作者: faifaifai5577 時間: 2015-3-17 15:32 標題: 電視數碼廣播解柝度最高是1366x768或1080i
家用緊部1366x768電視,只是用來看廣播電視節目,
需要換部解柝度1080電視嗎?
高清 或全高清電視看電視節目顏色是不是差不多
請各位指點謝謝
作者: minazuki 時間: 2015-3-17 15:40
你部電視幾吋?
作者: faifaifai5577 時間: 2015-3-17 15:54
回覆 2# minazuki
三星 32
作者: KinChungE 時間: 2015-3-17 19:13
顏色唔係睇解像度
有靚色既1366x768 TV
亦有唔靚色既Full HD TV
作者: skw 時間: 2015-3-17 19:40
回覆 1# faifaifai5577
所有"1X'' (只有12是高清)都係標清,
全部"3X"及"8X"都係高清(1080i).
作者: faifaifai5577 時間: 2015-3-18 14:02
本帖最後由 faifaifai5577 於 2015-3-18 14:13 編輯
回覆 4# KinChungE
請問32吋電視,若只是看數碼電視,電視高清或是全高清,看不出解柝度分別不大嗎?除非用39吋以上看得出解柝度是嗎?
現在用緊三星32,若分別不大,冇謂花錢買部全高清32吋
作者: KinChungE 時間: 2015-3-18 14:20
視乎你睇既距離
作者: vrb 時間: 2015-3-18 14:30
回覆 1# faifaifai5577
分別不大,如果只是想看電視清D,可以慳返D錢!
作者: faifaifai5577 時間: 2015-3-18 15:32
回覆 7# KinChungE
距離約7-8尺
作者: KinChungE 時間: 2015-3-18 15:52
7-8尺咁遠睇32", 應該分唔到
作者: skw 時間: 2015-3-18 17:54
回覆 6# faifaifai5577
你去電器舖,睇嗰啲1080p及4k, 50/60吋電視離二/三呎睇唔頭昏,
如果在6/7呎睇,1366x768 同1080i , 應該有分別.
作者: theblueyard 時間: 2015-3-19 04:39
better to change 1080i 37寸or more!
作者: skw 時間: 2015-3-19 12:49
回覆 12# theblueyard
Yes.
作者: nikkotsoi 時間: 2015-3-22 16:58
無乜分別
不過試過32" lg 1366x768會overscan左
1080p較翻點對點應該好少會overscan
作者: polarhei 時間: 2015-3-23 13:03
未必需要換, 因為整體相差不大.
後記 (回應其他人的疑問):
我看過相關技術白皮書. 他只寫一UHF頻道,24Mbps. 用Mpeg-ts標準或自己avs標準傳
無線用6Mbps較一般人更進取, 因為是全新的.
香港電視頻道, 現在是純264. 目前無線全部行高清, 亞視只有一頻道行高清.
最近亞視解決了牌照費問題,傳媒描述差伍分鐘就變頭條了. 但未徹底解決流動資金不足導致

