Board logo

標題: [開箱] Hikvision 8port POE NVR [打印本頁]

作者: lcwing    時間: 2018-3-22 00:58     標題: Hikvision 8port POE NVR

同SWITCH 同一日買既NVR都一同到貨, 又開一下, 過幾日SET再補
[attach]2048123[/attach]
[attach]2048119[/attach]
[attach]2048122[/attach]
[attach]2048121[/attach]
[attach]2048120[/attach]
作者: 张无忌    時間: 2018-3-22 01:15

CHing搞CCTV?
作者: lcwing    時間: 2018-3-22 01:20

CHing搞CCTV?
张无忌 發表於 2018-3-22 01:15


自家用, 唔係出面SET
作者: 张无忌    時間: 2018-3-22 01:48

不知道是什么价格?整套CCTV?
作者: lcwing    時間: 2018-3-22 20:26

不知道是什么价格?整套CCTV?
张无忌 發表於 2018-3-22 01:48


剛剛3000
作者: 张无忌    時間: 2018-3-22 20:36

因为我完全对这方面知识的零,不知道购买时要注意什么呢?
作者: lcwing    時間: 2018-3-23 01:02

睇你想要咩, NVR可用多少支CAM, 支唔支援POE, 可裝幾多個HDD, 等
CAM就要唔要POE, MIC, 像素, 紅外線等~
作者: 张无忌    時間: 2018-3-23 02:05

谢谢CHing。
作者: koelner73    時間: 2018-3-23 09:21

咁既價錢,應該係香港買既,大大陸買就約7折!

via HKEPC Reader for Android
作者: 张无忌    時間: 2018-3-23 09:35

其实这个牌子是用于CCTV比较出名呢?
作者: andy032412    時間: 2018-3-23 09:45

回覆 10# 张无忌


    嗯, CCTV方面國內最出名就係大華同海康.
作者: TeraBytes    時間: 2018-3-23 10:01

surveillance system全世界市佔率最高就係海康
作者: Inti    時間: 2018-3-23 10:31

最新都淘左SET 海康CCTV, 2支球鏡, 2支槍式, 加多部NVR+6T, 差唔多9K 人仔.
仲送左只120G 嘅USB SSD
系香港買依SET 野, 2萬都唔知落唔落到樓.
作者: C-Leung    時間: 2018-3-23 10:46

本帖最後由 C-Leung 於 2018-3-23 10:48 編輯

回復 13 #Inti

咁貴
同樓主果套有咩大分別,要貴幾倍?

Btw hik買大陸版的話ui,app同client software都只可以用簡中
自用就冇所謂公司用就好似唔多靚仔…
作者: lcwing    時間: 2018-3-23 10:58

回覆 9# koelner73

我呢SET係淘回來, 香港一定唔得, 我現在DS-7908N-K4/8P, 8PORT POE, 唔駛1200人仔, 香港少左POE(DS-7908N-E4)已經買2K, CAM就未見有400萬CAM, 130萬都600幾一隻....
作者: lcwing    時間: 2018-3-23 11:01

回復 Inti

咁貴  
同樓主果套有咩大分別,要貴幾倍?

Btw hik買大陸版的話ui,app同client softwar ...
C-Leung 發表於 2018-3-23 10:46


就係自己先要平.....我上面條數都有排計..我加多個HDD就4K樓下找數,
香港, 同師兄請一樣貴1~2倍
作者: Inti    時間: 2018-3-23 11:08

回復 Inti

咁貴  
同樓主果套有咩大分別,要貴幾倍?

Btw hik買大陸版的話ui,app同client softwar ...
C-Leung 發表於 2018-3-23 10:46



    一D 都唔貴, 對比系香港買, 單一支球鏡, 上年去華記問, 200萬像要8K幾, 淘記只須要2K RMB仲要係400萬.
其實我已經買貴左, 之前3-8果時有優惠, 更加平.
作者: TeraBytes    時間: 2018-3-23 11:15

本帖最後由 TeraBytes 於 2018-3-23 11:18 編輯
最新都淘左SET 海康CCTV, 2支球鏡, 2支槍式, 加多部NVR+6T, 差唔多9K 人仔.
仲送左只120G 嘅USB SSD
系香港 ...
Inti 發表於 2018-3-23 10:31


香港買就算3萬都唔得啦
之前搵華龜報支槍都成5K, NVR又6-7K
作者: 张无忌    時間: 2018-3-23 11:21

非常感谢给为CHing对CCTV给我信息,小弟长知识了!谢谢!

(虽然小弟对网络熟悉,但是对CCTV这一样的真的不会,所以问都是很普通的外行人问题,请各位CHing不要见怪!!!)

我看有些是没有PoE,而因为CAT5E8芯,其中四根(估计是行100Mbps),而另外四个就另外给电给只CAM,当然在录影机旁有个48VDC power supply。不知道师兄是否有这样的configure呢?
作者: koelner73    時間: 2018-3-23 11:50

非常感谢给为CHing对CCTV给我信息,小弟长知识了!谢谢!

(虽然小弟对网络熟悉,但是对CCTV这一样 ...
张无忌 發表於 2018-3-23 11:21



    你思維錯了,你要知自已實際想裝係邊,乜用途,先搵到適合你用!我自已用海康usb c2c,簡簡單單,夠平!
作者: 张无忌    時間: 2018-3-23 12:34

本帖最後由 张无忌 於 2018-3-23 12:48 編輯

谢谢CHing信息。

当然最简单就是PoE的Cam,这样可以省很多事,例如我用过PoE VoIP电话,一根网线就搞定。如果IP Cam也是这样。为什么我看见有人用我刚才说的方法去做?主要是价格(这个是价格问题,我猜)。
作者: lcwing    時間: 2018-3-23 12:45

谢谢CHing信息。

当然最简单就是PoE的Cam,这样可以省很多事,例如我用过PoE VoIP电话,一根网线就搞定。 ...
张无忌 發表於 2018-3-23 12:34


有可能NVR 沒有POE 就要分開供電, 又可能是小型NVR(得1PORT), 買個冇POE SWITCH就要分開供電
作者: C-Leung    時間: 2018-3-23 13:30

回復 17 #Inti

球鏡=半球or ptz室外cam?
像數係幾多?
而家淘ipcam都幾平,就算係hik
好似樓主部nvr都係大約1k
所以想8下師兄成皮料錢貴喺邊
作者: lcwing    時間: 2018-3-23 13:44

回復 Inti

球鏡=半球or ptz室外cam?
像數係幾多?
而家淘ipcam都幾平,就算係hik
好似樓主部nvr都係大約1 ...
C-Leung 發表於 2018-3-23 13:30


球鏡唔=半球, 球鏡係室外, 有D仲有光學變焦, 最平都千千聲, 官網見到最TOP現價26XX人仔...
TOP NVR又2K...仲要HDD, 咁計都10K落樓
我就家用....幾K野就OK....師兄10K我已經玩唔起....
作者: Inti    時間: 2018-3-23 15:27

本帖最後由 Inti 於 2018-3-23 15:35 編輯

回覆 23# C-Leung


2支球鏡3K8
2支槍式900幾
NVR+6T 3K
安裝支架200
POE Switch 900
作者: kevin2556    時間: 2018-3-24 09:29

HIKVISION 同大華 出晒名有大量BACKBOOR
作者: lok57    時間: 2018-3-24 10:58

回復 26 #kevin2556

如何得知??
作者: koelner73    時間: 2018-3-24 12:23

大陸政府要求,大陸電子產品你預左有後門!除非你唔用,海康都是大陸公安主要供應商

via HKEPC Reader for Android
作者: koelner73    時間: 2018-3-24 12:26

大陸政府要求,大陸電子產品你預左有後門!除非你唔用,海康都是大陸公安主要供應商

via HKEPC Reader for Android
作者: lcwing    時間: 2018-3-24 21:13

一早就BLOCK 左唔比出街
作者: lok57    時間: 2018-3-24 21:32

本帖最後由 lok57 於 2018-3-24 21:34 編輯

回復 28 #koelner73

証據?  其他國家出的產品就冇? 偏見? 個人認為?


作者: octopus    時間: 2018-3-24 21:38

部野自己識出街 要牆左佢先連內網
作者: lok57    時間: 2018-3-24 22:03

部野自己識出街 要牆左佢先連內網
octopus 發表於 2018-3-24 21:38

UPnP ?


作者: lcwing    時間: 2018-3-25 00:58

部野自己識出街 要牆左佢先連內網
octopus 發表於 2018-3-24 21:38


係SWITCH BLOCK都仲識出?
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-25 10:37

本帖最後由 野野夜孩子 於 2018-3-25 10:40 編輯

4百萬+h.265都幾貴下
另外我都考慮緊大球機用來嚇下人,但星光級又好貴
作者: 明火沐釷    時間: 2018-3-25 14:49

請教ching
如果齋用呢啲唔駁上網
係咪無事???(後門)
睇緊大X啲4百萬套裝
作者: Maxilogic    時間: 2018-3-25 15:34

本帖最後由 Maxilogic 於 2018-3-25 19:44 編輯
回復 koelner73

証據?  其他國家出的產品就冇? 偏見? 個人認為?


lok57 發表於 2018-3-24 21:32

https://ipcamtalk.com/threads/backdoor-found-in-hikvision-cameras.17523/


via HKEPC Reader for Android
作者: lcwing    時間: 2018-3-25 17:48

請教ching
如果齋用呢啲唔駁上網
係咪無事???(後門)
睇緊大X啲4百萬套裝
明火沐釷 發表於 2018-3-25 14:49


唔上網當然冇事......大X好似比海貴....
作者: lcwing    時間: 2018-3-25 17:49

4百萬+h.265都幾貴下
另外我都考慮緊大球機用來嚇下人,但星光級又好貴
野野夜孩子 發表於 2018-3-25 10:37


球就一定貴....但戶外就冇計
作者: 明火沐釷    時間: 2018-3-25 21:52

本帖最後由 明火沐釷 於 2018-3-25 22:09 編輯
唔上網當然冇事......大X好似比海貴....
lcwing 發表於 2018-3-25 17:48



    4百萬2cam+吉錄影機都過千人仔

所以睇緊呢個大X隻TF1,
見佢食晒SD卡同錄影機,
諗着先用佢
唔得至買成套

仲想問下啲夜視問題
單燈雙燈差幾遠???
作者: 明火沐釷    時間: 2018-3-25 21:59

見樓主第一幅圖部機有警鐘out
點用???
作者: lok57    時間: 2018-3-26 00:52

本帖最後由 lok57 於 2018-3-26 11:52 編輯
https://ipcamtalk.com/threads/backdoor-found-in-hikvision-cameras.17523/


via HKEPC Reader for An ...
Maxilogic 發表於 2018-3-25 15:34

這些都算証據?  世上冇網絡產品是安全了

上幾代的 iT產品就安全, 因為技術不夠。今時今日, 任何可接駁互聯網的產品, 全部都可存取你的資料!

不要用windows, 不要用Mac了, 100% Mic???oft 及 A??le 可隨時在你不知情下存取你的任何機內資料! (只視乎他們想不想要那些資料, 不要只偏見地話中國產品)   


作者: $299    時間: 2018-3-26 15:43

POE我怕佢一瓜咗,烦死!
我寧願買獨立供電,壞邊part都可以用低成本便維修到,弹性大好多.
作者: mankowk    時間: 2018-3-28 02:14

回覆 1# lcwing
[attach]2049196[/attach]

師兄你買左套裝?
請問 nvr 和 ipcam 係咩 model?
揀左邊個 焦距 ?

師兄你有無自己既 demo 黎睇下效果? 例如: 影 車牌, 門牌...
作者: mankowk    時間: 2018-3-28 02:35

本帖最後由 mankowk 於 2018-3-28 02:36 編輯

回覆 25# Inti
[attach]2049200[/attach]

請問師兄,
2支球鏡3K8 ....
係咪呢種? ...邊model?
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 07:53

見樓主第一幅圖部機有警鐘out
點用???
明火沐釷 發表於 2018-3-25 21:59


呢個我都未研究, 但應該係有關感應器(例, 開門開窗果類)
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 08:00

回覆  lcwing


師兄你買左套裝?
請問 nvr 和 ipcam 係咩 model?
揀左邊個 焦距 ?

師兄你有無自己既 dem ...
mankowk 發表於 2018-3-28 02:14

NVR係DS-7908N-K4/8P, 8 PORT POE, 可裝4個6T HDD, H.265
CAM係DS-2CD3345F-I, 400萬, POE, 內置咪, 紅外線, microSD, 選4MM
我暫時只試左機, 等個SERVER櫃到手先裝機, 但因為會網屋內, 所以應不會有圖發出黎比大家睇(到時再睇情況)
[attach]2049206[/attach]
作者: fatdog    時間: 2018-3-28 11:20

如果 Hikvision IP CAM 用唔到 IP CAM VIEWER PRO app 睇, 即係廢物

咁不如果大華, 反正硬件同價錢都一樣
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 13:01

本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 13:02 編輯
如果 Hikvision IP CAM 用唔到 IP CAM VIEWER PRO app 睇, 即係廢物

咁不如果大華, 反正硬件同價錢都一樣 ...
fatdog 發表於 2018-3-28 11:20


冇試過用 IP CAM VIEWER PRO app 睇..用唔到就廢??.但本身官方有IVMS-4500 APP睇, 你都幾個人化~
過2日紅日假期試下再話你知~
作者: fatdog    時間: 2018-3-28 13:43

冇試過用 IP CAM VIEWER PRO app 睇..用唔到就廢??.但本身官方有IVMS-4500 APP睇, 你都幾個人化~
過2日紅 ...
lcwing 發表於 2018-3-28 13:01


官方 = 後門

就算你用 FIREWALL 隔絕所有 CAM connection
但係用官方 APP 入去睇, 咪即係 = 冇 FIREWALL
作者: Man@MFHK    時間: 2018-3-28 16:55

華記要講價,當然講到幾多睇你牙力同運氣⋯⋯
淘佬廠家直出實平,但華記都平過鴨記唔少⋯⋯
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 19:39

本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 19:45 編輯
官方 = 後門

就算你用 FIREWALL 隔絕所有 CAM connection
但係用官方 APP 入去睇, 咪即係 = 冇 FIREWALL ...
fatdog 發表於 2018-3-28 13:43


官方APP 係play market DL, 經過Google 好似SET 唔到後門.....除非好似WECHAT咁, 入到APPS就自動連線非GOOGLE 更新....
加上真係SET FIREWALL 用APPS時咪見一個IP 咪BLOCK一個
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 19:48

回覆 51# Man@MFHK

淘的都一樣, 有D客服唔減有D就減, 所以, 如有幾個就同晒幾個傾先買...
作者: C-Leung    時間: 2018-3-28 20:10

本帖最後由 C-Leung 於 2018-3-28 20:11 編輯

回復 52 #lcwing

唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing connections只保留onvif果part,我諗應該安全嘅…
但咁樣又未必用到hik自己個app去睇live同playback
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 20:17

回復 lcwing

唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing  ...
C-Leung 發表於 2018-3-28 20:10


NVR我直頭BLOCK 冇INTERNET用........我一直都打算只VPN先睇...
作者: C-Leung    時間: 2018-3-28 20:36

回復 55 #lcwing

Block outgoing的話應該好安全
作者: fatdog    時間: 2018-3-28 22:21

官方APP 係play market DL, 經過Google 好似SET 唔到後門.....除非好似WECHAT咁, 入到APPS就自動連線非G ...
lcwing 發表於 2018-3-28 19:39


由個 app send 出去,你點係 firewall block 。。。
作者: fatdog    時間: 2018-3-28 22:22

回復 lcwing

唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing  ...
C-Leung 發表於 2018-3-28 20:10


應該係一 part 都唔保留
全鎖係 local LAN

用佢個 app 本身已經唔安全啦 ...
作者: 321    時間: 2018-3-28 22:40

海康唔錯,做project用近百支鏡頭都無手尾要跟
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 23:42

本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 23:43 編輯
由個 app send 出去,你點係 firewall block 。。。
fatdog 發表於 2018-3-28 22:21


手機都可以做FIREWALL, 可以獨立BLOCK IP, 唔知可以GOOGLE一下~
另外我都有講PLAY MARKET上得架正常就已經冇可能有BACKDOOR, 自己睇下GOOGLE 上架上架合同先啦
仲有你點知IPCAM VIEWER 冇BACKDOOR?你開發的嗎?
作者: lcwing    時間: 2018-3-28 23:45

海康唔錯,做project用近百支鏡頭都無手尾要跟
321 發表於 2018-3-28 22:40


我只係家用...唔壞就OK.....外父SET 同軸都玩左5年都冇事...我應該唔會咁黑咁易壞掛
作者: fatdog    時間: 2018-3-28 23:47

手機都可以做FIREWALL, 可以獨立BLOCK IP, 唔知可以GOOGLE一下~
另外我都有講PLAY MARKET上得架正常就已 ...
lcwing 發表於 2018-3-28 23:42


得啦,請你繼續用官方app
作者: lcwing    時間: 2018-3-29 07:42

得啦,請你繼續用官方app
fatdog 發表於 2018-3-28 23:47


師兄又唔駛咁燥, 我冇心頂撞, 只係提出正確既疑問同時講一下可以做既辦法, 你講個APP我過2日會都試一下
就算HIK有問題, 但都已經買左, 有師兄你提出問題, 當然要想想點解決, 冇理由買左幾千唔要?係咪?
我都唔喜歡大陸, 但唔係激動就可解決, 提出疑問同時提出證據及解決方法既證明, 咁先幫到其他人.
可能仲有好多師兄已經買左或打算買, 提供相應處理先幫到大家
作者: lcwing    時間: 2018-4-2 22:43

得啦,請你繼續用官方app
fatdog 發表於 2018-3-28 23:47


ip cam viewer lite 睇到, 但要逐支SET, 冇得好似官方咁SET NVR就睇得, 不過都係SET一次, 問題不大~唔放心用官方都冇問題
[attach]2050230[/attach]
作者: fatdog    時間: 2018-4-2 22:49

ip cam viewer lite 睇到, 但要逐支SET, 冇得好似官方咁SET NVR就睇得, 不過都係SET一次, 問題不大~唔放 ...
lcwing 發表於 2018-4-2 22:43


then now its the time to set up a good firewall





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2