Board logo

標題: [操作疑難] 求幫助準備裝CCTV,但又唔知點整線的走法 [打印本頁]

作者: btgirl1231    時間: 2018-3-14 10:20     標題: 求幫助準備裝CCTV,但又唔知點整線的走法

是甘的,最近左右鄰居都比人偷野,所以要急急腳想整CCTV,買哂所有材料等收貨,但要準備個行LAN線走法,以準備了300米一箱CAT5E線做奶線,想各位幫幫手看下面張圖應該整邊一種,謝謝。

A. 如果把所有POE供電集線器放在同一個大廳上,左邊上下方的鏡頭線會用多CAT5E線,擔心300米CAT5E線唔夠用。

B. 其中一隻POE供電集線器放在左邊大廳,一半鏡頭經POE供電集線器,在由一條LAN線去右邊大廳POE供電集線器,在連接鏡影機,這個方法好像用很少LAN線。

[attach]2046562[/attach]
作者: peter_chan    時間: 2018-3-14 10:49

如果唔需要考慮switch的插口數量問題(連接所需的接口數目)﹐又沒有什麼保安性考慮(例如被破壞/偷)等等問題﹐plan B 係可以慳水慳力的。

如果你決定用plan B﹐我就建議你在2隻switch之間﹐拉多一條後備線。
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-14 11:23

如果唔需要考慮switch的插口數量問題(連接所需的接口數目)﹐又沒有什麼保安性考慮(例如被破壞/偷)等等問題 ...
peter_chan 發表於 2018-3-14 10:49



    我會拉多一條後備線
作者: edgeyim    時間: 2018-3-14 11:33

Plan A集中,有問題容易處理,就咁睇300米線係夠,
但當然你現場應該可以度到最準,為乜要估?
而且唔夠咪買多少少,根本唔係考慮因素。
反而我覺得最大問題係(A)有9條CAT5e係唔同房入同一點,
拉線穿線呢下最麻煩。

Plan B走線容易,亦差唔多肯定300米夠用。
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-14 12:52

Plan A集中,有問題容易處理,就咁睇300米線係夠,
但當然你現場應該可以度到最準,為乜要估?
而且唔夠咪 ...
edgeyim 發表於 2018-3-14 11:33



   放心,有假天花,走哂上面
作者: Brainstomer    時間: 2018-3-14 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sweaty    時間: 2018-3-14 14:35

cctv 仲用錄影機?  點解唔用 cloud?
作者: edgeyim    時間: 2018-3-14 14:55

放心,有假天花,走哂上面
btgirl1231 發表於 2018-3-14 12:52


假天花有斜位拉,更加應該夠啦,
而且預線都可以更準。
作者: tomchanmot    時間: 2018-3-14 18:07

防比人偷野會唔會整好防盜重要d,你整好CCTV最多咪睇到d野點比人偷⋯
作者: peter_chan    時間: 2018-3-14 21:58

防比人偷野會唔會整好防盜重要d,你整好CCTV最多咪睇到d野點比人偷⋯
tomchanmot 發表於 2018-3-14 18:07



    CCTV 都有防盜作用﹐對有意犯案的人來講﹐係心理策略﹐他們會再思考是否真係容易得手﹐會唔會有手尾跟....... 從而令他們打退堂鼓。

當然真係有損失﹐最終都係要靠CCTV去搵出事發經過的﹐之後點處理係另一回事。
作者: poddleboy    時間: 2018-3-14 22:04

記得錄影機收得隱蔽啲,好多人偷野都先會破壞cctv系統。
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-15 00:09

你屋企好大架,裝咁多鏡既
鏡頭+nvr支援區域入侵之類智能功能嗎?
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-15 00:14

B plan可以用homeplug駁兩部poe switch可以慳唔少線
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-15 11:43

而家仲邊有呢D咁落後既機 全部都係無線架啦
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-15 12:58

我自己都係用Plan B嗰種方法,將PoE Switch放室外鋼箱,專門連室外啲WiFi同CAM。 唔駛放咁多線同喉。 ...
Brainstomer 發表於 2018-3-14 13:26



    COULD唔安全,情願用電腦或錄影機做儲存都唔起比人經網絡入到我NETWORK
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-15 12:59

防比人偷野會唔會整好防盜重要d,你整好CCTV最多咪睇到d野點比人偷⋯
tomchanmot 發表於 2018-3-14 18:07



    兩重防治,一來CCTV知邊個人偷野,二來我家起四圍都有狗,所以雙重保護
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-15 13:01

B plan可以用homeplug駁兩部poe switch可以慳唔少線
野野夜孩子 發表於 2018-3-15 00:14



    無線等於拉電線,到最後都係拉線
作者: Mike    時間: 2018-3-15 13:30

兩重防治,一來CCTV知邊個人偷野,二來我家起四圍都有狗,所以雙重保護 ...
btgirl1231 發表於 2018-3-15 12:59


四圍都有狗就唔使驚人黎偷野啦
而且真係裝都唔使裝咁多, 你想知個賊點入黎, 裝幾部係D重點地方就得, 佢唔係門窗入黎, 唔通爆開天花鑿穿牆挖地道入黎咩, 而且裝防盜警報裝置(成套full set果種, 響警報仲會打電話通知你)比裝這類cam更有用得多, 你唔係屋企比人打開隻窗就即響啦, 仲比個賊入到黎? 比你睇番錄影都已經係事後, 而且買對絲襪要幾多錢?
反而外面放番一兩部cam比人見到, 貼翻幾張貼紙話呢度有錄影仲好啦
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-15 14:10

本帖最後由 野野夜孩子 於 2018-3-15 14:11 編輯
而家仲邊有呢D咁落後既機 全部都係無線架啦
hkcnkc 發表於 2018-3-15 11:43

無線你要有好多牆插同好長電線喎
wifi訊號都要考慮架
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-15 15:43

四圍都有狗就唔使驚人黎偷野啦
而且真係裝都唔使裝咁多, 你想知個賊點入黎, 裝幾部係D重點地方就得, 佢唔 ...
Mike 發表於 2018-3-15 13:30



   地方先會裝甘多,其實都少啦,我還有停車場和工作室未講,講屋企係其中一部分,四隻狗都唔代表防止到,所以做足安全先係明知,我左右鄰居比小偷爆完一次又一次,只係好彩我屋企人一值有養大狗才安全。
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-15 16:00

佢呢個格局似開賭多過住家
btw...兩部poe設備會比一部帶poe主機同線平?
真係識慳錢
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-15 17:20

佢呢個格局似開賭多過住家
btw...兩部poe設備會比一部帶poe主機同線平?
真係識慳錢 ...
hkcnkc 發表於 2018-3-15 16:00



    無計,老人家話要裝,我都係聽上面指示...哈
作者: mankowk    時間: 2018-3-15 18:12

其實係咪一隻 16口 既 POE NVR 就已經解決問題呢...
雖然唔知 performance 夠唔夠....

定係樓主打算用 16/24 ports POE Switch + Server ?
作者: chinwah    時間: 2018-3-16 07:05

而家仲邊有呢D咁落後既機 全部都係無線架啦
hkcnkc 發表於 2018-3-15 11:43



你真係識做CCTV先好講
WIFI甩咗connection點搞???
仲要咁多支, wifi, 你死硬都得,
另外唔洗做power point呀???
依家行POE先係好, 你拉電平啲定拉LAN線平啲丫?自己諗吓
作者: Botti    時間: 2018-3-16 08:36

回覆 1# btgirl1231

海康x視有 POE/錄影機 一件過
作者: lck9504    時間: 2018-3-16 09:02

Wifi真係兩三百一個干擾器就即時玩完,想拍到邊個cut線的機會都無

via HKEPC Reader for Android
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 09:24

其實係咪一隻 16口 既 POE NVR 就已經解決問題呢...
雖然唔知 performance 夠唔夠....

定係樓主打算用 16/ ...
mankowk 發表於 2018-3-15 18:12



    唔夠,如果你要行NETWORK上網用手機看,就要兩隻10PORT POE,因有20個PORT有4個空出可以插ROUTER
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 09:25

你真係識做CCTV先好講
WIFI甩咗connection點搞???
仲要咁多支, wifi, 你死硬都得,
另外唔洗做power poi ...
chinwah 發表於 2018-3-16 07:05



    所以現在轉哂做POE拿電,WIFI突然死左又麻煩
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 09:26

Wifi真係兩三百一個干擾器就即時玩完,想拍到邊個cut線的機會都無

via HKEPC Reader for Android ...
lck9504 發表於 2018-3-16 09:02



    講中哂
作者: peter_chan    時間: 2018-3-16 11:19

Wifi真係兩三百一個干擾器就即時玩完,想拍到邊個cut線的機會都無

via HKEPC Reader for Android ...
lck9504 發表於 2018-3-16 09:02



    唔好話被有心刻意的干擾﹐當駁多幾隻cam時﹐尤其是樓主要求的cam數目之多﹐brandwide需求便多起來﹐在實際使用情況﹐會唔會出現brandwide不足而影響出來的畫面﹐都係一個疑問。
作者: echen    時間: 2018-3-16 14:18

本帖最後由 echen 於 2018-3-16 14:24 編輯

回覆 28# btgirl1231

[attach]2046990[/attach]

佢一定唔知會有咁嘅問題出現,我這個重要係5G WiFi,AP 與鏡頭只是2m距離, 以前試過用2.4 ,日頭冇事,一到夜晚全部斷線,唔係用干擾器,係隔離左右的WiFi 已經干擾斷線,之後全部用5g先無事,重要的街外鏡頭一定有線Poe.
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-16 14:48

你真係識做CCTV先好講
WIFI甩咗connection點搞???
仲要咁多支, wifi, 你死硬都得,
另外唔洗做power poi ...
chinwah 發表於 2018-3-16 07:05



      每部機本身都有記憶卡  wifi都唔會一直斷 你係咪從來未用過?
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-16 14:49

Wifi真係兩三百一個干擾器就即時玩完,想拍到邊個cut線的機會都無

via HKEPC Reader for Android ...
lck9504 發表於 2018-3-16 09:02



      每部機本身都有卡  干擾得你幾耐呀 唔通你睇唔到部機熄左你都唔返去搞咩 咁裝黎無用
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-16 14:53

唔好話被有心刻意的干擾﹐當駁多幾隻cam時﹐尤其是樓主要求的cam數目之多﹐brandwide需求便多起來﹐ ...
peter_chan 發表於 2018-3-16 11:19



    有啲機可以裝app 有良好網絡先用高畫質 連線唔夠力果陣自動轉低清 你有需要可以下載返黎慢慢睇

即時/錄影
作者: lcwing    時間: 2018-3-16 15:16

唔夠,如果你要行NETWORK上網用手機看,就要兩隻10PORT POE,因有20個PORT有4個空出可以插ROUTER ...
btgirl1231 發表於 2018-3-16 09:24


講緊16PORT POE NVR.....唔係16PORT SWITCH.會唔會混亂
我都剛剛買左隻8 PORT POE NVR, 我暫時用4支CAM...
[attach]2047002[/attach]
作者: chinwah    時間: 2018-3-16 15:16

每部機本身都有記憶卡  wifi都唔會一直斷 你係咪從來未用過?
hkcnkc 發表於 2018-3-16 14:48



你係咪未炒過SD? SD可靠性同HDD比,仲有容量, 價錢呢??
7x24長錄HD, 要你搵番2星期前archive比我, 你sd做俾我睇丫

利申: 做過安防公司,
不過你可以繼續棟篤笑
作者: lcwing    時間: 2018-3-16 15:23

每部機本身都有卡  干擾得你幾耐呀 唔通你睇唔到部機熄左你都唔返去搞咩 咁裝黎無用 ...
hkcnkc 發表於 2018-3-16 14:49


24小時有人睇著?即時就知關左..唔係HOME點攪?干擾唔駛耐, 但偷野都唔駛好耐....
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-16 15:29

24小時有人睇著?即時就知關左..唔係HOME點攪?干擾唔駛耐, 但偷野都唔駛好耐.... ...
lcwing 發表於 2018-3-16 15:23



    主機無左訊號會即時有警報訊息  人地入左黎偷就偷硬架啦 請個保安 保安都可以比人老笠
再講落去無意思! 總有千萬個理由!
作者: hkcnkc    時間: 2018-3-16 15:35

你係咪未炒過SD? SD可靠性同HDD比,仲有容量, 價錢呢??
7x24長錄HD, 要你搵番2星期前archive比我, 你sd做 ...
chinwah 發表於 2018-3-16 15:16


只係講下有其他方案可以選擇 你咁駁落去已經離左題 咩價錢呀 又話自己做安防呀
咁講做差佬係咪識破晒D案 真係好幼稚 邊個做棟篤笑都未知

仲有呀 有片都唔會俾你睇啦 安得都唔想俾人知 仲要叫人SEND俾你睇 用下腦OKAY?
作者: lcwing    時間: 2018-3-16 15:35

主機無左訊號會即時有警報訊息  人地入左黎偷就偷硬架啦 請個保安 保安都可以比人老笠
再講落去無意 ...
hkcnkc 發表於 2018-3-16 15:29


你啱~再講落去真係無意思.
作者: echen    時間: 2018-3-16 15:42

[attach]2047003[/attach]

我哋係咪講緊呢啲CCTV?
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-16 15:53

其實明明nvr已經有錄影功能,唔明做咩仲要用鏡頭本身既sd card槽?斷線唔通每隻cam爬高爬低去插拔sd card去check有冇小偷?!
另外有sd card功能既cam普通係消費者層面既cam,如海康旗下既螢石,大華旗下既樂橙,影下舖頭之類尚可,專業層面既半球或大球機都一定行lan線同冇sd的
作者: echen    時間: 2018-3-16 16:00

回覆 42# 野野夜孩子


    所以我出圖問清楚有無搞錯了cam
作者: lcwing    時間: 2018-3-16 16:02

回覆  野野夜孩子


    所以我出圖問清楚有無搞錯了cam
echen 發表於 2018-3-16 16:00


NVR用IP CAM都得, 款就個個不同~
作者: chinwah    時間: 2018-3-16 16:09

只係講下有其他方案可以選擇 你咁駁落去已經離左題 咩價錢呀 又話自己做安防呀
咁講做差佬係咪識破晒D案  ...
hkcnkc 發表於 2018-3-16 15:35



你啱, 睇文字真係要用腦,

我無叫過你Send俾我睇, 只係叫你 SD 做俾我睇 7X24錄影2星期啫
作者: echen    時間: 2018-3-16 16:09

回覆 44# lcwing


    我都係咁用,室內ipcam用onvif 連,室外就Poe 大cam
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-16 16:14

你啱, 睇文字真係要用腦,

我無叫過你Send俾我睇, 只係叫你 SD 做俾我睇 7X24錄影2星期啫 ...
chinwah 發表於 2018-3-16 16:09

經驗話我知sd card長時間抄寫錄影好易壞,早年村屋裝左3支ip cam睇門口,有2支已經錄唔到了,插左卡都話我未插
作者: echen    時間: 2018-3-16 16:18

回覆 45# chinwah [/b

講開又講,我屋企附近只有我裝CCTV, 啲鬼佬真係以為有狗就無人入到屋,幾次出事差佬都找我睇CCTV錄影,幾次都破到案,CID佢哋一睇知道係慣匪即破案。連有個聾啞人士賣畫唧入了人屋,佢哋一睇就知。
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-16 16:23

回覆  chinwah [/b

講開又講,我屋企附近只有我裝CCTV, 啲鬼佬真係以為有狗就無人入到屋,幾次出事差佬都 ...
echen 發表於 2018-3-16 16:18

哈,既然講開,我好想知幫人裝cam要有牌照先得(保安牌照之類?),如果自己有能力裝
差佬會唔會“查牌“?
作者: chinwah    時間: 2018-3-16 16:29

哈,既然講開,我好想知幫人裝cam要有牌照先得(保安牌照之類?),如果自己有能力裝
差佬會唔會“查牌“ ...
野野夜孩子 發表於 2018-3-16 16:23


正常出得嚟接單呢, 係公司要有牌, 人要藍仔, 即係保安藍卡 先可以裝
喺自己物業, 自己有能力裝係OK的
作者: 野野夜孩子    時間: 2018-3-16 16:30

正常出得嚟接單呢, 係公司要有牌, 人要藍仔, 即係保安藍卡 先可以裝
喺自己物業, 自己有能力裝係OK的 ...
chinwah 發表於 2018-3-16 16:29

明白
作者: echen    時間: 2018-3-16 16:31

回覆 49# 野野夜孩子 [/b

咁又唔知,我只是將以前裝修的RG59 改用同軸HDCVI,之後部分拉網線轉IPC

防盜system 就比外面公司搞
作者: lcwing    時間: 2018-3-16 17:20

正常出得嚟接單呢, 係公司要有牌, 人要藍仔, 即係保安藍卡 先可以裝
喺自己物業, 自己有能力裝係OK的 ...
chinwah 發表於 2018-3-16 16:29


我都唔知添...好耐之前仲幫FD個鋪裝個CAM.....好彩冇比人捉...搵時間攞返個牌先
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 17:47

每部機本身都有卡  干擾得你幾耐呀 唔通你睇唔到部機熄左你都唔返去搞咩 咁裝黎無用 ...
hkcnkc 發表於 2018-3-16 14:49



    唔怕一萬之怕萬一,真係比人整斷WIFI信號真係玩完
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 17:48

講緊16PORT POE NVR.....唔係16PORT SWITCH.會唔會混亂
我都剛剛買左隻8 PORT POE NVR, 我暫時用4支CAM.. ...
lcwing 發表於 2018-3-16 15:16



    我都係買佢
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-16 17:51

經驗話我知sd card長時間抄寫錄影好易壞,早年村屋裝左3支ip cam睇門口,有2支已經錄唔到了,插左卡都話 ...
野野夜孩子 發表於 2018-3-16 16:14



    最重要係經上網線SEND去錄影機,甘都起馬影到小偷
作者: lcwing    時間: 2018-3-17 00:40

我都係買佢
btgirl1231 發表於 2018-3-16 17:48


你指牌子定我買果部?我買果部係錄影機有8PROT POE 唔駛分開用POE SWITCH
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 09:00

只係講下有其他方案可以選擇 你咁駁落去已經離左題 咩價錢呀 又話自己做安防呀
咁講做差佬係咪識破晒D案  ...
hkcnkc 發表於 2018-3-16 15:35



    CCTV都係買個安心
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 09:02

其實明明nvr已經有錄影功能,唔明做咩仲要用鏡頭本身既sd card槽?斷線唔通每隻cam爬高爬低去插拔sd card去 ...
野野夜孩子 發表於 2018-3-16 15:53



    SD CARD起部機到真係出事起上來,小偷識小小知識除時連CAM和SD CARD一齊偷了
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 09:04

回覆  chinwah [/b

講開又講,我屋企附近只有我裝CCTV, 啲鬼佬真係以為有狗就無人入到屋,幾次出事差佬都 ...
echen 發表於 2018-3-16 16:18



    雖然件事唔係起你屋企發生,但係警察有冇權要求你比CCTV資料??
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 09:05

哈,既然講開,我好想知幫人裝cam要有牌照先得(保安牌照之類?),如果自己有能力裝
差佬會唔會“查牌“ ...
野野夜孩子 發表於 2018-3-16 16:23



   我星期六先裝完2支,還有14支,我本身有保安證,甘如果無係唔係犯法?
作者: echen    時間: 2018-3-19 10:27

回覆 60# btgirl1231


   啲警察全部都差不多認識的了,隔離左右同一屋苑大家都會互相幫忙,警察晤一定要你比,我地都會自動比,有冇權真係唔知。
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 12:10

回覆  btgirl1231


   啲警察全部都差不多認識的了,隔離左右同一屋苑大家都會互相幫忙,警察晤一定要你 ...
echen 發表於 2018-3-19 10:27



    警察大哂,真係可以講金句(呀SIR做野唔洗你教)
作者: lok57    時間: 2018-3-19 12:11

本帖最後由 lok57 於 2018-3-19 12:59 編輯
哈,既然講開,我好想知幫人裝cam要有牌照先得(保安牌照之類?),如果自己有能力裝
差佬會唔會“查牌“ ...
野野夜孩子 發表於 2018-3-16 16:23

簡介:
當局已頒布保安及護衞服務條例以便訂定發牌計劃監管保安業。其目的在於推動及鼓勵該行業提高水平,以協助打擊罪案。

刑罰:
根據《保安及護衛服務條例》:

 1. 從事保安工作以賺取酬勞的人士,必須持有有效的保安人員許可證,
違例者可被判最高罰款港幣一萬元及監禁三個月;

2. 從事保安工作以賺取酬勞的公司必須持有有效的保安公司牌照,
違例者可被判最高罰款港幣十萬元及監禁兩年;

3.  任何人士僱用未領有有效許可證/牌照的人士/公司從事有酬的保安工作,
亦屬違法。違例者可被判最高罰款港幣一萬元及監禁三個月。

 

「保安工作」之定義: 

「保安工作」指下列任何活動 -

 (a) 護衞財產;

 (b) 護衞任何人或地方以防止或偵測罪行的發生;

 (c) 安裝、保養或修理保安裝置;

 (d) 為個別處所或地方設計附有保安裝置的系統

 

「保安裝置」之定義:


 「保安裝置」指經設計或改裝以供安裝在任何處所或地方內(但並非在車輛上或車輛內),

  用以偵測或記錄下列事情的裝置 -

 (a) 罪行的發生;或

 (b) 在該處所或地方是否有闖入者,或有因保安理由不准帶入該處所或地方或其他任何處所或地方的物品。



1. 保安公司要有第三類保安牌照
2. 安裝技術員要有"保安D牌", 不是樓下看更那些A,B 牌

<市面上好多有幫人裝cctv ,ip cam 的公司都冇牌的, 例如: 電腦公司, 裝修公司, 水電工程公司……>

 
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-19 12:13

簡介:
當局已頒布保安及護衞服務條例以便訂定發牌計劃監管保安業。其目的在於推動及鼓勵該行業提高水平, ...
lok57 發表於 2018-3-19 12:11



    姐係點,用中文字寫我都好似唔多明
作者: echen    時間: 2018-3-19 13:12

回覆 63# btgirl1231


    唔應該咁樣講,佢哋會問可否睇,我相信佢地可以經正規方法如法庭申請等向我取我的CCTV資料,但我地會自動協助比資料,因為會好快解決問題。
我地這邊一到大假期水靜河飛,啲阿sir亦會相應加強巡邏,我記得上次換cam時有成隊警察巡邏,見到我地搞有過來了解幾句,但無查牌。關係算唔錯,入屋會除鞋,唔該前唔該後,亦唔會上樓,只係樓下tv睇playback.
作者: andymok    時間: 2018-3-19 14:15

簡介:
當局已頒布保安及護衞服務條例以便訂定發牌計劃監管保安業。其目的在於推動及鼓勵該行業提高水平, ...
lok57 發表於 2018-3-19 12:11


咁其實個重點係要確保行業受監管,唔會有人接個 job 返嚟做 insider,出事有名對有人負責姐
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-21 09:20

回覆  btgirl1231


    唔應該咁樣講,佢哋會問可否睇,我相信佢地可以經正規方法如法庭申請等向我取我的 ...
echen 發表於 2018-3-19 13:12



    唔係個個呀SIR都甘好,如果真係出事我又唔合作交出影片,佢叫法庭申請要我交出來都比佢地玩哂,完全無左自己特權
作者: alex008    時間: 2018-3-21 11:07

唔係個個呀SIR都甘好,如果真係出事我又唔合作交出影片,佢叫法庭申請要我交出來都比佢地玩哂,完全 ...
btgirl1231 發表於 2018-3-21 09:20


一句壞咗,装假狗,
已經吾洗交片。
作者: lok57    時間: 2018-3-21 13:06

本帖最後由 lok57 於 2018-3-21 13:10 編輯
我星期六先裝完2支,還有14支,我本身有保安證,甘如果無係唔係犯法? ...
btgirl1231 發表於 2018-3-19 09:05

1. 保安公司要有第三類保安牌照
2. 安裝技術員要有"保安D牌", 不是樓下看更那些A,B 牌


⭐ 你幫自己屋企裝當然不需有牌  


作者: btgirl1231    時間: 2018-3-22 08:47

回覆  btgirl1231


    唔應該咁樣講,佢哋會問可否睇,我相信佢地可以經正規方法如法庭申請等向我取我的 ...
echen 發表於 2018-3-19 13:12



    我記得以前打工時候,公司出事,呀SIR話要成隻硬碟機拿走,我話抄入去手指就得,拿走左我地點錄資料,之後呀SIR死死氣甘抄左入USB就走人
作者: andy032412    時間: 2018-3-22 13:20

你真係識做CCTV先好講
WIFI甩咗connection點搞???
仲要咁多支, wifi, 你死硬都得,
另外唔洗做power poi ...
chinwah 發表於 2018-3-16 07:05



    唔好咁認真, 明顯佢係無料扮4條...
無線....XD
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-23 14:44

唔好咁認真, 明顯佢係無料扮4條...
無線....XD
andy032412 發表於 2018-3-22 13:20



    1-2支無線我可以接受,但是全部行無線一定唔會
作者: kennyleunghk    時間: 2018-3-23 15:25

條友水已潛
作者: btgirl1231    時間: 2018-3-23 16:10

條友水已潛
kennyleunghk 發表於 2018-3-23 15:25



   無時間回姐...哈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2