Board logo

標題: 係大陸已經用唔到pptp vpn? [打印本頁]

作者: redcarcar    時間: 2017-1-24 22:49     標題: 係大陸已經用唔到pptp vpn?

上兩個月開始,駁唔到香港屋企router 個pptp vpn
作者: r1h62    時間: 2017-1-24 22:57

大陸政府已說明,到2018年3月31日,所有VPN都要封殺,現在清場中。聯通,天威,長城网絡仍能用pptp, 但相信不久以後都會封
作者: redcarcar    時間: 2017-1-24 23:22

大陸政府已說明,到2018年3月31日,所有VPN都要封殺,現在清場中。聯通,天威,長城网絡仍能用pptp, 但相信 ...
r1h62 發表於 2017-1-24 22:57



    用緊聯通,近幾個月都唔得了
作者: 雯雯    時間: 2017-1-24 23:33

用緊聯通,近幾個月都唔得了
redcarcar 發表於 2017-1-24 23:22


聯通PPTP唔得, 其他暫時仲得.
作者: uKernel    時間: 2017-1-24 23:35

乜唔係話自行組建同租用未有申請VPN係違法行為,而家先行整頓ISP,CDN ,VPN等供應商,再加上國外註册DOMAIN如未在國内申請重新註册,ISP不能提供連接。只需一等DOMAIN註册得差不多,便可以玩whitelist互聯,如果走到那-步,只能用返modem上網了。

via HKEPC Ionic Reader v1.5.1 - Android
作者: uKernel    時間: 2017-1-24 23:35

乜唔係話自行組建同租用未有申請VPN係違法行為,而家先行整頓ISP,CDN ,VPN等供應商,再加上國外註册DOMAIN如未在國内申請重新註册,ISP不能提供連接。只需一等DOMAIN註册得差不多,便可以玩whitelist互聯,如果走到那-步,只能用返modem上網了。

via HKEPC Ionic Reader v1.5.1 - Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2