Board logo

標題: 閃電... [打印本頁]

作者: micheal    時間: 2012-12-8 06:24     標題: 閃電...



尋晚系佛羅里達東岸唔知點解狂閃電, 連續閃左起碼4-5個鐘.... 可惜有份test要完成, 冇得慢慢影....唉 太可惜啦><
作者: chiushing01    時間: 2012-12-8 09:13

回復 1# micheal


    我都唔敢出相, 驚又有人"幫"我執相
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 09:58

回復  micheal


    我都唔敢出相, 驚又有人"幫"我執相
chiushing01 發表於 2012-12-8 09:13


你影啲相 唔掂先幫你執姐
作者: killuakam    時間: 2012-12-8 11:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 11:32

我又插下,係,我係執過的,唔使幫我再執
killuakam 發表於 2012-12-8 11:18


等我用小畫家 幫你執下
作者: killuakam    時間: 2012-12-8 11:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl    時間: 2012-12-8 11:59

以前住東涌海邊, 一個鐘閃幾百次... 但當我攞部機 SET 完諗住影佢啦... 頂, 等左半個鐘, 一下都唔閃...
作者: ctb97    時間: 2012-12-8 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 14:03

回復  mad scientist


用小畫家執?唔用Photoshop執
ctb97 發表於 2012-12-8 13:51


小畫家 跟windows 唔洗買
作者: ctb97    時間: 2012-12-8 14:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2012-12-8 20:29

你影啲相 唔掂先幫你執姐
mad scientist 發表於 2012-12-8 09:58



    咁我覺得掂呢?
作者: mad scientist    時間: 2012-12-8 20:48

咁我覺得掂呢?
chiushing01 發表於 2012-12-8 20:29


你以為掂, 其實好唔掂 等我班門弄小畫家幫你搞掂
作者: chiushing01    時間: 2012-12-9 00:31

本帖最後由 chiushing01 於 2012-12-9 00:36 編輯

回復 12# mad scientist


你以為佢掂啫, 又以為你自己掂啫
作者: sp1900    時間: 2012-12-13 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2