Board logo

標題: 賽馬j2,點解無呢個台既? [打印本頁]

作者: 169169    時間: 2018-12-23 06:03     標題: 賽馬j2,點解無呢個台既?

本帖最後由 169169 於 2018-12-23 06:20 編輯

幫屋村個叔叔問,部電視多年舊機無高清,好似得幾個台睇,但無j2?
作者: 梳乎厘    時間: 2018-12-23 08:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-12-23 10:24

帶佢去舖頭選購有 AV 接口解碼器就可以解決
作者: derek9999    時間: 2018-12-23 13:21

你話舊電視啦,怎樣收到數碼的頻道呢!
作者: anon893    時間: 2018-12-23 15:30

幫屋村個叔叔問,部電視多年舊機無高清,好似得幾個台睇,但無j2?
169169 發表於 2018-12-23 06:03 AM

J2 (ch82) is part of 地上波 digital not available on analogue TVs
Like post #4 says, get an external STB instead (MTV highly recommended)
作者: Nightcatcat    時間: 2018-12-23 16:05

J2 (ch82) is part of 地上波 digital not available on analogue TVs
Like post #4 says, get an externa ...
anon893 發表於 2018-12-23 15:30

Are you sure that brother can understand your English reply?
作者: anon893    時間: 2018-12-23 16:08

Are you sure that brother can understand your English reply?
Nightcatcat 發表於 2018-12-23 04:05 PM

I cannot type Chinese, so what do you expect otherwise?  Machine translation??
作者: C_Law    時間: 2018-12-23 16:42

為了睇馬而又用緊 4:3 的大牛龜電視機的話,買過部新數碼電視機啦!

雖然舊電視機用紅白黃線駁機頂盒係睇到數碼台,但係睇馬的話,賠率的字係會矇到睇不到!而且畫面比例不同,一係拉高畫面(變形)、一係上下黑邊(畫面縮細到更加矇)、一係就斬左斬右(左右兩邊會睇不到)。
作者: toylet    時間: 2018-12-23 18:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2018-12-23 22:47

呢個係一個好問題...
真係好問題
作者: hdr    時間: 2018-12-23 23:28

搞咁多野買嗰機頂盒隊落部4:3大牛龜到
不如直接買部iDTV
作者: CSR103    時間: 2018-12-24 00:41

直接換電視好過啦
作者: 士碌架    時間: 2018-12-24 08:38

國內品牌 其實 1200蚊有部 32吋
買過部啦
作者: wklie    時間: 2018-12-24 10:21

In spite of my job, I also think it's better for him to just buy a new TV.
作者: 169169    時間: 2018-12-24 19:17

佢部舊電視可否外駁 S-Vdeo 或 RGB? HDMI?
買個 高清電視盒... $400 左右! 記住睇下有無舊式 AV out! ...
toylet 發表於 2018-12-23 18:12

唔係大牛龜,是led薄身,點樣知道有無s-video或hdmi?
機頂盒又要注意d乜?強國個d用得嗎?
作者: toylet    時間: 2018-12-24 19:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2018-12-25 17:55

唔係大牛龜,是led薄身,點樣知道有無s-video或hdmi?
機頂盒又要注意d乜?強國個d用得嗎? ...
169169 發表於 2018-12-24 19:17



    支持你上圖問
作者: 169169    時間: 2018-12-25 20:16

搞咁多野買嗰機頂盒隊落部4:3大牛龜到
不如直接買部iDTV
hdr 發表於 2018-12-23 23:28

而家多數都係idtv吧…
用盒仔會有delay嗎?
作者: CSR103    時間: 2018-12-25 20:31

而家多數都係idtv吧…
用盒仔會有delay嗎?
169169 發表於 2018-12-25 20:16



    用機頂盒唔會有延遲
作者: CSR103    時間: 2018-12-25 20:44

本帖最後由 CSR103 於 2018-12-25 20:51 編輯
唔係大牛龜,是led薄身,點樣知道有無s-video或hdmi?
機頂盒又要注意d乜?強國個d用得嗎? ...
169169 發表於 2018-12-24 19:17



    大陸嘅機頂盒肯定用得,基本上大陸嘅機頂盒都可以支持H.264+AC3解碼。加埋可以搞大陸解碼(AVS+DRA)
有啲大陸機頂盒有錄影功能,不過只能錄1個頻道
作者: C-Leung    時間: 2018-12-25 20:56

其實digital tv broadcast要解碼,係比analog tv broadcast慢架…所以dtv的確係有delay (估計大約2-3秒)
作者: how_do_i_know_a    時間: 2018-12-25 21:57

而家多數都係idtv吧…
用盒仔會有delay嗎?
169169 發表於 2018-12-25 20:16

個delay同用idtv定外置解碼器有乜關係?
你D概念完全錯哂
作者: kachungho    時間: 2018-12-26 19:07

唔係大牛龜,是led薄身,點樣知道有無s-video或hdmi?
機頂盒又要注意d乜?強國個d用得嗎? ...
169169 發表於 2018-12-24 19:17

你㩒下 remote轉 input個制就睇到
有HDMI或者色差都出到高清

via HKEPC Reader for Android
作者: wahaha9779    時間: 2018-12-27 00:39

咁你自己用緊咩型號電視呢?冇理由你好似咩都唔知咁bor...?有用過應該識掛
作者: wahaha9779    時間: 2018-12-27 00:45

本帖最後由 wahaha9779 於 2018-12-27 00:47 編輯

上price.com search下……好多機頂盒型號比你揀,$300蚊以內有找,都會有hdmi同Av 紅白黃/色差輸出的。例如:prima hyundai teledevice果d
作者: peter_chan    時間: 2018-12-27 11:10

唔係大牛龜,是led薄身,點樣知道有無s-video或hdmi?
機頂盒又要注意d乜?強國個d用得嗎? ...
169169 發表於 2018-12-24 19:17



    老老實實﹐如果仲係 4:3 的尺寸﹐真係換過部新電視好過。

16:9 就睇下有什麼input插位。



至於 "點樣知道有無s-video或hdmi?"

方法有2個 :

1. 找出電視機的說明書 / 用電視機牌子型號上網搵詳細介紹

2. 擰轉部電視機﹐睇下後面有什麼插位。
(大牛龜電視就話好重有難度﹐LED/LCD 電視就重極有限﹐隨時係最快最簡單方法)


如果連基本插位及駁線都攪唔清﹐一係影張相上來﹐睇下有無心幫到你。
又或者﹐直接換過部新電視機啦。
作者: 169169    時間: 2018-12-28 21:00

上price.com search下……好多機頂盒型號比你揀,$300蚊以內有找,都會有hdmi同Av 紅白黃/色差輸出的。例如 ...
wahaha9779 發表於 2018-12-27 00:45

任何機頂盒都得嗎?強國個d有無分別?
作者: rmhc    時間: 2018-12-29 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anon893    時間: 2018-12-31 17:58

本帖最後由 anon893 於 2019-1-1 18:57 編輯
你㩒下 remote轉 input個制就睇到
有HDMI或者色差都出到高清

via HKEPC Reader for Android ...
kachungho 發表於 2018-12-26 07:07 PM

Old flat TVs probably don't have HDMI, only S-Video and component (YCbCr) inputs
作者: kachungho    時間: 2019-1-1 04:47

Old flat TVs probably don't have HDMI, only S-Video and component (YBrCr) inputs
anon893 發表於 2018-12-31 17:58

I've already mentioned "色差" in my last post. I believe you could read my Chinese words.

And please have a look at the labels in your TV's back panel. It should be "Y Pb Pr" or "Y Cb Cr".

via HKEPC Reader for Android
作者: anon893    時間: 2019-1-1 18:58

I've already mentioned "色差" in my last post. I believe you could read my Chinese words.
And please have a look at the labels in your TV's back panel. It should be "Y Pb Pr" or "Y Cb C
kachungho 發表於 2019-1-1 04:47 AM

My bad for typo (now corrected)

Yeah component input, I know what you mean





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2