作者: octopusman 時間: 2014-10-8 21:51 標題: 香港寬頻利用Cat 5E入屋1000Mb速度
配合Asus RT-AC56S路由器
作者: shingzhk 時間: 2014-10-8 21:58
點解去HXBN個Speedtest網

作者: yarehk 時間: 2014-10-8 22:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1919 時間: 2014-10-8 23:05
佢個網都唔準
作者: krell1 時間: 2014-10-9 11:26
WIFI表現如何?
作者: katiece 時間: 2014-10-9 11:32
800 Mb都唔到

作者: ttmouse 時間: 2014-10-9 11:37
本帖最後由 ttmouse 於 2014-10-9 11:40 編輯
Hkxn 話,BB1000,係冇速度保証的。過600M就收貨的。
申請1000m,念住有1000m速度,係你地自己念多左姐!

作者: katiece 時間: 2014-10-9 11:50
我自己用netvigator 1000,係冇1000Mb,但都有93x -94x Mb
作者: billyck2 時間: 2014-10-9 11:53
商品說明條例...
作者: anguschoi 時間: 2014-10-9 13:30
大部份router都係得800mb wan port throughput..咁快冇用....
作者: hklkf 時間: 2014-10-9 14:17
my pccw 1000Mb only 744 UP/DL
作者: rabi 時間: 2014-10-9 14:26
直插再試試。
作者: kongisp 時間: 2014-10-9 17:57
直插再試試 x2
作者: tamp 時間: 2014-10-9 17:59
請問最近佢做八折, 可否要求銅線入屋?
作者: gasketss 時間: 2014-10-9 18:42
我反而想問問ac56s有幾熱,盪手嗎?
作者: franca 時間: 2014-10-10 10:30
我去speedtest個網站試有800MB/s喎.
