Board logo

標題: [操作疑難] ppcw搬屋求救 [打印本頁]

作者: kkfon    時間: 2014-3-28 20:10     標題: ppcw搬屋求救

我簽了2年約,仲有一年約,但要搬家,新屋有hkbn,所以pccw話可能未必裝到,所以cs 話,如果裝唔到,叫我轉給朋友或親戚,但找唔到人要,請問如果裝唔到,我係咪一定要理行合約?因為唔係我唔想,係pccw 裝唔到,有冇ching 試過搬屋,裝唔到都要給餘下費用?

via HKEPC Reader for Android
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-3-28 21:18

上次都問過sales同一個問題, 佢話要比罰金同餘下月數錢, 但只要証明到真係無得裝, 可以同佢嘈
作者: kelvin912    時間: 2014-3-28 21:25

回復 1# kkfon

Ching, But as I know seem need to prove the new address without PCCW netvigator coverage sin can have chance to waive....
作者: wingwah    時間: 2014-3-28 21:25

會不會問一問管理處PCCW好多樓都沒問題,是要睇你想要行多少MB
作者: kkfon    時間: 2014-3-28 21:54

回復 4 #wingwah

其實是新屋本身有hkbn,所以要再裝pccw,pccw話條Fiber 唔夠位入屋。裝唔到,如果係呢個情況,是否要給餘下合約?

via HKEPC Reader for Android
作者: kkfon    時間: 2014-3-28 22:10

回復 3 #kelvin912

有coverage,但如果裝唔到,可以wavie嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: chunge    時間: 2014-3-28 22:18

我覺是你問題有pcc約中裝波波
作者: thomasli2014    時間: 2014-3-28 22:37

上次都問過sales同一個問題, 佢話要比罰金同餘下月數錢, 但只要証明到真係無得裝, 可以同佢嘈 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-3-28 21:18



    比罰金 + 餘下月數錢, 唔好去搶!!!
作者: kkfon    時間: 2014-3-29 06:54

回復 7 #chunge

應該話,我搬去的地方本身已有hkbn,但我舊屋用緊pccw

via HKEPC Reader for Android
作者: 千葉涼平    時間: 2014-3-29 07:43

我簽了2年約,仲有一年約,但要搬家,新屋有hkbn,所以pccw話可能未必裝到,所以cs 話,如果裝唔到,叫我轉 ...
kkfon 發表於 2014-3-28 20:10


有得HKBN PCCW 冇可能裝唔到
你話村屋就會唔夠線分
作者: starwise    時間: 2014-3-29 09:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 科佬師父仔    時間: 2014-3-29 09:29

HKBN放到線入屋 ,PCCW入唔到線?
應該會再有師傅上黎試
作者: kkfon    時間: 2014-3-29 11:18

回復 12 #科佬師父仔

因為入屋的管好細,只可容許一條fiber 入屋。

via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2014-3-29 11:27

本帖最後由 NeTZoO 於 2014-3-29 11:29 編輯
回復 科佬師父仔

因為入屋的管好細,只可容許一條fiber 入屋。

via HKEPC Reader for Android ...
kkfon 發表於 2014-3-29 11:18


同老電講轉100M囉,其實點講都係你問題!
其實新屋已裝hkbn,定曾裝過hkbn所以已有線入左屋?
作者: kit3    時間: 2014-3-29 11:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkfon    時間: 2014-3-29 12:50

回復 14 #NeTZoO

其實我都唔知新屋裝唔到二間公司.不過點都好,合約是否寫明,唔理乜情況下,都是交餘下費用,即就算裝唔到,給唔到service 我,我都要給錢。

via HKEPC Reader for Android
作者: 邪惡小孩    時間: 2014-3-29 13:06

回復 NeTZoO

其實我都唔知新屋裝唔到二間公司.不過點都好,合約是否寫明,唔理乜情況下,都是交餘下費用, ...
kkfon 發表於 2014-3-29 12:50

槽吾得米行明線囉
作者: NeTZoO    時間: 2014-3-29 14:07

回復 NeTZoO

其實我都唔知新屋裝唔到二間公司.不過點都好,合約是否寫明,唔理乜情況下,都是交餘下費用, ...
kkfon 發表於 2014-3-29 12:50


100M應該行到掛,行原本入條電話線呵
作者: 原明    時間: 2014-3-29 16:08

合約期,其實無得講⋯⋯
作者: georgekei    時間: 2014-3-29 16:29

我反而當初由HKbN 轉PCCW , 事關個層,個㨂樓D port full 曬,佢比我cut約
作者: tinalaser    時間: 2014-3-29 18:46

其實樓主最好睇清楚當時簽果份約. 同問返PCCW 講明係佢地比唔到SERVICE 你. 唔係你唔用. 咁問題應有得傾的. 但問題 係咪真係入唔到多條線定CFU 唔做. 就佢地先知.  條FIBER 有幾粗呀.  唔會條管FULL 到咁掛. 再唔係咪叫佢地明線入屋.
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-3-29 19:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2