Board logo

標題: 在藍田科匯電腦買了EasyN IP Cam第二日就壞左 [打印本頁]

作者: comingup71    時間: 2015-9-4 00:41     標題: 在藍田科匯電腦買了EasyN IP Cam第二日就壞左

本帖最後由 comingup71 於 2015-9-8 00:37 編輯

9月1日在科匯電腦[科匯(香港)有限公司]買了EasyN IP Cam,
晚上SET好曬,第二日朝早就失靈,按RESET都吳OK。
購買時,店員A說KEEP單和PACKING,7日有壞包換,
所以9月2日晚我即去科匯換機,但店員A不在,店員B(較肥的)就
指住張單D細字講無得換,要自己返代理修理。

哩件事令我覺得:
1.EasyN IP Cam的品質可能好差,D產品第日就壞?!
2.科匯(香港)有限公司可能出售有問題的產品。
3.第三點就可以肯定是科匯(香港)有限公司的店員吳老實,明明無7日有壞包換,就不應該欺騙顧客(當然作為顧客的我無去看清單據條款亦不精明,唯有上黎分享下)


9月7日更新:
1.代理今日回覆我可以安排換新貨(我就約定周末),亦會聯絡科匯商討事件,代理也老實表示只會提供意見,並沒有權過問店鋪營商手法。
2.EasyN香港代理算是不錯,回覆頗快(上周五致電投訴,本星期一CALL BACK我),亦很合理(讓我換新貨)
3.至於科匯電腦[科匯(香港)有限公司],基於該店員口頭承諾失實,不負責任,而且登記代理的店名(FORWARD COMPUTER LIMITED)和發票店名(FORWARD HK LIMITED)不符,我絕不會再光顧,其他CHING要去幫親,真係要考慮清楚。
4.雖然我無力令科匯電腦換新貨俾我,但透過討論區既分享,起碼俾大家認識此店的不良營商手法。


[attach]1823910[/attach]
作者: shingzhk    時間: 2015-9-4 00:42

呢到唔係銷毀會, 你投訴信send錯地方
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 00:51

請留意第3點,本人並非投訴(,志在分享,等CHING去買有關產品或者去有關店鋪購買前,做為一個參考。

我下次會去返相熟而單據又寫明3日或7日有壞包換的鋪頭。
作者: NeTZoO    時間: 2015-9-4 01:35

其實品質好要用幾耐唔壞至可以叫係好?
如果真係品質好就包你唔壞,完全唔駛購後維修啦,比一年保用你,其實可以2睇!

間舖1日壞左都唔肯換比人,你仲可以放過佢??
作者: 霸刀    時間: 2015-9-4 01:40

藍田科匯電腦出晒名臭串,打個電話問下野都好無禮貌, 好似阻住佢做生意甘,成日在price.com報價報得好平吸引人,但實際係無貨。
作者: hofct    時間: 2015-9-4 02:22

藍田科匯電腦真係出晒名,算你唔好彩。

我係你會寫定封投訴信,上代理維修時,交比負責人。
作者: axeoil    時間: 2015-9-4 02:25

如果張單有寫明7日內有壞可以換, 報海關啦, 消委會冇用
作者: kofz    時間: 2015-9-4 02:41

仲衰過淘寶貨

我隻淘返泥,幾舊水,用左大半年仲好地地
作者: cyberyeah    時間: 2015-9-4 06:52

識買一定淘寶買,199人仔買回來,1080P鏡頭,用部47吋電視睇好似睇blueray咁,所以一定唔係假,270度雲台,有人行過警告,電郵立刻通知,即時會record,夜視功能,香港你比4倍價錢都一定買唔到,而且香港有呢個牌子同型號買
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 07:57

多謝各位回覆
1.張單據沒有寫明7日有壞包換
2.我都打算寫投訴信去代理及消委會,可能無咩用,但都表達下意見
作者: bighead    時間: 2015-9-4 10:13

回覆 10# comingup71


    當係教訓囉, 張單寫明冇得換要去代理, 你投訴都冇用, 亦都冇謂浪費自己時間响呢d鋪頭身上

我隻EASYN淘返來, 開左半年暫時冇事, 但佢d APP真係雞肋, 又冇update
作者: ee9861    時間: 2015-9-4 10:28

本帖最後由 ee9861 於 2015-9-4 10:30 編輯

呢間野係平, 有D仲平過SSP。
但好多貨都係冇7日包換, 要直接搵代理, 仲有佢得手寫單(鬼畫呼咁), 有D代理唔受
作者: wklie    時間: 2015-9-4 10:49

google 藍田 科匯
作者: cyrux    時間: 2015-9-4 10:53

識買一定淘寶買,199人仔買回來,1080P鏡頭,用部47吋電視睇好似睇blueray咁,所以一定唔係假,270度雲台, ...
cyberyeah 發表於 2015-9-4 06:52


可PM邊隻型號嗎?
作者: cyrux    時間: 2015-9-4 11:01

本帖最後由 cyrux 於 2015-9-4 11:05 編輯

電子產品係咁,我買moto360當時買講明即場試有問題可以開多隻,點知就係咁吾好彩,返到屋企發覺充吾到電,第二日要拎上維修,要擺低比師傅檢查,最後覆返我充電座同隻錶都有問題,成套換比我...
作者: VV    時間: 2015-9-4 11:04

可PM邊隻型號嗎?
cyrux 發表於 2015-9-4 10:53



    x2
作者: cyrux    時間: 2015-9-4 11:06

EeayN個陣維修係拎去深水埗
吾知衣家有冇變
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 12:31

而家搬去上環永亨大廈
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 12:32

回覆  comingup71


    當係教訓囉, 張單寫明冇得換要去代理, 你投訴都冇用, 亦都冇謂浪費自己時間响呢d ...
bighead 發表於 2015-9-4 10:13


但係店員A有口頭承諾7日包換wor
作者: holymoon    時間: 2015-9-4 13:03

咁揾返店員A .
作者: peacehoperisc    時間: 2015-9-4 14:25

藍田科匯 我買過 三次
兒子 買過 一 次

最貴 一次 今年 五月買 Samsung Tab4 8" wifi 版, $1399 (單開 $1799), 聯強行貨, 全港最平

我及兒子每樣買的物品都 比 黃金/高登 平, 但單上寫明無退換, 問過店員, 講有保養現場 check 貨, 但有事自己要到代理搞

我既情況係知道無 頭 7, 但貪平, 至今無事
作者: peacehoperisc    時間: 2015-9-4 14:27

多謝各位回覆
1.張單據沒有寫明7日有壞包換
2.我都打算寫投訴信去代理及消委會,可能無咩用,但都表達下意 ...
comingup71 發表於 2015-9-4 07:57



    我張單 寫明無退換
作者: tmp111    時間: 2015-9-4 14:34

回覆 9# cyberyeah
請問你買左乜牌子同型號?我都想跟你買。
作者: ee9861    時間: 2015-9-4 14:38

藍田科匯 我買過 三次
兒子 買過 一 次

最貴 一次 今年 五月買 Samsung Tab4 8" wifi 版, $1399 (單開 $17 ...
peacehoperisc 發表於 2015-9-4 14:25

三叔機保養好似唔可以手寫單
作者: peacehoperisc    時間: 2015-9-4 14:40

多謝各位回覆
1.張單據沒有寫明7日有壞包換
2.我都打算寫投訴信去代理及消委會,可能無咩用,但都表達下意 ...
comingup71 發表於 2015-9-4 07:57



    我張單, 有圖有真相

[attach]1824021[/attach]
作者: Once    時間: 2015-9-4 14:41

買過一次tp-link, 冇壞所以冇得試有冇頭七
不過個價又真係幾平......
作者: peacehoperisc    時間: 2015-9-4 14:51

[attach]1824024[/attach]
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 15:41

本帖最後由 comingup71 於 2015-9-4 15:44 編輯

已經查詢消委會,店鋪(科匯電腦)在單據寫上免責條款不代表就可以單方面免除責任,我的case是明顯的產品本身問題和店鋪的不負責任行為。
我已經向代理投訴,代理亦回應會跟進事件,承諾明日回覆我,謝謝各位brother的意見。
作者: comingup71    時間: 2015-9-4 15:51

在代理的口中又知道科匯電腦另一樣鬼鼠野:
就係在投訴通話中,代理職員同我核對店鋪(科匯電腦)名字,我的單據是寫forward hk limited,代理的記錄只有forward computer limited,好在可以對埋地址,否則真係投訴無門。

個店名都可以同代理記錄唔同,我好懷疑拿科匯電腦張單據都唔知有無保養?!
作者: mayday    時間: 2015-9-4 17:34

我喺這間買過SD Card同headphones, 都係話冇頭七。
作者: hofct    時間: 2015-9-4 23:09

已經查詢消委會,店鋪(科匯電腦)在單據寫上免責條款不代表就可以單方面免除責任,我的case是明顯的產品本 ...
comingup71 發表於 2015-9-4 03:41 PM


Good job
作者: gold    時間: 2015-9-5 09:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kccl    時間: 2015-9-5 10:26

唔係樣樣嘢現場都check 得到有冇問題,router點check

via HKEPC Reader for Android
gold 發表於 2015-9-5 09:38



    如果購買時已講明買後有問題要上代理攪, 我覺得可以接受。 如果覺得唔可以接受的, 可以選擇唔買。要平嘅代價當然要有所犧牲, 否則豐澤百老匯又點會有人幫襯!?
作者: kccl    時間: 2015-9-5 10:30

不過樓主個case 係講明 "7日有壞包換" 而真係有壞又唔換當然係有問題,而承諾7日有壞包換係店員A, 當然係搵返店員A對質
作者: nokia_5210    時間: 2015-9-5 10:35

本帖最後由 nokia_5210 於 2015-9-5 10:37 編輯

其實一件貨品七日或十四日有壞包換係邊方定既?零售商定代理?
科匯有無權自定呢?
作者: tkkhome    時間: 2015-9-5 10:40

我記得 n 年前鄭裕玲有個搬屋廣告,都係話就算張單寫明話唔洗負責都唔代表真係無責任,其實我真係好懷疑間嘢貨嘅來源,就算係賣水貨都通常有七日…
作者: ayogg    時間: 2015-9-5 11:39

多謝SHARE 黑店
去埋X登開仲好
作者: kenkwong    時間: 2015-9-5 19:20

識買一定淘寶買,199人仔買回來,1080P鏡頭,用部47吋電視睇好似睇blueray咁,所以一定唔係假,270度雲台, ...
cyberyeah 發表於 2015-9-4 06:52



    師兄,可否PM我TAOBAO LINK? 感謝
作者: 鴨仔    時間: 2015-9-5 23:11

海關會唔會受理?
作者: mayday    時間: 2015-9-5 23:50

海關會唔會受理?
鴨仔 發表於 2015-9-5 23:11

如果A店員死口否認講過,咁···
作者: maxlau1985    時間: 2015-9-6 12:29

口同鼻拗
樓主速去維修把啦
又要價錢平又要服務好只有搵淘佬
作者: 專劏土三六    時間: 2015-9-6 12:58

以我所知好多代理都唔肯畀貨佢嘅。因為佢報嘅價差不多全城最平。
價係平有無貨畀你就下回分解,卡巴斯基係唔會畀貨佢,佢尐貨都係問行家拆畀佢。
2013年佢夠膽死喺個網購度個人三年版標價$299,
全香港無人可以做到呢個價,零售商一定會向代理商投訴㗎啦。
作者: a886    時間: 2015-9-6 13:32

回覆 1# comingup71


   藍田果間野出哂名
今次真係唔知個問題
作者: maq    時間: 2015-9-7 11:40

9月1日在科匯電腦[科匯(香港)有限公司]買了EasyN IP Cam,
晚上SET好曬,第二日朝早就失靈,按RESET都吳OK ...
comingup71 發表於 2015-9-4 00:41


我上個月在深水埗某店買了EasyN 187W。

情況同樓主一樣,第一日SET好,無壞。第二日就壞左,無反應,RESET都無反應。之後去換機。原來easyn易壞不是個別事件。
作者: gold    時間: 2015-9-7 21:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maq    時間: 2015-9-7 21:34

回覆 1# comingup71



我之前係深水埗買野,問店員係咪行貨,店員話係,仲話有一年保養,KEEP單就得。點知之後去另一間店舖看到同一貨物,上面係有雷射貼紙同代理名,而我買既係無。即係我買左水貨,佢行貨當水貨賣。我影左相然後返去店鋪理論,最後退到錢。1次係買耳筒,1次係買IP CAM,兩次係唔同店舖。如果我唔係去左另一間店舖睇到唔同,我仲以為自己買既係行貨。只可以說,有些賣電腦電子產品的店舖唔老實,有時消費者再小心也有機會中招。對方有心欺騙你,真係防不勝防。
作者: Advanced Ivan    時間: 2015-9-7 21:56

回覆  comingup71



我之前係深水埗買野,問店員係咪行貨,店員話係,仲話有一年保養,KEEP單就得。點知 ...
maq 發表於 2015-9-7 21:34


咁有時一個牌子會有好幾間代理既...
作者: makmaktony    時間: 2015-9-7 23:00

識買一定淘寶買,199人仔買回來,1080P鏡頭,用部47吋電視睇好似睇blueray咁,所以一定唔係假,270度雲台, ...
cyberyeah 發表於 2015-9-4 06:52



    師兄,可否PM我TAOBAO LINK?
作者: comingup71    時間: 2015-9-8 00:12

多謝CHING回覆及分享.

我單野更新如下:代理今日回覆我可以安排換新貨(我就約了本星期六上午),亦會聯絡科匯商討事件。
作者: comingup71    時間: 2015-9-8 00:39

多謝SHARE 黑店
去埋X登開仲好
ayogg 發表於 2015-9-5 11:39


多謝建議
我無高登ID,但吳介意你們轉貼這件事,THX
作者: JP-YUEN    時間: 2015-9-8 05:25

識買一定淘寶買,199人仔買回來,1080P鏡頭,用部47吋電視睇好似睇blueray咁,所以一定唔係假,270度雲台, ...
cyberyeah 發表於 2015-9-4 06:52

跪求淘寶LINK PM!我都想換隻平靚正IP CAM!
作者: JP-YUEN    時間: 2015-9-8 05:42

本帖最後由 JP-YUEN 於 2015-9-8 05:43 編輯

講返呢間嘢,我成日返屋企都會行去睇吓,不過幫襯都係幫襯過一次⋯
又唔覺得特別有嘢,嗰次我仲係佢差唔多收舖先去,打電話問咗佢有貨就趕上去買咗隻AC-68U⋯
買嗰陣都有同我講明返到去有問題都無得攞返嚟換,要自己上代理搞⋯
So far 用到依家年幾都正正常常。

之後再買第二隻嗰陣就喺Price見唔到佢報價,變咗第二間最平喺灣仔⋯
佢仲要係有職員成盒連埋張單拎落嚟地鐵站畀你,唔係喺舖頭買,感覺仲鬼⋯
好彩又用咗成年到依家都無病無痛。
作者: PV-001    時間: 2015-9-8 11:59

回覆 9# cyberyeah

可否 pm link ? Thx.
作者: elai    時間: 2015-9-8 12:54

樓主5係幫襯A店員買野,係幫襯間舖頭買野,就算A店員賣完野畀你之後走咗,件貨有乜問題最後都係舖頭負責。
作者: issachar    時間: 2015-9-8 19:16

科匯 D 野勁平就真既... 攪到我幾次都想去幫襯... 不過原來冇 service 到咁... 平少少要受氣真係咪攪





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2