Board logo

標題: [圖片] 星期日23號 大棠紅葉團 [打印本頁]

作者: 海字2007    時間: 2012-12-24 22:14     標題: 星期日23號 大棠紅葉團

#1
IMG_0085.JPG

#2
IMG_0022.jpg

#3
IMG_0009.jpg

#4
IMG_0202.jpg

#5
IMG_0004.JPG

#6


圖片附件: IMG_0009.jpg (2012-12-24 22:09, 148.97 KB) / 下載次數 43
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471956&k=ad42ea152bbd66afd7ccd92648fbc0b4&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP



圖片附件: IMG_0004.JPG (2012-12-24 22:09, 147.76 KB) / 下載次數 38
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471958&k=441fbafaef5be940da6af2c3722fef34&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP



圖片附件: [剪影] IMG_0105.JPG (2012-12-24 22:09, 146.94 KB) / 下載次數 35
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471959&k=d5eb869ddf33b7a48a140ce9509eaf8e&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP



圖片附件: IMG_0085.JPG (2012-12-24 22:09, 146.19 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471960&k=a8f053be9732a5c595b549c775d34e29&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP



圖片附件: IMG_0022.jpg (2012-12-24 22:09, 135.1 KB) / 下載次數 39
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471961&k=83a5af3225784331c0115175e0e38b5c&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP



圖片附件: [Thanks! 這位師兄借出日本公仔] IMG_0202.jpg (2012-12-24 22:09, 131.89 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471962&k=392a313dfe43cd557868772506f11199&t=1782255174&sid=tbwcdVmeP


作者: chantaktim0    時間: 2012-12-24 22:30

第一張好紅
作者: andywinky    時間: 2012-12-25 11:28

多謝參與,影得好好
作者: chiushing01    時間: 2012-12-25 11:42

回復 3# andywinky


    last張和師兄張有異曲同功之效, 可惜人物重疊得太利害, 層次感無咁明顯....#4正拍
作者: 海字2007    時間: 2012-12-26 15:43

其實我喜歡第一張!!
至於剪影我系隨意!!!
不過要Thanks師兄提出好意!!!
作者: chiushing01    時間: 2012-12-26 16:04

本帖最後由 chiushing01 於 2012-12-26 16:05 編輯

回復 5# 海字2007


我隨口亂嗡....我愛第二三四張, 二三再crop一crop更突出主體
作者: andywinky    時間: 2012-12-27 09:20

其實我喜歡第一張!!
至於剪影我系隨意!!!
不過要Thanks師兄提出好意!!!
海字2007 發表於 2012-12-26 15:43


不要比較, 專心影相便可以, 經驗是透過累積, 思考及觀察.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2