作者: william-yeung 時間: 2013-6-20 09:52 標題: HKBN 商業電話網路停頓,大件事!!!
公司用緊HKBN 網絡電話系統(VOIP),今日返工全部電話線無聲,包括FAX線,打入/打出都唔得,發生咁大件事點樣解決!!
(荔枝角區)打電話去HKBN CS部門,一路都聽錄音機
最後有人接電話了,佢話"電話線路搶修中"

VOIP電話真係好唔掂,老闆為咗慳小小錢,做生意點都應該留一條傳統電話線。
作者: ericlkh 時間: 2013-6-20 09:59
知唔知得你有事定係成區都唔得?
作者: 167pk 時間: 2013-6-20 10:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VV 時間: 2013-6-20 10:03
冇 set call forward to mobile phone 咩...
作者: ericlkh 時間: 2013-6-20 10:22
上環我個朋友公司冇事
作者: peter_chan 時間: 2013-6-20 10:48
要出事﹐傳統線都會出事﹐只是機會率的問題。
作者: chowegg 時間: 2013-6-20 11:39
商業線用VOIP 平好多~~
不過點解會揀HKBN 商業線?商業線VOIP 應該用Wharf T&T or PCCW ar ma~
作者: ae861 時間: 2013-6-20 11:41
HGC IDAP (T1) 又有何評價?
作者: william-yeung 時間: 2013-6-20 12:10
回復 2# ericlkh
應該係呢區 HKBN VOIP有事,因為搶修中,如果只係我呢幢大廈有事就會派人來check.
作者: william-yeung 時間: 2013-6-20 12:14
回復 7# chowegg
原本用緊WTT電話線,轉 HKBN 最平,今年4月才簽約,轉咗第1個月,線路話音質差,要投訴後才改善,今天又爆一鑊,要叫老闆出年唔好續約。
作者: crazyleaf 時間: 2013-6-20 12:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crazyleaf 時間: 2013-6-20 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ae861 時間: 2013-6-20 13:34
回復 12# crazyleaf
即所有IDAP 都係一樣...(老電,九倉)..
除非用BDEL, DDI...HUNTING ....
作者: tracert 時間: 2013-6-20 13:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: supergag 時間: 2013-6-20 15:24
HKBN都成日打黎叫我轉用佢...
作者: chowegg 時間: 2013-6-20 15:40
IDAP 係咩黎??
和記送都唔好用啦~~~
作者: ae861 時間: 2013-6-20 15:49
回復 16# chowegg
HGC 真係咁差? 師兄有無用過?
作者: alexccs 時間: 2013-6-20 16:20
本帖最後由 alexccs 於 2013-6-20 16:37 編輯
公司 ASTERISK, 用PCCW IDAP DUAL T1, 用左5年試過兩次其中1條有事, 四小時內有人理, 好多其他telco sell 平好好好好多我地都唔敢轉.
HGC IDAP恐怖故事, 早年做SI時,打風後個客(80條內線左右)大廈個電話機房水浸. 佢地話浸到佢d設備定係機房無左電. 總之個客無街線用成個禮拜.
樓主現時用 voip 係無自己server吧? 咁可能係hkbn死 sip server.... 用 idap要有自己server呢.
作者: crazyleaf 時間: 2013-6-20 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chowegg 時間: 2013-6-20 17:42
我第一份工間公司係用HGC, 成日都壞~~
整完無耐又壞~
作者: ae861 時間: 2013-6-21 09:45
回復 20# chowegg
我公司有一個OFFICE用了兩年一直no problem...
so.......
作者: tracert 時間: 2013-6-21 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-6-21 20:42
貪平既結果

