作者: 亞星 時間: 2012-12-23 17:20 標題: 未天黑的月光
天未黑月亮已經高高掛.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471464&k=4c84d79491535c6f26cfe7ecc1158f9c&t=1782310919&sid=1t44pREQwD

作者: alexngai 時間: 2012-12-23 20:40
藍底月亮靚!我都成日抬頭望,不過自己部相機得三倍Zoom


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |