Board logo

標題: ]屋企網線切斷左 [打印本頁]

作者: 93417    時間: 2011-2-28 16:44     標題: ]屋企網線切斷左

我就用緊HKBN既...

我屋企呢排就裝修..
全屋咩都起哂.
所以連網線都收皮了..
咁而家就接近完工
所以就要駁返網線
D裝修佬就話要搵人上黎駁返..
咁我就打左去HKBN問
佢話要400蚊重新拉線...


但係6月就約滿..
如果唔續約就哂左個400幾蚊用3個月..
但係續約又要198蚊..


我而家只係新線駁返落D舊線到..
有D咩方法?
作者: TeraBytes    時間: 2011-2-28 16:50

你肯俾$200, 呢度大把人肯幫你做...
作者: 93417    時間: 2011-2-28 16:54

回復 2# TeraBytes




本身家境清貧..
裝修後的身家都所剩無幾..

所以我都諗住自己落手落腳做..
但又唔識
所以上黎問下..
作者: 93417    時間: 2011-2-28 16:59

推推推推推推推
作者: TeraBytes    時間: 2011-2-28 17:00

回復  TeraBytes




本身家境清貧..
裝修後的身家都所剩無幾..

所以我都諗住自己落手落腳做..
但又唔識
...
93417 發表於 2011-2-28 04:54 PM


裝修你都唔識又唔見搵人教你做.... 唔怪得做電腦同network咁唔值錢....
其實係肯搵既話, 大把舊post有教cat5點駁....
作者: microware    時間: 2011-2-28 17:03

樓主,你有冇留返HKBN本身係你屋企夾果個RJ45頭先?
有嘅話,你自己拉返條新嘅靚線,如AMP~
再跟返佢個頭,係條線駁入你屋企果個位度,對返色,用啲AMP豆,啪返佢~
裡面果個RJ45頭,照跟住HKBN咁夾就可以上返網架啦~
作者: 93417    時間: 2011-2-28 17:03

回復 5# TeraBytes


   

我而家係屋企出面走朗天花板蓋入面個D線斷左..
作者: pp5678f    時間: 2011-2-28 17:03

我都建議樓主先search舊post,有些有理picture....
作者: 93417    時間: 2011-2-28 17:12

回復 6# microware



而家我屋企入面既面板都搞掂哂..
只係差將天花板蓋入面既線駁埋一齊..

係咪用3M豆可以駁到?
作者: microware    時間: 2011-2-28 17:14

回復 9# 93417

係~你可以用3M豆去將佢哋駁返佢~
作者: 93417    時間: 2011-2-28 17:15

回復 10# microware


   

3M豆一般係邊到買得到..

我住係上水區..
出鴨記比較麻煩..

5金鋪會唔會有呢D豆買?
作者: microware    時間: 2011-2-28 17:19

回復 11# 93417

啲3M豆,一般會係啲專賣網絡設備嘅鋪頭會有啲賣~
你果邊嘅五金鋪就唔清楚,但鴨記啲五金鋪就多數都有~
你最好去問下~可能有都唔定~

黃金果邊專賣呢啲嘅鋪頭如:博智(依家好搬咗去高登果邊~)~
就一定有~
作者: 93417    時間: 2011-2-28 17:35

回復 12# microware


    唔該哂你啊
作者: funfunhk    時間: 2011-2-28 18:00

我之前裝修都係剪晒D線,之後打電話叫pccw(now)同和記(BB),
叫佢地兩間上黎駁番都冇話要收錢.
作者: MARTINkEN    時間: 2011-2-28 18:13

回復 14# funfunhk


   佢地服務係好既///..
作者: harry_kewell_7    時間: 2011-2-28 18:37

回復  microware



而家我屋企入面既面板都搞掂哂..
只係差將天花板蓋入面既線駁埋一齊..

係咪用3M豆可 ...
93417 發表於 2011-2-28 17:12


你要睇返HKBN 之前用O左邊四條線駁入你屋企...
對應返咁駁喎...因為O的寬頻師傅多數都唔跟standard 駁...
我前排都裝修o的線都剪晒....好彩o係走朗出面個箱o個度無剪到o的線尾....
所以先駁得返....唔係就要比錢人賺........
作者: hasing    時間: 2011-2-28 18:54

買頭,豆,鉗,加加埋埋錢都係番度,兩舊都慳,自已想想啦
作者: 7G    時間: 2011-2-28 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: serverxp    時間: 2011-2-28 22:11

買頭,豆,鉗,加加埋埋錢都係番度,兩舊都慳,自已想想啦
hasing 發表於 2011-2-28 18:54



講得好
作者: hkbestbuy    時間: 2011-2-28 22:19

我地一般都係用RJ45 既I-Joint 去做cat5的接駁,打豆只會用在電話線路上,唔知cat5 打豆做接駁會唔會有packet loss呢?有無師兄試過?
作者: 3K    時間: 2011-2-28 23:44

本帖最後由 3K 於 2011-2-28 23:45 編輯
我地一般都係用RJ45 既I-Joint 去做cat5的接駁,打豆只會用在電話線路上,唔知cat5 打豆做接駁會唔會有packet ...
hkbestbuy 發表於 2011-2-28 22:19



HKBN 是是但但工程人員就係咁夾豆 , 好彩的話就3M 紅豆,唔好彩就雜豆.

唔知攞部 DTX1800 去SCAN , PASS 唔PASS CAT.5 標準呢...
作者: TeraBytes    時間: 2011-2-28 23:49

我地一般都係用RJ45 既I-Joint 去做cat5的接駁,打豆只會用在電話線路上,唔知cat5 打豆做接駁會唔會有packet ...
hkbestbuy 發表於 2011-2-28 10:19 PM


signal loss肯定會多左, 但未必會造成packet loss....
作者: cccccctt    時間: 2011-3-1 00:07

HKBN 是是但但工程人員就係咁夾豆 , 好彩的話就3M 紅豆,唔好彩就雜豆.

唔知攞部 DTX1800 去SCAN , ...
3K 發表於 2011-2-28 23:44



    冇記錯的話...hkbn全部都係用3M豆, tyco RJ-45, krone cat5e
作者: SSII    時間: 2011-3-1 03:46

冇記錯的話...hkbn全部都係用3M豆, tyco RJ-45, krone cat5e
cccccctt 發表於 2011-3-1 00:07


cat5e
3m, amp ,nexans
作者: hasing    時間: 2011-3-1 08:58

間間都會用豆,老電一到樓就用豆啦,根本吾大影响
作者: microware    時間: 2011-3-1 10:07

有次個FRIEND裝完修先知條CAT5E唔夠長~
因為佢無啦啦轉咗個ROUTER位置,由廳轉咗去房,好彩個房係隔離~
最後佢要我同佢駁返長佢啊~
不過我係同佢用3M 黃豆,因為佢有三條要駁,仲要係同一個位~
如果下下都用3M紅豆,就一定好大舊~
用黃豆就可以細好多~

我試過同佢做TEST,無事,仲可以上到1000~
internal network throughput都有八至九成~
就咁機過機~
作者: cracker    時間: 2011-3-1 10:12

HKBN 是是但但工程人員就係咁夾豆 , 好彩的話就3M 紅豆,唔好彩就雜豆.

唔知攞部 DTX1800 去SCAN , ...
3K 發表於 2011-2-28 23:44


有豆算好, 以前做薄餅, 無哂豆, 唯有扭pair+電線膠布
作者: nero32    時間: 2011-3-1 11:32

最重要你屋企個插座有冇陏過, 如果有插座冇事, 你裝傻打電話上去, 話上唔到網.

唔得就自己用豆整番佢, 慢唔緊要, 慢可以投訴, 要求佢換線.

我記得和仔如果係用好舊果D線UPGRADE上黎(即係3MB ADSL)用到依家, 依家用100MB如果速度不足可以要求重新拉線, 但要在簽新合約時說明.
作者: 93417    時間: 2011-3-1 21:21

回復 16# harry_kewell_7


    我都唔知佢係邊4條線駁上網..
因為已經剪到亂哂


咁如果只係將同色既線隊落粒豆再拍埋佢又得唔得
作者: 93417    時間: 2011-3-1 21:21

回復 17# hasing


    淨係買豆應該都唔過100既..
作者: 93417    時間: 2011-3-1 21:23

回復 20# hkbestbuy


    只係將新線同舊線駁埋一齊姐..

咁都會有PACKET LOSS?
作者: hasing    時間: 2011-3-2 07:14

回復  hasing


    淨係買豆應該都唔過100既..
93417 發表於 2011-3-1 21:21


一陣搞吾掂咪又係俾錢,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2