Board logo

標題: imation i-pro 機頂盒好用嗎?? [打印本頁]

作者: low238    時間: 2009-4-19 15:20     標題: imation i-pro 機頂盒好用嗎??

imation i-pro 機頂盒好用嗎??
Imation i-pro有無得同8仔D機比??
作者: peaceso    時間: 2009-4-19 18:17

原帖由 low238 於 2009-4-19 15:20 發表
imation i-pro 機頂盒好用嗎??
Imation i-pro有無得同8仔D機比??


Same as 8仔 for hardware
But Firmware is new than 8仔
作者: boyscout    時間: 2009-4-19 18:43

How much $$
作者: bluesky    時間: 2009-4-19 19:27

原帖由 boyscout 於 2009-4-19 18:43 發表
How much $$

$1000 到

但...小心好似尋晚"門徒"事件咁喎
作者: lyc02399    時間: 2009-4-19 21:53

原帖由 bluesky 於 2009-4-19 19:27 發表

$1000 到

但...小心好似尋晚"門徒"事件咁喎

琴晚大把人起格,關部機咩事呀
作者: KinChungE    時間: 2009-4-19 22:10

原帖由 lyc02399 於 2009-4-19 21:53 發表

琴晚大把人起格,關部機咩事呀

咁點O記絕大部份都冇事?
作者: lyc02399    時間: 2009-4-19 22:22

原帖由 KinChungE 於 2009-4-19 22:10 發表

咁點O記絕大部份都冇事?

家中一部o記,一部topcon(8仔oem)琴晚都有起格
作者: KinChungE    時間: 2009-4-19 22:29

原帖由 lyc02399 於 2009-4-19 22:22 發表

家中一部o記,一部topcon(8仔oem)琴晚都有起格

唔係話O記一定唔起格
只係話佢起格既機率低D
作者: bluesky    時間: 2009-4-19 22:32

原帖由 KinChungE 於 2009-4-19 22:10 發表

咁點O記絕大部份都冇事?

我係其中一個好彩..... 錄出黎乜事都冇
作者: fox1114    時間: 2009-4-21 15:48

我房入面部O仔620當晚未又窒!!!!
作者: bluesky    時間: 2009-4-21 17:17

原帖由 fox1114 於 2009-4-21 15:48 發表
我房入面部O仔620當晚未又窒!!!!

不過想知道...當晚有幾多用非O 仔機係唔窒呢....

有人(例如:我) 用O仔錄冇事, 但又有幾多唔係用O仔機睇/錄係冇事呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2