Board logo

標題: 問問港行/歐版aircard 790用戶,是否真係好強? [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2016-7-20 12:07     標題: 問問港行/歐版aircard 790用戶,是否真係好強?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hellfighter    時間: 2016-7-20 12:08

用緊, 但點為之強?
作者: cpk    時間: 2016-7-20 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hellfighter    時間: 2016-7-20 12:25

我用人仔台卡. 接收好過我直接插卡入 iPad mini 2 同 Z4T.
作者: cpk    時間: 2016-7-20 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2