Board logo

標題: PCCW 100M寬頻,咁嘅速度係咪正常?? [打印本頁]

作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:03     標題: PCCW 100M寬頻,咁嘅速度係咪正常??

[attach]1811378[/attach]
好耐之前,家人無申請升級做光纖入屋。。。
哩個速度真係100M?
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 11:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:05

下唔加router 會點
我要真普選 發表於 2015-7-21 11:04



    wifi router?
作者: Databases    時間: 2015-7-21 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:07

就算直插你部機..如果用 蟹仔 10/100 咭..都係廢
Databases 發表於 2015-7-21 11:06



    手機用wifi測試,速度一樣。。。
作者: kyecall    時間: 2015-7-21 11:08

就算直插你部機..如果用 蟹仔 10/100 咭..都係廢
Databases 發表於 2015-7-21 11:06



    都唔會話去到呢個地步呀!?
作者: Databases    時間: 2015-7-21 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2015-7-21 11:11

就算直插你部機..如果用 蟹仔 10/100 咭..都係廢, 我用最CHEAP的  Intel 1000 MT...  


    ...
Databases 發表於 2015-7-21 11:06



    知唔知香港賣幾錢張? 想入... 支援到BB1000?
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:12

直插一定最準確
我要真普選 發表於 2015-7-21 11:11



    電腦直插網線,同手機測試結果差唔多。。。
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:14

好耐之前,家人無申請升級做光纖入屋。。。
哩個速度真係100M?
hk133 發表於 2015-7-21 11:03


你用pccw自家個router????
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:15

電腦直插網線,同手機測試結果差唔多。。。
hk133 發表於 2015-7-21 11:12


你本身個pccw係點駁??
100mb就算唔係光纖..用cat5e..直出一定有9xMbps...
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:19

正常就係既
我要真普選 發表於 2015-7-21 11:17


要睇用咩ROUTER和手機..
試過PCCW 100MB用部有AC ROUTER..
IP6測有8XMbps up..
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:20

你用pccw自家個router????
charcsc2000 發表於 2015-7-21 11:14



    ADSL MODEM DB181,CAT5網線。
    wifi router唔係pccw自家嘅,係小米路由器mini。
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:22

ADSL MODEM DB181,CAT5網線。
    wifi router唔係pccw自家嘅,係小米路由器mini。 ...
hk133 發表於 2015-7-21 11:20


試下搵部電腦不要駁router..直出睇下幾多..
正常一定有9xMbps...

沒問題就試埋router..你就知邊部有問題..
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:26

試下搵部電腦不要駁router..直出睇下幾多..
正常一定有9xMbps...

沒問題就試埋router..你就知邊部有問題 ...
charcsc2000 發表於 2015-7-21 11:22



    以前未有駁wifi router都係咁慢。。。
    用zenfone 2測試wifi速度,結果如下。
    [attach]1811387[/attach]
作者: vinsai    時間: 2015-7-21 11:26

之前用PCCW 200Mbps有20MB/s 以上速度
光纖 -> PCCW比嘅華為機 -> 普通CAT5 -> PC
作者: hk133    時間: 2015-7-21 11:33

之前用PCCW 200Mbps有20MB/s 以上速度
光纖 -> PCCW比嘅華為機 -> 普通CAT5 -> PC
vinsai 發表於 2015-7-21 11:26



    我屋企:
    CAT 5->PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181)->CAT 5->小米路由器mini->CAT 5->PC
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:51

以前未有駁wifi router都係咁慢。。。
    用zenfone 2測試wifi速度,結果如下。
     ...
hk133 發表於 2015-7-21 11:26


我點睇都唔似100mb速度...係咪pccw問題???
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 11:53

我屋企:
    CAT 5->PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181)->CAT 5->小米路由器mini->CAT 5->PC ...
hk133 發表於 2015-7-21 11:33


咁可能係呢個問題..另外你測wifi個時..會唔會離開好遠????
PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181)
作者: hk133    時間: 2015-7-21 12:00

咁可能係呢個問題..另外你測wifi個時..會唔會離開好遠????
PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181) ...
charcsc2000 發表於 2015-7-21 11:53



    唔算太遠,喺房間入面測試,同路由器距離10步都無。
作者: Sarsaparilla    時間: 2015-7-21 12:03

擺明係 8M 黎架啦
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 12:06

唔算太遠,喺房間入面測試,同路由器距離10步都無。
hk133 發表於 2015-7-21 12:00


叫pccw上黎check下囉...
一係數據機問題..一係機房..
作者: kin021360    時間: 2015-7-21 12:15

肯定8M ADSL
作者: hk133    時間: 2015-7-21 12:18

叫pccw上黎check下囉...
一係數據機問題..一係機房..
charcsc2000 發表於 2015-7-21 12:06



    之前續約嗰時,家人問過點解咁慢,佢地話“因為無升級做光纖入屋”。。。
作者: hk133    時間: 2015-7-21 12:19

肯定8M ADSL
kin021360 發表於 2015-7-21 12:15



    速度差唔多。。。
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 12:23

之前續約嗰時,家人問過點解咁慢,佢地話“因為無升級做光纖入屋”。。。 ...
hk133 發表於 2015-7-21 12:18


關咩係...
我屋企係舊樓..一樣沒裝光纖..用cat5e..都做到100mb...
你叫佢上黎睇黎..

100mb直出, 用電腦test, 一定有9xmb嫁...
作者: hardness    時間: 2015-7-21 12:27

ADSL MODEM DB181,CAT5網線。
    wifi router唔係pccw自家嘅,係小米路由器mini。 ...
hk133 發表於 2015-7-21 11:20 AM

ADSL modem上到100M?

via HKEPC Reader for Android
作者: hk133    時間: 2015-7-21 13:08

ADSL modem上到100M?

via HKEPC Reader for Android
hardness 發表於 2015-7-21 12:27


哩樣就唔清楚啦,屋企用左幾年pccw。。。
作者: Brainstomer    時間: 2015-7-21 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 13:17

關咩係...
我屋企係舊樓..一樣沒裝光纖..用cat5e..都做到100mb...
你叫佢上黎睇黎..

100mb直出, 用電腦t ...
charcsc2000 發表於 2015-7-21 12:23


其實係咪同部ADSL MODEM有關?
家人打算轉用香港寬頻,所以懶得叫pccw上黎睇……
不過已經等左幾個星期,香港寬頻都無派人黎check係咪裝到……
作者: charcsc2000    時間: 2015-7-21 13:18

其實係咪同部ADSL MODEM有關?
家人打算轉用香港寬頻,所以懶得叫pccw上黎睇……
不過已經等左幾個星期, ...
hk133 發表於 2015-7-21 13:17


應該係...可能佢比錯左部modem你..
如果轉用香港寬頻仲好..你最好追下喎...
作者: hardness    時間: 2015-7-21 13:39

上返Pccw睇下而家用緊咩plan先講啦

via HKEPC Reader for Android
作者: hk133    時間: 2015-7-21 13:44

上返Pccw睇下而家用緊咩plan先講啦

via HKEPC Reader for Android
hardness 發表於 2015-7-21 13:39


一個月交268蚊嘅100M寬頻。。。
作者: hk133    時間: 2015-7-21 13:52

本帖最後由 hk133 於 2015-7-21 13:54 編輯
應該係...可能佢比錯左部modem你..
如果轉用香港寬頻仲好..你最好追下喎... ...
charcsc2000 發表於 2015-7-21 13:18


個modem都用左好耐,應該無比錯。。。
至於香港寬頻,已經追左幾次,話要等,到時會通知。。。
作者: halo0026    時間: 2015-7-21 14:04

ADSL modem最高好似只可去到8Mbps, 100Mbps要VDSL2 modem至得.
作者: hk133    時間: 2015-7-21 14:16

ADSL modem最高好似只可去到8Mbps, 100Mbps 要VDSL2 modem至得.
halo0026 發表於 2015-7-21 14:04


即係係個modem嘅問題?
作者: eboy    時間: 2015-7-21 14:21

[attach]1811420[/attach]
同樣係用PCCW 100M vdsl2我的速度是這樣,看來你個速度真係好有問題了。
作者: hk133    時間: 2015-7-21 14:23

同樣係用PCCW 100M vdsl2我的速度是這樣,看來你個速度真係好有問題了。
eboy 發表於 2015-7-21 14:21


估計係adsl modem嘅問題。
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-21 14:23

本帖最後由 yjfoeg 於 2015-7-21 14:26 編輯
即係係個modem嘅問題?
hk133 發表於 2015-7-21 14:16

6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現
你話個modem用左好耐
咁係由8M年代到而家都冇換過?
如果係, 你一直俾佢叫你升級, 但冇換modem...
叫佢換俾你啦
by the way 通訊辦個speed test好伏, 大部份情況下會慢過用speedtest.net
作者: dg4602    時間: 2015-7-21 14:27

行adsl梗係慢啦
作者: hk133    時間: 2015-7-21 14:30

6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現
你話個modem用左好耐
咁係由8M年代到而家都冇換過?
如果係, 你一直 ...
yjfoeg 發表於 2015-7-21 14:23


應該就係adsl嘅問題。
但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約。。。
作者: hongkongfun    時間: 2015-7-21 14:34

回覆 1# hk133

如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過,就算 8M Plan
都唔會平好多
因為 PCCW 知道村屋/舊唐樓係獨家生意,無人同佢爭
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 14:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongfun    時間: 2015-7-21 14:46

本帖最後由 hongkongfun 於 2015-7-21 14:52 編輯
應該就係adsl嘅問題。
但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約 ...
hk133 發表於 2015-7-21 14:30


唔使理到唔到期
搵 PCCW 師父黎 Check
順便睇下入屋條線有冇問題
如果都係咁慢
轉第二間都唔會好得好多
作者: hk133    時間: 2015-7-21 14:51

回覆  hk133

如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過, ...
hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:34


我住緊哩度有lift,唔算太舊。。。
作者: hk133    時間: 2015-7-21 14:55

唔使理到唔到期
搵 PCCW 師父黎 Check
順便睇下入屋條線有冇問題
如果都係咁慢
轉第二間都唔會好得好多 : ...
hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:46

你本身用100MB ,佢連一半都比唔到你,咁係邊個問題
我要真普選 發表於 2015-7-21 14:36



    睇下幾時得閒,試下搵pccw黎check下。。。比100M嘅錢,得8M嘅速度真係有啲過份。。。
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 15:00

有時唔係錢問題.100MB 同8MB 個價都係相若,但咁大間公司比既服務真係不能接受 ...
我要真普選 發表於 2015-7-21 14:57


份合約係家人負責搞,所以要等家人得閒,親自打去pccw嗰度問先得。
作者: vinsai    時間: 2015-7-21 15:05

份合約係家人負責搞,所以要等家人得閒,親自打去pccw嗰度問先得。
hk133 發表於 2015-7-21 15:00

你代打上去唔得咩?
依家唔係你用咩?

我當年讀緊中學,上網D野都係我負責搞,父母簽名
作者: hongkongfun    時間: 2015-7-21 15:05

本帖最後由 hongkongfun 於 2015-7-21 15:07 編輯
份合約係家人負責搞,所以要等家人得閒,親自打去pccw嗰度問先得。
hk133 發表於 2015-7-21 15:00


唔使登記人親自打電話
落 Order 都係問登記人 ID no. 及姓名
你可代落 Order 約時間都得
作者: hk133    時間: 2015-7-21 16:51

你代打上去唔得咩?
依家唔係你用咩?

我當年讀緊中學,上網D野都係我負責搞,父母簽名 ...
vinsai 發表於 2015-7-21 15:05


好似話要係登記人先得,合約係我老豆搞,我母親試過打,但就係唔得。
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 17:41

要check 左登記人資料先答你問題

我屋企電話續約都係咁做
我要真普選 發表於 2015-7-21 16:58


如果要取消合約,要登記人親自前往pccw門市。
作者: 我要真普選    時間: 2015-7-21 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2015-7-21 17:57

佢舊時要奇cut form 比我,我填完自己交去,冇指定要邊個交,反正門市代收

依家應該都冇指定人 ...
我要真普選 發表於 2015-7-21 17:49


宜家話要登記人本人親自去pccw門市登記取消。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2