作者: micheal 時間: 2012-12-8 06:24 標題: 閃電...

尋晚系佛羅里達東岸唔知點解狂閃電, 連續閃左起碼4-5個鐘.... 可惜有份test要完成, 冇得慢慢影....唉 太可惜啦><
作者: chiushing01 時間: 2012-12-8 09:13
回復 1# micheal
我都唔敢出相, 驚又有人"幫"我執相
作者: mad scientist 時間: 2012-12-8 09:58
你影啲相 唔掂先幫你執姐

作者: killuakam 時間: 2012-12-8 11:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-8 11:32
等我用小畫家 幫你執下

作者: killuakam 時間: 2012-12-8 11:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amb_cpl 時間: 2012-12-8 11:59
以前住東涌海邊, 一個鐘閃幾百次... 但當我攞部機 SET 完諗住影佢啦... 頂, 等左半個鐘, 一下都唔閃...
作者: ctb97 時間: 2012-12-8 13:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mad scientist 時間: 2012-12-8 14:03
小畫家 跟windows 唔洗買

作者: ctb97 時間: 2012-12-8 14:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2012-12-8 20:29
咁我覺得掂呢?
作者: mad scientist 時間: 2012-12-8 20:48
你以為掂, 其實好唔掂 等我班門弄小畫家幫你搞掂

作者: chiushing01 時間: 2012-12-9 00:31
本帖最後由 chiushing01 於 2012-12-9 00:36 編輯
回復 12# mad scientist
你以為佢掂啫, 又以為你自己掂啫
作者: sp1900 時間: 2012-12-13 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

