Board logo

標題: 世界杯決賽,睇無線高清台定亞洲高清台? [打印本頁]

作者: kinchi    時間: 2010-7-8 04:31     標題: 世界杯決賽,睇無線高清台定亞洲高清台?

邊個畫質速度訊號較好?
作者: snaker    時間: 2010-7-8 04:33

無線高清台畫質較好
作者: adrianmak    時間: 2010-7-8 09:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laputafish    時間: 2010-7-8 12:21

深水步區, 我用室內天線, 收無線高清台唔錯.
但亞視高清台就經常起格.


作者: chan2004    時間: 2010-7-8 12:42

無線高清台畫質較好
作者: chunyin2003    時間: 2010-7-8 14:01

深水步區, 我用室內天線, 收無線高清台唔錯.
但亞視高清台就經常起格.

...
laputafish 發表於 8-7-2010 12:21


我粉嶺都係
收得最差就係ATV
PS TVB旁述正,不過要自己較延遲
作者: help6288    時間: 2010-7-8 14:27

無高清。。。。。要線上看@@
作者: itsd    時間: 2010-7-8 19:10

無線高清台訊號好
作者: yeeyee2004    時間: 2010-7-8 20:08

覺得差別唔大,多數atv
作者: max918    時間: 2010-7-8 23:38

我粉嶺都係
收得最差就係ATV
PS TVB旁述正,不過要自己較延遲
chunyin2003 發表於 2010-7-8 14:01



    點樣有tvb旁述
作者: comm    時間: 2010-7-9 00:17

地下旁述!
作者: JonesChan    時間: 2010-7-9 00:47

地下旁述!
comm 發表於 2010-7-9 00:17

有冇得講黎聽聽呀???
點樣地下法呢???
作者: SocketAM3    時間: 2010-7-9 10:11

我粉嶺都係
收得最差就係ATV
PS TVB旁述正,不過要自己較延遲
chunyin2003 發表於 2010-7-8 14:01


球賽個旁述其實係 "K寶"
作者: pong169    時間: 2010-7-9 20:20

點樣有tvb旁述
max918 發表於 2010-7-8 23:38



    高手··請講黎聽下··
作者: rickycheng78    時間: 2010-7-9 20:32

高手··請講黎聽下··
pong169 發表於 2010-7-9 08:20 PM

MYTV
作者: chunyin2003    時間: 2010-7-9 21:01

點樣有tvb旁述
max918 發表於 8-7-2010 23:38


咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要用timeshift就可以同步
http://mytv.tvb.com/lifestyle/2010soccerfeverparty/live#page-1
作者: dearkaki    時間: 2010-7-9 22:21

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
作者: leewe    時間: 2010-7-9 23:11

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
dearkaki 發表於 2010-7-9 22:21

我覺,所以睇ATV
作者: ccck2004    時間: 2010-7-9 23:30

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
dearkaki 發表於 2010-7-9 10:21 PM

我都覺,但都係睇返無線
作者: comm    時間: 2010-7-9 23:36

咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要 ...
chunyin2003 發表於 2010-7-9 21:01


你地走雞!
作者: dearkaki    時間: 2010-7-9 23:40

你地走雞!
comm 發表於 2010-7-9 23:36



   

走雞?好好笑咖?

但如果係網上平台發放,真係講粗口都無問題播!
咁一定有睇頭。
作者: keanu    時間: 2010-7-10 09:52

好像cabletv 給tvb, atv 的訊號是標清而已
adrianmak 發表於 2010-7-8 09:15


的而且確係, 我睇有線清勁多, 不過都正路既
作者: hamu278    時間: 2010-7-10 09:55

咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要 ...
chunyin2003 發表於 2010-7-9 21:01



根本就可以光明正大做網上旁述
唔通幾條友發 up 瘋叫「轉播」?
作者: tkfor5    時間: 2010-7-10 15:54

我諗唔會atv掛
我自己用tvb,tvb清好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2