作者: superguyalan 時間: 2015-4-25 02:20 標題: 想買 4G Pocket WIFI
有冇推介?
budget ~1k, HK 用 csl, 最好大陸, 日本, 都用得
Huawei E5372, E5373, E5375, E5377, E5756, E5776, 有乜分別? OK?
TP-LINK M7350 又點?
Thank you
作者: xiaozhang 時間: 2015-4-25 07:19
CM512, taobao
作者: hkcwnet 時間: 2015-4-25 11:53
建議買 huawei,
自己用緊 cm512, 但在國內用吾到聯通。
作者: superguyalan 時間: 2015-4-25 17:05
Thank you.
Only 大陸? 日, 台, 唔得?
作者: titan0 時間: 2015-4-25 17:49
上兩個星期淘左Huawai E5372,700有找
電量唔錯,幾長氣,但差電耐
試過澳門,大陸,台灣都support
作者: superguyalan 時間: 2015-4-25 18:22
Thanks
作者: prowede 時間: 2015-4-25 18:51
用緊E5372t ,淘的
貪電量大
via HKEPC Reader for Android
作者: pslleung 時間: 2015-4-25 19:33
想問有冇支援大陸、日本、台灣、美國的pocket WiFi?
作者: xiaozhang 時間: 2015-4-25 19:53
CM512 日本,美國都ok
作者: brainiepc 時間: 2015-4-25 20:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superguyalan 時間: 2015-4-26 14:28
我有 TP-Link MR3040, 可以加 4G USB stick
但好貴吓, 4XX, 又一定支援 中, 港, 日,台???
作者: brainiepc 時間: 2015-4-26 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkc6891 時間: 2015-4-26 17:56
ZTE MF 93E,我現在使用中
作者: calviny 時間: 2015-4-26 18:04
TPLINK M7350 anyone using?
作者: superguyalan 時間: 2015-4-26 19:17
唔明
唔夠 cache?
不死u boot 係乜???
作者: superguyalan 時間: 2015-4-26 19:19
我都想試, 幾新, 應該 support 4G LTE bands 最多, 但貴
作者: Serendiptiy 時間: 2015-5-2 21:48
師兄, 請問你用CM512在日本要唔要SET野?
作者: keungngan 時間: 2015-5-3 08:33
用唔同卡,只要 set 番個APN 就得,好易。
作者: a1315 時間: 2015-5-4 05:00
最近都諗住買pocket wifi!諗緊係買tp link m7350 定netgear Aircard 785.最後買左netgear,貪佢算係齊頻,有彩mon同用到十個鐘!快樂使用做!
作者: romrom 時間: 2015-5-4 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big138 時間: 2015-5-4 19:51
建議你買行貨,我隻華為E5372,跟我去過好多地方。
作者: big_nature 時間: 2015-5-4 20:35
回覆 21# big138
請問師兄買左幾錢!?
作者: upsagel 時間: 2015-5-5 05:04
本帖最後由 upsagel 於 2015-5-11 20:40 編輯
我都係用緊呢隻ZTE 93,但師兄你連到4g嗎?我試過pccw(寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g
作者: big138 時間: 2015-5-5 14:11
SSP腦場二樓,$750.
作者: big138 時間: 2015-5-5 14:18
4g冇問題,我成日用,其實主要係睇張卡可否hotspot分享,其次係set APN.華為有個app,set野好簡單。
作者: Serendiptiy 時間: 2015-5-5 16:07
師兄, E5372T點神法... ?
考慮購買中
作者: laughing 時間: 2015-5-5 16:12
長開4G 2.4hz可以用到12個鐘,如果行4G 5hz大約10個鐘甘上下
作者: romrom 時間: 2015-5-5 16:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkwtongme 時間: 2015-5-5 16:22
我就用咗部較舊款嘅4G雙卡機做router,旅途中重可以多個spare電話可用。
作者: Serendiptiy 時間: 2015-5-5 16:42
我有部CM512使用中, 係咪可以去到好多國家呢?
其實我對呢D野冇咩認識...
作者: ckng100 時間: 2015-5-6 15:47
TP-TR961
http://www.tp-link.com.cn/product_419.html
作者: irhk 時間: 2015-5-6 17:17
師兄,港行是否只有迷你型號?謝謝!
作者: mkboy76 時間: 2015-5-6 17:24
4g 雙卡機都舊款??
作者: mgchat 時間: 2015-5-6 17:56
各位大神救命...我買左隻700蚊既4g pocket wifi...bt左一晚 (一路叉一路開)
結果第2日死左....比人check入面有ic燒左仲有d目左焊...
之前用都覺得已經好熱,無諗過一晚開bt就熱死左!
救大神指點一隻唔會好熱既wifi...
或者散熱比較好既wifi...
作者: brainiepc 時間: 2015-5-6 18:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 原明 時間: 2015-5-6 18:15
唔用router
作者: mgchat 時間: 2015-5-6 18:21
因為平時都係拎出街用...係果日放假係屋企bt野..
作者: brainiepc 時間: 2015-5-6 18:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkwtongme 時間: 2015-5-6 19:00
我部nubia 7max,華為p7同LG g3 雙卡都無用一排,都宣布咗後續機款,所以算舊款都得呱。
作者: eiji_toe 時間: 2015-5-6 19:17
hame 行 huntsman firmware openwrt, 屁屁 遮得密密實實, 你地做唔到
係咩意思?
我已經將A100及S2成功刷左HUNTSMAN用,
暫時OK喎
作者: abcjerry 時間: 2015-5-6 19:39
家用長開真係買部4G手機好,最緊要買可換電的.長開最易死就是舊電
作者: denc 時間: 2015-5-7 05:42
之前用E5375日日插住USB差電長開7x24,
用咗大半年都無事(間中有BT,一B就B幾日),
舊電依家仲用到五個鐘以上(新返嚟時用六個鐘).
作者: eiji_toe 時間: 2015-5-7 07:45
咁勁?
我用緊y855,內置電,
暫時都用到5hrs,
都驚遲d舊電唔得。
作者: eiji_toe 時間: 2015-5-7 07:49
ching,
我之前無聊將a100>huntsman,
再刷a2個firmware,
點知出番黎既資料,
係變番左a100,
之後又轉番huntsman黎用
另外,現成功將s2>huntsman
所以a2,a100及s2基本係同一規格,只係外觀唔同
作者: eiji_toe 時間: 2015-5-7 07:51
仲有,我手上有tp-link mr13u,
都flash左huntsman,
貪mr13u有13,000mAh
作者: brainiepc 時間: 2015-5-7 09:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Serendiptiy 時間: 2015-5-7 10:37
而家用緊CM512,
每朝番公司叉電至中午, 跟住就由佢用盡電後熄機, (番屋企會睇盒仔)
朝早起身又叉至出門口 (夠我上網到公司), 有時如果用袋袋住佢會好熱...
其實佢都算好用, 但師兄介紹E5372T, 又心思思
作者: snake01 時間: 2015-5-7 11:14
剛剛聽完呢度師兄分析即刻,淘左隻5732t試下 D電係咪真係咁堅先!
作者: eiji_toe 時間: 2015-5-7 18:46
咁勁,改到16M!?
如果有得TB改版A100就好啦
因為我唔識改16M
作者: brainiepc 時間: 2015-5-7 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken22098 時間: 2015-5-10 03:20
有冇得搭單
btw, 近呢幾日先睇4G/3G蛋, 之前用開note10 share hotspot, 但係發現android無portforward
所以用返蛋
作者: Mr.Tom 時間: 2015-5-10 11:38
行貨粒電細,系咪買澳版好?
作者: snake01 時間: 2015-5-10 12:52
回覆 52# Mr.Tom
試用左隻5372t幾日,我由朝早7點開到夜晚6點都仲有40%電(csl.4G 2.4wifi),除左機身有D暖之外,唔錯!
作者: romrom 時間: 2015-5-10 14:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xiaozhang 時間: 2015-5-10 17:08
回覆 17# Serendiptiy
只需要Set APN,任何一款都要Set
作者: Mr.Tom 時間: 2015-5-11 12:22
回復 54 #romrom
係咪上tb買?
作者: mgchat 時間: 2015-5-11 12:34
T版香港無賣, 我都淘左隻今日送
作者: chi333 時間: 2015-5-11 13:28
師兄可以比個link比我呢,thx
我都想買
作者: ltho3k 時間: 2015-5-11 13:37
回覆 57# mgchat
Ching, how much? Can u pm me the link ? tks
作者: fathung123 時間: 2015-5-11 14:35
(寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g,有冇試過手機上?
作者: fathung123 時間: 2015-5-11 14:36
回覆 23# upsagel
CHING (寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g,有冇試過手機上?
作者: romrom 時間: 2015-5-11 15:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upsagel 時間: 2015-5-11 20:40
PCCW送的6G卡(CSL)手機有4G,ZTE 93 3G+ ONLY
3仔 手機有4G,ZTE 93 連網都連接唔到(改APN都唔得)
初步結論:電訊商鎖了移動SHARE設備
作者: fathung123 時間: 2015-5-11 22:20
回覆 63# upsagel [/b
IC,張 PCCW CARD SPEEDTEST 係幾多??
作者: irhk 時間: 2015-5-13 15:52
請問E5372澳洲解鎖T版同港行迷你版,除咗電量唔同之外,係唔係用到嘅網絡頻道一樣?謝謝!
作者: ken22098 時間: 2015-5-13 17:31
前日肥花收咗隻e589u-12
5舊水, 都幾滿意
作者: mgchat 時間: 2015-5-13 23:33
本帖最後由 mgchat 於 2015-5-13 23:36 編輯
隻T版我用左1日,唔知到底係張卡問題定係收得唔係太好..
我用123果張7.2M 7日無限卡 (新卡) 收得比之前差
打算去買支天線試下
之前用壞果隻都仲可以經常收爆7.2M,依家5M都唔到,而且好經常DROP到連1M都無
作者: khy 時間: 2015-5-13 23:44
覺得係sim問題吧,它間中都會load空氣
作者: mgchat 時間: 2015-5-16 00:05
我今日買左隻 四方形既4g 天線
用左之後長期維持爆7.2M....爽晒
但問題係太大舊,只可以係屋企用

依家想同返買家買返支細細地既天線可以拎出街...
作者: ontheway 時間: 2015-5-16 10:21
各位師兄,
想借位問一問,E5372t 版,
是否只有澳洲版有3xxxMah電池容量?
在深水埗買只見有E5377賣!
仲想問一問 E5372t 和 E5377 有什麼分別(除了電池容量)
Thank
作者: mgchat 時間: 2015-5-16 13:01
原本t版係au sim lock, 之後刷firmware unlock
得t版係大電
作者: cat6 時間: 2015-5-16 14:35
邊一款支持全球所有網絡,,,包括電信4G,3G....唔該
作者: ontheway 時間: 2015-5-16 15:50
回覆 71# mgchat
師兄可否pm淘寶Link给我?Thank
作者: Gullit 時間: 2015-5-16 17:42
淘寶買回來仲要不要SET任何野? THX
作者: ltho3k 時間: 2015-5-16 18:30
回覆 67# mgchat
Ching. Can u pm me the link of 淘寶。tks
作者: mgchat 時間: 2015-5-16 21:24
唔駛,直接就用得
我未試過reset,但係佢刷得firmware去unlock應該reset都無問題
要買既ching我建議你同買家買埋天線
作者: Serendiptiy 時間: 2015-5-18 10:45
師兄, 但我上淘寶睇T版都有分有LOGO同冇LOGO,
請問有什麼分別呢...?
作者: hk250704 時間: 2015-5-18 12:15
我自己都想買隻, 有無人用過中沃zw511c
有無乜野意見
作者: xoxogossipgirl 時間: 2015-5-18 13:10
請問有沒E5372t 的淘寶 link 可以share 下?
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-18 13:15
我自己都係用E5372t..神機..基本上咩sim卡都用到..
平時去旅行一定帶埋佢, 再配埋幾年前買既asus wl-330ge...真係一流...
作者: xoxogossipgirl 時間: 2015-5-18 13:32
回覆 80# charcsc2000
可唔可以 share 你系邊度買同幾錢? thanks!
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-18 13:36
你去睇下呀, 呢間送多舊電添...
呢舊野仲可以用尿袋充電, 哈~
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=ilsn1h0dcb4
作者: xoxogossipgirl 時間: 2015-5-18 13:40
我望一望先~~ thank you~~~~
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-18 13:49
賣家幾好人, 你問左先下單吧~
呢舊野最麻煩係不支援tdd, 不過呢我係用黎去旅行多, 對我沒影響~
作者: mouseman 時間: 2015-5-18 14:03
本帖最後由 mouseman 於 2015-5-18 14:08 編輯
我自己都係用E5372t..神機..基本上咩sim卡都用到..
平時去旅行一定帶埋佢, 再配埋幾年前買既asus wl-330ge. ...
charcsc2000 發表於 2015-5-18 13:15
It's easy to input SIM than E5776, but E5776 can act as a charger
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-18 14:33
其實我貪5372t可以換電...

作者: ontheway 時間: 2015-5-18 22:35
其實有無師兄幫忙一齊買 E5372t s-32 呢?
見有多位師兄有興趣的,
因為我也沒淘戶口又唔知點搞

如有師兄幫忙,預埋我一部......Thank

作者: Aktios 時間: 2015-5-20 02:58
如果剩係去日本用既話,買GL06P係咪都ok?
同埋點呢隻會平d既?
作者: ltho3k 時間: 2015-5-20 09:54
回覆 88# Aktios
I rent " GL06P" and use it in Japan before. It's ok.
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-20 12:08
GL06P可以買??
真係唔知呀..
我去日本係用e5372t+富士卡嫁..
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-20 12:22
幫你問左, 賣家話gl06p係日本專用...只可係日本用...
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-20 12:22
做咩唔申請一個..好易喎..
作者: Spurious 時間: 2015-5-20 12:39
香港有E5377Ts-32賣 貴少少$949
唔淘的可以諗下
作者: Aktios 時間: 2015-5-20 12:42
唔該晒師兄
作者: horacelaw 時間: 2015-5-20 13:49
回覆 93# Spurious
請問在哪裡賣?
作者: Spurious 時間: 2015-5-20 17:32
回覆 95# horacelaw
中央田
作者: charcsc2000 時間: 2015-5-20 18:16
回覆 93# Spurious
我上tb自己買, 連埋運費都係800蚊內...

作者: charcsc2000 時間: 2015-5-20 18:17
其實你上yahoo搵, 好似都係800蚊咋..
只係上tb買送多舊電..
作者: horacelaw 時間: 2015-5-20 18:42
回覆 98# charcsc2000
明白, 謝謝師兄介紹!待我看看先決定哪裡買!
作者: Spurious 時間: 2015-5-20 19:15
回覆 97# charcsc2000
咁緊係淘E5372T係抵D啦
E5377T貴D有保 同多個850MHz囉
叫多個選擇

