作者: 冷 時間: 2017-7-18 17:47 標題: 最新消息:誠哥已賣HGC
本帖最後由 冷 於 2017-7-30 23:01 編輯
最新消息:和記電訊香港控股出售 和記環球電訊 100%股權予
Asia Cube Global Communications Limited

EPC冇得出投票post,大家傾下
A) 基金公司 (HKBN同九倉電訊都係基金公司收購)
B) 香港電訊公司 (數碼通/香港寬頻/香港電訊等)
C) 非香港電訊公司 (AT&T /NTT /中移動等)
D) 其它 (例如收購番人
)E) 唔賣
現時黎睇似乎A係機會最大
作者: william-yeung 時間: 2017-7-18 17:50
數碼通 及 HKBN 已放棄投標。
作者: 冷 時間: 2017-7-18 17:51
本帖最後由 冷 於 2017-7-18 17:56 編輯
太貴+未必過到OFCA
基金公司TPG已經收購左WT&T ,如果成功買埋HGC,佢商業網絡市佔估計可以同HKT平起平坐
作者: arrows 時間: 2017-7-18 19:45
賣俾中移動或數碼通
作者: 真柏齊 時間: 2017-7-18 19:52
賣比中移動好啲
作者: 鴨仔 時間: 2017-7-18 21:18
A...........
作者: 冷 時間: 2017-7-18 23:01
中國三大電訊商幾次都冇出手,應該香港市場太細冇興趣買
作者: waishingme 時間: 2017-7-18 23:03
不符合國策
作者: freefdhk 時間: 2017-7-18 23:04
遲早香港所有 電訊、廣播、資訊、服務、地產、教育、金融 全面由中國接管
作者: 真柏齊 時間: 2017-7-19 13:29
唔明點解3大都唔出手
作者: 真柏齊 時間: 2017-7-19 13:31
起麻3大中國電訊出手嘅話,咁pxxw,hkxx都唔會玩野啦
作者: 冷 時間: 2017-7-19 17:16
回覆 10# 真柏齊
佢地有興趣就早幾年起左網
不過香港的確市場細競爭大
作者: pc1668 時間: 2017-7-19 17:47
本帖最後由 pc1668 於 2017-7-19 17:49 編輯
I've been using HGC BB for more than 10 yrs ...
Recently also switched the mobile service from CSL to HGC ...
作者: 小子 時間: 2017-7-19 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-7-20 02:58
本帖最後由 冷 於 2017-7-20 03:03 編輯
傳緊中信國際電訊可能有興趣
中信國際電訊(1883)正考慮是否入標,料本周末有決定。
如果基金公司TPG Capital及MBK Partners收購到,商業寬頻就變做"三國"
WTT+HGC
HKT
HKBN+NWT
家居寬頻照舊一樣
HKT
HKBN
HGC
ICABLE
作者: 冷 時間: 2017-7-20 03:02
本帖最後由 冷 於 2017-7-20 12:41 編輯
I've been using HGC BB for more than 10 yrs ...
Recently also switched the mobile service from CSL t ...
pc1668 發表於 2017-7-19 17:47
HGC同3HK唔同公司,母公司一樣姐
HKT同CSL都係兩間公司
HGC賣左出去到時係得番一間PCCW真正做到固網+寬頻+流動+電視,其它公司只係互相租人地條線
所以我都唔希望賣HGC
作者: pc1668 時間: 2017-7-20 09:04
Yes, me2
作者: chowegg 時間: 2017-7-20 11:19
本帖最後由 chowegg 於 2017-7-20 11:22 編輯
我情願HGC 賣俾TPG/Smartone/i-cable/ NTT/AT&T 好過
如果賣俾TPG 咁WTT 可以做埋住宅市場,WTT 商業做得幾好,如果有住宅線我都會用佢~
賣俾Smartone 佢就唔洗租人線做住宅同商業寬頻同for 自己個mobile network 支援, Smartone 商業寬頻好似無咩人用咁, 佢即時可以有一批商業客,不過住宅就要花時間同錢去轉線同部分樓改曬做光纖入屋
i-cable 易手後無咩商業客,買左HGC 即時有一批客,同時佢住宅亦會改做光纖入屋
賣俾NTT/AT&T , 起碼個市場唔洗咁悶, 一係就港資, 一係就中資><,加上HGC 出海有部分都係經NTT,咁NTT 咪可以好似當年HKNet 咁重新打入香港市場, 只係要俾錢整網絡同轉曬做光纖入屋
住宅同商業寬頻如果細分重有Smartone 同中移動,不過唔係自己線係租HKBN 線~
作者: hkepcjack 時間: 2017-7-20 11:22
估計都系中資機構比較有可能吧
作者: macis 時間: 2017-7-20 11:44
而家中資機構有錢
作者: hkepcjack 時間: 2017-7-20 11:48
距地有錢無啶洗
作者: 冷 時間: 2017-7-20 13:25
我情願HGC 賣俾TPG/Smartone/i-cable/ NTT/AT&T 好過
如果賣俾TPG 咁WTT 可以做埋住宅市場,WTT 商業做得 ...
chowegg 發表於 2017-7-20 11:19
數碼通已經棄購,不然呢幾間黎講佢係最好
作者: daddylok 時間: 2017-7-20 15:29
唔賣
作者: 真柏齊 時間: 2017-7-20 15:56
咁又係,香港市場太細,無辦法
作者: 冷 時間: 2017-7-26 13:08
停左牌等公佈
作者: 冷 時間: 2017-7-26 17:57
內幕消息
可能出售固網電訊業務
及復牌
本公告乃根據《香港聯合交易所有限公司證券上市規則》(「上市規則」)
第13.09(2)(a)條及香港法例第571章《證券及期貨條例》(「證券及期貨條例」)
第XIVA部而刊發。
董事會(「董事會」)兹提述和記電訊香港控股有限公司(「本公司」)日期為
二○一七年七月二十六日的公告,宣佈按本公司的要求,本公司的股份自二○一七年
七月二十六日上午 10 時 44 分起於香港聯合交易所有限公司(「聯交所」)短暫停止
買賣。
董事會注意到關於本公司可能出售香港固網電訊業務之若干媒體報道(「可能的交
易」)。
繼本公司於二○一七年五月十六日刊發公告後,董事會欲告知股東及潛在投資者,本
公司目前正就可能的交易與多個獨立第三方進行討論。可能的交易仍須就有關條款作
進一步討論及達成共識,而且於本公告日期,本公司並未就可能的交易訂立任何具法
律約束力的協議,亦並未就此製訂任何確實時間表。因此,目前概不保證可能的交易
將會進行或最終完成。
股東及潛在投資者謹請注意,本公司可能會訂立或可能不會訂立與本公司香港固網電
訊業務有關的任何交易,因此在買賣本公司股份時務須審慎行事。
1
本公司將於適當時候遵守上市規則及/或證券及期貨條例第XIVA部規定之任何適用要求。
本公司已向聯交所申請自二○一七年七月二十七日上午 9 時正起恢復本公司的股份在
聯交所買賣。
而家又未決定
作者: hkocx 時間: 2017-7-26 21:46
其實點解九倉/ICABLE , HGC/3HK 會分開商業同住宅運作? 然後又分開賣盤
唔係一併運作最慳錢?
作者: 冷 時間: 2017-7-26 22:04
WTT係商業寬頻服務 ,ICABLE就搞電視同寬頻,依家已經唔同公司,無任何關係
HGC包括商業寬頻同(3BB)家居寬頻,3HK係流動網絡服務,母公司係和記電訊香港
作者: harrislamhk 時間: 2017-7-27 14:25
I've been using HGC BB for more than 10 yrs ...
Recently also switched the mobile service from CSL t ...
pc1668 發表於 2017-7-19 17:47
C兄,mobile CSL轉去3,差異如何? 我都考慮中!
via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668 時間: 2017-7-27 14:28
More or less the same. Now I'm using the 3 4G 21M plan, reception is pretty good.
作者: harrislamhk 時間: 2017-7-27 14:51
回復 30 #pc1668
Thx Ching
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2017-7-28 15:12
原來HGC 想賣盤,唔怪之得月頭續家居電話,我完cut form後,問我幾多錢會留用....
我開38蚊,佢反而回我28蚊啦
作者: hkjimmytam 時間: 2017-7-30 18:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-7-30 19:11
和記電訊香港控股出售 和記環球電訊 100%股權予
Asia Cube Global Communications Limited
作者: alanh999 時間: 2017-7-30 19:34
It's hard to search for background of the buyer, that's probably a middleman only.
作者: wyhui5124 時間: 2017-7-30 19:56
原來Asia Cube Global Communications Ltd.係 I Squared Capital全資擁有

作者: mkywong 時間: 2017-7-30 20:28
本帖最後由 mkywong 於 2017-7-30 20:29 編輯
I Squared Capital成立於2012年,註冊地在美國紐約,是一家全球性的基礎建設投資管理基金,主要投資項目為北美、歐洲及較具經濟發展潛力區域的天然氣、風力、水力、太陽能電站及交通設施,營業據點遍及美國紐約、休斯頓、倫敦、新德里、香港及新加坡等。
應該好野黎瓜
作者: 321 時間: 2017-7-30 21:11
肴望賣盤後唔會加價
作者: 淼林焱 時間: 2017-7-30 21:15
寬頻會唔會有無影響?
作者: 冷 時間: 2017-7-30 22:37
本帖最後由 冷 於 2017-7-30 22:39 編輯
都係基金公司,不過唔係收購九倉/香港寬頻個間,所以香港都係一樣咁依舊四間商業寬頻&家居寬頻公司
作者: 冷 時間: 2017-7-30 23:00

作者: 士碌架 時間: 2017-7-30 23:06
賣 寬頻 固網
保留 流動電話 3仔台 ???
作者: 冷 時間: 2017-7-30 23:14
係,只係固網,3唔賣
作者: Tenzin 時間: 2017-7-31 00:54
呢樣野叫白手套, 大陸成日用的
另外一早已經有人預言誠哥會係呢幾年內陸續將香港的資產變賣, 最後全面撤出香港, 買家當然係北京屬意的中資公司+白手套
作者: 三唔識七 時間: 2017-7-31 01:11
我都萬會鋪咁線
千其唔好受影響啊
作者: cheongt 時間: 2017-7-31 07:57
其實d基金公司正職係咪做炒賣
作者: buynaka 時間: 2017-7-31 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewyl 時間: 2017-7-31 10:32
我 簽 佐 約 但 未 裝 ,
但 對 新 接 手 公 司 既 營 運 無 信 心 ,
係 唔 係 可 以 悔 約 唔 裝 ?
有 無 Ching 試 過 ?
謝 謝 !
作者: eo38cl 時間: 2017-7-31 11:01
中共白手套可以營運美國14座水力發電設施?
https://en.wikipedia.org/wiki/I_Squared_Capital
作者: topwai~威威 時間: 2017-7-31 11:51
和記賣固網係正常,將來遲早比5G取代,早D賣好過遲D
但點解值百幾億咁貴? 個時hkbn都係3x億左右?
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2017-7-31 11:55
hkbn好似係賣6x億
作者: buynaka 時間: 2017-7-31 13:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrewyl 時間: 2017-7-31 13:37
咦 ,和仔都有冷靜期咩 ?
唔係得薄餅先有 ?
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: rickywk 時間: 2017-7-31 13:44
HGC貴過HKBN係正常,HGC入到線入香港賭場HKEX(SDNet2),但HKBN唔得,加上HGC商業客數量多過HKBN一截,賣貴d係正常不過
作者: 冷 時間: 2017-7-31 14:44
HGC仲有國際業務 數據中心
個賣價 WT&T +HKBN = HGC
作者: 1q1q1q 時間: 2017-7-31 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-7-31 16:13
https://www.hgc-intl.com/Home/Index-sc.html
作者: shingzhk 時間: 2017-7-31 16:21
講笑都搵第2樣
Mobile network 既基站uplink部份全部都靠固網走
作者: 冷 時間: 2017-7-31 17:48
本帖最後由 冷 於 2017-7-31 17:55 編輯
香港有三間寬頻公司都係屬於基金公司
仲有間係永升,果間就算了
作者: pc1668 時間: 2017-7-31 17:54
I'm using HGC BB and they have changed the boss. Let see what would happen

作者: pc1668 時間: 2017-7-31 18:18
Even my contract expiry was still ... a bit far far away, HGC staff has called for renewal at the end of last year. While I was paying $148 for "100Mb VDSL2 + 固網電話, 私樓", they have offered "100Mb VDSL2 + 固網電話 + mytvsuper" at $138 only. As I'm okay with their VDSL2 service (quite stable, so far), I've renewed the contract. This round the contract period is rather long, 27 months
Just dunno if it's related to the selling of HGC ... and they wanted to 'secure' existing clients!
作者: NeTZoO 時間: 2017-7-31 19:35
Even my contract expiry was still ... a bit far far away, HGC staff has called for renewal at the ...
pc1668 發表於 2017-7-31 18:18
13x 而家可以裝到1000M 啦
作者: NeTZoO 時間: 2017-7-31 20:09
大家有無發覺條街無哂3 寬頻既街霸!!
作者: pc1668 時間: 2017-7-31 22:24
yes i know, but my building's HGC service does not has optical-fibre BB. The only service is 100Mb VDSL2
作者: vsp 時間: 2017-7-31 22:43
賣俾基金後,基金要收回成本,勁加價

作者: 冷 時間: 2017-7-31 22:47
通常基金公司唔會再大投資落去就真,加價就未必
作者: mu3ic 時間: 2017-7-31 23:06
yes i know, but my building's HGC service does not has optical-fibre BB. The only service is 100M ...
pc1668 發表於 2017-7-31 22:24
同樣情況
想比多d錢佢賺都唔得
作者: 1q1q1q 時間: 2017-8-1 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingzhk 時間: 2017-8-1 01:08
令我諗起當年HKBN賣盤, 月費真係出到超平
仲要再出
一炮谷到個客戶數同季度收入超高, 再無視營運成本地留哂D屎比下一手跟
作者: 1q1q1q 時間: 2017-8-1 01:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: topwai~威威 時間: 2017-8-1 02:46
傳統自己鋪網收费電視已经末落,letv,mytvsuper已经帶香港改革。
via HKEPC Reader for Android
作者: topwai~威威 時間: 2017-8-1 02:54
安裝寬頻要請人上門安裝成本貴,手机唔需要上門安裝成本大減。
收费電視賺唔到就系請人上門安裝用好多$,再睇下mytvsuper唔洗請人上門安裝,現在狂送出去就知成本幾低。
via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668 時間: 2017-8-1 10:10
本帖最後由 pc1668 於 2017-8-1 11:13 編輯
Even my building is "誠哥樓" tim ar !
We have PCCW (too expensive) and HKBN (dislike this company) optical-fibre. But not HGC !
作者: 冷 時間: 2017-8-1 18:27
冇事上到
作者: mu3ic 時間: 2017-8-1 18:39
Even my building is "誠哥樓" tim ar !
We have PCCW (too expensive) and HKBN (dislike this company ...
pc1668 發表於 2017-8-1 10:10
me2, 黃埔
不過, 而家和記唔再係誠哥lu
作者: pc1668 時間: 2017-8-1 18:47
"和記唔再係誠哥"
Sigh, is it good or bad
作者: NeTZoO 時間: 2017-8-1 19:12
無成本?知唔知佢要同isp 買路錢

唔係就會lag 到飛起
作者: 1q1q1q 時間: 2017-8-1 19:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-8-1 19:26
全世界既PoP都算,就好似PCCW Global咁
https://www.hgc-intl.com/ContactUs/index-tc.html
作者: blackkh 時間: 2017-8-1 19:36
x哥已經逐步撤出香港,傳聞碼頭已經不是他是大股東,中資才是大股東

作者: waishingme 時間: 2017-8-1 20:11
咁亂
做咩條link指左去10.11.54.40
[attach]2001521[/attach]
作者: 1q1q1q 時間: 2017-8-1 20:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ffdsf 時間: 2017-8-1 20:30
Even my contract expiry was still ... a bit far far away, HGC staff has called for renewal at the ...
pc1668 發表於 2017-7-31 18:18
$100 only
via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668 時間: 2017-8-1 20:47
本帖最後由 pc1668 於 2017-8-3 14:14 編輯
100Mb + 固網電話 (not寬頻電話) + mytvsuper = $100 ?????????????????????????????????????????????
Are you talking about "公/居屋" ?
Please provide more info ?
作者: 冷 時間: 2017-8-1 21:42
PCCW Global 外國有datacenter用架, 入佢個BGP mix到..... PCCW除咗真係攞到rack, 有番咁上下既network c ...
1q1q1q 發表於 2017-8-1 20:20
規模當然差好遠
作者: 冷 時間: 2017-8-2 10:56
本帖最後由 冷 於 2017-8-2 10:58 編輯
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20170801/57029324/
近年長和系頻頻出售本地資產,反而加快在海外併購及投資步伐。當被問到會否動用交易所得款項在中港兩地進行併購,和記電訊(215)執行董事兼行政總裁胡超文僅表示,暫無併購計劃,會尋求本地及海外投資機會。
當被問及和電在本地流動通訊業務市場的優勢,胡超文稱,競爭對手主要為中資及本地營運商,而集團在海外地區均有電訊業務,為其獨特優勢。有分析員追問,若集團併購流動通訊業務,是否仍能夠符合通訊局(OFCA)的併購指引,胡超文指,董事會未有論及相關事宜,若有併購計劃會再研究。
當被問到2G頻譜重拍及發展5G所需成本,財務總裁鄭慧善稱,目前政府尚未釐訂收費基準及5G發展計劃,難以估計所需費用。
有與會分析員指,電話會議內容並無驚喜,惟胡超文開首未有提及派發特別息事宜,估計集團或有潛在收購目標,「成單交易有145億,當佢發展5G同2G頻譜重拍大概都係20億,減埋45億元負債,仲有80億剩,佢又無特別提派特別息,應該係有啲target想買。」
賣完固網唔知想買咩
香港mobile有 CSL , SMT , CMHK
作者: 大玩偶 時間: 2017-8-3 12:23
早排入左隻 215 , 彈都唔彈下 ,
上次 老董賣隻船彈到七彩

作者: 冷 時間: 2017-8-3 13:46
等派特別息?應該下年先會講有冇
佢有咁大筆CASH真係唔知會買乜
作者: 大玩偶 時間: 2017-8-3 15:46
咁就死得啦.... 諗住佢點到彈返 6~7 成之後走人 ,
點知賣盤消失一出 , 到宜家仙都唔仙下

唯一解釋係接貨果個無 李+X 咁有料.... 無人睇好佢

作者: 冷 時間: 2017-8-3 16:48
回覆 89# 大玩偶
最醒係當年50億買HKBN間基金公司
作者: licson 時間: 2017-8-3 22:03
回覆 54# rickywk
其實 HKBN 都有線入 HKEx 嘅,詳情可以係 HKEx 網站搵到
作者: 冷 時間: 2017-8-4 11:47
霍建寧:和電香港售固網業務資金用作投資
和電香港早前公布以約145億元出售固網業務,長和聯席董事總經理霍建寧在分析員會議上表示,出售所得資金將用作投資,如果沒有合適投資對象,不排除會派發特別股息。
霍建寧指,零售業務仍然維持每年開店1000間的目標,集團會繼續物色收購機會,但認為價格太高而協同效應低。
他又指,在電訊業務收購目標,仍傾向在同一個市場進行併購,如有機會就會提出收購。
另外,有分析員問到會否回購長和股份,副主席兼聯席董事總經理李澤鉅表示,要視乎市場實際情況而定。
作者: rickywk 時間: 2017-8-4 13:31
HKBN入唔到SDNet/2
http://www.hkex.com.hk/eng/marke ... t%20Information.pdf
作者: colaa 時間: 2017-8-5 01:11
外國當然買唔到和記,佢都唔係做零售市場,佢係賣嘢畀其他ISP架。美州歐州都有。
[attach]2002287[/attach]
http://as-rank.caida.org/?mode0= ... able-details=simple
作者: 1q1q1q 時間: 2017-8-5 02:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2017-8-5 22:09
回覆 94# colaa
[attach]2002499[/attach]
淨係講台灣,佢都有條10G番香港
作者: fireeye 時間: 2017-8-12 00:46
最驚佢地出手.到時起個綱絡長城就玩完了!
作者: fung0929 時間: 2017-8-12 10:42
AAAAA啦應該

