作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:03 標題: PCCW 100M寬頻,咁嘅速度係咪正常??
[attach]1811378[/attach]
好耐之前,家人無申請升級做光纖入屋。。。
哩個速度真係100M?
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 11:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:05
wifi router?
作者: Databases 時間: 2015-7-21 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:07
手機用wifi測試,速度一樣。。。
作者: kyecall 時間: 2015-7-21 11:08
都唔會話去到呢個地步呀!?
作者: Databases 時間: 2015-7-21 11:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒 時間: 2015-7-21 11:11
知唔知香港賣幾錢張? 想入... 支援到BB1000?
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 11:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:12
電腦直插網線,同手機測試結果差唔多。。。
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:14
你用pccw自家個router????
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:15
你本身個pccw係點駁??
100mb就算唔係光纖..用cat5e..直出一定有9xMbps...
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:19
要睇用咩ROUTER和手機..
試過PCCW 100MB用部有AC ROUTER..
IP6測有8XMbps up..
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:20
ADSL MODEM DB181,CAT5網線。
wifi router唔係pccw自家嘅,係小米路由器mini。
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:22
試下搵部電腦不要駁router..直出睇下幾多..
正常一定有9xMbps...
沒問題就試埋router..你就知邊部有問題..
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:26
以前未有駁wifi router都係咁慢。。。
用zenfone 2測試wifi速度,結果如下。
[attach]1811387[/attach]
作者: vinsai 時間: 2015-7-21 11:26
之前用PCCW 200Mbps有20MB/s 以上速度
光纖 -> PCCW比嘅華為機 -> 普通CAT5 -> PC
作者: hk133 時間: 2015-7-21 11:33
我屋企:
CAT 5->PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181)->CAT 5->小米路由器mini->CAT 5->PC
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:51
我點睇都唔似100mb速度...係咪pccw問題???
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 11:53
咁可能係呢個問題..另外你測wifi個時..會唔會離開好遠????
PCCW比嘅數據機(ADSL MODEM DB181)
作者: hk133 時間: 2015-7-21 12:00
唔算太遠,喺房間入面測試,同路由器距離10步都無。
作者: Sarsaparilla 時間: 2015-7-21 12:03
擺明係 8M 黎架啦
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 12:06
叫pccw上黎check下囉...
一係數據機問題..一係機房..
作者: kin021360 時間: 2015-7-21 12:15
肯定8M ADSL

作者: hk133 時間: 2015-7-21 12:18
之前續約嗰時,家人問過點解咁慢,佢地話“因為無升級做光纖入屋”。。。
作者: hk133 時間: 2015-7-21 12:19
速度差唔多。。。
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 12:23
關咩係...
我屋企係舊樓..一樣沒裝光纖..用cat5e..都做到100mb...
你叫佢上黎睇黎..
100mb直出, 用電腦test, 一定有9xmb嫁...
作者: hardness 時間: 2015-7-21 12:27
ADSL modem上到100M?
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2015-7-21 13:08
哩樣就唔清楚啦,屋企用左幾年pccw。。。
作者: Brainstomer 時間: 2015-7-21 13:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 13:17
關咩係...
我屋企係舊樓..一樣沒裝光纖..用cat5e..都做到100mb...
你叫佢上黎睇黎..
100mb直出, 用電腦t ...
charcsc2000 發表於 2015-7-21 12:23
其實係咪同部ADSL MODEM有關?
家人打算轉用香港寬頻,所以懶得叫pccw上黎睇……
不過已經等左幾個星期,香港寬頻都無派人黎check係咪裝到……
作者: charcsc2000 時間: 2015-7-21 13:18
應該係...可能佢比錯左部modem你..
如果轉用香港寬頻仲好..你最好追下喎...
作者: hardness 時間: 2015-7-21 13:39
上返Pccw睇下而家用緊咩plan先講啦
via HKEPC Reader for Android
作者: hk133 時間: 2015-7-21 13:44
一個月交268蚊嘅100M寬頻。。。
作者: hk133 時間: 2015-7-21 13:52
本帖最後由 hk133 於 2015-7-21 13:54 編輯
個modem都用左好耐,應該無比錯。。。
至於香港寬頻,已經追左幾次,話要等,到時會通知。。。
作者: halo0026 時間: 2015-7-21 14:04
ADSL modem最高好似只可去到8Mbps, 100Mbps要VDSL2 modem至得.
作者: hk133 時間: 2015-7-21 14:16
即係係個modem嘅問題?
作者: eboy 時間: 2015-7-21 14:21
[attach]1811420[/attach]
同樣係用PCCW 100M vdsl2我的速度是這樣,看來你個速度真係好有問題了。
作者: hk133 時間: 2015-7-21 14:23
估計係adsl modem嘅問題。
作者: yjfoeg 時間: 2015-7-21 14:23
本帖最後由 yjfoeg 於 2015-7-21 14:26 編輯
6.88 DL/0.50 UL, 完全係ADSL 8M既表現
你話個modem用左好耐
咁係由8M年代到而家都冇換過?
如果係, 你一直俾佢叫你升級, 但冇換modem...
叫佢換俾你啦
by the way 通訊辦個speed test好伏, 大部份情況下會慢過用speedtest.net
作者: dg4602 時間: 2015-7-21 14:27
行adsl梗係慢啦
作者: hk133 時間: 2015-7-21 14:30
應該就係adsl嘅問題。
但係家人想轉用香港寬頻,合約大概三個月後到期,如果宜家換modem,我擔心要再簽約。。。
作者: hongkongfun 時間: 2015-7-21 14:34
回覆 1# hk133
如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過,就算 8M Plan
都唔會平好多
因為 PCCW 知道村屋/舊唐樓係獨家生意,無人同佢爭
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongfun 時間: 2015-7-21 14:46
本帖最後由 hongkongfun 於 2015-7-21 14:52 編輯
唔使理到唔到期
搵 PCCW 師父黎 Check
順便睇下入屋條線有冇問題
如果都係咁慢
轉第二間都唔會好得好多
作者: hk133 時間: 2015-7-21 14:51
回覆 hk133
如果你個 Plan 有寫 100M
最少有 30M 或以上先至叫正常
不妨試 Call 師父上門 Check
不過, ...
hongkongfun 發表於 2015-7-21 14:34
我住緊哩度有lift,唔算太舊。。。
作者: hk133 時間: 2015-7-21 14:55
睇下幾時得閒,試下搵pccw黎check下。。。比100M嘅錢,得8M嘅速度真係有啲過份。。。
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 15:00
份合約係家人負責搞,所以要等家人得閒,親自打去pccw嗰度問先得。
作者: vinsai 時間: 2015-7-21 15:05
你代打上去唔得咩?
依家唔係你用咩?
我當年讀緊中學,上網D野都係我負責搞,父母簽名
作者: hongkongfun 時間: 2015-7-21 15:05
本帖最後由 hongkongfun 於 2015-7-21 15:07 編輯
唔使登記人親自打電話
落 Order 都係問登記人 ID no. 及姓名
你可代落 Order 約時間都得
作者: hk133 時間: 2015-7-21 16:51
好似話要係登記人先得,合約係我老豆搞,我母親試過打,但就係唔得。
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 17:41
如果要取消合約,要登記人親自前往pccw門市。
作者: 我要真普選 時間: 2015-7-21 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2015-7-21 17:57
宜家話要登記人本人親自去pccw門市登記取消。

