Board logo

標題: [開箱] RT-AC88U開箱 [打印本頁]

作者: mingak4477    時間: 2015-12-6 20:56     標題: RT-AC88U開箱

比我想像中大部要搵位安置佢 不過有8個位好正岩晒我玩串流播放
作者: Miipp    時間: 2015-12-6 21:21

好阻地方. 本身已經好橫重要兩邊再申多條大天線
作者: st2013hk    時間: 2015-12-6 21:30

ching速度怎樣?
作者: GTOMDWalkman    時間: 2015-12-6 21:32

師兄,請問有冇發覺個admin page有時會欄欄哋?要reload先出得哂…
作者: mingak4477    時間: 2015-12-6 21:40

回覆 4# GTOMDWalkman


    冇
作者: 硬件法師    時間: 2015-12-6 21:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigcat667    時間: 2015-12-6 21:48

8 ports    好正,問下買咗幾錢呢

via HKEPC Reader for Android
作者: 硬件法師    時間: 2015-12-6 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mingak4477    時間: 2015-12-6 23:09

回覆 8# 硬件法師

C兄好有要求不過我用來串流聽歌
作者: 硬件法師    時間: 2015-12-6 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slkgtr    時間: 2015-12-6 23:13

本帖最後由 slkgtr 於 2015-12-6 23:17 編輯

本來買左, 但PORT 5 6 7 8 唔係同 1 2 3 4 同一個SWITCH, 係由一絛1G SHARE   有冇人知

https://www.broadcom.com/product ... reless-lan/bcm47094

BCM47094

Integrated 5 port 10/100/1000 BASE-TX Ethernet transceivers
作者: 蔚晴    時間: 2015-12-6 23:24

Ching, 幾錢?
作者: tatgor    時間: 2015-12-7 00:07

回覆 1# mingak4477


    好型棍....
暗紅底
作者: kofz    時間: 2015-12-7 00:20

本來買左, 但PORT 5 6 7 8 唔係同 1 2 3 4 同一個SWITCH, 係由一絛1G SHARE   有冇人知



BCM47094  ...
slkgtr 發表於 2015-12-6 23:13


    即係router+switch二合一?其實有乜分別?
作者: davidtommy    時間: 2015-12-7 00:27

支持開箱。。。。唔明後4個係用1GB分流?
作者: kan2816    時間: 2015-12-7 01:41

本帖最後由 kan2816 於 2015-12-7 01:45 編輯

我前日都買左~
但係佢個所謂5G收得好弱下~
重有佢入面有個叫WTFast都唔係隻隻game都支援既~
我前晚起中央田到買$2099
作者: 測試部    時間: 2015-12-7 01:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kan2816    時間: 2015-12-7 01:53

大拿拿2000元都咁差質數 ???
測試部 發表於 2015-12-7 01:48

可能我唔識set掛~但係佢2.4G果下野就收得好好真係睇youtube好快~唔洗等~
作者: moonless    時間: 2015-12-7 07:25

BCM47094

Integrated 5 port 10/100/1000 BASE-TX Ethernet transceivers  ...
slkgtr 發表於 2015-12-6 23:13



RGMII expander ports

http://www.realtek.com/products/ ... nn=4&ProdID=296

RTL8365MB

Layer 2 Managed 4+1-Port 10/100/1000M Switch Controller

For specific applications, the RTL8365MB supports an extra interface that could be configured as a GMII/RGMII/MII interface.
作者: dipsy    時間: 2015-12-7 08:10

喜歡後面muso多D
作者: fallout8    時間: 2015-12-7 08:16

我前日都買左~
但係佢個所謂5G收得好弱下~
重有佢入面有個叫WTFast都唔係隻隻game都支援既 ...
kan2816 發表於 2015-12-7 01:41


5G個"穿牆"能力好差下,師兄話5G訊號差果個位有冇牆隔住?
作者: Botti    時間: 2015-12-7 08:31

本帖最後由 Botti 於 2015-12-7 08:36 編輯
本來買左, 但PORT 5 6 7 8 唔係同 1 2 3 4 同一個SWITCH, 係由一絛1G SHARE   有冇人知



BCM47094  ...
slkgtr 發表於 2015-12-6 23:13


88U 係咪行 MU-MIMO ?
唔係, 買 87U + 8 port switch 平過佢 + 多 2 個 port 用
作者: Botti    時間: 2015-12-7 08:36

可能我唔識set掛~但係佢2.4G果下野就收得好好真係睇youtube好快~唔洗等~ ...
kan2816 發表於 2015-12-7 01:53


2.4G 穿牆部部都強 + 啦
牙石 5G 穿牆弱唔係單一, 不過某型號行行下消失個下先頂癮.
新 FW - 消失次數少左啫
作者: fallout8    時間: 2015-12-7 10:06

88U 係咪行 MU-MIMO ?
唔係, 買 87U + 8 port switch 平過佢 + 多 2 個 port 用
Botti 發表於 2015-12-7 08:31


88U同87U個MU-MIMO重係Disable緊, 要等firmware開.

87U個Quantenna chipset全世界都係道小緊,重叫人去送死
作者: kan2816    時間: 2015-12-7 10:28

5G個"穿牆"能力好差下,師兄話5G訊號差果個位有冇牆隔住?
fallout8 發表於 2015-12-7 08:16

只係有房門隔住,入到間房就收行一格
作者: Botti    時間: 2015-12-7 10:43

本帖最後由 Botti 於 2015-12-7 10:55 編輯
88U同87U個MU-MIMO重係Disable緊, 要等firmware開.

87U個Quantenna chipset全世界都係道小緊,重叫人去送 ...
fallout8 發表於 2015-12-7 10:06


要搵人陪丫嗎
HEA 王吹左一輪閃左, 重以為佢閉關修煉出新 FW
作者: fallout8    時間: 2015-12-7 11:08

只係有房門隔住,入到間房就收行一格
kan2816 發表於 2015-12-7 10:28


甘唔係好正常wor,我果部88u個5g全屋收爆.......

你之前果隻router係果個位係唔係都係收得一格?
作者: moonless    時間: 2015-12-7 11:29

88U 係咪行 MU-MIMO ?
唔係, 買 87U + 8 port switch 平過佢 + 多 2 個 port 用
Botti 發表於 2015-12-7 08:31



87U & 88U都係MU-MIMO Ready.

區別係Broadcom MU-MIMO Firmware應該會係年底嗰陣放出,Quantenna就仲未有消息.
作者: kan2816    時間: 2015-12-7 11:33

甘唔係好正常wor,我果部88u個5g全屋收爆.......

你之前果隻router係果個位係唔係都係收得一格? ...
fallout8 發表於 2015-12-7 11:08

我之前一直都無用router,直出1000M落部電腦到,不過唔知關唔關我電話事?我目前手機係用2年幾前的LG Pro,對比我舅父部samsung note 5就收爆哂
作者: MobyDick    時間: 2015-12-7 13:02

如果香港代理入AC3100,就算接收冇另一牌子好我都會考慮入Asus,因為Asus-wrt, 但係最衰冇Import 4-port嗰隻,Realtek lan controller真係冇乜興趣!
作者: sunny0080    時間: 2015-12-7 13:23

用蟹仔真係on9到震,一早有人試左佢port 5到8效能垃圾到爆
作者: simonlorhk    時間: 2015-12-7 13:26

MU-MIMO, Quantenna chipset, 真的要想想!
作者: wch922    時間: 2015-12-7 14:39

AC3100好評過 88u
作者: danny9428    時間: 2015-12-7 14:40

原來牙石借router推WTFast....
作者: x_man99    時間: 2015-12-7 14:46

都系比较中意之前 AC68设计,放平左之后觉得唔感瘦身。
哈哈,系大陆之前11月11已经有预售了,最近看到唔少人开箱,最重要多了双路链路的,双千兆带宽
作者: 病態賭徒    時間: 2015-12-7 14:49

本來買左, 但PORT 5 6 7 8 唔係同 1 2 3 4 同一個SWITCH, 係由一絛1G SHARE   有冇人知



BCM47094  ...
slkgtr 發表於 2015-12-6 23:13



    即係port 5->port 8用來做乜?  DLNA / PS4?
作者: seasky    時間: 2015-12-7 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2015-12-7 18:39

甘唔係好正常wor,我果部88u個5g全屋收爆.......

你之前果隻router係果個位係唔係都係收得一格? ...
fallout8 發表於 2015-12-7 11:08



咁都要睇下間屋有幾大先知分別嘅
作者: kadon    時間: 2015-12-7 18:45

應該唔係咁多人要8 port 都 giga 吧?

NAS, Desktop......?

ip cam, smart tv 等, 如有 100M 應該夠晒. ...
seasky 發表於 2015-12-7 17:44



    EPC文書機 NAS 電視 播片盒仔 PS4 XBONE  擴音機 etc
作者: wrigley    時間: 2015-12-7 18:55

請問8 port 是否全有 link aggregation功能。
Thx
作者: kofz    時間: 2015-12-7 21:04

即係port 5->port 8用來做乜?  DLNA / PS4?
病態賭徒 發表於 2015-12-7 14:49

我用緊24 port switch
作者: Miipp    時間: 2015-12-7 21:10

咁都要睇下間屋有幾大先知分別嘅
kadon 發表於 2015-12-7 18:39


如果富貴有間大大屋, 跟本唔使靠一隻 router 仔去硬頂
作者: seasky    時間: 2015-12-7 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2015-12-8 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hksubway    時間: 2015-12-8 11:11

師兄隻NAIM上面放咁多野, 好多SK-II
作者: 腦電波    時間: 2015-12-8 16:04

樓主,有冇測試report 的具體數字參考下?

因爲大陸好多網站對 AC88U評價都好差
作者: ameos    時間: 2015-12-8 16:30

好鬼型 幾錢?
作者: mingak4477    時間: 2015-12-8 18:06

回覆 45# hksubway


    我都唔想
作者: mingak4477    時間: 2015-12-8 18:07

回覆 46# 腦電波


    對我來有型就得
作者: mingak4477    時間: 2015-12-8 18:07

回覆 47# ameos


$   2099
作者: mingak4477    時間: 2015-12-8 18:11

回覆 16# kan2816


    我間屋9百幾尺 5g收得好強 部野放係尾二間房
作者: 高登天后    時間: 2015-12-8 18:11

好想睇下VPN Server嘅效能
作者: x28    時間: 2015-12-8 21:45

still wonder ac87U or 88U
which one have less bad comment?
作者: kchouse    時間: 2015-12-9 14:44

師兄隻NAIM上面放咁多野, 好多SK-II
hksubway 發表於 2015-12-8 11:11



比女主人補養
作者: keemic77    時間: 2015-12-10 22:26

no stock from Jumbo tonight.
作者: krispc    時間: 2015-12-10 22:29

Ching, 幾錢?
蔚晴 發表於 2015-12-6 23:24



    2099
作者: krispc    時間: 2015-12-10 22:31

我前日都買左~
但係佢個所謂5G收得好弱下~
重有佢入面有個叫WTFast都唔係隻隻game都支援既 ...
kan2816 發表於 2015-12-7 01:41



    我都買左,都接受到既~
作者: krispc    時間: 2015-12-10 22:35

只係有房門隔住,入到間房就收行一格
kan2816 發表於 2015-12-7 10:28



    有冇咁差呀,你屋企幾大呀
作者: kan2816    時間: 2015-12-10 22:46

有冇咁差呀,你屋企幾大呀
krispc 發表於 2015-12-10 22:35

5百幾尺到~不過已證實係我手機問題~我用i pad 又收得好好喎~
作者: akira228    時間: 2015-12-13 11:05

5百幾尺到~不過已證實係我手機問題~我用i pad 又收得好好喎~
kan2816 發表於 2015-12-10 22:46

朋友 , 請問你部手機係唔係 SONY ?
我用 AC87U , 係房~ Z3 , Z5P同 Z4 tablet , 都收得好差好差 , 但係部 iphone 6 就收得好好, 請問會唔會有方法解決到 ? 謝謝~
作者: kan2816    時間: 2015-12-13 12:01

朋友 , 請問你部手機係唔係 SONY ?
我用 AC87U , 係房~ Z3 , Z5P同 Z4 tablet , 都收得好差好差 , 但係部  ...
akira228 發表於 2015-12-13 11:05

我係用LG PRO,我但我都搵唔解決方法,唯一就係換手機
作者: kofz    時間: 2015-12-13 17:53

朋友 , 請問你部手機係唔係 SONY ?
我用 AC87U , 係房~ Z3 , Z5P同 Z4 tablet , 都收得好差好差 , 但係部  ...
akira228 發表於 2015-12-13 11:05


    試下轉地區同 channel
作者: EVIS    時間: 2015-12-13 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2015-12-13 23:10

全場無貨
個人估計係賣咗ASUS RT-AC3200先
作者: chromechan    時間: 2015-12-13 23:11

回覆 63# EVIS

其實唔難

因為我用緊87U,然後一幅磚牆,一幅主力牆都仲收得清清楚楚 with Z5P
作者: akira228    時間: 2015-12-13 23:13

唔該哂,幾位朋友咁解答。
Channel 我試過轉,都係無乜幫助,但係地區我唔識轉,朋友請問可以指教一嗎?
5G<<<< 好老實。我諗都無過可以係房用到,最近 router 間房,只係隔一塊木板,都只係收得一格,仲要係好唔穩定
樓主,sorry...騎刧左你個post
作者: EVIS    時間: 2015-12-14 03:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2015-12-14 09:43

回覆 67# EVIS
5G有啲乜嘢bug?
同埋Z5P未試過勁食電,不過聽過Google Play Service會搞到勁食電clear 咗cache就基本上解決,不過我未遇過
作者: chromechan    時間: 2015-12-14 09:45

回覆 66# akira228
轉地區,好似係轉時區,姐係你要由GMT+8,轉去GMT-8
另外單單係發射勁係冇用,你要雙管齊下,接收好先得
作者: arpathk    時間: 2015-12-14 10:09

用LINN黎墊
作者: EVIS    時間: 2015-12-14 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Faygo    時間: 2015-12-14 12:55

回覆 71# EVIS

我用Nexus 6P 搭87U 行5G 有同樣問題, 行2.4G就無事, 吹漲左
作者: chromechan    時間: 2015-12-14 13:15

回覆 71# EVIS

未試過
睇嚟有人隻臭手轉咗比你
作者: EVIS    時間: 2015-12-14 13:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Faygo    時間: 2015-12-14 14:29

岩岩再睇佢官網, 部87U喺11號有新Firmware, 但都未係fix, 只係話workaround for android power drain issue

今晚試下先
作者: 鱷魚    時間: 2015-12-14 18:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2015-12-20 18:34

我都啱啱俾心魔戰勝
買咗AC88U
作者: 556556bt    時間: 2015-12-21 01:46

其實現在有無四天線既CLIENT配合?大部都係雙天線,咁四條天線實際有咩用處
作者: kadon    時間: 2015-12-21 12:27

其實現在有無四天線既CLIENT配合?大部都係雙天線,咁四條天線實際有咩用處 ...
556556bt 發表於 2015-12-21 01:46


呢隻?
    http://www.asus.com/tw/Networking/EAAC87/
作者: 556556bt    時間: 2015-12-21 12:52

呢隻?
kadon 發表於 2015-12-21 12:27



    呢隻係CLIENT?好係係個BRIDGE/AP喎。即係多隻AC87 without LAN.
大部份WI-FI CLIENT都係單天線(手機),NB先多雙天線(現在NB AC都單春起來)。所以多過2x2MIMO 除左加強 antenna diversity,改善 之外。對速度提升未必有好顯著既幫助。

再者香港家屋面積細,WI-FI訊號係環形傳播,多幾枝天線係同一點收發,我諗個都係差唔多。若果個位係因為厚牆BLOCK住左收唔到就係收唔到。換過個擺放位置或者加多個隻AP係死位仲好過。
作者: chunghklk    時間: 2015-12-22 20:23

今日全場差唔多都返左貨 最後係中X田現金價199x
作者: utata    時間: 2015-12-23 16:23

請問AC88U的覆蓋範圍比AC68U好嗎?
作者: wrigley    時間: 2015-12-23 21:51

等佢跌到1700就入貨
作者: fallout8    時間: 2015-12-24 11:51

http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-reviews/32910-asus-rt-ac88u-dual-band-wireless-ac3100-gigabit-router-reviewed

SNB個Review出左。
作者: x27767589    時間: 2015-12-24 16:25

ac88u覆蓋範圍超勁 係12樓落到地下都仲收到
作者: leon_uk    時間: 2015-12-28 13:30

Ching AC88u 可唔可以掛牆??? 想入但冇咁多位平放
作者: curtis1008    時間: 2015-12-28 13:38

回覆 86# leon_uk

可以掛牆,但要用較長既釘。機身有兩個掛牆孔,但用兩塊橡膠蓋住,要拆左先掛到。
作者: keemic77    時間: 2015-12-28 15:38

人地Netgear都出了MU-MIMO firmware update. Asus 仍沒有聲氣...
作者: 病態賭徒    時間: 2015-12-29 14:31

現在用緊n65u, set了好多Mac Address同Port Forward,
如果買了ac88U, 可不可以backup n65u個setup, restore 在ac88u用?

btw, 用PCCW 1000M 可以食到幾多?

Thxxxx
作者: fallout8    時間: 2015-12-29 15:12

現在用緊n65u, set了好多Mac Address同Port Forward,
如果買了ac88U, 可不可以backup n65u個setup, restore ...
病態賭徒 發表於 2015-12-29 14:31


你可以睇下N65U有冇依個功能
http://event.asus.com/2012/nw/du ... Backup_Content.html
作者: 病態賭徒    時間: 2015-12-29 15:48

你可以睇下N65U有冇依個功能
fallout8 發表於 2015-12-29 15:12



    yes, it has..

so ok?
作者: fallout8    時間: 2015-12-29 17:13

yes, it has..

so ok?
病態賭徒 發表於 2015-12-29 15:48


我都未試過.....
作者: skywavez    時間: 2015-12-30 16:05

你有冇食5G BUG, Z5P會食電
已証實是牙石問題, 等fix
EVIS 發表於 2015-12-14 03:25



    Nexus 6用戶揮手
作者: 病態賭徒    時間: 2015-12-30 16:39

我用N65U都有呢個表現, AC88U估計ok掛


作者: EVIS    時間: 2015-12-30 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2015-12-30 16:59

近排又冇事,我未得閒up fw
可能stamina發揮到佢功能
EVIS 發表於 2015-12-30 16:54



    禽晚up左上3.0.0.4.378_9460都係咁
作者: EVIS    時間: 2015-12-30 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywavez    時間: 2015-12-30 17:12

因為講明呢個唔是fix 5G問題,但我近排都冇再食電我就冇理佢啦
EVIS 發表於 2015-12-30 17:06



    其實我都係近日先察覺個問題
    今晚試下行2.4睇睇仲有冇倒水





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2