作者: Ksec 時間: 2015-9-1 11:46 標題: 而家中國D Router 平到.... AC1200 $99 人仔
本帖最後由 Ksec 於 2015-9-1 11:47 編輯
http://www.ithome.com/html/digi/173129.htm
P.S - Sorry , 唔通又係好似小米咁無 Gigabit Ethernet ??? ( 佢無寫 ) ......... 咁比 AC1200 我有 x 用。。。。
作者: wklie 時間: 2015-9-1 11:56
回覆 1# Ksec
100Mbps LAN
作者: gold2m1 時間: 2015-9-1 11:57
會唔會用用下爆炸
作者: kccl 時間: 2015-9-1 12:03
千兆WIFI
100Mbps lan
作者: lancer 時間: 2015-9-1 15:36
講99人仔又話1200ac,實系MAC1200R
v1 ROM 16M同RAM 128M,仲有PA/LNA
v2變成8M ROM同64M RAM,冇左PA,同埋換成MTK Chip...
作者: AC360 時間: 2015-9-1 17:05
P.S - Sorry , 唔通又係好似小米咁無 Gigabit Ethernet ??? ( 佢無寫 ) ......... 咁比 AC1200 我有 x ...
Ksec 發表於 2015-9-1 11:46
呢個價只係夠錢買Gigabit Switch, 可想而知佢會縮水縮成點
作者: iamgozilla 時間: 2015-9-1 17:27
個人資料的價值比硬件高好多好多, 如果唔係Google點解起勢要知你呢樣果樣, cHing別以身犯險(除非你想裝彈弓引人落搭)

作者: C-Leung 時間: 2015-9-1 20:03
有giga + 2t2r ac嘅router最平應該係totolink,特價果時大約200人仔
如果有平野+有得刷3rd party rom唔該share下
作者: 321 時間: 2015-9-2 14:58
回復 8 #C-Leung
小米mini應該係平得黎又可以刷openwrt的最佳選擇
via HKEPC Reader for Android
作者: 原明 時間: 2015-9-2 15:04
會唔會後門大開?
作者: hahawa1218 時間: 2015-9-2 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw 時間: 2015-9-2 15:14
咁D ISP 直接用中國D network equipment 根本冇得走
作者: pure_water 時間: 2015-9-2 15:29
淘咗隻MAC1200R v1當ap用,信號比TL-WR941ND強而且穩定,抵玩
作者: C-Leung 時間: 2015-9-2 19:39
回覆 9# 321
我指有giga嘅867m ac…
不過小米mini我都買咗兩張轉咗asus rom俾fd用
作者: 321 時間: 2015-9-2 19:49
[quote]回覆 321
我指有giga嘅867m ac…
不過小米mini我都買咗兩張轉咗asus rom俾fd用 ...
C-Leung 發表於 2015-9-2 19:39

請問哪裡有merlin for miwifi mino
作者: C-Leung 時間: 2015-9-2 20:07
本帖最後由 C-Leung 於 2015-9-2 20:09 編輯
回覆 15# 321
係俄仔唔係merlin(冇用過但好似係兩個唔同嘅rom來?)
http://www.right.com.cn/forum/thread-161324-1-1.html
作者: java2 時間: 2015-9-2 20:15
免費私下雲端備份
作者: gold2m1 時間: 2015-9-2 23:07
回覆 17# java2
淨係呢樣野就好值得入手
作者: 小伙子 時間: 2015-9-3 01:29
有咩無可能先 ?
qos 限速 每條wifi 128k
支援20人其實唔奇
作者: PeopleXD 時間: 2015-9-3 01:55
一陣爆炸就PK
作者: 321 時間: 2015-9-3 14:03
好似唔錯,仲開放源碼,應該無後門
作者: ben24682004 時間: 2015-9-3 18:25
唔需要,因為前門大開
via HKEPC Reader for Android
作者: 321 時間: 2015-9-3 20:50
剛剛試左,幾好用,功能又強勁
INTERNAL_PA_INTERNAL_LNA和INTERNAL_PA_EXTERNAL_LNA兩個固件,用邊個好D??
作者: C-Leung 時間: 2015-9-3 21:02
回覆 23# 321
我唔pro ga,唔明你講咩
不過見眾多rom都係華碩rom感覺最可靠(咪多得epc師兄成日講
所以先刷華碩rom,刷好咗就俾咗人
作者: yuanyue456 時間: 2015-9-3 21:03
買回來當中繼器都ok啊!
作者: 321 時間: 2015-9-3 22:03
呢個似乎唔係asus既固件,個界面都唔同,功能仲勁過官方添.
我係指個zip fille入面有兩個file,唔知兩個有咩分別
作者: missiletarget 時間: 2015-9-3 22:32
平野無好
作者: C-Leung 時間: 2015-9-3 23:07
回覆 26# 321
應該係高手base on華碩改嘅俄仔rom
玩asus機嘅人應該都識merlin同俄仔rom呢兩個第三方固件…
作者: hahawa1218 時間: 2015-9-4 09:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 321 時間: 2015-9-4 10:33
我第一次玩俄仔,以前一直以為俄仔=merlin
作者: 小伙子 時間: 2015-9-4 11:23
有既 咁多天線, 實好過 newwifi ,小米mini
當然 熱量同 用電量都一樣高過佢地
作者: C-Leung 時間: 2015-9-4 18:50
本帖最後由 C-Leung 於 2015-9-4 19:03 編輯
回覆 30# 321
第一次玩俄仔x2
我之前都以為俄仔=merlin
前排問師兄先知唔同
作者: aabbccdd92 時間: 2015-9-4 21:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: City-LM 時間: 2015-9-4 23:45
送都唔用
via HKEPC Reader for Android
