Board logo

標題: [圖片] 飛機上看雲海 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2012-12-26 16:38     標題: 飛機上看雲海

本帖最後由 chiushing01 於 2012-12-26 16:48 編輯

小弟大鄉里,第二次搭飛機,仍覺得飛機上看雲海好靚(無加色).....用心看世界,附上一張北京機場鐵路站相片



圖片附件: _DSC8447.jpg (2012-12-26 16:38, 198.75 KB) / 下載次數 38
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472617&k=0ccdaf737f982e01173de79f030ed192&t=1782463157&sid=NOqqT3eIX



圖片附件: _DSC8458.jpg (2012-12-26 16:39, 196.73 KB) / 下載次數 33
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472618&k=928d895a86fad6a8d9f9713e41a73e9d&t=1782463157&sid=NOqqT3eIX



圖片附件: _DSC8464.jpg (2012-12-26 16:39, 137.14 KB) / 下載次數 45
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472619&k=55cb47dd0b32fb55e7ec350fc67f8eee&t=1782463157&sid=NOqqT3eIX



圖片附件: _DSC8476.jpg (2012-12-26 16:39, 195.65 KB) / 下載次數 31
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472620&k=3a4638c4cf08e791e2479f206dc28489&t=1782463157&sid=NOqqT3eIX



圖片附件: _DSC8484.jpg (2012-12-26 16:39, 112.66 KB) / 下載次數 31
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1472621&k=7219ec3a23972afe86c52233b13a94f9&t=1782463157&sid=NOqqT3eIX


作者: kevinckcheung    時間: 2012-12-26 17:03

坐港龍 A330
作者: chiushing01    時間: 2012-12-26 17:14

回復 2# kevinckcheung


    係港龍, 至於乜機號, 無心裝載佢, 睇機翼都知乜機, 真犀利
作者: alexngai    時間: 2012-12-26 17:21

我都好中意雲層上既景色,不過好多年都無坐飛機lu.....
作者: chiushing01    時間: 2012-12-26 17:24

回復 4# alexngai


    你咁年青大把機會啦
作者: andywinky    時間: 2012-12-27 09:17

回復  alexngai


    你咁年青大把機會啦
chiushing01 發表於 2012-12-26 17:24


01兄, 其實你都好年青.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2