Board logo

標題: 有冇會員都用緊真正8m網上行寬頻 有點不可思意 [打印本頁]

作者: chun1807    時間: 2014-11-14 08:55     標題: 有冇會員都用緊真正8m網上行寬頻 有點不可思意

現時行緊個速度壓左係底速好多年 到底原因出現係邊個位置 真實速度應該唔止呢個速 是應該打去先叫人黎定係問一問先會比較好 冇記速係冇呢個問題出現先真 以現時不論真限還假限 不應這樣斷法 啞忍已經好多年 所以不能再容忍
作者: KinChungE    時間: 2014-11-14 08:57

ADSL限制, 冇法
呢個係技術上既問題, 唔係佢有心限你速
作者: yanchoki    時間: 2014-11-14 09:06

你住唐樓/ 村屋/ 私樓??PKKW無鋪光纖線真係無計,用電話線係咁慢架喇
作者: JLV1818    時間: 2014-11-14 09:19

有幾不可思議?

香港入息中位萬幾蚊,但樓價幾百幾千萬

要十幾年唔洗唔食,先供甩層樓,全球之最

但都無一個香港人出黎抗議,咪仲不可思議…

via HKEPC Reader for Android
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-14 09:28

講真嚟計8mb仲要獨家經營,我地住新界村屋係冇計,我由08年兩佰幾签兩年起,第二張10年平返(送超市卷)都為210蚊,再12年再平d(又係超市卷)為190蚊,到今年14年頭,突然298蚊仲咩都冇,對上有免交幾期.我見好多兄都跳船,轉3G/4G蛋再加router都仲平,味cut咗佢.本來8mb lan線一定比用蛋穩定,祇係加價加到太離奇.冇辨法接受到.好彩cut咗,而家d卡越出越平.
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-14 09:47

兔兄,算兩萬蚊計,一年24万,要20年(照乘計)=480萬,淨係儲首期先係最難.尋日新聞檔案有介紹1978年買居屋,每十萬分十五年月供950蚊,沙田居屋為九萬左右.果陣打份工係仟零蚊,不過抽中先咁平,私楼十幾万.若果租唐樓成層约500尺都係600蚊左右.
作者: monster2016    時間: 2014-11-14 10:04

回覆 5# powerwhy222


    Ching 我同你一樣,剛cut了P記。
但想問問你用3g ?我買在隻970b 華為再加港澳卡,但有時load網頁出無法顯示,要F5一之先得。上網速度大約5-6mb
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-14 10:17

回覆  powerwhy222


    Ching 我同你一樣,剛cut了P記。
但想問問你用3g ?我買在隻970b 華為再加港澳卡 ...
monster2016 發表於 2014-11-14 10:04
我唔係用你呢隻,所以不能準確回你,但用3G蛋就係呢方面既不穩定.易受干擾,太多因素影响,所以先話8mb lan線可取咁解.
作者: chun1807    時間: 2014-11-14 14:05

回覆 2# KinChungE


明白嘅 不過冇辦法 實在呢個速度係唔應該 印像中係冇只限制到定點應該最少都有1.5m 係最少 不過其他用家唔知點樣去想呢個問題  會唔會有可能有類係例如更新線路等等 己經好平均去用 講真 現時都唔理想  主要係速度例如要上載條片要成幾個鐘 .....好無言 一定要打上去問問
作者: KinChungE    時間: 2014-11-14 14:07

回覆  KinChungE


明白嘅 不過冇辦法 實在呢個速度係唔應該 印像中係冇只限制到定點應該最少都有1.5m 係 ...
chun1807 發表於 2014-11-14 14:05


解決辦法就係舖光纖
其實用 4G都可以, 不過而家冇無限plan
作者: shadowwarrior    時間: 2014-11-14 14:10

我用6m plan 但實測3m 點睇
作者: chun1807    時間: 2014-11-14 14:13

回覆 4# JLV1818


   但如果講呢樣個問題就跳左去第二度 上次加價到現時都少睇有咩唔同真係要睇睇先
作者: shadowwarrior    時間: 2014-11-14 14:13

解決辦法就係舖光纖
其實用 4G都可以, 不過而家冇無限plan
KinChungE 發表於 2014-11-14 14:07

以前4g無限每月玩到80gb
作者: chun1807    時間: 2014-11-14 14:15

講真嚟計8mb仲要獨家經營,我地住新界村屋係冇計,我由08年兩佰幾签兩年起,第二張10年平返(送超市卷)都為210 ...
powerwhy222 發表於 2014-11-14 09:28



    但你速度係幾多先? 原全失常  所以要比意見先得
作者: chun1807    時間: 2014-11-14 14:20

回覆  powerwhy222


    Ching 我同你一樣,剛cut了P記。
但想問問你用3g ?我買在隻970b 華為再加港澳卡 ...
monster2016 發表於 2014-11-14 10:04



  未有呢個想法 如其他網路 講真未知前境 先想再考慮 需唔需要 再去決定
作者: sfij    時間: 2014-11-14 14:26

3mbps only
作者: monster2016    時間: 2014-11-14 14:37

P記要差不多300/PER MONTH,真係貴。
用卡1個月都係100蚊。以年費睇就差好遠。
當然要睇地區,某部份區收卡都只有1-2MB。
而我住果邊只有CSL最強,30-40MB(4G )
3GKeep 住6MB,所以搵卡都要搵用CSL網的卡。
作者: chun1807    時間: 2014-11-14 14:39

其實睇睇都知係唔止呢個速度 綱開始用果時同近幾年完全差真係係個未知原因上面 老實講 唔吐血都假啦 真係要問問原因係咩 一直鎖係個降速位置一直降 真係投降 預期不如先試試改變呢個問題 著手更進......
作者: ~小雞~    時間: 2014-11-14 15:08

其實睇睇都知係唔止呢個速度 綱開始用果時同近幾年完全差真係係個未知原因上面 老實講 唔吐血都假啦 真係要 ...
chun1807 發表於 2014-11-14 14:39



唔知係你啲中文真係好差定係我理解能力低, 成段嘢咁長都唔知你想講咩嘢
究竟你係用緊8Mb上網而你覺得佢俾唔足8Mb你
定係你覺得電訊商長期只係提供8Mb俾你係唔合理
作者: nb3721    時間: 2014-11-14 15:21

本帖最後由 nb3721 於 2014-11-14 15:27 編輯

我到e+仲係3M"寬頻"。不過真係考慮緊要轉。
作者: RockYou    時間: 2014-11-14 15:40

8M, 實際只係得 6M
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-15 14:03

但你速度係幾多先? 原全失常  所以要比意見先得
chun1807 發表於 2014-11-14 14:15
就算足8mb都唔制啦.費事再去深究.
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-15 14:14

唔知係你啲中文真係好差定係我理解能力低, 成段嘢咁長都唔知你想講咩嘢
究竟你係用緊8Mb上網而你覺得佢 ...
~小雞~ 發表於 2014-11-14 15:08
我都覺得佢可能外国長大返嚟,但我諗佢係用8mb plan不過唔足仲一路下降到2/3mb,所以咁嘈.若果係咁似我一樣獨家冇得揀?你係用/唔用咁解,若果用3/4G蛋又要逐間試,不竞無線一定會受干擾影响接收,時好時差,趕用果陣又斷,唔趕用又得咁.呢d係住公屋既優點-又平又正.
作者: a2940u2w    時間: 2014-11-15 14:43

有人屋企連網都冇得上咁點?
作者: a527692384    時間: 2014-11-15 15:22

本帖最後由 a527692384 於 2014-11-15 15:31 編輯

Ching 我和你一樣,我住緊的唐樓只有網上爬的6M $298/月揀,又慢又贵
最後用咗3g咭上網,速度都有2M起
作者: shadowwarrior    時間: 2014-11-15 15:49

用手機上

Ching 我和你一樣,我住緊的唐樓只有網上爬的6M $298/月揀,又慢又贵
最後用咗3g咭上網,速度都有2M起 ...
a527692384 發表於 2014-11-15 15:22

作者: a527692384    時間: 2014-11-15 16:07

手機tethering/長插手指
作者: anonymoushk    時間: 2014-11-15 18:30

我舊時 8M plan  可以拉到 8xx KB/s
反而 ADSL 既限制最大問題係 upload bandwidth 要自己計好,玩BT又好咩都好要閘一閘 upload 同 outgoing traffic .__. ,upload 塞爆左時,個 download 都會慢
作者: aafs99    時間: 2014-11-15 19:06

如果街燈可以散wifi..已經可以解決好多問題
作者: sfij    時間: 2014-11-15 20:22

請問各位銅線ching(利申﹕小弟都係)的localping係幾多?
me: 20ms
作者: ptafans    時間: 2014-11-15 20:40

6M  25ms
作者: 七彩小生    時間: 2014-11-15 22:37

我又係用左20年 8M, 想講粗口!!
作者: pakchan    時間: 2014-11-16 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ec709394    時間: 2014-11-16 11:45

點解唔試吓i-cable.,佢用天綫連接.,最少都有30m.,點都好過用蛋
作者: powershing    時間: 2014-11-16 13:00

6M硬食左好耐,
加到298真係立即佢絕交
作者: terence0080    時間: 2014-11-16 22:20

電話線可以行VDSL...已經超左100M啦...
作者: domeso    時間: 2014-11-17 09:18

有幾不可思議?

香港入息中位萬幾蚊,但樓價幾百幾千萬

要十幾年唔洗唔食,先供甩層樓,全球之最

但都無 ...
JLV1818 發表於 2014-11-14 09:19


Super agree, can't agree more! XDXD
作者: EOS5    時間: 2014-11-17 11:56

我由十幾至兩年前都係用PCCW ADSL上網 (1.5M > 3M > 6M),download慢我冇所謂,最多人地BT同一樣野1小時,我就由佢BT半日,但好多好時upload野俾人,得640kbps龜速真係慢到就算我忍到,對方都忍唔到.... 試過一次upload套5.6GB高清TVB節目俾朋友,預計時間要兩日,upload到唔夠50%朋友就話頂唔順唔要.. 不過我同樓主分別係我住公屋,其實好多年前已經有和記、HKBN入屋,不過我一向唔鍾意放個陌生人入屋安裝,所以咁多年來忍得就忍,直至兩年前見PCCW 6M續約仲貴過bb100至的起心肝轉,轉後完全係兩個世界,發覺自己靚仔左、仲高大左添~
作者: missiletarget    時間: 2014-11-17 15:50

除非你棟大廈做唔到, 否則PCCW都唔想保留8M以下呢類銅線系統
我就係被PCCW利誘免費升級做100M FIBRE, 估計PCCW寧願蝕俾我都要插埋我棟大廈個舊系統
作者: DJIA    時間: 2014-11-19 22:25

以前用佢6M寬頻都係為左個電子郵箱,之後佢加價加得離譜所以cut左佢算數。
作者: yanchoki    時間: 2014-11-20 08:14

除非你棟大廈做唔到, 否則PCCW都唔想保留8M以下呢類銅線系統
我就係被PCCW利誘免費升級做100M FIBRE, 估計P ...
missiletarget 發表於 2014-11-17 15:50

其實唔難攪,只要喺每楝大廈裝WIFI發射器放WIFI,已經快過8M龜速寬頻.喺出面商場試過,真係10M以上,睇下PKKW肯唔肯攪.
作者: ~小雞~    時間: 2014-11-20 09:31

其實唔難攪,只要喺每楝大廈裝WIFI發射器放WIFI,已經快過8M龜速寬頻.喺出面商場試過,真係10M以上,睇下PKKW ...
yanchoki 發表於 2014-11-20 08:14


唔多可行, 希望我無理解錯你想講咩
如果假設你住係A大廈(得3/6/8Mbps寬頻)
而家想P記裝個WiFi發射站係有光纖寬頻嘅隔離街B大廈, 然後射去A大廈...

1) B大廈未必會容許P記裝一舊為其他大廈服務嘅設備係佢地方 (仲會引起維修問題, 如果A大廈用家話上唔到網, 下下師傅要去埋B大廈檢查, 咁B大廈咪好唔得閒)
2) WiFi 相對上唔係一個穩定嘅連接方法, 容易被交叉干擾, 而且單位座向唔同已經好影響接收, 可能會引起客戶投訴
3) 打風落雨啲訊號就係咁先
4) 如果a大廈好多客用Wi-Fi, B大廈可能要裝多好多隻AP去分流
作者: KinChungE    時間: 2014-11-20 09:39

其實唔難攪,只要喺每楝大廈裝WIFI發射器放WIFI,已經快過8M龜速寬頻.喺出面商場試過,真係10M以上,睇下PKKW ...
yanchoki 發表於 2014-11-20 08:14


你要諗下wi-fi既internet backbone邊度黎
如果你出街用public wi-fi, 果D地方本身有光纖覆蓋, 裝高速wi-fi當然冇問題
但係村屋區隨時成地全部copper, 就算裝wi-fi都一樣係駁去adsl, 唔會快左
作者: lau123321    時間: 2014-11-20 10:11

半年前左右都有用緊,但真係頂唔順,轉左公司
作者: aida32    時間: 2014-11-21 03:04

電話線係ADSL+的話係做到上下行15M
係澳門一早有15M,但上行鎖死1M
CTM公眾比錢WIFI就係去盡上下行15M

利申:係澳門用緊138$  4M/512k
作者: 流星五丈    時間: 2014-11-21 03:25

回覆 45# aida32
朋友,google 下adsl ir dsl 先。uploads 係adsl 死症。download同upload會互相干擾都係死症。
作者: curtis1008    時間: 2014-11-21 16:17

我住唐樓, 4G 無限Plan 12月到期, 價錢到220 加到430, 無奈都要用返8M了
作者: denc    時間: 2014-11-21 17:20

我住唐樓, 4G 無限Plan 12月到期, 價錢到220 加到430, 無奈都要用返8M了
curtis1008 發表於 2014-11-21 16:17


改用3G卡囉,$98/30日,都好過用pkkw 8M
作者: DUP    時間: 2014-11-21 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: curtis1008    時間: 2014-11-21 20:12

回覆 48# denc

可惜好多都係過左5GB即限速, 冇選擇。
作者: Panda300    時間: 2014-11-21 22:09

我用8m plan 但實測3m 點睇
作者: denc    時間: 2014-11-23 03:01

回覆  denc

可惜好多都係過左5GB即限速, 冇選擇。
curtis1008 發表於 2014-11-21 20:12


你應該去Other Phone嗰面睇睇,應該係好多過左5GB都無限速.
我用緊嗰張,上個月用咗2xxGB!
作者: chenght    時間: 2014-11-23 11:26

不可思議
作者: aafs99    時間: 2014-11-23 17:24

see see any wifi lor





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2