作者: kirafung 時間: 2012-2-13 03:10 標題: 新手用G1X在家亂拍貓貓試相
本帖最後由 kirafung 於 2012-2-15 02:19 編輯
剛註冊了帳戶但發帖不能,所以借了男友帳戶發帖一下XD
首先講一下,小妹係完全唔識影相,我連乜野係AV,TV,P MODE果D都唔知也唔識幾時用...
我貼相相上黎係想同大家交流下,同想俾大家睇G1X 傻瓜MODE的相的...其他MODE因為我唔識用..>m<
希望大家可以多多指教~=D
我尋日去左上水鐳射買左等左好耐的G1X,佢開價$5980包副電,相機套,腳架,淨機就減一百,但我話我係網上見到淨機$5660,佢就話跟粒副電俾我$5700
我係未出G12之前已經想買部比較叻叻的機,但因為G12無全高清,所以我再等~
結果,我對G1X的"微距不能"好失望,因為G12起碼叫影到微距,但G1X係完全影唔到...但因為我除左08年新年係日本買的CANON DC仔用到而家就無其他專業少少既相機
也因為我唔識用單反換鏡的相鏡,所以就算其他牌子出左D半專業的換鏡相機我都無買...
我買G1X的原因主要係想黎緊3,4月帶佢去日本影相,影櫻花的,希望而家可以熟習下先=]
暫時我想影近野好似化妝品,眼影啊,胭脂果D就要用IPHONE4先,我想買部S100用黎影微距,唔知師兄姊們有冇影微距好靚同方便,最緊要傻瓜MODE就OK的DC仔介紹呢?
今日起身時影左幾張貓貓的相~都係auto的~而且貓貓郁唔停啊~影得唔好唔好見怪啊...>w<
謝謝~^o^(心)
以下是晚上的室內黃燈亂拍
對焦了個MON,所以顯得四周特別黃??
沒有對著個MON再亂拍
這張是用G1X隨影貓貓
這張換了CANON DC仔拍,因為不夠光所以對焦不好??
作者: rx78_nt-1 時間: 2012-2-13 03:25
先說你隻貓好靚
相的質數好
但G1X的"微距不能"好失望,因為G12起碼叫影到微距,但G1X係完全影唔到...
乜你冇睇清楚大拿拿五千幾去買機
G12的感光完件比G1X 所以焦距係兩回事
等同比部單反比支Ultra wide lens你都要有最近對焦距離
1cm微距你都係用返DC仔好
G1X係賣大感光完件
所以係Noise control好
作者: kirafung 時間: 2012-2-13 03:36
本帖最後由 kirafung 於 2012-2-13 03:37 編輯
因為..我真係估唔到佢對近野完全對焦唔到啊>m<...
但因為佢其他地方都很適合我用,所以我還是買了...XD
而且我家都全部黃燈,昨晚影的相一D都唔黃,好勁啊~
所以我要做多D功課睇下要買邊部DC仔黎影微距相啊~
我差D S100同G1X一齊買左...就係因為S100影到微距同影夜景靚D又好拎D
我主要影化妝品的~色準,清楚,易用就OK,哥哥有冇好介紹~^_^?
作者: rx78_nt-1 時間: 2012-2-13 03:50
但唔好比廣告神化
影夜景一定G1X比S100好
至於你在意微距 / 好近距離影
你可以選擇最近對焦範圍1cm的機
如LX5 (不過舊了一點) http://www.dcfever.com/cameras/fullspecification.php?id=1410
而S100最近對焦範圍3cm
其實一般都足夠你垬埋去影了
G1X的近對焦範圍是20cm
http://www.dcfever.com/cameras/fullspecification.php?id=1669
作者: alexngai 時間: 2012-2-13 06:43
貓的照片很Sharp,而且得益於大感光元件,能造出淺景深效果(焦點清楚背景蒙)
如果想微距,不如用你手頭上有的DC就好了,再買S100我覺得功能重複太多。
作者: chiushing01 時間: 2012-2-14 21:36
本帖最後由 chiushing01 於 2012-2-14 21:42 編輯
白光白床白被, 此情此境, 拉爆光佢會另有一番味道, 不過而家都好正
BTW樓主是否仲玩緊VGA咭?
微距始終會有距離, 試吓最佳距離拍張再CROP去看效果
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1319129&k=f42bf37e499c86914cbe7cf8e6d45a5d&t=1782200620&sid=28jJaOc3cU

作者: uwantwant 時間: 2012-2-14 21:39
樓主可唔可以試下係唔同焦段既quality? 我驚佢wide 得, tele 唔得.
作者: kirafung 時間: 2012-2-15 02:20
其實舊D唔緊要,最緊要岩我=]
不過有人話加個近攝filter就好好多~等我買個試下先=D
作者: kirafung 時間: 2012-2-15 02:21
可能日光好充足~所以夠SHARP =D?
係啦,我都覺得我影近野用IPHONE4真係都仲夠用...
不過如果有部專影微距靚靚的DC仔我都會買的XD
作者: kirafung 時間: 2012-2-15 02:25
本帖最後由 kirafung 於 2012-2-15 02:26 編輯
呵呵呵~咁岩我隻貓貓中午跳上床扭飯食...所以日光幾好
我電腦用緊5850=]
不過你整的黑白相好得意,幾好睇~如果啡色會唔會好睇D?XD
THANK YOU~
作者: kirafung 時間: 2012-2-15 02:27
我其實真係未識用哂佢D功能,我成日都對焦錯位的/ _ \...
WIDE同TELE係咩黎...我試下XD
作者: Impure 時間: 2012-2-15 03:10
Nice Pic
作者: kelvin511 時間: 2012-2-17 14:08
會買閃光燈嗎., 內置閃光燈夠用嗎
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-2-18 09:32
隻貓好乖好聽話咁WO!!!

