Board logo

標題: 未天黑的月光 [打印本頁]

作者: 亞星    時間: 2012-12-23 17:20     標題: 未天黑的月光

天未黑月亮已經高高掛.

圖片附件: DSC02722.JPG (2012-12-23 17:20, 123.94 KB) / 下載次數 40
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1471464&k=4c84d79491535c6f26cfe7ecc1158f9c&t=1782310919&sid=1t44pREQwD


作者: alexngai    時間: 2012-12-23 20:40

藍底月亮靚!我都成日抬頭望,不過自己部相機得三倍Zoom





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2