Board logo

標題: DVB Viewer 4.2..0.1 [打印本頁]

作者: momo4321    時間: 2009-6-22 17:36     標題: DVB Viewer 4.2..0.1

DVB Viewer 4.2.0.1 如果用IE或Firefox觀看完網頁的Flash(如無記的新聞等)會出現之前的殘影及一片黑色,但聲音仍有,要Rebooot才能回復正常。

圖片附件: yyyy.jpg (2009-6-22 17:36, 72.88 KB) / 下載次數 14
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=879457&k=3fcc3cd586de3019f516216f63ed0eba&t=1782196374&sid=2NzpTaehLv


作者: hklam    時間: 2009-6-22 18:01

經常咁做都冇事 wo
通常係 decoder / display card driver 問題

圖片附件: dvbv4201.jpg (2009-6-22 18:01, 216.74 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=879467&k=e842d90f2fbdc27ec32656751c898727&t=1782196374&sid=2NzpTaehLv


作者: momo4321    時間: 2009-6-22 18:15

原帖由 hklam 於 2009-6-22 18:01 發表
經常咁做都冇事 wo
通常係 decoder / display card driver 問題



我以前都經常係咁,從來都冇事,但昨日換了4.2.0.1就係咁。
作者: momo4321    時間: 2009-6-22 19:07

原帖由 momo4321 於 2009-6-22 17:36 發表
DVB Viewer 4.2.0.1 如果用IE或Firefox觀看完網頁的Flash(如無記的新聞等)會出現之前的殘影及一片黑色,但聲音仍有,要Rebooot才能回復正常。


4.2.0.1的EPG的計時器仍然亂碼。上圖
而4.1.1.1則冇問題。下圖

圖片附件: mi.jpg (2009-6-22 19:07, 146.29 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=879505&k=b95a7fe37064420607914e0eeb8447d9&t=1782196374&sid=2NzpTaehLv



圖片附件: me.jpg (2009-6-22 19:07, 140.75 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=879507&k=cfd7e3958442d51a7db7279d5cca7058&t=1782196374&sid=2NzpTaehLv


作者: hklam    時間: 2009-6-22 19:22

原帖由 momo4321 於 2009-6-22 19:07 發表


4.2.0.1的EPG的計時器仍然亂碼。上圖
而4.1.1.1則冇問題。下圖


同官方反映
http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=34701
作者: momo4321    時間: 2009-6-22 19:34

原帖由 hklam 於 2009-6-22 19:22 發表


同官方反映
http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=34701



謝謝!
作者: hklam    時間: 2009-6-22 19:36

原帖由 momo4321 於 2009-6-22 19:34 發表



謝謝!


我指你去官方反映你發現的問題
唔係我去幫你反映
作者: momo4321    時間: 2009-6-22 19:40

原帖由 hklam 於 2009-6-22 19:36 發表


我指你去官方反映你發現的問題
唔係我去幫你反映


C Hing,我明白哦。哈哈。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2