作者: hongkongfun 時間: 2017-7-28 22:28 標題: 香港動漫電玩節 2017 隨影 - 甜絲絲的微笑
Nex 6 + 手動 Sigma 90mm f2.5
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2000167&k=5992bd2837150f4b4c5aceafb8459cef&t=1782585614&sid=484UF7SPVs

作者: calvin83 時間: 2017-7-28 23:35
好似under左D?
BTW, 我未聽過有 手動 Sigma 90mm f2.5 E支鏡.
作者: hongkongfun 時間: 2017-7-28 23:38
Sigma model 52bb adaptall 2 Nikon Ai
要加 adaptor 由 Ai 轉 e mount
作者: calvin83 時間: 2017-7-28 23:40
52bb 係 Tamron 出哦.
作者: hongkongfun 時間: 2017-7-28 23:44
攪錯...
係 Tamron
作者: hongkongfun 時間: 2017-7-28 23:59
再加多一張又係用同一 Tamron 手動鏡
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2000208&k=7dd0732e2f53f41a9ffe50b6266dd0a0&t=1782585614&sid=484UF7SPVs

作者: 我係小魚兒 時間: 2017-7-29 00:12
D色同D光暗...under左好多wor...
作者: hongkongfun 時間: 2017-7-29 00:21
回覆 7# 我係小魚兒
今次一定會將各位師兄意見作參考
作下次拍攝的改進
謝謝各位的評語
作者: mail4kawai 時間: 2017-7-29 11:08
本帖最後由 mail4kawai 於 2017-7-29 11:10 編輯
我又唔覺,響電話睇第二張皮膚高光位都差唔多到頂,再加曝光實爆。而且黑衫層次都出得哂,其他位後期拉下灰階咪算。
作者: usei 時間: 2017-7-29 11:47
S 室內影人好多時都 under
我通常都 +1 EV
作者: NPNT 時間: 2017-7-29 11:51
往年動漫展我都係+1EV
作者: kklaw286 時間: 2017-7-29 22:08
我部A7影人減黄減綠加1ev放係2到,影人就啪過去
作者: oo2oo299999 時間: 2017-8-2 16:54
本帖最後由 oo2oo299999 於 2017-8-2 17:06 編輯
下面條女我都求奇影左張

點擊10MB 大圖
JPG 直出
Sony A7R +FE90 @F2.8
除非光圈大,如果想影得好真係室內唔好懶打燈,就算懶用機頂燈都好,如果唔係以個O環境ISO 除時一千幾千,會好多NOISE
仲有最好用點測光或者中央偏重測光對個對焦點 再AEL 鎖構圖,咁個MODEL 會正確曝光,如果唔係好易比後面D 野光得制或暗得制測錯光,懶既可以上面CHING 咁+/-EV
作者: hongkongfun 時間: 2017-8-3 03:46
本帖最後由 hongkongfun 於 2017-8-3 03:49 編輯
回覆 13# oo2oo299999
明白師兄所說,室內打燈會影得一定清晰及夠光
但閃燈會使影像加上一層冷色
使影像失去了原色及輪廓
所以,除非太暗
小弟在室內盡量少用閃
下次試 +些 EV
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2001866&k=6ffafdaac0d66880e7ff40750b96e3fb&t=1782585614&sid=484UF7SPVs

作者: calvin83 時間: 2017-8-3 11:39
回覆 14# hongkongfun
其實可以根番現場色温落濾色片.
作者: a652311279 時間: 2017-8-3 11:46
好靚

作者: harryytm 時間: 2017-8-4 17:38
本帖最後由 harryytm 於 2017-8-4 17:39 編輯
影RAW再Push啦,如果你用80D/77D/5D4,RAW可以Push到5級咁多,Sony/Nikon就可以Push到更加多。
作者: johnpc2013 時間: 2017-9-21 10:14


