Board logo

標題: 香港寬頻利用Cat 5E入屋1000Mb速度 [打印本頁]

作者: octopusman    時間: 2014-10-8 21:51     標題: 香港寬頻利用Cat 5E入屋1000Mb速度

配合Asus RT-AC56S路由器
作者: shingzhk    時間: 2014-10-8 21:58

點解去HXBN個Speedtest網
作者: yarehk    時間: 2014-10-8 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1919    時間: 2014-10-8 23:05

佢個網都唔準
作者: krell1    時間: 2014-10-9 11:26

WIFI表現如何?
作者: katiece    時間: 2014-10-9 11:32

800 Mb都唔到
作者: ttmouse    時間: 2014-10-9 11:37

本帖最後由 ttmouse 於 2014-10-9 11:40 編輯

Hkxn 話,BB1000,係冇速度保証的。過600M就收貨的。
申請1000m,念住有1000m速度,係你地自己念多左姐!
作者: katiece    時間: 2014-10-9 11:50

我自己用netvigator 1000,係冇1000Mb,但都有93x -94x Mb
作者: billyck2    時間: 2014-10-9 11:53

商品說明條例...
作者: anguschoi    時間: 2014-10-9 13:30

大部份router都係得800mb wan port throughput..咁快冇用....
作者: hklkf    時間: 2014-10-9 14:17

my pccw 1000Mb only 744 UP/DL
作者: rabi    時間: 2014-10-9 14:26

直插再試試。
作者: kongisp    時間: 2014-10-9 17:57

直插再試試 x2
作者: tamp    時間: 2014-10-9 17:59

請問最近佢做八折, 可否要求銅線入屋?
作者: gasketss    時間: 2014-10-9 18:42

我反而想問問ac56s有幾熱,盪手嗎?
作者: franca    時間: 2014-10-10 10:30

我去speedtest個網站試有800MB/s喎.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2