Board logo

標題: [激新手]二月十五日 晴 [打印本頁]

作者: cybersam    時間: 2009-2-16 01:37     標題: [激新手]二月十五日 晴

以下幾張是我喜歡的:
#1


#2


#3


#4


#5


#6


#7


還有其他,都在相薄中。
http://333.fotoc.com/cybersam
作者: chun__:)    時間: 2009-2-16 04:46

i like #3
作者: initials    時間: 2009-2-16 07:13


作者: yavniel    時間: 2009-2-16 07:19

#6 笑得真
作者: inzite    時間: 2009-2-16 07:45

good good
作者: cybersam    時間: 2009-2-16 10:43

原帖由 chun__:) 於 2009-2-16 04:46 發表
i like #3
原帖由 initials 於 2009-2-16 07:13 發表
原帖由 inzite 於 2009-2-16 07:45 發表
good good


thx 大大~~~
#3 係賣飛佛~~
作者: cybersam    時間: 2009-2-16 10:43

原帖由 yavniel 於 2009-2-16 07:19 發表
#6 笑得真


始終自然係最好~
thx~
作者: H.O.    時間: 2009-2-17 03:02

投#6一票~
作者: cybersam    時間: 2009-2-17 10:44

原帖由 H.O. 於 2009-2-17 03:02 發表
投#6一票~


thx H.O.哥
作者: 十豪    時間: 2009-2-17 12:09

#6 再多一票唔該


作者: cybersam    時間: 2009-2-18 11:11

原帖由 十豪 於 2009-2-17 12:09 發表
#6 再多一票唔該



多謝豪哥~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2