作者: kinchi 時間: 2010-7-8 04:31 標題: 世界杯決賽,睇無線高清台定亞洲高清台?
邊個畫質速度訊號較好?
作者: snaker 時間: 2010-7-8 04:33
無線高清台畫質較好
作者: adrianmak 時間: 2010-7-8 09:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laputafish 時間: 2010-7-8 12:21
深水步區, 我用室內天線, 收無線高清台唔錯.
但亞視高清台就經常起格.
作者: chan2004 時間: 2010-7-8 12:42
無線高清台畫質較好
作者: chunyin2003 時間: 2010-7-8 14:01
我粉嶺都係
收得最差就係ATV
PS TVB旁述正,不過要自己較延遲
作者: help6288 時間: 2010-7-8 14:27
無高清。。。。。要線上看@@
作者: itsd 時間: 2010-7-8 19:10
無線高清台訊號好
作者: yeeyee2004 時間: 2010-7-8 20:08
覺得差別唔大,多數atv
作者: max918 時間: 2010-7-8 23:38
點樣有tvb旁述
作者: comm 時間: 2010-7-9 00:17
地下旁述!作者: JonesChan 時間: 2010-7-9 00:47
有冇得講黎聽聽呀???
點樣地下法呢???
作者: SocketAM3 時間: 2010-7-9 10:11
球賽個旁述其實係 "K寶"

作者: pong169 時間: 2010-7-9 20:20
高手··請講黎聽下··
作者: rickycheng78 時間: 2010-7-9 20:32
MYTV
作者: chunyin2003 時間: 2010-7-9 21:01
咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要用timeshift就可以同步
http://mytv.tvb.com/lifestyle/2010soccerfeverparty/live#page-1
作者: dearkaki 時間: 2010-7-9 22:21
我都係睇高清TVB的。
但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
作者: leewe 時間: 2010-7-9 23:11
我覺,所以睇ATV
作者: ccck2004 時間: 2010-7-9 23:30
我都覺,但都係睇返無線
作者: comm 時間: 2010-7-9 23:36
你地走雞!
作者: dearkaki 時間: 2010-7-9 23:40
走雞?好好笑咖?
但如果係網上平台發放,真係講粗口都無問題播!
咁一定有睇頭。
作者: keanu 時間: 2010-7-10 09:52
的而且確係, 我睇有線清勁多
作者: hamu278 時間: 2010-7-10 09:55
根本就可以光明正大做網上旁述
唔通幾條友發 up 瘋叫「轉播」?
作者: tkfor5 時間: 2010-7-10 15:54
我諗唔會atv掛
我自己用tvb,tvb清好多

