作者: cpk 時間: 2016-7-20 12:07 標題: 問問港行/歐版aircard 790用戶,是否真係好強?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hellfighter 時間: 2016-7-20 12:08
用緊, 但點為之強?
作者: cpk 時間: 2016-7-20 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hellfighter 時間: 2016-7-20 12:25
我用人仔台卡. 接收好過我直接插卡入 iPad mini 2 同 Z4T.
作者: cpk 時間: 2016-7-20 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
