Board logo

標題: HKBN 商業電話網路停頓,大件事!!! [打印本頁]

作者: william-yeung    時間: 2013-6-20 09:52     標題: HKBN 商業電話網路停頓,大件事!!!

公司用緊HKBN 網絡電話系統(VOIP),今日返工全部電話線無聲,包括FAX線,打入/打出都唔得,發生咁大件事點樣解決!! (荔枝角區)
打電話去HKBN CS部門,一路都聽錄音機 "現在線路繁忙,請等一等,我們會好快接聽你的電話",
最後有人接電話了,佢話"電話線路搶修中"

VOIP電話真係好唔掂,老闆為咗慳小小錢,做生意點都應該留一條傳統電話線。
作者: ericlkh    時間: 2013-6-20 09:59

知唔知得你有事定係成區都唔得?
作者: 167pk    時間: 2013-6-20 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VV    時間: 2013-6-20 10:03

冇 set call forward to mobile phone 咩...
作者: ericlkh    時間: 2013-6-20 10:22

上環我個朋友公司冇事
作者: peter_chan    時間: 2013-6-20 10:48

要出事﹐傳統線都會出事﹐只是機會率的問題。
作者: chowegg    時間: 2013-6-20 11:39

商業線用VOIP 平好多~~
不過點解會揀HKBN 商業線?商業線VOIP 應該用Wharf T&T or PCCW ar ma~
作者: ae861    時間: 2013-6-20 11:41

HGC IDAP (T1) 又有何評價?
作者: william-yeung    時間: 2013-6-20 12:10

回復 2# ericlkh


    應該係呢區 HKBN VOIP有事,因為搶修中,如果只係我呢幢大廈有事就會派人來check.
作者: william-yeung    時間: 2013-6-20 12:14

回復 7# chowegg


   原本用緊WTT電話線,轉 HKBN 最平,今年4月才簽約,轉咗第1個月,線路話音質差,要投訴後才改善,今天又爆一鑊,要叫老闆出年唔好續約。
作者: crazyleaf    時間: 2013-6-20 12:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crazyleaf    時間: 2013-6-20 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ae861    時間: 2013-6-20 13:34

回復 12# crazyleaf


    即所有IDAP 都係一樣...(老電,九倉)..
除非用BDEL, DDI...HUNTING ....
作者: tracert    時間: 2013-6-20 13:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supergag    時間: 2013-6-20 15:24

HKBN都成日打黎叫我轉用佢...
作者: chowegg    時間: 2013-6-20 15:40

同voip一樣 一拖n條voice
一樣有機會死直
crazyleaf 發表於 2013-6-20 13:04


IDAP 係咩黎??
和記送都唔好用啦~~~
作者: ae861    時間: 2013-6-20 15:49

回復 16# chowegg


    HGC 真係咁差? 師兄有無用過?
作者: alexccs    時間: 2013-6-20 16:20

本帖最後由 alexccs 於 2013-6-20 16:37 編輯

公司 ASTERISK, 用PCCW IDAP DUAL T1, 用左5年試過兩次其中1條有事, 四小時內有人理,  好多其他telco sell 平好好好好多我地都唔敢轉.

HGC IDAP恐怖故事, 早年做SI時,打風後個客(80條內線左右)大廈個電話機房水浸.  佢地話浸到佢d設備定係機房無左電.  總之個客無街線用成個禮拜.

樓主現時用 voip 係無自己server吧? 咁可能係hkbn死 sip server.... 用 idap要有自己server呢.
作者: crazyleaf    時間: 2013-6-20 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chowegg    時間: 2013-6-20 17:42

回復  chowegg


    HGC 真係咁差? 師兄有無用過?
ae861 發表於 2013-6-20 15:49


我第一份工間公司係用HGC, 成日都壞~~
整完無耐又壞~
作者: ae861    時間: 2013-6-21 09:45

回復 20# chowegg


    我公司有一個OFFICE用了兩年一直no problem...
so.......
作者: tracert    時間: 2013-6-21 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-6-21 20:42

回復  chowegg


   原本用緊WTT電話線,轉 HKBN 最平,今年4月才簽約,轉咗第1個月,線路話音質差,要投 ...
william-yeung 發表於 2013-6-20 12:14


貪平既結果





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2