作者: cybersam 時間: 2009-2-16 01:37 標題: [激新手]二月十五日 晴
以下幾張是我喜歡的:
#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

還有其他,都在相薄中。
http://333.fotoc.com/cybersam
作者: chun__:) 時間: 2009-2-16 04:46
i like #3
作者: initials 時間: 2009-2-16 07:13
作者: yavniel 時間: 2009-2-16 07:19
#6 笑得真
作者: inzite 時間: 2009-2-16 07:45
good good
作者: cybersam 時間: 2009-2-16 10:43
thx 大大~~~
#3 係賣飛佛~~
作者: cybersam 時間: 2009-2-16 10:43
始終自然係最好~
thx~
作者: H.O. 時間: 2009-2-17 03:02
投#6一票~
作者: cybersam 時間: 2009-2-17 10:44
thx H.O.哥
作者: 十豪 時間: 2009-2-17 12:09
#6 再多一票唔該
作者: cybersam 時間: 2009-2-18 11:11
多謝豪哥~~

