作者: rhythm 時間: 2016-5-3 11:32 標題: 唐樓PCCW 8m 點樣加速上傳?
本帖最後由 rhythm 於 2016-5-3 11:36 編輯
唐樓PCCW HKD298 仲有11個月約
8Mbps
0.8Mbps
下載我都可以接受平均500kb/s
但upload真系想死 50kb/s
連remote desktop 都lag
upload我唔需要太快, 只要夠150kb/s 我都心滿意足
各位師兄有咩好提議?
sim 卡 (upload )+ 現有pccw (download) ?
但點樣玩?
作者: peter_chan 時間: 2016-5-3 11:44
唐樓PCCW HKD298 仲有11個月約
8Mbps
0.8Mbps
下載我都可以接受平均500kb/s
但upload真系想死 50kb/s
...
rhythm 發表於 2016-5-3 11:32
技術上應該做唔到同一個application 分開2線做upload及download。
你話remote desktop﹐盡可能唔用16bit color。用16-bit color 少少窒﹐只好接受。
如果你話要remote print野﹐你才想死

作者: Comeon 時間: 2016-5-3 11:59
如果係大陸仲可以玩所謂「雙撥」或「多撥」黎加速
係香港好多年前已經唔得,不過之前有CHING 講過如果你同時有 now TV account 既話係好似得
作者: KinChungE 時間: 2016-5-3 12:03
問下有冇i-Cable?
有既話用佢upload最少都有1xxKB/sec
作者: rhythm 時間: 2016-5-3 12:08
問過icable,無覆蓋, 唉已經心灰意冷, 就算買duo wan router,申請多一條線都系唔會有太大改善...............
作者: vibu 時間: 2016-5-3 12:12
唐樓唔使諗喇, 我硬食左pccw都成十幾年...... 你如果有野急用就用手機開hotspot 行4G扔上去啦.... adsl又貴又慢....PCCW仲要獨市... XYZAF!@@&#&^*$(&)*)
作者: hardaway 時間: 2016-5-3 12:12
ADSL 係咁
你唔好有其他野UPLOAD~ UPLOAD 去到40-50K 就會拖慢埋個DOWNLOAD~
用REMOTE 如果無其他 SOFTWARE 阻住~~應該都唔會慢的~~我成日都用
作者: hkepcAndy 時間: 2016-5-3 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnliu 時間: 2016-5-3 17:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: natsu 時間: 2016-5-3 18:13
只有4G 上載方法
作者: 留白兄 時間: 2016-5-3 18:40
想開server?

作者: Brainstomer 時間: 2016-5-3 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppp2 時間: 2016-5-4 07:26
any wifi nearby?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2047404
作者: kinfaat 時間: 2016-5-4 10:12
商業寬頻,有2m 上 2m 落 甚至4m 上4m 落, 不過價錢貴d
via HKEPC Reader for Android
作者: denc 時間: 2016-5-6 05:48
我無用緊PKKW,但理論上可以用Dualwan將4G電話卡同PKKW 8M合埋一齊用,
貴嘅Dualwan Router可以Set用邊條線UL邊條線DL,
又或者你可以平平哋淘隻Aaus N16+4G 手指已經可以玩Dualwan,
(注意:N16無得Set邊條線UL邊條線DL)
如果對UL有要求,不如直接玩4G上網啦,
PKKW 8M我兩三年前都用過,不過轉咗玩3G/4G上網已經無打算返轉頭喇!
詳情你又興趣我再講
作者: csw616472 時間: 2016-5-8 02:52
3G/4G上網咩價錢?
無限DATA?無限速?
作者: 墨塵音 時間: 2016-5-8 04:31
用4g sim上網得唔得 ?
作者: evantkh 時間: 2016-5-8 21:03
本帖最後由 evantkh 於 2016-5-8 21:05 編輯
Upstream同downstream packet唔同出口IP會有問題,最好每個application set,例如protocol。
作者: evantkh 時間: 2016-5-8 21:12
有時手機的plan的SIM只可以插落手機用,可以tethering但唔可以直接插落modem用。
這時候public IP(如ISP提供)唔可以直接派落個router度,變左要從手機set NAT forwarding rules,要root機同埋自己用iptables防火牆規則,普通用戶未必應付到。
至於modem plan,問題係冇無限。
作者: denc 時間: 2016-5-9 10:48
本帖最後由 denc 於 2016-5-9 10:56 編輯
我就用緊數碼通,$188 3G無限DATA無限速,但唔可以BT,詳情自已去other phone版搵啦!
作者: denc 時間: 2016-5-9 10:52
以我所知,我用過嘅無限Plan都無依個問題,只要個Plan可以tethering,喺router Set啱APN就得.
作者: denc 時間: 2016-5-9 10:56
其實玩得3G/4G上網,都唔駛用條PKKW 8M架喇!
PKKW 8M好過3G/4G上網可能只有打機ms快啲,同無限制BT囉!
作者: evantkh 時間: 2016-5-9 18:54
3G/4G BT有甚麼問題?限速還是block左port還是deep packet scan?
作者: evantkh 時間: 2016-5-9 18:58
smartone而家無限plan唔可以直接張SIM插落modem。
作者: denc 時間: 2016-5-10 05:17
本帖最後由 denc 於 2016-5-10 05:22 編輯
有啲Plan block咗BT唔到,有啲Plan仲衰,一Check到你BT就限速,要下個月先解返!
作者: denc 時間: 2016-5-10 05:22
本帖最後由 denc 於 2016-5-10 05:29 編輯
你用緊?
我用緊數碼通,直插U320 4G 手指 + Asus N16 Router/華為 E5375 Pocket Wifi都無問題喎!
我個Plan應該係"電話"Plan,
但反而張卡我"從來未試過"喺電話用!
而你講嘅情況,我好似無聽other phone版嗰面有師兄講過喎!
作者: C-Leung 時間: 2016-5-10 09:09
回復 26 #denc
前排有人話smt lock咗堆華為usb modem imei,先前嘅手機無限plan已經用唔到落usb modem, 唔知真定假
作者: evantkh 時間: 2016-5-10 17:45
回復 denc
前排有人話smt lock咗堆華為usb modem imei,先前嘅手機無限plan已經用唔到落usb modem, 唔知真 ...
C-Leung 發表於 2016-5-10 09:09
要block其實有辦法block得徹底啲,就係直接叫用戶提供IMEI號碼activate佢個account。
作者: C-Leung 時間: 2016-5-10 18:53
回復 28 #evantkh
如果咁做,會帶來好多不便,實俾客嘈到爆
作者: evantkh 時間: 2016-5-10 18:58
如果簽新約時先叫客戶提供就似乎會唔覺
作者: C-Leung 時間: 2016-5-10 19:00
回復 30 #evantkh
咁個客要換機點算?下下都要落門巿搞?
作者: evantkh 時間: 2016-5-10 19:02
你用緊?
我用緊數碼通,直插U320 4G 手指 + Asus N16 Router/華為 E5375 Pocket Wifi都無問題喎!
我個Plan ...
denc 發表於 2016-5-10 05:22
SmarTone唔係所有手機plan都有呢個限制,但就同全速或限速plan冇關,要睇用戶用緊果個合約。
作者: evantkh 時間: 2016-5-10 19:06
叫用戶上網declare機型同埋IMEI
有韓國SIM係咁,唔知而家有冇改
美國CDMA台用LTE手機都要去台activate果部機先用得
作者: C-Leung 時間: 2016-5-10 19:28
回復 33 #evantkh
So?外國work唔代表hk work
投訴之都唔係浪得虛名
我join個手機plan,點解要因為部份濫用嘅人而要麻煩到自己?一開波就要帶機activate一回事,好地地突然話要玩activate,真係大部份人都接受到?
其實簡單d,block咗可以上到電腦版網頁apn,block埋bt,咁又work唔work?
作者: evantkh 時間: 2016-5-11 01:33
本帖最後由 evantkh 於 2016-5-11 01:45 編輯
現在只講$200以上果啲4G全速︰
而家唔係唔可以tethering,而係唔可以直接張SIM插入modem,block APN同埋user agent冇意思,不過而家好似係無限data先有呢個限制。
至於BT,上載同下載頻寬係流動數據入面係獨立的,除非用TD-LTE。
如果講甚麼叫濫用,可能會惹來爭議,預先從主要品牌攞定IMEI就可以減少好多手續,其餘先直接帶機activate量度screen size冇得爭議。
不過可能外國啲ISP一開始因為技術原因(例如CDMA台)就要activate先用得,可能用戶唔覺會有問題,或者可能好興定制機或根本只有定制機,再加上入口稅,用甚麼device電訊商可能都好清楚。
作者: kennylam777 時間: 2016-5-11 02:16
本帖最後由 kennylam777 於 2016-5-12 12:47 編輯
技術上應該做唔到同一個application 分開2線做upload及download。
你話remote desktop﹐盡可能唔用16bit ...
peter_chan 發表於 2016-5-3 11:44
做到的.......但好貴
ADSL * n 條都係有限速度同有限流量, 租一部最平有埋中國優化嘅VPS, 百幾蚊一個月, 做OpenVPN兼NAT server。
之後, 要用唔同ADSL線各出一條OpenVPN tunnel, 唔同Private IP嘅subnet, 應該得RouterBoard做得好
之後, 再用equal weight將tunnel流量做source based polcity routing, 例如 0.0.0.0/0嘅next-hop分成2個OpenVPN嘅出面。
由於分流前冇用到NAT, 所以可以packet-by-packet咁去disturbute去唔同tunnel, 去到VPS度先集合返再出街, 即係話, 得1條TCP都做到1+1效果。
例如咁
VPS:
WAN: 1.2.3.4 (Public)
Tunnel 1 IP: 192.168.1.1/30
Tunnel 2 IP: 192.168.2.1/30
iptables : MASQUERADE for source=192.168.88.0/24
RouterBoard
WAN1: 2.3.4.5
WAN2: 2.3.4.6
Tunnel 1 IP: 192.168.1.2/30
Tunnel 2 IP: 192.168.2.2/30
LAN Subnet: 192.168.88.0/24
開個新mark for gateway, 令到192.168.88.0/24出去0.0.0.0/0嘅route如下
RouterBoard
192.168.88.0/24 -> 0.0.0.0/0 via 192.168.1.1 weight 1
192.168.88.0/24 -> 0.0.0.0/0 via 192.168.2.1 weight 1
當然VPS都要做手腳。
VPS:
All -> 192.168.88.0/24 via 192.168.1.2 weight 1
All -> 192.168.88.0/24 via 192.168.2.2 weight 1
我自己試過, 咁嘅玩法係可以將兩條線1+1咁加埋, 上下行都得, 但堅係煩, 而且兩條ADSL都好貴。
如果有人已經有兩條ADSL, 又有興趣一試, 我可以借出server同RouteBoard router, 帶上門試一次。
作者: evantkh 時間: 2016-5-11 06:46
本帖最後由 evantkh 於 2016-5-11 07:16 編輯
睇落仲貴過用流動。
作者: kchouse 時間: 2016-5-12 13:45
好似唔多實際咁
作者: kennylam777 時間: 2016-5-12 14:07
回復 38 #kchouse
兩條ADSL已經好唔實際
via HKEPC Reader for Android
作者: evantkh 時間: 2016-5-12 17:09
我覺得2*1Gbps都唔實際,因為出面揾個2 Gbps server分分鐘貴個商業寬頻線。

