Reader for Android
pkwes 發表於 2020-1-5 15:34



    安全起見,咁你咪唔好搞囉~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2