Board logo

標題: 而家中國D Router 平到.... AC1200 $99 人仔 [打印本頁]

作者: Ksec    時間: 2015-9-1 11:46     標題: 而家中國D Router 平到.... AC1200 $99 人仔

本帖最後由 Ksec 於 2015-9-1 11:47 編輯

http://www.ithome.com/html/digi/173129.htm

P.S - Sorry , 唔通又係好似小米咁無 Gigabit Ethernet ??? ( 佢無寫 ) ......... 咁比 AC1200 我有 x 用。。。。
作者: wklie    時間: 2015-9-1 11:56

回覆 1# Ksec

100Mbps LAN
作者: gold2m1    時間: 2015-9-1 11:57

會唔會用用下爆炸
作者: kccl    時間: 2015-9-1 12:03

千兆WIFI
100Mbps lan
作者: lancer    時間: 2015-9-1 15:36

講99人仔又話1200ac,實系MAC1200R
v1 ROM 16M同RAM 128M,仲有PA/LNA
v2變成8M ROM同64M RAM,冇左PA,同埋換成MTK Chip...
作者: AC360    時間: 2015-9-1 17:05

P.S - Sorry , 唔通又係好似小米咁無 Gigabit Ethernet ??? ( 佢無寫 ) ......... 咁比 AC1200 我有 x  ...
Ksec 發表於 2015-9-1 11:46

呢個價只係夠錢買Gigabit Switch, 可想而知佢會縮水縮成點
作者: iamgozilla    時間: 2015-9-1 17:27

個人資料的價值比硬件高好多好多, 如果唔係Google點解起勢要知你呢樣果樣, cHing別以身犯險(除非你想裝彈弓引人落搭)
作者: C-Leung    時間: 2015-9-1 20:03

有giga + 2t2r ac嘅router最平應該係totolink,特價果時大約200人仔
如果有平野+有得刷3rd party rom唔該share下
作者: 321    時間: 2015-9-2 14:58

回復 8 #C-Leung

小米mini應該係平得黎又可以刷openwrt的最佳選擇

via HKEPC Reader for Android
作者: 原明    時間: 2015-9-2 15:04

會唔會後門大開?
作者: hahawa1218    時間: 2015-9-2 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nivlacckw    時間: 2015-9-2 15:14

個人資料的價值比硬件高好多好多, 如果唔係Google點解起勢要知你呢樣果樣, cHing別以身犯險(除非你想裝彈弓 ...
iamgozilla 發表於 2015-9-1 17:27



    咁D ISP 直接用中國D network equipment 根本冇得走
作者: pure_water    時間: 2015-9-2 15:29

淘咗隻MAC1200R v1當ap用,信號比TL-WR941ND強而且穩定,抵玩
作者: C-Leung    時間: 2015-9-2 19:39

回覆 9# 321


我指有giga嘅867m ac…

不過小米mini我都買咗兩張轉咗asus rom俾fd用
作者: 321    時間: 2015-9-2 19:49

[quote]回覆  321


我指有giga嘅867m ac…

不過小米mini我都買咗兩張轉咗asus rom俾fd用 ...
C-Leung 發表於 2015-9-2 19:39
請問哪裡有merlin for miwifi mino
作者: C-Leung    時間: 2015-9-2 20:07

本帖最後由 C-Leung 於 2015-9-2 20:09 編輯

回覆 15# 321


係俄仔唔係merlin(冇用過但好似係兩個唔同嘅rom來?)
http://www.right.com.cn/forum/thread-161324-1-1.html
作者: java2    時間: 2015-9-2 20:15

免費私下雲端備份

會唔會用用下爆炸
gold2m1 發表於 2015-9-1 11:57

作者: gold2m1    時間: 2015-9-2 23:07

回覆 17# java2


    淨係呢樣野就好值得入手
作者: 小伙子    時間: 2015-9-3 01:29

單春 MTK + 64 MB RAM 可以 20人同時 Wifi ? 應該唔可能
hahawa1218 發表於 2015-9-2 15:12

有咩無可能先 ?
qos 限速 每條wifi 128k
支援20人其實唔奇
作者: PeopleXD    時間: 2015-9-3 01:55

會唔會用用下爆炸
gold2m1 發表於 2015-9-1 11:57



    一陣爆炸就PK
作者: 321    時間: 2015-9-3 14:03

回覆  321


係俄仔唔係merlin(冇用過但好似係兩個唔同嘅rom來?)
C-Leung 發表於 2015-9-2 20:07


好似唔錯,仲開放源碼,應該無後門
作者: ben24682004    時間: 2015-9-3 18:25

會唔會後門大開?
原明 發表於 2015-9-2 15:04

唔需要,因為前門大開

via HKEPC Reader for Android
作者: 321    時間: 2015-9-3 20:50

回覆  321


係俄仔唔係merlin(冇用過但好似係兩個唔同嘅rom來?)
C-Leung 發表於 2015-9-2 20:07

剛剛試左,幾好用,功能又強勁
INTERNAL_PA_INTERNAL_LNA和INTERNAL_PA_EXTERNAL_LNA兩個固件,用邊個好D??
作者: C-Leung    時間: 2015-9-3 21:02

回覆 23# 321


我唔pro ga,唔明你講咩

不過見眾多rom都係華碩rom感覺最可靠(咪多得epc師兄成日講)
所以先刷華碩rom,刷好咗就俾咗人
作者: yuanyue456    時間: 2015-9-3 21:03

買回來當中繼器都ok啊!
作者: 321    時間: 2015-9-3 22:03

回覆  321


我唔pro ga,唔明你講咩

不過見眾多rom都係華碩rom感覺最可靠(咪多得epc師兄成日講 ...
C-Leung 發表於 2015-9-3 21:02

呢個似乎唔係asus既固件,個界面都唔同,功能仲勁過官方添.
我係指個zip fille入面有兩個file,唔知兩個有咩分別
作者: missiletarget    時間: 2015-9-3 22:32

平野無好
作者: C-Leung    時間: 2015-9-3 23:07

回覆 26# 321

應該係高手base on華碩改嘅俄仔rom
玩asus機嘅人應該都識merlin同俄仔rom呢兩個第三方固件…
作者: hahawa1218    時間: 2015-9-4 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 321    時間: 2015-9-4 10:33

回覆  321

應該係高手base on華碩改嘅俄仔rom
玩asus機嘅人應該都識merlin同俄仔rom呢兩個第三方固件… ...
C-Leung 發表於 2015-9-3 23:07

我第一次玩俄仔,以前一直以為俄仔=merlin
作者: 小伙子    時間: 2015-9-4 11:23

平野無好
missiletarget 發表於 2015-9-3 22:32

有既 咁多天線, 實好過 newwifi ,小米mini
當然 熱量同 用電量都一樣高過佢地
作者: C-Leung    時間: 2015-9-4 18:50

本帖最後由 C-Leung 於 2015-9-4 19:03 編輯

回覆 30# 321


    第一次玩俄仔x2

我之前都以為俄仔=merlin
前排問師兄先知唔同
作者: aabbccdd92    時間: 2015-9-4 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: City-LM    時間: 2015-9-4 23:45

送都唔用

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2