作者: lcwing 時間: 2018-3-22 00:58 標題: Hikvision 8port POE NVR
同SWITCH 同一日買既NVR都一同到貨, 又開一下, 過幾日SET再補
[attach]2048123[/attach]
[attach]2048119[/attach]
[attach]2048122[/attach]
[attach]2048121[/attach]
[attach]2048120[/attach]
作者: 张无忌 時間: 2018-3-22 01:15
CHing搞CCTV?
作者: lcwing 時間: 2018-3-22 01:20
自家用, 唔係出面SET
作者: 张无忌 時間: 2018-3-22 01:48
不知道是什么价格?整套CCTV?
作者: lcwing 時間: 2018-3-22 20:26
剛剛3000
作者: 张无忌 時間: 2018-3-22 20:36
因为我完全对这方面知识的零,不知道购买时要注意什么呢?
作者: lcwing 時間: 2018-3-23 01:02
睇你想要咩, NVR可用多少支CAM, 支唔支援POE, 可裝幾多個HDD, 等
CAM就要唔要POE, MIC, 像素, 紅外線等~
作者: 张无忌 時間: 2018-3-23 02:05
谢谢CHing。
作者: koelner73 時間: 2018-3-23 09:21
咁既價錢,應該係香港買既,大大陸買就約7折!
via HKEPC Reader for Android
作者: 张无忌 時間: 2018-3-23 09:35
其实这个牌子是用于CCTV比较出名呢?
作者: andy032412 時間: 2018-3-23 09:45
回覆 10# 张无忌
嗯, CCTV方面國內最出名就係大華同海康.
作者: TeraBytes 時間: 2018-3-23 10:01
surveillance system全世界市佔率最高就係海康
作者: Inti 時間: 2018-3-23 10:31
最新都淘左SET 海康CCTV, 2支球鏡, 2支槍式, 加多部NVR+6T, 差唔多9K 人仔.
仲送左只120G 嘅USB SSD
系香港買依SET 野, 2萬都唔知落唔落到樓.
作者: C-Leung 時間: 2018-3-23 10:46
本帖最後由 C-Leung 於 2018-3-23 10:48 編輯
回復 13 #Inti
咁貴
同樓主果套有咩大分別,要貴幾倍?
Btw hik買大陸版的話ui,app同client software都只可以用簡中
自用就冇所謂公司用就好似唔多靚仔…
作者: lcwing 時間: 2018-3-23 10:58
回覆 9# koelner73
我呢SET係淘回來, 香港一定唔得, 我現在DS-7908N-K4/8P, 8PORT POE, 唔駛1200人仔, 香港少左POE(DS-7908N-E4)已經買2K, CAM就未見有400萬CAM, 130萬都600幾一隻....
作者: lcwing 時間: 2018-3-23 11:01
就係自己先要平.....我上面條數都有排計..我加多個HDD就4K樓下找數,
香港, 同師兄請一樣貴1~2倍
作者: Inti 時間: 2018-3-23 11:08
一D 都唔貴, 對比系香港買, 單一支球鏡, 上年去華記問, 200萬像要8K幾, 淘記只須要2K RMB仲要係400萬.
其實我已經買貴左, 之前3-8果時有優惠, 更加平.
作者: TeraBytes 時間: 2018-3-23 11:15
本帖最後由 TeraBytes 於 2018-3-23 11:18 編輯
最新都淘左SET 海康CCTV, 2支球鏡, 2支槍式, 加多部NVR+6T, 差唔多9K 人仔.
仲送左只120G 嘅USB SSD
系香港 ...
Inti 發表於 2018-3-23 10:31
香港買就算3萬都唔得啦
之前搵華龜報支槍都成5K, NVR又6-7K
作者: 张无忌 時間: 2018-3-23 11:21
非常感谢给为CHing对CCTV给我信息,小弟长知识了!谢谢!
(虽然小弟对网络熟悉,但是对CCTV这一样的真的不会,所以问都是很普通的外行人问题,请各位CHing不要见怪!!!)
我看有些是没有PoE,而因为CAT5E8芯,其中四根(估计是行100Mbps),而另外四个就另外给电给只CAM,当然在录影机旁有个48VDC power supply。不知道师兄是否有这样的configure呢?
作者: koelner73 時間: 2018-3-23 11:50
你思維錯了,你要知自已實際想裝係邊,乜用途,先搵到適合你用!我自已用海康usb c2c,簡簡單單,夠平!
作者: 张无忌 時間: 2018-3-23 12:34
本帖最後由 张无忌 於 2018-3-23 12:48 編輯
谢谢CHing信息。
当然最简单就是PoE的Cam,这样可以省很多事,例如我用过PoE VoIP电话,一根网线就搞定。如果IP Cam也是这样。为什么我看见有人用我刚才说的方法去做?主要是价格(这个是价格问题,我猜)。
作者: lcwing 時間: 2018-3-23 12:45
有可能NVR 沒有POE 就要分開供電, 又可能是小型NVR(得1PORT), 買個冇POE SWITCH就要分開供電
作者: C-Leung 時間: 2018-3-23 13:30
回復 17 #Inti
球鏡=半球or ptz室外cam?
像數係幾多?
而家淘ipcam都幾平,就算係hik
好似樓主部nvr都係大約1k
所以想8下師兄成皮料錢貴喺邊
作者: lcwing 時間: 2018-3-23 13:44
球鏡唔=半球, 球鏡係室外, 有D仲有光學變焦, 最平都千千聲, 官網見到最TOP現價26XX人仔...
TOP NVR又2K...仲要HDD, 咁計都10K落樓
我就家用....幾K野就OK....師兄10K我已經玩唔起....
作者: Inti 時間: 2018-3-23 15:27
本帖最後由 Inti 於 2018-3-23 15:35 編輯
回覆 23# C-Leung
2支球鏡3K8
2支槍式900幾
NVR+6T 3K
安裝支架200
POE Switch 900
作者: kevin2556 時間: 2018-3-24 09:29
HIKVISION 同大華 出晒名有大量BACKBOOR

作者: lok57 時間: 2018-3-24 10:58
回復 26 #kevin2556
如何得知??
作者: koelner73 時間: 2018-3-24 12:23
大陸政府要求,大陸電子產品你預左有後門!除非你唔用,海康都是大陸公安主要供應商
via HKEPC Reader for Android
作者: koelner73 時間: 2018-3-24 12:26
大陸政府要求,大陸電子產品你預左有後門!除非你唔用,海康都是大陸公安主要供應商
via HKEPC Reader for Android
作者: lcwing 時間: 2018-3-24 21:13
一早就BLOCK 左唔比出街
作者: lok57 時間: 2018-3-24 21:32
本帖最後由 lok57 於 2018-3-24 21:34 編輯
回復 28 #koelner73
証據? 其他國家出的產品就冇? 偏見? 個人認為?
樂
作者: octopus 時間: 2018-3-24 21:38
部野自己識出街 要牆左佢先連內網
作者: lok57 時間: 2018-3-24 22:03
UPnP ?
樂
作者: lcwing 時間: 2018-3-25 00:58
係SWITCH BLOCK都仲識出?
作者: 野野夜孩子 時間: 2018-3-25 10:37
本帖最後由 野野夜孩子 於 2018-3-25 10:40 編輯
4百萬+h.265都幾貴下
另外我都考慮緊大球機用來嚇下人,但星光級又好貴
作者: 明火沐釷 時間: 2018-3-25 14:49
請教ching
如果齋用呢啲唔駁上網
係咪無事???(後門)
睇緊大X啲4百萬套裝
作者: Maxilogic 時間: 2018-3-25 15:34
本帖最後由 Maxilogic 於 2018-3-25 19:44 編輯
https://ipcamtalk.com/threads/backdoor-found-in-hikvision-cameras.17523/
via HKEPC Reader for Android
作者: lcwing 時間: 2018-3-25 17:48
唔上網當然冇事......大X好似比海貴....
作者: lcwing 時間: 2018-3-25 17:49
球就一定貴....但戶外就冇計
作者: 明火沐釷 時間: 2018-3-25 21:52
本帖最後由 明火沐釷 於 2018-3-25 22:09 編輯
4百萬2cam+吉錄影機都過千人仔
所以睇緊呢個大X隻TF1,
見佢食晒SD卡同錄影機,
諗着先用佢
唔得至買成套
仲想問下啲夜視問題
單燈雙燈差幾遠???
作者: 明火沐釷 時間: 2018-3-25 21:59
見樓主第一幅圖部機有警鐘out
點用???
作者: lok57 時間: 2018-3-26 00:52
本帖最後由 lok57 於 2018-3-26 11:52 編輯
https://ipcamtalk.com/threads/backdoor-found-in-hikvision-cameras.17523/
via HKEPC Reader for An ...
Maxilogic 發表於 2018-3-25 15:34
這些都算証據? 世上冇網絡產品是安全了
上幾代的 iT產品就安全, 因為技術不夠。今時今日, 任何可接駁互聯網的產品, 全部都可存取你的資料!
不要用windows, 不要用Mac了, 100% Mic???oft 及 A??le 可隨時在你不知情下存取你的任何機內資料! (只視乎他們想不想要那些資料, 不要只偏見地話中國產品)
樂
作者: $299 時間: 2018-3-26 15:43
POE我怕佢一瓜咗,烦死!

我寧願買獨立供電,壞邊part都可以用低成本便維修到,弹性大好多.
作者: mankowk 時間: 2018-3-28 02:14
回覆 1# lcwing
[attach]2049196[/attach]
師兄你買左套裝?
請問 nvr 和 ipcam 係咩 model?
揀左邊個 焦距 ?
師兄你有無自己既 demo 黎睇下效果? 例如: 影 車牌, 門牌...
作者: mankowk 時間: 2018-3-28 02:35
本帖最後由 mankowk 於 2018-3-28 02:36 編輯
回覆 25# Inti
[attach]2049200[/attach]
請問師兄,
2支球鏡3K8 ....
係咪呢種? ...邊model?
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 07:53
呢個我都未研究, 但應該係有關感應器(例, 開門開窗果類)
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 08:00
NVR係DS-7908N-K4/8P, 8 PORT POE, 可裝4個6T HDD, H.265
CAM係DS-2CD3345F-I, 400萬, POE, 內置咪, 紅外線, microSD, 選4MM
我暫時只試左機, 等個SERVER櫃到手先裝機, 但因為會網屋內, 所以應不會有圖發出黎比大家睇(到時再睇情況)
[attach]2049206[/attach]
作者: fatdog 時間: 2018-3-28 11:20
如果 Hikvision IP CAM 用唔到 IP CAM VIEWER PRO app 睇, 即係廢物
咁不如果大華, 反正硬件同價錢都一樣
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 13:01
本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 13:02 編輯
如果 Hikvision IP CAM 用唔到 IP CAM VIEWER PRO app 睇, 即係廢物
咁不如果大華, 反正硬件同價錢都一樣 ...
fatdog 發表於 2018-3-28 11:20
冇試過用 IP CAM VIEWER PRO app 睇..用唔到就廢??.但本身官方有IVMS-4500 APP睇, 你都幾個人化~
過2日紅日假期試下再話你知~
作者: fatdog 時間: 2018-3-28 13:43
冇試過用 IP CAM VIEWER PRO app 睇..用唔到就廢??.但本身官方有IVMS-4500 APP睇, 你都幾個人化~
過2日紅 ...
lcwing 發表於 2018-3-28 13:01
官方 = 後門
就算你用 FIREWALL 隔絕所有 CAM connection
但係用官方 APP 入去睇, 咪即係 = 冇 FIREWALL
作者: Man@MFHK 時間: 2018-3-28 16:55
華記要講價,當然講到幾多睇你牙力同運氣⋯⋯
淘佬廠家直出實平,但華記都平過鴨記唔少⋯⋯
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 19:39
本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 19:45 編輯
官方 = 後門
就算你用 FIREWALL 隔絕所有 CAM connection
但係用官方 APP 入去睇, 咪即係 = 冇 FIREWALL ...
fatdog 發表於 2018-3-28 13:43
官方APP 係play market DL, 經過Google 好似SET 唔到後門.....除非好似WECHAT咁, 入到APPS就自動連線非GOOGLE 更新....
加上真係SET FIREWALL 用APPS時咪見一個IP 咪BLOCK一個
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 19:48
回覆 51# Man@MFHK
淘的都一樣, 有D客服唔減有D就減, 所以, 如有幾個就同晒幾個傾先買...
作者: C-Leung 時間: 2018-3-28 20:10
本帖最後由 C-Leung 於 2018-3-28 20:11 編輯
回復 52 #lcwing
唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing connections只保留onvif果part,我諗應該安全嘅…
但咁樣又未必用到hik自己個app去睇live同playback
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 20:17
回復 lcwing
唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing ...
C-Leung 發表於 2018-3-28 20:10
NVR我直頭BLOCK 冇INTERNET用........我一直都打算只VPN先睇...
作者: C-Leung 時間: 2018-3-28 20:36
回復 55 #lcwing
Block outgoing的話應該好安全
作者: fatdog 時間: 2018-3-28 22:21
官方APP 係play market DL, 經過Google 好似SET 唔到後門.....除非好似WECHAT咁, 入到APPS就自動連線非G ...
lcwing 發表於 2018-3-28 19:39
由個 app send 出去,你點係 firewall block 。。。
作者: fatdog 時間: 2018-3-28 22:22
回復 lcwing
唔係個app有後門,係nvr本身就存在後門
當然如果你話會用firewall block晒nvr嘅所有outgoing ...
C-Leung 發表於 2018-3-28 20:10
應該係一 part 都唔保留
全鎖係 local LAN
用佢個 app 本身已經唔安全啦 ...
作者: 321 時間: 2018-3-28 22:40
海康唔錯,做project用近百支鏡頭都無手尾要跟
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 23:42
本帖最後由 lcwing 於 2018-3-28 23:43 編輯
手機都可以做FIREWALL, 可以獨立BLOCK IP, 唔知可以GOOGLE一下~
另外我都有講PLAY MARKET上得架正常就已經冇可能有BACKDOOR, 自己睇下GOOGLE 上架上架合同先啦
仲有你點知IPCAM VIEWER 冇BACKDOOR?你開發的嗎?
作者: lcwing 時間: 2018-3-28 23:45
我只係家用...唔壞就OK.....外父SET 同軸都玩左5年都冇事...我應該唔會咁黑咁易壞掛
作者: fatdog 時間: 2018-3-28 23:47
得啦,請你繼續用官方app
作者: lcwing 時間: 2018-3-29 07:42
師兄又唔駛咁燥, 我冇心頂撞, 只係提出正確既疑問同時講一下可以做既辦法, 你講個APP我過2日會都試一下
就算HIK有問題, 但都已經買左, 有師兄你提出問題, 當然要想想點解決, 冇理由買左幾千唔要?係咪?
我都唔喜歡大陸, 但唔係激動就可解決, 提出疑問同時提出證據及解決方法既證明, 咁先幫到其他人.
可能仲有好多師兄已經買左或打算買, 提供相應處理先幫到大家
作者: lcwing 時間: 2018-4-2 22:43
ip cam viewer lite 睇到, 但要逐支SET, 冇得好似官方咁SET NVR就睇得, 不過都係SET一次, 問題不大~唔放心用官方都冇問題
[attach]2050230[/attach]
作者: fatdog 時間: 2018-4-2 22:49
then now its the time to set up a good firewall

