Board logo

標題: Hi-Fi 個 FM 收得差有無得救? [打印本頁]

作者: citi321    時間: 2014-7-30 10:58     標題: Hi-Fi 個 FM 收得差有無得救?




見到呢種天線可以俾有插頭既hi-fi用,咁可唔可以調返轉,插頭去牆身,另一邊有無可能diy駁到去hi-fi?
而家hi-fi有條長長的fm線,抆唔走的個種
作者: peter_chan    時間: 2014-7-30 11:53

去架仔城/整電器的水電鋪搵相關現成產品﹐插入公共天線便可﹐唔需要diy的。
作者: lnchu    時間: 2014-7-30 13:36

用你條電視天視試一試,好就買一條FM用.
作者: NeTZoO    時間: 2014-7-30 13:42

有得插牆身FM插當然最好,如果得條線,
可以試下拉直條線再轉下d位置
作者: Nightcatcat    時間: 2014-7-30 14:26

你將果條 "抆唔走長長的" fm線頭, 剪開少少包膠, 再買一個 RF 公頭, 夾條線頭落去, 然後插入牆身FM座便可.
作者: citi321    時間: 2014-7-30 15:40

你將果條 "抆唔走長長的" fm線頭, 剪開少少包膠, 再買一個 RF 公頭, 夾條線頭落去, 然後插入牆身FM座便可. ...
Nightcatcat 發表於 2014-7-30 14:26

係咪講緊呢隻?但點固定條線頭落去…



作者: Nightcatcat    時間: 2014-7-30 18:26

剪開些少包膠, 將露出的金屬線頭, 申入去螺絲下的洞, 擰粒螺絲壓實個金屬線頭.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2