Board logo

標題: 最平的 AC1900 Router, $1199 [打印本頁]

作者: 腦電波    時間: 2014-10-13 16:37     標題: 最平的 AC1900 Router, $1199

見到黃金賣緊, Linksys EA6900  $1199

Netgear & Asus 都賣緊 $14xx

大家換iphone 之餘,都要換返隻 AC Router support 下。。。
作者: frankiepoon    時間: 2014-10-13 16:49

抵玩wor
作者: benson6882004    時間: 2014-10-13 18:14

之前買AC68U - $1380,3年保, EA6900 -$1199,1年保
多兩舊多兩年保,其實計番保養咪差唔多
作者: gasketss    時間: 2014-10-13 18:55

之前買AC68U - $1380,3年保, EA6900 -$1199,1年保
多兩舊多兩年保,其實計番保養咪差唔多 ...
benson6882004 發表於 2014-10-13 18:14

Linksys 乜功能都冇,梗系ac68u, 多好多野玩
作者: Its    時間: 2014-10-13 19:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: flmthy    時間: 2014-10-13 19:57

實際上 ac68u 多幾多功能? vs EA6900
作者: Advanced Ivan    時間: 2014-10-13 23:14

實際上 ac68u 多幾多功能? vs EA6900
flmthy 發表於 2014-10-13 19:57


VPN Server / Client, FTP server, BT.......
Linksys原廠FW無野玩的
作者: Its    時間: 2014-10-13 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Advanced Ivan    時間: 2014-10-13 23:44

回覆  Advanced Ivan


其實如果要呢d function,不如考慮買個NAS,asus 就可能太多functiom,就過熱啦

...
Its 發表於 2014-10-13 23:30


Well...其實用親粒Dual Core A9實熱,唔關多唔多feature事
個個都話ASUS熱,但其實ASUS D高階Router個Heatsink已經係落重料,如果咁都過熱,擺位問題居多
個個上Service Center都實講一堆似有似無既問題,搏佢換過隻架啦,我去Apple都會話我部iphone收得唔好狂斷線一樣
當然,NAS緊係好,但其實VPN server呢D function都好易做到,但唔需要用到NAS既
新一代用BCM4708既USB 3.0個throughput其實都好快,插隻USB3.0 HDD做D簡單File Sharing不知幾實用
作者: 書中出舉人    時間: 2014-10-14 00:07

如果純玩數字,Tenda W1800R六舊幾買到
作者: kit3    時間: 2014-10-14 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Its    時間: 2014-10-14 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingchiu169    時間: 2014-10-14 01:56

個人用過N16同N56

N16無試過過熱斷..N56都無試過斷..

公司長期有部AC68..連住2,3十人都未試過過熱.

可能唔同用法掛

手神問題?
作者: dinobb    時間: 2014-10-14 09:00

公司長開冷氣,應該好啲,我之前用過 AC66 都覺得好熱 (家用 router 嚟講)
作者: Advanced Ivan    時間: 2014-10-14 13:22

個人用過N16同N56

N16無試過過熱斷..N56都無試過斷..

公司長期有部AC68..連住2,3十人都未試過過熱.

可能 ...
chingchiu169 發表於 2014-10-14 01:56


我岩岩都幫個朋友間舖頭set隻AC68U, 連埋隻USB3.0 HDD做sharing
熱係比單核router熱, 但真係無hang過...
作者: fai0224    時間: 2014-10-14 13:46

Linksys ,netgear 都可以做usb3.0 hdd sharing ,如果要usb 效能買wrt1900ac 快到癲!行nas cpu
作者: fai0224    時間: 2014-10-14 13:47

Ea6900 可刷ddwrt ,$1199真係抵買!
作者: ~你好嗎~    時間: 2014-10-14 15:05

多三舊水(我當俾多幾十買把風扇仔吹AC68U)
保養多兩年
功能多一大串
點解仲要買LINKSYS.....

利申 : 用緊AC56U..
作者: Advanced Ivan    時間: 2014-10-14 15:22

Linksys ,netgear 都可以做usb3.0 hdd sharing ,如果要usb 效能買wrt1900ac 快到癲!行nas cpu ...
fai0224 發表於 2014-10-14 13:46


Linksys呢隻的確係好強, 不過我對Marvell做Network產品還是有D保留, 尤其是Wireless果part
https://wikidevi.com/wiki/Linksys_WRT1900AC

反而Broadcom個solution經過咁多年嘅進化, 相容性肯定無問題
作者: 風聆草    時間: 2014-10-14 15:36

唉,我都係心大心細緊...
Linksys WRT1900AC 係 Belkin 出品定係 Cisco 出品 ?
EA6900 係 Cisco 出品吧 ?

我唔係成日都係屋企,我要穩定 > 多野玩...
我唔係屋企隻 Router 死左實家變...
作者: benson6882004    時間: 2014-10-14 16:19

唉,我都係心大心細緊...
Linksys WRT1900AC 係 Belkin 出品定係 Cisco 出品 ?
EA6900 係 Cisco 出品吧 ? ...
風聆草 發表於 2014-10-14 15:36


Linksys最後一部Cisco出品係EA6700,EA6900同WRT1900AC係Belkin出
不過照計EA6700既架構同EA6900差唔多既。。。
作者: ~你好嗎~    時間: 2014-10-14 18:14

唉,我都係心大心細緊...
Linksys WRT1900AC 係 Belkin 出品定係 Cisco 出品 ?
EA6900 係 Cisco 出品吧 ? ...
風聆草 發表於 2014-10-14 15:36


ASUS ROUTER穩定喎
多功能只係做個比較
保養長短都係.

咁當然, 你著重價錢, 連O個三四百都睇得緊O既
咁咪以價取決囉~
唔使咁複製~
作者: 炎冬    時間: 2014-10-14 23:16

唉,我都係心大心細緊...
Linksys WRT1900AC 係 Belkin 出品定係 Cisco 出品 ?
EA6900 係 Cisco 出品吧 ? ...
風聆草 發表於 2014-10-14 15:36



    想唔hang機買入門商用router啦
e.g. Draytek Vigor 2960
or 2130N (是舊野沒AC玩不過未試過hang機, 6-8人公司用)
作者: fai0224    時間: 2014-10-17 15:51

近排wrt1900ac 都落左價,硬件真係好強!玩埋USB 效能有埋內置風扇!可以入手!
作者: Its    時間: 2014-10-18 02:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: baby16    時間: 2014-10-18 03:33

本帖最後由 baby16 於 2014-10-18 04:14 編輯
回覆  fai0224

我正用緊WRT1900AC,用左差不多半年,未hang 過機

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
Its 發表於 2014-10-18 02:13


del
作者: tkkhome    時間: 2014-10-18 07:45

回覆 5# Its

其實 WRT 同 EA 有咩分別?
作者: fai0224    時間: 2014-10-18 22:20

wrt 係linksys最舊既樣,EA係新系列,WRT係皇牌作,如果追求USB效能同WIFI訊號更強,就買WRT,如果唔係EA6900已經好夠!
作者: 風聆草    時間: 2014-10-21 17:13

回覆 23# 炎冬
出面邊度有得賣... 珍寶 MK 好似無...
作者: 炎冬    時間: 2014-10-21 18:42

回覆  炎冬
出面邊度有得賣... 珍寶 MK 好似無...
風聆草 發表於 2014-10-21 17:13



    中央田有賣Draytek Vigor 2960, 不過2130N好像Leader都有賣..
作者: 風聆草    時間: 2014-10-22 09:15

中央田有賣Draytek Vigor 2960, 不過2130N好像Leader都有賣..
炎冬 發表於 2014-10-21 18:42

謝,再睇睇...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2