Board logo

標題: 電視數碼廣播解柝度最高是1366x768或1080i [打印本頁]

作者: faifaifai5577    時間: 2015-3-17 15:32     標題: 電視數碼廣播解柝度最高是1366x768或1080i

家用緊部1366x768電視,只是用來看廣播電視節目,
需要換部解柝度1080電視嗎?
高清 或全高清電視看電視節目顏色是不是差不多
請各位指點謝謝
作者: minazuki    時間: 2015-3-17 15:40

你部電視幾吋?
作者: faifaifai5577    時間: 2015-3-17 15:54

回覆 2# minazuki


   三星 32
作者: KinChungE    時間: 2015-3-17 19:13

顏色唔係睇解像度
有靚色既1366x768 TV
亦有唔靚色既Full HD TV
作者: skw    時間: 2015-3-17 19:40

回覆 1# faifaifai5577

所有"1X'' (只有12是高清)都係標清,
全部"3X"及"8X"都係高清(1080i).
作者: faifaifai5577    時間: 2015-3-18 14:02

本帖最後由 faifaifai5577 於 2015-3-18 14:13 編輯

回覆 4# KinChungE
請問32吋電視,若只是看數碼電視,電視高清或是全高清,看不出解柝度分別不大嗎?除非用39吋以上看得出解柝度是嗎?
現在用緊三星32,若分別不大,冇謂花錢買部全高清32吋
作者: KinChungE    時間: 2015-3-18 14:20

回覆  KinChungE
請問32吋電視,若只是看數碼電視,電視高清或是全高清,看不出解柝度分別不大嗎?除非用3 ...
faifaifai5577 發表於 2015-3-18 14:02


視乎你睇既距離
作者: vrb    時間: 2015-3-18 14:30

回覆 1# faifaifai5577

分別不大,如果只是想看電視清D,可以慳返D錢!
作者: faifaifai5577    時間: 2015-3-18 15:32

回覆 7# KinChungE
距離約7-8尺
作者: KinChungE    時間: 2015-3-18 15:52

回覆  KinChungE
距離約7-8尺
faifaifai5577 發表於 2015-3-18 15:32


7-8尺咁遠睇32", 應該分唔到
作者: skw    時間: 2015-3-18 17:54

回覆 6# faifaifai5577

你去電器舖,睇嗰啲1080p及4k, 50/60吋電視離二/三呎睇唔頭昏,
如果在6/7呎睇,1366x768 同1080i , 應該有分別.
作者: theblueyard    時間: 2015-3-19 04:39

better to change 1080i 37寸or more!
作者: skw    時間: 2015-3-19 12:49

回覆 12# theblueyard

Yes.
作者: nikkotsoi    時間: 2015-3-22 16:58

無乜分別
不過試過32" lg 1366x768會overscan左
1080p較翻點對點應該好少會overscan
作者: polarhei    時間: 2015-3-23 13:03

未必需要換, 因為整體相差不大.



後記 (回應其他人的疑問):

我看過相關技術白皮書. 他只寫一UHF頻道,24Mbps. 用Mpeg-ts標準或自己avs標準傳

無線用6Mbps較一般人更進取, 因為是全新的.

香港電視頻道, 現在是純264. 目前無線全部行高清, 亞視只有一頻道行高清.

最近亞視解決了牌照費問題,傳媒描述差伍分鐘就變頭條了. 但未徹底解決流動資金不足導致





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2