作者: JIMillim 時間: 2020-4-25 19:40 標題: LG Display Q1運營虧損擴大至3620億韓元 爲連續第五個季度虧損
https://hk.investing.com/news/stock-market-news/article-94938
LG Display週四公佈財報顯示,Q1連續第五個季度出現營運虧損,因受衛生事件影響,智能手機和電視需求下滑。
根據LG Display財報,Q1公司運營虧損擴大至3620億韓元(合2.947億美元),上年同期爲虧損1320億韓元,而Refinitiv 的19位分析師預估爲虧損3900億韓元。Q1營收下降了20%,至4.7萬億韓元。
公司在一份聲明中稱:“我們預計,隨着工業部門受到衛生事件爆發的影響,未來需求的波動性將會加大。儘管由於國內訂單和隨之而來的在線活動激增,預計IT產品的需求將會增長,但困難局面將不可避免地持續下去。”
分析師表示,儘管在衛生事件爆發的高峯期,液晶顯示器面板的生產中斷,導致該行業價格上漲,但由於中國競爭對手已恢復生產,價格上漲只是曇花一現,導致市場供應過剩。
爲了減少虧損,LG Display表示將在今年年底之前停止國內液晶電視面板的生產。
作者: ricky1992 時間: 2020-4-25 22:21
主力整oled咪算囉
作者: king34312 時間: 2020-4-26 02:15
整比手機用
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-26 04:09
便宜一點我可以要2台

作者: chanmingfu 時間: 2020-4-26 20:17
IPS, red corners.
so sad, good brand but the quality...
作者: chue 時間: 2020-4-26 22:37
冇法,家下非常時期,有錢都用黎買口罩藥水
作者: inone2 時間: 2020-4-27 06:34
本帖最後由 inone2 於 2020-4-27 06:38 編輯
回覆 1# JIMillim
才24億港元而已!! 對一間年賺幾百億美元的LG,賠3億美元還好啦!!!!

https://zt.coinmill.com/HKD_KRW.html#KRW=390000000000
https://krw.cn.currencyrate.today/hkd/3900
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2189826&k=29d6ccb8ec9ac8c8ed853216b41599d3&t=1782190857&sid=6QE119Dn2gm

作者: chanman1919 時間: 2020-4-27 12:45
the impact isn't high
作者: bakazoro 時間: 2020-4-27 14:02
連續第五個季度出現營運虧損.
點止3億呀

作者: 樹下乘涼 時間: 2020-4-27 14:33
俾LG搞到唔敢買27"4K...E+轉去27 2K 165+ 32 4K 60
作者: chue 時間: 2020-4-27 18:40
反而我部 LG 陳列仲好健在

作者: Kis`s 時間: 2020-4-28 09:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fffguy 時間: 2020-4-28 12:02
So far 公司的LG monitor 同屋企的LG TV 用咗三四年都無事, 好彩.
作者: ricky1992 時間: 2020-4-28 21:31
希望部淘寶55c6玩多幾年啦
作者: boot 時間: 2020-4-30 19:03
我屋企的LG 42吋1080p LED TV用咗9年幾就黎10年都無問題
作者: siulaba 時間: 2020-5-2 06:44
近排搵緊Mon,眼見同係34寸144Hz,LG貴AOC 3倍價錢,一般消費者都會選AOC吧,雖然LG係用nano ISP,但都吾知點解貴人地3倍
作者: Miipp 時間: 2020-5-2 10:03
L豬 mon 好唔好賣唔關事, 樓煮篇文講緊 L豬面板業務(零部件).
作者: jwong852 時間: 2020-5-3 11:04
9年前嘅42"LED TV應該係第一批量產LED屏,洗唔洗5萬港銀?
via HKEPC Reader for Android
作者: cschan3 時間: 2020-5-3 18:34
佢係咪接近全線假4k面板?
如是,佢哋咎由自取
作者: boot 時間: 2020-5-9 12:36
個陣(10年前)買要1萬2千蚊港銀
作者: Miipp 時間: 2020-5-9 14:15
乜原來家用有 LED 屏!?
作者: skywalker167 時間: 2020-5-9 21:47
我有部10年前的LG 電腦mon
買完1年之後壞,結果系保養期完之前叫上來整換左panel
結果而家用左10年完全無任何問題,除左開關制壞左,關吾到
(好彩吾系開吾到)
另外我以前有部電話 LG X screen,好似千三蚊
買返來保養期內壞底板,結果上去維修
之後好似保養期未到出小問題,結果拎去出煙,竟然沒有扣錢出左400蚊
即系取回三分一的價錢
作者: gn01119056 時間: 2020-5-11 09:18
LG都幾差下


