Board logo

標題: 家中電視只收到82 83,84,85. Why ? [打印本頁]

作者: user123400    時間: 2025-12-5 10:48     標題: 家中電視只收到82 83,84,85. Why ?

家中電視只收到82 83,84,85. Why ?
之前一直正常
Thanks

試過重新搜台

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hkjgl    時間: 2025-12-5 13:07

天台天線 歪咗?
作者: COD    時間: 2025-12-5 14:12

用緊咩天線?大廈公共線?
問下隔離左右。





   ≡ 舌 不 言   則 心 不 亂 ≡

   

作者: 趙元暢    時間: 2025-12-5 14:33

問管理處好過上嚟問啦
作者: C_Law    時間: 2025-12-5 16:40

先問鄰居/管理處,睇下係公家問題還是自家問題。
作者: user123400    時間: 2025-12-5 22:54

回覆 3# COD

大廈公共線

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: user123400    時間: 2025-12-5 22:55

回覆 5# C_Law

管理處話 唔清楚

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: m92fshing    時間: 2025-12-6 01:32

回覆  C_Law

管理處話 唔清楚

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
user123400 發表於 2025-12-5 22:55

唔清楚咪去攪清楚,佢清唔清楚自己有冇出糧!

如果佢再唔知就搵法團,公屋就去搵屋邨辦事署

via HKEPC Reader for Android
作者: user123400    時間: 2025-12-6 16:11

回覆 8# m92fshing

我個法團廢到…

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: C_Law    時間: 2025-12-6 20:46

回覆  m92fshing

我個法團廢到…

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
user123400 發表於 2025/12/6 16:11

所以我 5# 個回覆,問人的次序係「鄰居」行先。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: m92fshing    時間: 2025-12-7 15:57

回覆  m92fshing

我個法團廢到…

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
user123400 發表於 2025-12-6 16:11

你有交管理費,天線系統理論上有公司做保養,試下問埋鄰居有無事,如果有就可能係天線系統有問題,一齊同管理處講,叫佢地搵人黎檢查

via HKEPC Reader for Android
作者: FT907    時間: 2025-12-17 14:56

正常真係問鄰居先   如果人哋有  你冇    就一定係你問題.
作者: jk1399    時間: 2026-2-17 10:42

唔清楚咪去攪清楚,佢清唔清楚自己有冇出糧!

如果佢再唔知就搵法團,公屋就去搵屋邨辦事署

via HKEPC  ...
m92fshing 發表於 2025-12-6 01:32


如果不是系統問題, 全屋苑收唔到
只係個別單位部收唔到
關管理處/法團/屋邨辦事署乜事
佢地有乜責任要幫個別單位收唔到"去攪清楚"?
作者: m92fshing    時間: 2026-2-17 11:12

如果不是系統問題, 全屋苑收唔到
只係個別單位部收唔到
關管理處/法團/屋邨辦事署乜事
佢地有乜責任要幫 ...
jk1399 發表於 2026-2-17 10:42

個別單位收唔到,都可能關大厦公家設備事
電視訊號由天台經放大器輸出去到不同分線器,中途有咁多接線,又有放大器,全部都有機會損壞
所以睇唔到電視要分清係自己單位既接線問題,定係入屋前既訊號已經有問題
最好大廈就有師傅可以到單位附近最近既分線器度一下訊號,等大家都攪清楚,而唔係一句話唔關事

via HKEPC Reader for Android
作者: java2    時間: 2026-2-17 11:55

公共天線冇人維修?
唔清楚咪叫管理處找人睇, 交左管理費咪又清唔清楚?

回覆  C_Law

管理處話 唔清楚

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
user123400 發表於 2025-12-5 22:55

作者: ww9876    時間: 2026-2-17 12:02

本帖最後由 ww9876 於 2026-2-17 12:03 編輯

先去買條天線(日本城有)換試試,買最平白色粗線就可以。另如果有多過一部電視,先接一部試。

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2026-2-20 00:41

先去買條天線(日本城有)換試試,買最平白色粗線就可以。另如果有多過一部電視,先接一部試。

via HKEPC  ...
ww9876 發表於 2026-2-17 12:02



唔關條線事

我講我個CASE:

N年前裝左有線電視, 亦CUT左N年
最近"換左面板同插頭", 做返一般款
就收唔到76,77,78台





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2